Gjest Emmanuelle Skrevet 19. mars 2013 #1861 Skrevet 19. mars 2013 (endret) Jeg synes det er gøy med irriterende facebookstatuser (som den jeg skrev over), men sånne trivielle som sier hva man har spist eller gjort får meg til å vurdere slette-knappen : "Ja, da har vi laga pizza til vi skal se på Idol. Mammaen laga bunnen, pappaen laget fyllet og lilleungen strødde på ost." Cool story bro? Endret 19. mars 2013 av Emmanuelle 9
Gjest Beano Skrevet 19. mars 2013 #1862 Skrevet 19. mars 2013 (endret) Jeg blir lei av ''nyttårsstatuser''. Har hatt folk på facebook som må skrive om hvor fantastisk året deres har vært og alt de har gjort. Hun ene jeg hadde skrev et nesten 300 ords statusoppdatering på alt hun hadde oppnådd det året. Tåler ikke sånt fordi det er bare skryt. Endret 19. mars 2013 av Beano 1
Longgone Skrevet 19. mars 2013 #1863 Skrevet 19. mars 2013 1. "Dere skjønner faktisk ikke hvor vanskelig det er å være ung alenemor, dere som har kjæreste til å hjelpe dere kan bare holde kjeft for dere vet ingenting om hvor hardt det er å ha barn!!!" 2. "Nei, får vell tusle på jobb tenker jeg. Snakkes etterpå da folkens!" 3. "Arrrrgh! Noen mennesker er bare så idiot :-/ Ekte venn du liksom!" 1
Gjest Emmanuelle Skrevet 19. mars 2013 #1864 Skrevet 19. mars 2013 Åh, i kveld ryr det bare inn hos meg! "Lillepia er syk igjen...feber og snørr...stakkars pia mi". Jeg tror 90% av statusene til dama er om sykdom. Enten er det hu, ungen, kaillen eller så har hu, ungen eller kaillen smitta noen i slekta. Det må jo også på facebook. *Lete litt* "Da ligger tante XXX med feber etter å ha vært på besøk hos oss. Snart ryker vi vel hele gjengen, kjenner meg ikke helt bra selv og lille pia har vært grinete i dag. Kjæresten virker ok, men han får det sikkert snart han også. Sykdom i heimen her på XXX ja!" NEI NÅ SKAL JEG GI MEG! 2
Chinka Skrevet 19. mars 2013 #1865 Skrevet 19. mars 2013 "Jeg er så lei meg idag/Utslitt/Enkelte personer kan være så onde" Også er det noen som kommenterer: "Hva har skjedd?" Svar: "Ingenting/Nei, det kan jeg ikke si. Da tenker jeg: hvorfor skriver du slikt da??? Bare for oppmerksomhet 2
Gjest DevilAngel Skrevet 19. mars 2013 #1866 Skrevet 19. mars 2013 Folk som skriver en status som det står "BRB skole" Altså mesteparten av vennene på facebook vet du går på skolen på en hverdag.. og 99% av de driter i om du skal på skolen, for det er noe alle må gjennom her i landet. Dette er min mening, kanskje ikke alle mener det samme. Kanskje noen syntes det er veldig interessant å lese at man skal på skolen på en hverdag klokka 8 om morgenen. Hehe, min mening kommer alltid så sterkt ut 1
Gjest DevilAngel Skrevet 19. mars 2013 #1867 Skrevet 19. mars 2013 "Jeg er så lei meg idag/Utslitt/Enkelte personer kan være så onde" Også er det noen som kommenterer: "Hva har skjedd?" Svar: "Ingenting/Nei, det kan jeg ikke si. Da tenker jeg: hvorfor skriver du slikt da??? Bare for oppmerksomhet Ja, der er jeg helt enig! De vil bare ha oppmerksomhet, samme som de som kommenterer "." (punktum), og får ett drøss med kommentaren som: hvordan går det?, chat? osv...
Rosewood Skrevet 19. mars 2013 #1868 Skrevet 19. mars 2013 Statuser om hvor mye og inderlig kjærestepar elsker hverandre. Har ei på Facebook som stadig (ca hver dag) forteller om hvor mye hun gleder seg til å leke med typen sin om kvelden. Hva faen... Og masse kjærlighetserklæringer. Ok, we get it, dere elsker hverandre, kan dere ikke heller fortelle det til hverandre face to face?? Jeg spyyr 1
Alice123 Skrevet 19. mars 2013 #1869 Skrevet 19. mars 2013 Folk som kaller mannen/samboer/kjæreste for "kaillen" eller "mannjen". Saaaaaaaaatan.
Gjest O___o Skrevet 19. mars 2013 #1870 Skrevet 19. mars 2013 Folk som er 30+ og som fortsatt har " å bli kjendis / sangstjerne " som eneste karriereplan, men som både er blottet for talent og selvinnsikt. ( Som bomber Facebook med egne coverlåter og fangrupper. Samme folka som deltar på alle TV-talentshow, men som aldri går videre og alltid forklarer det med at det er andres skyld. )
hjärterdam Skrevet 20. mars 2013 #1871 Skrevet 20. mars 2013 Jeg har en venninne som legger ut ørten statuser i uka om hvor hardt det er å være alenemor, samt innimellom sånne "A single mom is a supehero"-greier. Provoserer meg nok mest fordi jeg er aleneforsørger selv, og ja- det er ingen dans på roser hver dag, men sånn som hun snakker om det får hun det til å virke som det hadde vært bedre å ikke ha ungen. 3
Titti72 Skrevet 20. mars 2013 #1872 Skrevet 20. mars 2013 Mandag: Why??? Tirsdag: ????? Onsdag: Av sine nærmeste skal man få det!! Torsdag: Hvorfor meg???.. Hver gang.... Flere som spør hva som skjer.. Null respons... Så har jeg en annen som har reist så langt nord som man kan komme omtrent. På venninne- og familiebesøk. kl. 12 Koser meg med xxxx kl. 13 Nå skal vi gå tur med xxx kl. 14 Mat på gang kl. 17 Tusen takk for deilig middag "Tagget venninne"!! kl. 19 Digger "samme taggede venninne"!! Endelig får jeg vært sammen henne igjen. 2 år siden sist, og kun for 2 dager. Ehh.. 2 dager på 2 år, og du sitter på FB??? Jeg hadde blitt SUR!!! 3
Alice123 Skrevet 20. mars 2013 #1873 Skrevet 20. mars 2013 Folk som er 30+ og som fortsatt har " å bli kjendis / sangstjerne " som eneste karriereplan, men som både er blottet for talent og selvinnsikt. ( Som bomber Facebook med egne coverlåter og fangrupper. Samme folka som deltar på alle TV-talentshow, men som aldri går videre og alltid forklarer det med at det er andres skyld. ) JA! Jeg har også et par sånne og de er fantastiske. Jeg blir mildt oppgitt ove rdet. Jeg er overhodet ikke noen forkjemper for A4-modellen med rekkehus, volvo, samboerskap, 2 unger og golden retriver. Men jeg tenker jo at vedkommende burde kanskje satse på noe litt annet, når fruktene av "kjediskarrieren" er deltid på Deli De Luca og leid ettroms på Ammerud, og det i en alder av 35 år.
Chloe- Skrevet 20. mars 2013 #1874 Skrevet 20. mars 2013 "Promillekontroll nederst i Kapteinveien". Hvorfor??? For å beskytte idiotene som fyllekjører?Merker blodet koker. 18
Dolce Skrevet 20. mars 2013 #1875 Skrevet 20. mars 2013 (endret) Jeg har vært innom tråden her tidligere, men akkurat nå irriterer jeg med over 3-4 venner som deler liksom-koselige og liksom-morsomme sitater og ordspråk. Gjerne flere hver dag. Med hjerter og blomster og "søte" tegninger. Og den sløyfegreia som det blir oppfordret å dele eller ha som status for at; sitat: Sammen skal vi utrydde kreft. sitat slutt. Fortell meg noen: Hvordan utrydder man kreft ved å sette en status eller dele et bilde på Facebook? Noen som ser en fornuftig sammenheng? Endret 20. mars 2013 av Dolce 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #1876 Skrevet 20. mars 2013 Synes det er verre med de som skriver slik, la oss si hun heter kari: Kari@jobb, Kari@trening, Kari@hjemme, Kari@syk. oooookai. Anonym poster: c1dbc25471dd5febb2124203ce08dcdc Eller de som fortsatt skriver trøtt.no, sliten.com og andre teite liksommorsomme "adresser". Og #denfølelsen. Det er nesten som å skrive #YOLO. Ooog de som skriver "rødt i glasset". Kreativitet er ingen vits, vel. Anonym poster: 3ab82b693486f88fdceda75d8fc5a99a 4
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #1877 Skrevet 20. mars 2013 En annen slitsom facebooker er hun som skriver et blogginnlegg hun linker til på facebook, så får hun ikke nok kommentarer, så linker hun til det samme blogginnlegget et par-tre ganger til. Og hvis hun fortsatt ikke får nok kommentarer skriver hun "litt av grunnen til at jeg skriver blogg er for kommentarene...hint". Det funker ikke å tvinge folk til å kommentere på bloggen din, jente. Anonym poster: 3ab82b693486f88fdceda75d8fc5a99a 4
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2013 #1878 Skrevet 22. mars 2013 Heldigvis siste dagen på jobb før påskeferien. Jeg er skikkelig trist og lei fordi min morfar døde i går. Jeg var første barnebarn og jeg har tilbrakt mye av min barndom hos mine besteforeldre. Ble i går kjeftet på av deler av familien fordi jeg skrev her på fb at jeg var trist og at morfar måtte hvile i fred. De mente visstnok at morfar ikke ville at ting skulle "annonseres" før etter begravelsen. Skal jeg da gå rundt og holde sorgen inne fram til da? Jeg har ingen andre som kjente min morfar på fb, bortsett fra familien min. Og de fikk dødsbudskapet samtidig som meg. Å kjefte på meg for dette er som å sparke en som alt ligger nede. Forkastelig oppførsel av min kusine, hennes mann, min svigerinne og mine tanter. Håper de innser at vi alle har forskjellige måter å takle sorg på. Alle de som klaget på at jeg "sladret" på fb, har nære og kjære de kan få trøst og klemmer av i denne stund. Jeg har ikke den type familie og jeg har heller ikke en mann/kjæreste, slik de har. Jeg sitter mutters alene og kjenner på sorgen etter morfars død. Og det eneste som hjelper meg gjennom denne tiden, er å skrive om det. Jeg skrev kun en bitteliten setning her på fb om at jeg er trist og ønsker at morfaren min er død. Tror han ville tilgitt meg for det.... Også masse tilsvar til dette, inkludert "kanskje det blir to dødsannonser når familien min er så slem, ingen har noensinne stilt opp for meg annet enn mormor og morfar.... Uff. Anonym poster: 599da6363b34602efc9c3ac90d9d1b08 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2013 #1880 Skrevet 22. mars 2013 Statuser der folk skriver opp og ned i det vide og breie om hvor mye de trener irriterer meg mest. Jeg kan unnskylde tenåringer som har dette på statusene sine, men voksne folk bør vite bedre. Trodde man trente for sin egen del og ikke alle andres, i hvert fall det jeg gjør. Statuser der mødre slenger ut x-antall babybilder og skryter og forteller om hvor flink og flott junior er irriterer meg også. Hvis statusene i tillegg er fulle av skrivefeil eller er skrevet på dialekt så tar det ekstra på humøret. Anonym poster: ff96bfc09b178f27c10cbfb760e98f35
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå