Betina Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #121 Del Skrevet 10. oktober 2010 Ja, vi kan vel alle kjenne oss igjen i den følelsen Derfor er det ikke så vanskelig å grave fram litt medfølelse! (I tillegg som man priser seg lykkelig over at det ikke var din tur denne gangen) Sorry Ma! Alt er dessverre spist opp Men alltid greit å ha litt egg og bacon i kjøleskapet når man vet man skal ut, og rundstykker i frysen Men du kommer sikkert langt med litt pizza også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 10. oktober 2010 #122 Del Skrevet 10. oktober 2010 Vi har egg og bacon, og rundstykker i frysen faktisk. Men ingen orker å gjøre noe med det, og så er det 3 sultne menn her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #123 Del Skrevet 10. oktober 2010 Nei det hadde ikke jeg heller gjort da! Hmm..kanskje vi også skal ha pizza i dag Nå har vi begynt dagen usunt, hvorfor ikke fortsette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 10. oktober 2010 #124 Del Skrevet 10. oktober 2010 Så snill du er, Betina Ein sleke Dolly-pizza??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #125 Del Skrevet 11. oktober 2010 Woho! Skal bare jobbe i dag og torsdag denne uken Tirsdag og onsdag får vel gå med til pakking og innkjøp av solkrem etc. Trenger også en ny finslig shorts, da de to jeg hadde visstnok er ødelagte...hmm lurer på hvor jeg finner det nå.. Også på fredag setter vi snuten sørover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 11. oktober 2010 #126 Del Skrevet 11. oktober 2010 Misunner deg INGENTING i det hele tatt, nei I dag er det :snø: her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #127 Del Skrevet 11. oktober 2010 Oh no, snø?? Fysj a a meg, jeg hater snø! Det er så vanskelig å komme seg fram! Men du er tydeligvis en vinterperson Kos deg med snø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 11. oktober 2010 #128 Del Skrevet 11. oktober 2010 Elsker :snø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 11. oktober 2010 #129 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg hater :snø: !!! Det er helt fryktelig å ut når det snør. Smelter ned i håret og renner ned i nakken. Og så er bussene for seine, alle klager, og hvis det blåser (noe det ALLTID gjør her) så åpner kundedøra på jobb seg og det blåser snø inn i kassa! Noe så deilig som ferie i varmen nå Kan du ikke satse på å kjøpe shorts der dere skal? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 11. oktober 2010 #130 Del Skrevet 11. oktober 2010 Så deilig med ferie da Betina! Misunner deg ikke at du skal til varmere strøk, for jeg er en sånn en som trives best i 0-10 grader Hvor i verden skal du? sørover som i thailand sørover (hvilket i mitt hodet er øst :klø: ) eller type middelhavet sør, eller skal du på safari i afrika? :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #131 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg hater :snø: !!! Det er helt fryktelig å ut når det snør. Smelter ned i håret og renner ned i nakken. Og så er bussene for seine, alle klager, og hvis det blåser (noe det ALLTID gjør her) så åpner kundedøra på jobb seg og det blåser snø inn i kassa! Noe så deilig som ferie i varmen nå Kan du ikke satse på å kjøpe shorts der dere skal? Ja uff! Snø er ufyselig. Eneste positive med det er f.eks når du er god og varm inne og snøen laver ned utfor, da blir det så veldig stille...hører nesten ikke bilene en gang. Men ellers, usj! Nei tror ikke de har sån shorts jeg vil ha der nede, pluss at str er jo så små at man aldri får plass oppi. Så deilig med ferie da Betina! Misunner deg ikke at du skal til varmere strøk, for jeg er en sånn en som trives best i 0-10 grader Hvor i verden skal du? sørover som i thailand sørover (hvilket i mitt hodet er øst :klø: ) eller type middelhavet sør, eller skal du på safari i afrika? :happy: Vi setter snuten rett nedover...nemlig kanariøyene Hehe..tuller du bare nå eller liker du virkelig ikke varme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 11. oktober 2010 #132 Del Skrevet 11. oktober 2010 Vi setter snuten rett nedover...nemlig kanariøyene Hehe..tuller du bare nå eller liker du virkelig ikke varme? Ooh, kanariøyene, det får'n si! Hørtes herlig ut Haha! Jeg liker varme, eller.. Det er greit med en uke eller to, men nå er jeg så lei varmen her hjemme at jeg bare synes det er helt herlig at gradestokken endelig kryper nedover mot 0. Skal være sagt at jeg ikke syns det er noe godt under 0 heller da. Sånn vår og høst-temperaturer er perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #133 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jaja da er vel du en "ekte" nordmann du da Hver gang høst/vinter halvåret begynner lurer jeg alltid på hvorfor jeg fortsatt er bosatt her hehe.. Men men, jeg kommer meg alltid gjennom det for det om. Derfor er denne turen perfekt for meg, så blir det litt mindre tid til å vente på våren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 11. oktober 2010 #134 Del Skrevet 11. oktober 2010 Åååå, qué fantastico!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #135 Del Skrevet 12. oktober 2010 I dag har jeg vært å handlet 2 nye shortser til ferien, på tilbud var de også! Så har jeg handlet taxfree varer som står klar å venter på meg i flysetet Nå tenkte jeg å legge litt fransk manikyr sånn at jeg har flotte negler klar til ferien i tillegg. Fant også en nydelig kjole jeg har lyst på når jeg var å handlet. Så jeg sitter å funderer på om jeg skal kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 12. oktober 2010 #136 Del Skrevet 12. oktober 2010 ååååh... vil å ha ferie!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #137 Del Skrevet 12. oktober 2010 Åh ja det er fantastisk å ha ferie til gode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 12. oktober 2010 #138 Del Skrevet 12. oktober 2010 Jeg lover! Jeg skal en varm plass i januar/februar! Dermed basta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #139 Del Skrevet 12. oktober 2010 Jeg måtte ned til byen å kjøpe kjolen likevel! Den var såå fin!(Nr 2 på side 3) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 12. oktober 2010 #140 Del Skrevet 12. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå