Samaysa Skrevet 22. mars 2013 #1881 Skrevet 22. mars 2013 jobb 09-16.00 Ser ikke poenget med slike statuser.
Jade Skrevet 22. mars 2013 #1882 Skrevet 22. mars 2013 God morgen På jobb Lunch Hjem! Middag Trene Trøtt Natta Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2013 #1883 Skrevet 22. mars 2013 "I fjor på denne tida var det så varmt!" "ååh, det er så kaldt!" "Hvorfor kan det ikke være som i fjor?" Slutt og mas om det j**** været da Anonym poster: 3ab82b693486f88fdceda75d8fc5a99a
Gjest Emmanuelle Skrevet 22. mars 2013 #1884 Skrevet 22. mars 2013 Uvitende statuser som: "Fy faen det er så kaldt, hvor blir det av denne jævla globale oppvarmingen alle snakker om???" Leser dem så ofte om vinteren og jeg linker ofte til en forskningsartikkel som forklarer at global oppvarming betyr at varmt blir varmere og kaldt blir kaldere (i korte trekk). Da får jeg kjeft av vennene til disse statusposterne, jeg ødelegger visst statusen 8
Gjest hannehov93 Skrevet 22. mars 2013 #1885 Skrevet 22. mars 2013 Statuser som handler om hva som skjer på div. programmer på TV. Statuser som inneholder hva en har gjort eller skal videre på dagen. Statuser om kjærestekliss og hvor mange mnd de har vært sammen. Og ikke minst jobbstatuser: "Ja da får en komme seg på jobb da....." eller "Nå skal jeg jogge:-)" OK, fint for deg, tenker jeg bare da. Enkelt og greit sånne ting ingen egentlig bryr seg stort om, og bare forblir irriterende. Man trenger ikke å dele alt som ruger under topplokket! Etter min mening. Sånne personer gjemmer jeg enkelt og greit bare i newsfeeden. Eller sletter.
forum88 Skrevet 22. mars 2013 #1886 Skrevet 22. mars 2013 Hadde en som postet en status om hvor koselig og romantisk kveld hun og samboeren hadde. Under kom det kommentar fra samboer som lød noe slikt som: " Ja kjempe romantisk når du sitter på badet og lakker neglene, og jeg spiller data." Stakkers jenten prøvde å spøke det vekk og redde det hele inn i gjen (for omverden iallfall). Utrolig artig å følge med på kommentarene som kom videre de to i mellom.. Mener den statusen ble slettet etter litt 16
Chloe- Skrevet 22. mars 2013 #1887 Skrevet 22. mars 2013 Var på hyttetur med et par som BARE krangla så fillene føyk. Grining og roping og drama hele tiden. De måtte sitte i hver sin bil på veien hjem, fordi de ikke tålte trynenene på hverandre. Første hun gjør når hun kommer inn døren hjemme er å skrive en status om hvor superfantaskisk og romlemantisk det var på hyttetur. (hjertehjertehjertehjertehjerte) Hun brukte mitt bilde av skibakken i solnedgang. Selv hadde hun ikke vært utenfor hyttedøren... 10
Gjest Funky Punk Skrevet 22. mars 2013 #1888 Skrevet 22. mars 2013 At man tør! Spesielt når andre vet hvordan det egentlig var 3
Chloe- Skrevet 22. mars 2013 #1889 Skrevet 22. mars 2013 At man tør! Spesielt når andre vet hvordan det egentlig var Dette var i fjor påske. Kom på å poste det her fordi de lurte på om det ble påsketur i år også..... 2
Mynona Skrevet 23. mars 2013 #1890 Skrevet 23. mars 2013 Jeg var klar over at de fleste rosemaler virkeligheten, men jeg trodde ikke folk direte løy på den måten som Chloe- forteller om. Greit at folk sier at de har vært på en suuuuperfin sydentur selv om den var litt kjedelig eller noe sånt. men når man har kranglet så busta fyker.
Samaysa Skrevet 23. mars 2013 #1891 Skrevet 23. mars 2013 Det virker som om mange kompenserer for det som er galt i sitt eget liv ved å være positive på facebook. De to av mine facebook-venner som skriver de aller mest positive statusene, er mennesker jeg vet har slitt mye i sitt eget liv. 4
hjertesukka Skrevet 23. mars 2013 #1892 Skrevet 23. mars 2013 Syns Ninette Karlsen, eller hva hun heter( hun i Torsdagskveld fra Nydalen) har et veldig godt poeng! Høres ut som om de fleste har noen som rosemaler virkeligheten på FB.
Bonito Skrevet 23. mars 2013 #1893 Skrevet 23. mars 2013 Har ei på lista mi nå som tydeligvis har kjærlighetssorg. Hun skriver ingenting på statusen, men legger konstant ut bilder med såkalte "dype tekster" og tåredryppende dikt. Når folk kommenterer eller spør, ja da kommer jo den sedvanlige: vil ikke snakke om det på face. Har poppet opp sikkert 10 slike bilder på newsfeeden min bare i dag.....
Gjest Funky Punk Skrevet 23. mars 2013 #1894 Skrevet 23. mars 2013 Er kjærlighetssorg på min venneliste også. Har visst tid til å skrive masse kryptisk og endre sivilstatusen, men når folk spør så er svaret at livet dessverre går videre så det finnes ikke tid til å forklare
Gjest Emmanuelle Skrevet 24. mars 2013 #1895 Skrevet 24. mars 2013 Det virker som om mange kompenserer for det som er galt i sitt eget liv ved å være positive på facebook. De to av mine facebook-venner som skriver de aller mest positive statusene, er mennesker jeg vet har slitt mye i sitt eget liv. Det synes ikke jeg det er noe galt med. Jeg har opplevd mer dritt enn de fleste i mitt liv og jeg legger nesten utelukkende ut positive statuser.
Samaysa Skrevet 24. mars 2013 #1896 Skrevet 24. mars 2013 Det synes ikke jeg det er noe galt med. Jeg har opplevd mer dritt enn de fleste i mitt liv og jeg legger nesten utelukkende ut positive statuser. Det er greit det. Ingen liker sure Facebook-statuser der folk klager og er negative. Likevel synes jeg det blir for dumt hvis det blir for mye, og at ingenting man skriver på Facebook stemmer med virkeligheten. 2
Gjest Emmanuelle Skrevet 24. mars 2013 #1897 Skrevet 24. mars 2013 Det er greit det. Ingen liker sure Facebook-statuser der folk klager og er negative. Likevel synes jeg det blir for dumt hvis det blir for mye, og at ingenting man skriver på Facebook stemmer med virkeligheten. Det er jeg enig i! Er stor forskjell på om man velger å legge ut noe positivt som skjer og å legge ut noe positivt som ikke skjer. Synes dog de derre "Livet er et helvete men helvete er herlig på facebook" er ganske fascinerende.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 24. mars 2013 #1898 Skrevet 24. mars 2013 Uvitende statuser som: "Fy faen det er så kaldt, hvor blir det av denne jævla globale oppvarmingen alle snakker om???" Leser dem så ofte om vinteren og jeg linker ofte til en forskningsartikkel som forklarer at global oppvarming betyr at varmt blir varmere og kaldt blir kaldere (i korte trekk). Da får jeg kjeft av vennene til disse statusposterne, jeg ødelegger visst statusen
Gjest O___o Skrevet 24. mars 2013 #1899 Skrevet 24. mars 2013 Riktig nok ikke statuser, men; Kvinner som legger ut ammebilder på Facebook. Når jeg ser kvinner amme på kaffé, på kjøpesenter (som oftest på toalettet) osv, så ser jeg vekk. Ikke fordi det plager meg, men rett og slett fordi at det er litt for privat. Jeg leser heller ikke andres dagbøker, brev og meldinger, selv om jeg har muligheten - av samme grunn. Men når ammebildene havner i newsfeeden eller på instagram, kan jeg ikke velge å ikke se det. Og Facebook har ingen anti-amme-knapp 2
Gjest Funky Punk Skrevet 24. mars 2013 #1900 Skrevet 24. mars 2013 Uvitende statuser som: "Fy faen det er så kaldt, hvor blir det av denne jævla globale oppvarmingen alle snakker om???" Leser dem så ofte om vinteren og jeg linker ofte til en forskningsartikkel som forklarer at global oppvarming betyr at varmt blir varmere og kaldt blir kaldere (i korte trekk). Da får jeg kjeft av vennene til disse statusposterne, jeg ødelegger visst statusen Oh please! Link til den artikkelen slik at jeg kan slenge den opp på statusen til enkelte
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå