Gjest Opus Skrevet 8. oktober 2010 #221 Skrevet 8. oktober 2010 Det virker også! Jeg kan være så trøtt og fraværende etter jobb at de må spørre meg om samme tingen flere ganger! Er aldri sur, men en tålmodig og blid person i kassa kan heve humøret mitt ganske mye! De smiler godt også når jeg står som en zombie i andre tanker mens de spør for tredje gang om jeg skal ha pose Vet ikke hva som er verst for dere jeg. Sure kunder eller kunder som ikke er helt "hjemme"? Kanskje like ille noen ganger Sure og vrange kunder er absolutt værst. Er ganske fjern selv, er litt søtt når kunder er det. Finnes grenser så klart, men som regel er det helt greit
Tipp-Topp-93 Skrevet 8. oktober 2010 #222 Skrevet 8. oktober 2010 - Folk som glor. Jeg skjønner ikke hvorfor folk gidder å gå å glo på andre hele tiden? Senest i dag i butikken følte jeg meg beglodd. Dette gjelder småunger også, de stirrer å gir du dem et surt blitt etterhvert, så vender de seg mot mora så får du det drepende blikket - Sure folk i kassa. Man skal da ikke føle seg uvelkommen i butikken? Kan også bare glemme å få et svar fra de når du sier hade - TELEFONSELGERE de ringer meg fra forskjellige nummre nesten hver dag. En dag svarer jeg, å det blir nok ikke pent.. - Folk og gjenger som blokerer frysedisken og lignende i butikken pga de må snakke - Høye folk på kinoen, også folk som MÅ breie seg ut å bruke ben plass for 3, slik at du selv må sitte med beinet i stolen for å ikke legge beinet ditt oppå hans - Sjokolade til halvpris... Kommer ikke på mer nå, men det er utrulig masse små-ting som gjør meg irritert i hverdagen...
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2010 #223 Skrevet 8. oktober 2010 De som finner ut at de skal pante en hel vogn/søppelsekk med tomgods akkurat når folk kommer fra jobb og skal være kjappe. Hjelper heller ikke når man er treg og er opptatt av at små barn skal hjelpe til.
Meaty Skrevet 8. oktober 2010 #224 Skrevet 8. oktober 2010 Sure kunder er uten tvil verst, kunder som er litt borte synes jeg bare er søte Enig! De som er "bortreist" tar det som regel med et smil når de våkner opp igjen. - Sjokolade til halvpris... Haha, veldig bra!
aluminium Skrevet 9. oktober 2010 #225 Skrevet 9. oktober 2010 Folk som ikke klarer å holde fartsgrensene. Kjører i 60 uansett om grensen er 50 eller 80. Blir så vanvittig irritert av å ligge bak. Og mangelfull blinking! Helt enig. Mange av disse ligger også å luser helt til man kommer til en liten strekke hvor man kan komme forbi. Da gir de gass. De gangene jeg har bil til det, koser jeg meg stort over å komme forbi like godt...
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2010 #226 Skrevet 9. oktober 2010 De som finner ut at de skal pante en hel vogn/søppelsekk med tomgods akkurat når folk kommer fra jobb og skal være kjappe. Hjelper heller ikke når man er treg og er opptatt av at små barn skal hjelpe til. Kjenner det koker når jeg leser dette Var på den lokale Kiwien i går og skulle handle litt, og hadde med meg en bærepose med tomgods som skulle pantes (var kanskje flasker og bokser for 20 kr). De har bare en pantautomat og der drev en fyr og skulle pante en full handlevogn pluss en søppelsekk. Han hadde ikke startet og jeg spurte høflig om jeg kanskje kunne få pante min lille pose før han satte i gang med flaskeberget sitt. Det kunne jeg ikke - han var først i køen nemlig! Hensyn gidder vi ikke å ta gitt... DUST!
aluminium Skrevet 9. oktober 2010 #227 Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Feil tråd. Endret 9. oktober 2010 av aluminium
Gjest Raindrops Skrevet 9. oktober 2010 #228 Skrevet 9. oktober 2010 Kjente jeg ble bra iritert i dag. Var på cubus for å handle noen greier, og dama bak kassa var megatreig. Stod en jente foran meg i køen som hun tydeligvis kjente, og hun bablet i en halv evighet om at håret henne hadde blitt så fint osv, mens hun somlet med å slå inn varen, ta i mot penger å finne frem en pose å putte det oppi. Vi stod tre stk i kø, det er jo helt latterlig! Var en voksen dame også, ikke en fnisete fjortis.
Safira Skrevet 9. oktober 2010 #229 Skrevet 9. oktober 2010 Å diskutere med folk som ikkje har peiling på kva dei snakkar om. Altså mtp faktaopplysningar. Når du veit du har rett, men den/dei andre berre fortset å argumentere for sin påstand, som du er 100% sikker på at er heilt feil. Ja, spesielt hvis vi diskuterer noe som jeg interesserer meg veldig for (og derfor kan mye om) og vedkommende påståelig mener at h*n har rett.
Gjest Bianca28 Skrevet 9. oktober 2010 #230 Skrevet 9. oktober 2010 Ja, spesielt hvis vi diskuterer noe som jeg interesserer meg veldig for (og derfor kan mye om) og vedkommende påståelig mener at h*n har rett. Ja og spesielt når denne påståelige personen ignorerer deg når du prøver å få fram et poeng i diskusjonen og bare turer fram med sine meninger.
fruBeist Skrevet 14. oktober 2010 #231 Skrevet 14. oktober 2010 Og folk som føler at de trenger å trykke ned andre for å stille seg selv i bedre lys. Huff, jeg var sammen med ei sånn ei i et par år en gang. Og gjett hvem den nedtrykte var! Vel, jeg kom meg i alle fall sterkere ut av det i andre enden om ikke annet.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2010 #232 Skrevet 16. oktober 2010 Det som irriterer meg, er folk som blander MEG inn i sitt private, lille sjalusidrama. Og som sier jeg har sagt noe jeg absolutt IKKE har sagt! Går det ann?? Det bobler over hos meg. (Det her gjelder en dramaqueen som har blandet meg inn!) Og hun slenger så mye dritt om familien, at jeg blir helt oppgitt! Liker IKKE folk som lyver! rett og slett... Det skaper utrolig mye vondt blod.. Desverre...
Minnie Mus Skrevet 16. oktober 2010 #233 Skrevet 16. oktober 2010 Unger har heller ikke noe i butikker og gjøre! De er minst like irriterende!! Enig! Små snørrete hylende unger som løper og herjer rundt i butikkene, æsj så irriterende!!!
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2010 #234 Skrevet 16. oktober 2010 Var i dag (lørdag) rundt kl. 12 på den lokale Mix-kiosken. De har også post i butikk. Var lang kø foran postdelen. Det kom en til for å ekspedere kundene. En gammel dame med rullator skulle betale alle regningen sine. Puh! Sånn tar tid. En dame i 60-årene skulle visst også betale regninger. MÅ dere gjøre det på en lørdag? Damen med rullator har iallfall alle andre ukedager å gjøre det på. Der sto jeg da og ventet og ventet. Skulle kun ha et frimerke og hadde både brev og penger klart.
Gjest Emera Skrevet 16. oktober 2010 #235 Skrevet 16. oktober 2010 Toilldag i Trondheim sentrum. Argh! Verste jeg vet. Og fordi jeg ikke abonnerer på Udresfeabifen så visste jeg ingenting om at det var i dag heller.
Gjest Bianca28 Skrevet 16. oktober 2010 #236 Skrevet 16. oktober 2010 Toilldag i Trondheim sentrum. Argh! Verste jeg vet. Og fordi jeg ikke abonnerer på Udresfeabifen så visste jeg ingenting om at det var i dag heller. irriterer meg med helligdager. Alt er jo stengt
Gjest Dhanu Skrevet 16. oktober 2010 #237 Skrevet 16. oktober 2010 Folk som er sååå misfornøyde med alt her i landet. Vi blir stadig rangert som et av verdens beste land å bo i, men det er tydeligvis ikke bra nok for veldig mange. Lurer på hvordan de hadde vært hvis de ble født i Rwanda? Enig! Har forsøkt å bo i skikkelig u-land og følge med på norske nyheter via nettaviser. Det handler stort sett om sutring fra ende til annen. SÅ får de såklart skvist inn mye om kjendiser som gifter seg, skiller seg eller hopper til sengs med hverandre. Merkelig å lese slikt når man bor i et land der de sliter med stor barnedødelighet, sult, korrupsjon og skikkelig jævelskap. Så jeg er litt irritert på nivået på norsk journalistikk. Ellers er jeg irritert på folk som mener at barn ikke har lov til å ferdes i offentligheten, uavhengig av om de oppfører seg eksemplarisk eller ikke. Og samme med folk med barnevogn hvor som helst egentlig, de forventer at andre skal flytte seg alltid. Og nei, jeg gidder ikke å flytte meg. Du gidder ikke flytte deg for dem, men forventer du da at de skal flytte seg for deg? Hvis ja, hvorfor skal alle andre ta hensyn men ikke du? Hvis nei, innser du at ingen av dere kommer av flekken?
Gjest Bianca28 Skrevet 16. oktober 2010 #238 Skrevet 16. oktober 2010 Du gidder ikke flytte deg for dem, men forventer du da at de skal flytte seg for deg? Hvis ja, hvorfor skal alle andre ta hensyn men ikke du? Hvis nei, innser du at ingen av dere kommer av flekken? Det kan jo hende hun har opplevd at de med barnevogner ikke gidder å flytte seg men alltid krever at folk skal flytte seg for dem. Helt ærlig flytter jeg meg heller for noen i rullestol eller en gammel dame/mann med rullator enn en ung sprek person med barnevogn. Man erikke invalid eller handicappet fordi man triller en barnevogn
Gjest Dhanu Skrevet 16. oktober 2010 #239 Skrevet 16. oktober 2010 Det kan jo hende hun har opplevd at de med barnevogner ikke gidder å flytte seg men alltid krever at folk skal flytte seg for dem. Helt ærlig flytter jeg meg heller for noen i rullestol eller en gammel dame/mann med rullator enn en ung sprek person med barnevogn. Man erikke invalid eller handicappet fordi man triller en barnevogn Jeg ser det poenget, altså. Og jeg har alltid gjerne vært den som flytter meg, enten jeg er den med barnevogna eller den uten. Men hvis både hun og personen med barnevogna nekter å flytte seg, så kommer de jo ingen steder noen av dem
Gjest Bianca28 Skrevet 16. oktober 2010 #240 Skrevet 16. oktober 2010 Jeg ser det poenget, altså. Og jeg har alltid gjerne vært den som flytter meg, enten jeg er den med barnevogna eller den uten. Men hvis både hun og personen med barnevogna nekter å flytte seg, så kommer de jo ingen steder noen av dem Hahahaha ser det for meg. Begge to står der like sta og ser olmt på hverandre og nekter å flytte seg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå