Betina Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #101 Del Skrevet 9. oktober 2010 Ja det tror jeg og vi har Den kan gjemme mye den, men uten å se ut som en potetsekk.. Herregud har H&M byttet str igjen? Målte meg nettopp med den måletabellen og tørr ikke si hva jeg endte opp med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 9. oktober 2010 #102 Del Skrevet 9. oktober 2010 Har de?! Ik! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #103 Del Skrevet 9. oktober 2010 Vet ikke helt, men føler de stadig vekk gjør det. Uff nå begynner jeg å bli trøtt, men jeg lovte sambo å hente ham. What to do for å aktivisere meg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 9. oktober 2010 #104 Del Skrevet 9. oktober 2010 Spille online-spill? Se på klær på nett? Lese på barn & familie forumet? Nei, kanskje ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #105 Del Skrevet 9. oktober 2010 Hehe...hvorfor skal jeg lese barn & familie forumet? Er det noe spennende der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 9. oktober 2010 #106 Del Skrevet 9. oktober 2010 Det kriges i det forumet Hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #107 Del Skrevet 9. oktober 2010 Oh God! Nei det gidder jeg ikke! Jeg holder meg heller i dagbøkene. Her er bare gode mennesker :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 9. oktober 2010 #108 Del Skrevet 9. oktober 2010 Al stikker innom de andre foraene når hun er i krigshumør eller trenger erte noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #109 Del Skrevet 9. oktober 2010 Hehehe! Bra! Men jeg er ikke i det humøret nå egentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 9. oktober 2010 #110 Del Skrevet 9. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #111 Del Skrevet 9. oktober 2010 Al! Gi meg noen kjekke shoppingsider med rimelige klær. Jeg kjeder meg Også må du snart begynne å lære meg litt om Bergen siden vi flytter til neste år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 9. oktober 2010 #112 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Dere skal flytte??! Det er fast bestemt? Ja! Da må jeg gi deg tips! Hva vil du vite?? Hm, http://www.ellos.no/ http://www.asos.com/ Ikke så rimelig, men akk så mye fint: http://www.oasis-stores.com/pws/Home.ice Eller så kan du leke deg litt her: http://www.polyvore.com/cgi/profile?id=1884713 Det er min profil Endret 9. oktober 2010 av Alyah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #113 Del Skrevet 9. oktober 2010 Takk Ja nå er det avgjort! Vi flytter. Vet ikke helt hva jeg vil vite enda, men det kommer nok underveis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 9. oktober 2010 #114 Del Skrevet 9. oktober 2010 Det er bare å spørre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #115 Del Skrevet 9. oktober 2010 Thank you! Men nå må jeg ut å plukke opp 1 stk morsom, full sambo... Så er det Snakkes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 9. oktober 2010 #116 Del Skrevet 9. oktober 2010 God tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 10. oktober 2010 #117 Del Skrevet 10. oktober 2010 Gikk det bra i går med en stykk full mann ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #118 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hahahah Nei han var fin i begynnelsen, men så sa det pang! Og der lå han å spydde som e gris! Jaja..vi har vel alle vært der og som de snille kjærest jeg er har jeg disket opp med egg, bacon, ferske rundstykker og kakao til ham nå. Så nå er formen på vei opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 10. oktober 2010 #119 Del Skrevet 10. oktober 2010 Nåååh, så snill du er ! må bare flire av han da. Å joda, vi har nok alle vært der Jeg lager sveler! måtte bare ut å kjøpe melange til meg først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 10. oktober 2010 #120 Del Skrevet 10. oktober 2010 Åå, kan jeg komme og få frokost av deg? Her er ingen i nærheten av i stand til å lage mat, så vi har bestilt dolly-frokost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå