Betina Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #81 Del Skrevet 9. oktober 2010 Min defintive favoritt er Primark! Alle de skattene jeg finner der altså! York har jeg aldri vært i... Kanskje jeg bør ta turen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 9. oktober 2010 #82 Del Skrevet 9. oktober 2010 Ja, Primark! Å finne skatter er fantastisk :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 9. oktober 2010 #83 Del Skrevet 9. oktober 2010 Jeg digger York! Akkurat passe stor og ikke så altfor langt unna Manchester, Leeds eller Newcastle Primark har jeg hørt mye bra om ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #84 Del Skrevet 9. oktober 2010 Halve klesskapet mitt er vel primark, og 75% av skosamlingen min. Men kan man si nei til ballerina sko til 40 kr og pumps til 100? Hello skogalsakp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 9. oktober 2010 #85 Del Skrevet 9. oktober 2010 Nei, det er jo akkurat det. UMULIG å si nei til det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #86 Del Skrevet 9. oktober 2010 Å av den grunn blir det alltid overvekt når man skal hjem igjen... Så da er det bare å skru på sjarmen til han/hun i SAS skranken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 9. oktober 2010 #87 Del Skrevet 9. oktober 2010 Kjenner meg ikke igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #88 Del Skrevet 9. oktober 2010 Reiser man buisness er det jo aldri noe problem, for da kan man ha med mye mer. Men når jeg kun kan ha med 20 kg, er senarioet alltid slik. Betina står i køen, halvnervøs. Når det blir hennes tur kommer hun til skranken med det søteste smilet. (Første inntrykk er trossalt det viktigste) SAS: Hello, where are you off to? Betina: Helllooo! Im going to Norway. SAS: How many bags? Betina: Just one (stort smil) Baggen på vekta...26.5 kg (Betina later som hun ikke ser tallet på vekta) SAS: Hmm.. Ok the bag is a bit too heavy. Betina: What?? Oh my god i had no idea. I'm so sorry... (ser så lei seg ut) SAS: It's alright this time, but don't let that happen next time, cos then you have to pay. Betina: (trekker overdrevent lettet på skuldrene) Thank you soooo much! I wont do it again! Betina vandrer fornøyd abgårde til nye eventyr i tax freen.. Har hun lært? Neppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 9. oktober 2010 #89 Del Skrevet 9. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 9. oktober 2010 #90 Del Skrevet 9. oktober 2010 Så flink du er! Jeg tror du er en god kandidat til å bli med i Dådyrøynebataljonen til Al Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #91 Del Skrevet 9. oktober 2010 Jeg melder meg frivillig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 9. oktober 2010 #92 Del Skrevet 9. oktober 2010 Jeg melder meg frivillig Du er herved slått til ridder av første klasse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #93 Del Skrevet 9. oktober 2010 Jeg bøyer meg i støvet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 9. oktober 2010 #94 Del Skrevet 9. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #95 Del Skrevet 9. oktober 2010 Da har pusene mast seg til et herremåltid. Lammekjøtt i saus! Nå er de så fornøyde her de sitter å slikker seg rudt munnen. Hun lille er så vill når det kommer våtfor at hun stapper hele fjeset nedi og stapper i seg.. så hun har alltid litt mer vasking å gjøre. Hun er så nusselig med saus på øyenbrynet Sambo begynner å bli full.. Han sender meldinger med hvor fantastisk jeg er og hvor høyt han elsker meg hehe. Ja jeg er jo ganske fatastisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 9. oktober 2010 #96 Del Skrevet 9. oktober 2010 Så søtt da (både samboeren og kattene ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #97 Del Skrevet 9. oktober 2010 Ja ikke sant :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 9. oktober 2010 #98 Del Skrevet 9. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #99 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Jeg liker denne også! Nr 3 på side 3. Endret 9. oktober 2010 av Betina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 9. oktober 2010 #100 Del Skrevet 9. oktober 2010 Å ja!!! Tror vi har litt lik smak jeg Digger at den har litt volum så man kan 'gjemme' rumpa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå