Gå til innhold

ting som gjør deg så irritert at det bobler i blodet

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er ikke så veldig irritabel av meg, men det er to ting som gjør meg skikkelig sint.

1. Treigt internett

2. Mennesker som behandler andre dårlig

Endret av Lipstick
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes forøvrig vi kunne hatt et system likt det jeg har sett de har i noen amerikanske kjedebutikker. Har man mindre enn ti ting (eller noe sånt), kan man stå i hurtigkøa, har man handla halve butikken må man stå i en annen kø. Dette kunne de i alle fall ha gjort i det største butikkene og på ekstra hektiske dager.

Skrevet

Jeg synes forøvrig vi kunne hatt et system likt det jeg har sett de har i noen amerikanske kjedebutikker. Har man mindre enn ti ting (eller noe sånt), kan man stå i hurtigkøa, har man handla halve butikken må man stå i en annen kø. Dette kunne de i alle fall ha gjort i det største butikkene og på ekstra hektiske dager.

Enig!

Gjest Galithralia
Skrevet

åå her kunne man ha kommet med mye!

1. Når folk himler med øynene og sier; men mensensmerter er ikke ille da...Bare fordi du merker det knapt betyr det ikke at jeg lyver på meg smerter! :kjefte:

2. Folk som kommer gretne frem til kassen og klager over dårlig utvalg denne butikken har, også har de handlevognen full.

3. Folk spør interessert hva du studerer, og når du svarer, så svarer de; Å..men da skal du vel bli lærer? I en utrolig nedtalende tone. :kjefte:

4. Brukt snus lagt diverse steder i leiligheten...det er da ikke SÅ vanskelig å kaste den i bosset?? :kjefte:

Skrevet (endret)

åå her kunne man ha kommet med mye!

1. Når folk himler med øynene og sier; men mensensmerter er ikke ille da...Bare fordi du merker det knapt betyr det ikke at jeg lyver på meg smerter! :kjefte:

2. Folk som kommer gretne frem til kassen og klager over dårlig utvalg denne butikken har, også har de handlevognen full.

3. Folk spør interessert hva du studerer, og når du svarer, så svarer de; Å..men da skal du vel bli lærer? I en utrolig nedtalende tone. :kjefte:

4. Brukt snus lagt diverse steder i leiligheten...det er da ikke SÅ vanskelig å kaste den i bosset?? :kjefte:

Enig!

"Menssmerter er naturlig!"

Eh, ja. Alle smerter er naturlige, det betyr ikke at man ikke kan klage over det, og det betyr ikke at man liksom ikke fortjener å ta smertestillende.

"Hva studerer du"

Jeg går på lektorprogrammet

"Åh, så du fant ikke ut hva du ville bli?"

Jo, jeg fant ut at jeg ville bli lærer...

Endret av Airi
Gjest Galithralia
Skrevet

Enig!

"Menssmerter er naturlig!"

Eh, ja. Alle smerter er naturlige, det betyr ikke at man ikke kan klage over det, og det betyr ikke at man liksom ikke fortjener å ta smertestillende.

"Hva studerer du"

Jeg går på lektorprogrammet

"Åh, så du fant ikke ut hva du ville bli?"

Jo, jeg fant ut at jeg ville bli lærer...

Hihi jeg går på historie, men merker at alle uansett hvilke humanistiske fag det er, så blir konklusjonen at man blir lærer. Jeg synes ikke det er noe galt med det yrket, men at folk skal si det i en nedtalende tone synes jeg er unødvendig

Gjest brutal_mann
Skrevet

Den ordningen har en til og med her i bygda mi :cool: Er fint for oss single som nesten alltid bare handler melk, brød og en pakke kondomer.

Skrevet

Oi. Jeg blir ofte kjempesint av små ting, når jeg ikke får på løsvipppene, når jeg brenner meg på varmt vann når jeg vasker opp :/

Det bobler i blodet når, ofte frp-velgere og andre intolerante mennesker, provoserer meg med deres meninger om innvandring, etnisitet og homofili. I slike tilfeller prøver jeg å få i gang en ny samtale å ignorere, men jeg eksploderer inni meg.

Å det er svært svært svært irriterende at folk undervurderer meg.

Skrevet

Folk som skal uttale seg om ting som de overhode ikke har peiling på.

Frekke og ufordragelige unger! Har foresten en nabo gutt på 9 år som alltid skal gjøre pøbelstreker som å dinge på døra og løpe avgårde, Gå inn i hagen til folk og rote i blomsterbedet (dra opp blomster og kaste jord rundt omkring) legge stein og blader og annet tull i postkassa, plage katten vår osv osv. Jeg har har sagt i fra til foreldrene hans men de skjønner ikke et kvekk og sier bare han må få lov til å ha det litt gøy. Åhh blir så irritert :kjefte: Får nesten lyst til å sende mannen min ut med geværet og skremme guttungen bort!

De som ikke plukker opp driten til hunden sin. Ikke noe særlig å tråkke i en hundedrit akkurat.

Lite hjelpsomme og lite imøtekommende butikkansatte.

Gjest Raindrops
Skrevet

Rasistiske holdninger. Smakløse og nedlatende kommentarer om "pakkiser" og "niggere" hater jeg å høre på. Som oftest kommer det også helt uprovosert. Eller i et elendig forsøk på å fortelle en selvoppfunnet vits eller morsomhet, som alle oppfatter at personen mener alt for seriøst til at man vil le.

FYI: DERE DUMMER DERE UT! INGEN OPPEGÅENDE MENNESKER LIKER HOLDNINGENE DERES.

Skrevet (endret)

Selvsentrerte, intolerante og aggressive mennesker som ikke kan debattere..

Når de i tillegg legger ord i munnen på meg, så topper det seg fort.

Endret av cilipili
Skrevet

Folk som klager over noe, men som ikke gjør noe med det fordi "det er bare sånn". Alt fra dårlig politikk til urettferdig behandling i hverdagen.

Jeg er selv en av dem, derfor irriterer det meg enda mer.

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Folk som klager over noe, men som ikke gjør noe med det fordi "det er bare sånn". Alt fra dårlig politikk til urettferdig behandling i hverdagen.

Du er ikke alene. Jeg og er en av de og blir irritert på meg selv

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Du er ikke alene. Jeg og er en av de og blir irritert på meg selv

Skrevet

Hihi jeg går på historie, men merker at alle uansett hvilke humanistiske fag det er, så blir konklusjonen at man blir lærer. Jeg synes ikke det er noe galt med det yrket, men at folk skal si det i en nedtalende tone synes jeg er unødvendig

Det kjenner jeg til ja :)

Dette stemmer jo ikke i virkeligheten, folk som studerer humaniora ender jo opp med å jobbe med så fullstendig forskjellige ting.

Og det er mulig å jobbe innenfor mye annet enn utdanning med bakgrunn i humaniora. Den kompetansen er veldig mangfoldig.

Jeg har endelig kommet dit at jeg har funnet noe jeg brenner for, jeg VIL virkelig bli lektor. Da er det irriterende å få det i fleisen at man gjør det fordi man ikke kom på noe bedre.

Gjest Galithralia
Skrevet

Det kjenner jeg til ja :)

Dette stemmer jo ikke i virkeligheten, folk som studerer humaniora ender jo opp med å jobbe med så fullstendig forskjellige ting.

Og det er mulig å jobbe innenfor mye annet enn utdanning med bakgrunn i humaniora. Den kompetansen er veldig mangfoldig.

Jeg har endelig kommet dit at jeg har funnet noe jeg brenner for, jeg VIL virkelig bli lektor. Da er det irriterende å få det i fleisen at man gjør det fordi man ikke kom på noe bedre.

Ja, man har endelig funnet ut hva man vil studere og jobbe med i fremtiden, også kommer de med sånne kommentarer usj :kjefte:

Skrevet

Jeg blir så irritert at det damper av meg når min søster sier jeg er "uansvarlig" når jeg ikke har tatt mobilen når hun har ringt. "Det kan jo være en nødsituasjon" Javisst, men så send for pokker en sms og be meg ringe tilbake straks, eller enda bedre: ring samboeren min da, han har jo telefon han også!

Og unnskyld meg for at jeg ikke lever med mobilen limt fast til kroppen, men ikke svarer når jeg står i dusjen og setter den på lydløs på bussen, i middagsselskaper og møter. Det får man bare leve med!

Mest er det irriterende fordi hun ikke pleide å ta telefonen på månedsvis selv, og jeg som bodde i utlandet fikk bekymrede telefoner fra våre foreldre om at de ikke hadde fått tak i søster på månedsvis, og var redde for at hun var syk ol. Da var hun tilogmed endel år gamlere enn jeg er nå...

Slutt å kaste stein i glasshus, og slutt å oppføre deg som om et par timer uten svar i mobilen = verdenskatastrofe.

Jeg er lei nå ja!

Skrevet

norsk eldreomsorg

norsk integreringspolitikk

norsk innvandringspolitikk

norsk skolepolitikk

Jens Stoltenberg

Tørre kaker

hahah, tørre kaker!! :fnise:

Skrevet

En fryktelig irriterende fyr på jobben min. Han eier ikke folkeskikk, prater til sidemannen mens andre har presentasjoner, slafser, snakker med munnen full av mat og er generelt ubehagelig. I tillegg bitcher han om alt hele tiden. "Folk som er mot pels er teite, folk som støtter nødhjelp er sentimentale idioter, hva er vitsen med å gi penger til u-hjelp, det hjelper nesten ingenting uansett" osv osv. Generelt syns han at alle som har en mening om noe eller engasjerer seg i ting er dumme, og han benytter enhver fellespause til å fortelle utfyllende om dette synet sitt.

Syns det er helt sykt at en mann på godt over 40 kan oppføre seg sånn. AArrghhh!!

Godt å få det ut..

Skrevet

En sånn ordning har vi på den ene Kiwi'en her (maks 5-6 forskjellige vareslag), men det fører til en annen irritasjon; folk med kanskje ti forskjellige vareslag legger bare en skillepinne midt i mellom varene sine, og bruker dermed to plasser i køen.. :slår:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...