kazcade Skrevet 29. oktober 2010 #281 Skrevet 29. oktober 2010 Folk som ikke kan innrømme det når det er noe de ikke vet. På spørsmål av typen "hvem vant 200 meter sprint i OL for 30 år siden" "hva heter broren til presidenten i Uzbekistan" så forventer ingen at du vet svaret, så bare slapp av, du er ikke dum fordet... Sånne folk er et evighetsarbeid å spille TP/Geni med! :dåne:
Gjest BabyBlue Skrevet 29. oktober 2010 #282 Skrevet 29. oktober 2010 Folk som hele forbanna tiden kommer for seint til timen og DRITER i om de står i fag eller ikke Please. Dere late, wannabe problembarn drar ned snittet og ødelegger for oss som faktisk gidder å jobbe på skolen. De kan heller skaffe seg en lavbetalt jobb som krever lite istedenfor å gå gjennom vgs mens de enten er på FB eller halvsover gjennom alle årene på skolebenken
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2010 #283 Skrevet 29. oktober 2010 Folk som ikke kan innrømme det når det er noe de ikke vet. På spørsmål av typen "hvem vant 200 meter sprint i OL for 30 år siden" "hva heter broren til presidenten i Uzbekistan" så forventer ingen at du vet svaret, så bare slapp av, du er ikke dum fordet... Sånne folk er et evighetsarbeid å spille TP/Geni med! :dåne: Har en kompis som er skikkelig quiz-nerd og har en UTROLIG kunnskap om det meste. Han er irriterende å spille med fordi han stort sett alltid vet svaret og dersom noen svarer litt unøyaktig eller han har bittelittegranne tilleggskunnskaper så må han bare trøkke det i trynet på folk. Jeg har lært meg å styre unna quiz/TP/Geni etc. med ham - blir bare irritert av det. Blirr stort sett litt på nivået "hey, vi spiller faktisk TP, dette er ikke Kvitt eller Dobbelt, så slapp av da mann" etter en stund.
Wonders Skrevet 29. oktober 2010 #284 Skrevet 29. oktober 2010 dyre strømpebukser som ryker 1.gang man setter fonten nedi
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2010 #285 Skrevet 29. oktober 2010 Folk som hele forbanna tiden kommer for seint til timen og DRITER i om de står i fag eller ikke Please. Dere late, wannabe problembarn drar ned snittet og ødelegger for oss som faktisk gidder å jobbe på skolen. De kan heller skaffe seg en lavbetalt jobb som krever lite istedenfor å gå gjennom vgs mens de enten er på FB eller halvsover gjennom alle årene på skolebenken Ingen kan dra ned snittet for deg, det får du fikse selv. Jeg irriterer meg over folk som ikke tar ansvar selv, men skylder på andre.
Gjest Raindrops Skrevet 29. oktober 2010 #286 Skrevet 29. oktober 2010 Ingen kan dra ned snittet for deg, det får du fikse selv. Jeg irriterer meg over folk som ikke tar ansvar selv, men skylder på andre. På vgs har man dessverre veldig mye gruppearbeid. Jeg har selv være på grupper der jeg har endt opp med å gjøre så godt som alt arbeidet, fordi jeg faktisk bryr meg om hva slags karakterer jeg får. Hva folk gjør med sine egne lekser og ellers i timene driter jeg i, men når man jobber på gruppe så skulle det bare mangle at man gjør sitt beste. Hvis ikke så kan de faktisk dra mine karakterer nedover fordi de ganske enkelt ikke gidder. 2
Gjest strykebrett Skrevet 29. oktober 2010 #287 Skrevet 29. oktober 2010 På vgs har man dessverre veldig mye gruppearbeid. Jeg har selv være på grupper der jeg har endt opp med å gjøre så godt som alt arbeidet, fordi jeg faktisk bryr meg om hva slags karakterer jeg får. Hva folk gjør med sine egne lekser og ellers i timene driter jeg i, men når man jobber på gruppe så skulle det bare mangle at man gjør sitt beste. Hvis ikke så kan de faktisk dra mine karakterer nedover fordi de ganske enkelt ikke gidder. Det skjønner jeg utrolig godt at er irriterende! Jeg var selv mindre engasjert på videregående, det skal jeg innrømme, men jeg hadde nå folkeskikk til å ta i et skikkelig tak på gruppearbeidene likevel. En ting som irriterer meg: Kunder som ringer og sier at jeg MÅ ha ditt og datt NÅ. Akkurat som om de er den eneste kunden jeg har og jeg sitter hele dagen klar og venter på telefon fra dem. Jeg har andre ting å gjøre også.. I tillegg skjer selfølgelig dette altid fra en fett betalende kunde klokka 1555 på fredag.
sjøhest Skrevet 29. oktober 2010 #288 Skrevet 29. oktober 2010 Påståelige folk som prøver å fremstå som at de vet alt om alt. Spesielt når de faktisk ikke er spesielt smarte egentlig.
Gjest BabyBlue Skrevet 29. oktober 2010 #289 Skrevet 29. oktober 2010 Ingen kan dra ned snittet for deg, det får du fikse selv. Jeg irriterer meg over folk som ikke tar ansvar selv, men skylder på andre. Snakker nå mer om gruppearbeid. Har ofte endt opp med å komme på grupper med latsabber, også må jeg gjøre mesteparten av arbeidet for at vi ikke skal få for dårlig karakter. Hadde jeg etterlatt rettferdig fordelte deler av oppgaven til alle hadde det garantert blitt "sugent" med tanke på at de ikke gidder å anstrenge seg engang. Og om det er en karakter basert på hele oppgaven og ikke individuell karakter pga. elevens personlige innsats går det utover karakteren om noen er late, ja. Se for deg at det er tre på gruppa og bare en som gidder å jobbe, blir det noen god karakter da? Jeg får 4-5 i snitt og jobber hardt på skolen, så jeg drar ikke ned snittet til folk på gruppeoppgaver pga. latskap.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2010 #290 Skrevet 29. oktober 2010 Irriterer veldig når en skal dra en lang remse dopapir og så kommer det bare en flik eller bare en rute. Og motsatt!! Og relatert til dette: irriterer meg også når jeg kommer på et offentlig toalett der de har enkelttørt i stedet for rull. Ender opp med å bruke dobbelt så mye.
Gjest youlookslashy Skrevet 29. oktober 2010 #291 Skrevet 29. oktober 2010 Det irriterer meg å gå i butikker for å handle klær. Bare fordi jeg er ung er dette tydeligvis et slags klartegn til ekspiditrisene om at de skal kunne våke over meg som en hauk. Syntes det er ellers ubehagelig å går igjen.
missLynch Skrevet 1. november 2010 #292 Skrevet 1. november 2010 Munndiarè. Kort og godt: folk med munndiarè. 1
Capricorn Skrevet 2. november 2010 #293 Skrevet 2. november 2010 Munndiarè. Kort og godt: folk med munndiarè. Er så enig!! Har du noen tips til hvordan man kan bremse kjeften på sånne? Er rimelig irritert etter å ha vært svett i ørene et par timer uten å ha fått inn et eneste ord selv
Gjest BabyBlue Skrevet 2. november 2010 #294 Skrevet 2. november 2010 Er så enig!! Har du noen tips til hvordan man kan bremse kjeften på sånne? Er rimelig irritert etter å ha vært svett i ørene et par timer uten å ha fått inn et eneste ord selv Ingenting fungerer! Selv når jeg helt tydelig tar på meg headsetet og begraver nesa i en bok fortsetter de å bable
Capricorn Skrevet 2. november 2010 #295 Skrevet 2. november 2010 Ingenting fungerer! Selv når jeg helt tydelig tar på meg headsetet og begraver nesa i en bok fortsetter de å bable Har også prøvd noe liknende og ja skravla bare fortsetter. Med stor fare for å få masse pepper, men bare må spørre.... Skravler sørlendinger mer enn resten av landet? Syns bare jeg har lagt merke til det.
smalls Skrevet 2. november 2010 #296 Skrevet 2. november 2010 Munndiarè. Kort og godt: folk med munndiarè. Åh har en sånn vennine som kan skravle i timesvis uten at jeg får sagt noe. Får bare til å si :ja mhm nei kanskje osv. Sånna korte svar. Når hun ringer bare legger jeg fra meg mobilen og tar den opp bare for si et ord sånn at hun tror jeg hører på. Hun bare babler og babler. Bla bla bla bla bla.
aluminium Skrevet 2. november 2010 #297 Skrevet 2. november 2010 Har også prøvd noe liknende og ja skravla bare fortsetter. Med stor fare for å få masse pepper, men bare må spørre.... Skravler sørlendinger mer enn resten av landet? Syns bare jeg har lagt merke til det. Bergenserne er vel værst. Har en foreleser som hver gang vi skal presentere spør om det er bergensere i klassen; de får det nemlig mye enklere. Det er bare å åpne munnen...
Gjest norah Skrevet 2. november 2010 #298 Skrevet 2. november 2010 Jeg blir sinna av dårlig folkeskikk. Folk som glaner. Folk som sniker i køen. Folk som tygger tyggis. Folk som ikke sier takk. Og jeg blir sinna hver gang jeg ser bilde av en arghh.. muffins. Det er muffins over alt. Hver eneste blogg har bilder av de evinnelige sukkersøte rosa monstrene, enten de er laget av stoff, er ment til å være smykkeskrin, eller skal representere hjemmeidyllen selv med det faktum at de er hjemmebakte. Giftiggrønne eller tastelessrosa overlesset med pynt. Lurer på hvor lang tid og hvor mye klissete håndarbeid bakeren har hatt med hver kake. Grøss, sikkert et utall fingermerker og et hav av E-stoffer. Ellers er det forklær med muffins-motiv, kakeformer med lokk som liker en muffins, og det er hatter som er formet som muffins etc. overalt. Jeg er lei, lei LEI! Lurer på om jeg skal lage en NEI TIL MUFFINS-kampanje! HVA ER DET DU SIER???? ok, ting med bilde av muffins kan jeg slippe, men muffins i seg selv? cupcakes? er du gal? kom hjem til meg og smak på mine svææære cupcakes med sjokolade, valnøtter og cappucinoglasur på topp.... men egentlig handler jo denne tråden om ting man IKKE burde irritere seg over - og jeg tenker jo at dyremishandling er noe man burde bli forbanna av med rett. jeg kan gjerne legge de som hadde den "tenk på alle de syke gamle her hjemme, mens vi kaster bort penger på årets TV-aksjon til mennesker på flukt" på facebook...... jeg blir ikke irritert, men jeg blir skamfull på deres vegne, og vurderer å sponse en år i en flyktningeleir sammen med barn som ikke tør sove av frykt for voldtekt. "storesøstre" i barneskolealder som har ansvar for alle søsknene sine og ikke engang har tilgang på sanitære forhold og mat. men igjen, det burde jeg jo bry meg om. en ting i lista over ting man ikke burde irritere seg over, men gjør likevel: - folk foran meg som går treigt. steike altså. JEG vil frem!
AnonymBruker Skrevet 2. november 2010 #300 Skrevet 2. november 2010 Jeg irriterer meg også over muffins Ikke vanlige gammeldagse brune muffins, men sånne oversized pastellcupcakes, spesielt når de stables - fargekoordinert selvsagt - på stettfat. Fullstendig enig med blåklokke her For meg er de symbolet på klinisk perfekte blogg-hjem. Det aller verste er tøymuffins.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå