Gå til innhold

Hvilke facebook statuser irriterer deg mest?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Den verste var det bildet som sammenlignet norske og afrikanske veier. Man må være rimelig dum for å tro at det finnes mange slike veier i Afrika, og det viste seg vel også at det bildet var fra et annet kontinent, og at det hele var juks.

401708.png?_encoded=2f66666666666678302f35382f20202020202020200a29333036286874646977656c616373202020202020202020200a&_ts=13d8258cc9d

Å ja! Enig! en der er bare helt idiotisk! :klaske:

Enig!

Som protest på dette la ei venninne ut et lignende bilde om forskjellen på Norge og Afrika, nemlig et sultende barn og et bugnende festmåltid. Dét kan jeg heller være enig i :)

Det gjorde en av mine venner også! Syntes det var så bra. :Nikke:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slank kvinne som nettopp har født:

"Er jo bare bursdag én gang i året så da skal jeg kose meg med dette lille kakestykket. Heldigvis skal jeg trene alt bort etterpå, ikke vær redd for det!!"

Syns egentlig litt synd på henne som hadde så sterkt behov for å få ut dårlig samvittighet at hun måtte legge ut bilde+status om at hun skulle "trene alt bort etterpå". I ukene, ja månedene, etter fødsel syns jeg fokuset ikke bør være på vekta, den kampen kan man ta etter hvert om amming faktisk ikke fjerner de ekstra kiloene.

Anonym poster: 0bdb82838166644eb83eeeb3a44f0cec

• Liker 4
Gjest Emmanuelle
Skrevet

Jeg har en slektning som irriterer vettet av meg på face. Hun er en av de såkalte "naverne", skriver kun intetsigende statuser om kaffe, vasking av gulv, fint vær, "hva skal man gjøre i dag" og så videre, gjerne i en og samme status,hver eneste dag.

Det er for så vidt helt greit, men i dag så skrev hun "Snart helg :) " og jeg sitter bare og tenker "ka farsken? Du har helg hver dag hele året!!!"

Blir spesielt irritert de gangene jeg har vært på beina siden 05.00 og stuper i seng halv ett om natta. Som i går. GRRRR!

• Liker 5
Gjest Riskjeks
Skrevet

Huff, disse bildene med "regjerings-hat" går meg på nervene... Jeg stemmer ikke på noen av partiene som sitter i regjeringen nå, men ærlig talt. Når folk kommenterer at "skulle tro vi levde i et u-land! Dette er AP sin skyld!" blir jeg helt matt... De som legger ut disse statusene er stort sett folk med null peiling på politikk, de er bare sånne som legger all skyld på dem som sitter med makten, uansett hva det er. Blir det regjeringsskifte kan du stole på at det er noen andre partier/politikere som får gjennomgå. Noen er rett og slett helt ute av stand til å se sammenhenger og å sette ting i perspektiv. Venner jeg har som er litt mer oppegående, legger aldri ut sånt, enten de stemmer Høyre eller Rødt.

• Liker 10
Skrevet

Mange på min facebook skrev statuser om hvor mye de gledet seg til Justin Bieber-konserten og hvor fantastisk den var! Tingen er den at ingen av dem faktisk var på konserten. Så hvorfor skrive statuser om det? Er det jeg som er treg siden jeg ikke skjønnet humoren i det? :klo:

Gjest Tekola
Skrevet

Den verste var det bildet som sammenlignet norske og afrikanske veier. Man må være rimelig dum for å tro at det finnes mange slike veier i Afrika, og det viste seg vel også at det bildet var fra et annet kontinent, og at det hele var juks.

401708.png?_encoded=2f66666666666678302f35382f20202020202020200a29333036286874646977656c616373202020202020202020200a&_ts=13d8258cc9d

Denne dukket opp i dag, troen på menneskeheten er herved gjenopprettet :nigo:

904664_10151524568113419_1995761258_o.jpg

Skrevet

Det siste bilde ville jeg også delt :) helt fantastisk.

Skrevet

Ei på Fb;

-Snørrete og tett....

-Sliten.no

-Feber er noe herk..

-Kunne gitt mye for å ikke ha feber..

-Hvor lenge skal man gå sånn da...

Tagger seg selv; legevakta ved .......... sykehus

Tilslutt; bilde av antibiotikaen.

Det morsomste er mulig at hun får 1 liker på disse statusene, nemlig typen sin.

• Liker 4
Skrevet

Det irriterer meg når folk deler bilder av at de har vært å gitt blod. Ja, det er bra. Men, jeg vil gjerne slippe å se bilde av armen din med nåla stikkende inn, og slanger med blod. Det holder å skrive at du gir blod.

Jeg blir faktisk uvel og småsvimmel bare av å skrive det her.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du trenger ikke å poste som anonym fordi du er redd for å bli oppdaget. Det finnes alt for mange slike irriterende damer på Facebook. Jeg tror vi alle har minst en i vennelisten :fnise:

Det har du sikkert rett i, men jeg tar ingen sjanser likevel. :sjenert:

I tillegg til det jeg skrev i første innlegg deler denne damen absolutt alt av slike "del dette og bli med i trekningen av..." med kommentarer som "ja takk" eller "gjerne." Jeg skjønner at Facebook er et flott medium å reklamere på, men det er jo rene spammen når det bli så mye av det.

Anonym poster: ca72bf285eb43d70d2ed8dcb53db266d

Anonym poster: ca72bf285eb43d70d2ed8dcb53db266d

Skrevet

Det irriterer meg når folk deler bilder av at de har vært å gitt blod. Ja, det er bra. Men, jeg vil gjerne slippe å se bilde av armen din med nåla stikkende inn, og slanger med blod. Det holder å skrive at du gir blod.

Haha! Det gjør jeg :fnise:

Skrevet

Huff, ja. Ta heller bilde av premien, da. Hvis det nå først må være med et bilde. ;)

AnonymBruker
Skrevet

"Jeg - jogge?? TULL!!! SER DU MEG LØPE, BØR DU OGSÅ LØPE!!"

Det verste er at jeg kun trengte å oppdatere facebook en gang, så var dette den første statusen som kom opp. Statusen rett under, "det var en gang men så ble det en korridor". Humor på høyt nivå.

Haha, jeg likte disse statusene. ;)

Anonym poster: f6b497500a76e62e158c63692aa54a07

• Liker 3
Gjest Mandalas
Skrevet

Det mest irriterende er de som tagger seg selv på feks legevakten eller skriver kryptiske statuser som er umulige å forstå. Rett og slett statuser som tigger etter at folk skal spørre "hva skjer?". Det som er enda mer irriterende er at de aller fleste som skriver kryptiske statuser, ikke vil svare på spm de får, for det tar jo bort spenningen når det viser seg at man bare står utenfor legevakta for å vente på noen eller er sjåfør for en venn med en forstuet lilletå.

Videre har jeg et par eldre damer som poster veldig mange harry statuser som spiller på sex, pupper etc. Samt alle disse bildene med god natt, god morgen and so on..

Har også merket meg et singelfenomen. Når folk blir single, så begynner statusene å hagle. Da skal alt dokumenteres for å vise at de faktisk har et interessant og idyllisk liv. Hver dag. Hele tiden.

Skrevet

De værste statusene jeg vet om:

- Statuser som er som en dagbok(går å dusje, er å handler, spiser mat osv)

- Statuser som omhandler kun negativitet

- statuser der folk skriver: er på jobb. Snart ferdig

- om hvert mål og lag i en fotball kamp

men det aller værste jeg ser på facebook er bilder og videoer av misshandling av unger og dyr, også står det. Lik hvis du er imot!!!

• Liker 1
Gjest piletre
Skrevet (endret)

"Skal drikke meg dritings i kveld!"

Etterfulgt av "nlen son kjrer?"

Etterfulgt av "fyyyfaen hodepine og fylleangst!"

Hver jævla helg.

Endret av piletre
  • Liker 4
Skrevet

Jeg begynner å bli rimelig lei av folk som reposter det de tror er fantastiske/sjokkerende/rørende/gripende/etc bilder, sitater og historier fra virkeligheten, men som bare er rent sludder eller forskjellige halvsannheter som er lappet sammen, eller folk som har stjålet andres bilder og spinner opp egne historier for å få likes.

(F.eks matadoren som satte seg ned og gråt, Ishtar og påsken, osv osv.)

Vær så snill - sjekk snopes eller liknende sider før du klikker "del"!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Visdomsord!

:)

Vis dem denne:

Anonym poster: b9ed44b63c06d9bbfeeb3a5c641f3d7d

• Liker 1
Gjest Riskjeks
Skrevet

Lurer på hvem de er, de som "lager" disse "visdomsordene" folk deler? Det må jo være en person bak alle disse sidene "oss damer imellom", "humoristen, for oss som tør væra oss sjøl" osv.? Har lenge vært nysgjerrig på dette... Mange skrivefeil har de ofte og :P Det er bare "vanlige" personer liksom? Noen som vet mer om dette?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...