Gå til innhold

Betina's reise gjennom livet vol.2

Betina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Yes! Min helg begynte i går:-) Så det er deilig å ha fri i dag! Har gått lang tur med sambo i det nydelige været c030.gif Nå skal jeg gå å slappe av litt tror jeg for jeg kjenner den turen tok litt på...Har jo tross alt jobbet 11 dager i strekk..

Så jeg kommer sterkere tilbake senere :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud! Snakket nettopp med bestemor. Hun hadde snakket med pappa og spurt hvorfor han ikke hadde ringt oss barna. Han svarte: "De ringer vel hvis det er noe.." d030.gif

Hvilket udyr er det jeg har til far? Jeg ble så rasende at jeg hadde ikke ord, og begynte derfor å le. Går det ann? Jaja, da har jeg vel ikke noe far lenger da...

For min del, slik jeg føler det nå, kan han bare dra til helvete!

Så jeg har skjemt meg bort med kinamat og iskald cola, smakte himmelsk!

Endret av Betina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:

Synd at han sier sånt. Tror han at dere bare tar kontakt hvis dere trenger noe? :troest: Uff, det høres ikke noe bra ut. Noen ganger er det eneste riktige å gå videre og ikke dele sitt liv med sånne personer lenger. Det er hardt, men jeg tror det gagner deg på lengre sikt

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Al! Ja jeg er fast bestemt på å ikke la dette ødelegge for meg mer. Men man blir jo så forbanna når man hører slikt! Føler seg iallefall ikke verdsatt :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Herregud! Jeg blir sint på dine vegne! :kjempesinna:

Godt eksempel på at du har tatt riktig valg ved å fjerne han fra sitt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dere søte små :rødme:

Jeg har hatt mitt lille raseri utbrudd i bilen for meg selv. Sa det også til sambo i tilfelle han merker det på meg.

Men nå skal jeg ikke la det ødelegge mer! Nå skal helgen nytes, så kan pappsen sitte der og tro han er så mye bedre enn alle andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst på sånne til pusekattene mine :rødme: De er jo så bortskjemte allerede at de bør jo være bortskjemte med stil :fnise:

Men sambo hadde klikket i vinkel hadde jeg kjøpt dem :sjokk: Han syns de er altfor bortskjemte allerede hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: ja skulle bare legge til den ene, men så må man visst være med på en liten intro først..

Jah de er kjempe fine :rødme: Skulle ønske jeg skulle til Kina så kunne jeg funne noen billige fake og tatt med hjem, for så å leke at de var ekte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah! Tenk alt det billige man kunne handlet da :danse:

Åh jeg holder på å lete etter sånn lange topper man kan ha over tights, helst litt løse som man kan belte i livet til, men jeg finner ingen :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har shoppestopp så jeg vet heller ikke helt hvor du kunne finne det, men hvordan tenker du at de skal se ut da? Tenker du lange singletter, pene topper, tunika eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...