Gå til innhold

Betina's reise gjennom livet vol.2

Betina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk Envy! Veldig fornøyd med den selv også, håper bare den ikke blir for fin å bruke. Men jeg elsker kjoler så jeg vil jo bruke den!

Etter å ha blitt inspirert av deg, ville jeg også prøve å lære pusene å gå med bånd! Men kom ikke så langt, siden selen var blitt for liten :sukk: Søren også... Også kan jeg heller ikke koble båndet til halsbåndet for der er sånn sikkerhetslås slik at de lett kan rive seg løs.

---------------------

I dag skal jeg begynne å pakke! :strix: Så kommer kattebarnevakten innom for å få info o.l.

Oj også må jeg betale for furminatoren jeg kjøpte på ebay i helgen! Gleder meg til den kommer! Bye bye røyting :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aw, så typisk! Du får kjøpe ny og prøve på nytt :nigo: Et tips er forøvrig å kjøpe til en slik snelle for små hunder og bruke istede for det korte båndet som følger med. Min er 8 meter og da er det litt lettere for henne også "å gå som hun vil"

Furminator er genialt! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du også furminator? Jeg gleder meg til å prøve den :strix:

Ja det var ingen dum ide med sånn langt bånd. Skulle ønske jeg hadde sånn koselig sti som du hadde på bildet i boka di, men jeg bor mitt i byen så jeg forstår jo at de er litt redde for å gå ut i alt det bråket :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi furminatorer henne ca en gang hver annen mnd eller noe, og det er helt genialt! Også syns hun det er så godt, så da er det litt enklere også, for da står hun jo faktisk i ro :fnise:

Det er vel ikke like enkelt å få dem med seg ut midt i byen nei :forvirret: Vi bodde mer sentralt før, og da var hun min også mye vanskeligere å få med seg ut. Kanskje prøve å ta det på en tid på døgnet hvor det ikke er så mye "trafikk" hvis du har fri på dagen noen ganger f.eks? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flott! Da har jeg tydeligvis ikke gjort noe bomkjøp med furminatoren :nigo: Skal bli så gøy å prøve den, kanskje jeg nå slipper å støvsuge sofaen hver dag?

Vel, dette er vel det siste jeg får tid til å skrive før ferien! Så vi sees alle dere skjønne kvinner. Ha en strålende uke med høststormer og nordisk vær :fnise::regn:

Vi snakkes om en ukes tid. Klem til alle sammen f050.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur Betina! :sol: Kos dere masse, og ikke tenk på oss her hjemme i høststormene :lol:

Drikk et par paraplydrinker for oss bare :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Da var jeg tilbake igjen! Åh herregud for et kaldt land vi bor i k022.gif Jeg fryser meg ihjel etter en uke med sol, sol, sol og 30 grader!

Hadde en fantastisk uke, og vi storkoste oss! Spist masse god mat og drukket masse paraplydrinker og annet som inneholder alkohol :fnise:

Ellers har jeg ikke så mye spennende å forteller. Kom rett hjem og begynte rett på jobbehelg, så kjenner meg litt sliten, i tillegg holder lillepus på å sutte på genseren min så jeg ser nesten ikke tastaturet :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheh! Jo tusen takk for det :regn: Kulden kom jo ikke som noe sjokk da, men den er slem mot min varme, brune hud :sjenert:

Usj, tok influensa vaksinen for første gang i dag. Fikk den gratis på jobb, så jeg tenkte hvorfor ikke! Nå vet jeg hvorfor ikke! Har jo fått bivirkniger, som med andre ord er influensa! Woho!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:bolledeig: Velkommen hjem! :bolledeig:

Godt dere hadde en fin tur. :klemmer:

Takk for det Ma! Nå er jeg godt rustet for en kald og grufull vinter :fnise:

Så kjedelig med bivirkninger.

Jeg skal ikke ta den sprøyten, jeg.

Nei jeg vet ikke hva som gikk av meg! Har alltid sagt til meg selv at kroppen har godt av å kjempe litt med basselusker en gang i blant. Men da jeg var på jobb i helgen, hadde jo hver 2 person influensa. Så med det i bakhodet og at jeg liker ting som er gratis :fnise: tok jeg den dumme sprøyta for å ikke bli syk.

Og nå ligger jeg her da d012.gif

Måtte gå hjem fra jobb i dag for jeg frøs og hadde hetetokter om hverandre, for ikke å snakke om spreng i hodet pga super tette bihuler.

Sov i 2,5 timer, men føler absolutt ingen bedring f048.gif

Endret av Betina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...