Gjest Diane Skrevet 4. mars 2013 #1841 Skrevet 4. mars 2013 Har ingen fordommer mot psykisk syke, men det er ei som jeg synes oversharer litt på Facebook. Hun poster utelukkende bilder av egne arr og dikt hun har skrevet som handler om den indre smerten, gjerne fulle av nødrim. Synes det er utrolig bra at hun er åpen om det, men når det er det eneste hun skriver om, 365 dager i året, blir det litt mye av det gode. Hva med å opprette en egen blogg? Ellers har jeg et par- tre FRP-tilhengere som skriver så mye dumt at jeg blir matt av mindre. Greit nok at man har meninger, men hvis man vil fremstå som over gjennomsnittet opptatt av politikk, er det kanskje greit å sette seg inn i det viktigste før man uttaler seg. Blir litt tåpelig å uttale seg om det nye forslaget til formuebeskatning når man egentlig ikke har skjønt hva det går ut på, og i tillegg presterer å kalle alle som forsøker å forklare det for rødstrømper... 3
Anoia Skrevet 5. mars 2013 #1842 Skrevet 5. mars 2013 *snip* Hun poster utelukkende bilder av egne arr *snip* Hmm, noen burde kanskje gjøre henne oppmerksom på at det kan trigge andre 2
Gjest Novacane Skrevet 7. mars 2013 #1843 Skrevet 7. mars 2013 (endret) Begynner også å bli rimelig lei med folk som har et behov for å hele tiden poengtere hvor drita de var dagen før. Blir veldig fjortistendser av folk som skal skryte av at de drakk alkohol Endret 7. mars 2013 av Novacane
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2013 #1844 Skrevet 7. mars 2013 Jeg har heller aldri skjønt det der med de som har ungen sin som profilbilde og kun oppdaterer om ting ungen gjør. Blir litt sånn "Er jeg venn med deg eller ungen din?". Ei anna en har opprettet facebookprofil for sin 2 år gamle sønn (hun gjorde det da han var noen mnd gammel) og tagger ham i bilder, steder og statuser... Nå har ikke jeg barn selv, så aner ikke om meningen min kommer til å endre seg når jeg selv er i den situasjonen, men hva med å lage en privat blogg? En status i ny og ne er greit, barnet er jo en stor del av vedkommendes liv, men å ha ungen som profilbilde OG forsidebilde mens 90% av oppdateringene omhandler ungen? Nei, den skjønner jeg faktisk ikke. Ikke jeg heller. Ja, jeg har noen bilder av ungene på fb; men det er jo min profil; dermed bilde av meg som profilbilde. Faktisk litt irriterende også; jeg satt og lette litt etter noen fra videregående da vi skulle få til klassetreff. Men sabla vanskelig å vite om Kari Hansen faktisk er den Kari Hansen jeg leter etter når det er bilde av en baby i profilbildet og ellers null info om bosted el. Men tilbake til tråden; fikk en fin en på newsfeeden her i dag. Har fridag og har brukt morgenen på å få unna litt jobb, og har sveipet innom FB litt sånn her og der. Ei dame på godt over 40, hjemmeværende, har aldri vært i jobb: "God morgen, opp og hopp". " da er det på tide med frokost, kaffen er klar!" " Vaske litt klær da, det må jo gjøres" " Straks ut for å handle, er hjemme igjen om ett par timer" Alt i løpet av en times tid. Eh... get a life? Anonym poster: e5e8be28fe3ca6a1ff228f857c3b9cc7
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2013 #1845 Skrevet 7. mars 2013 Begynner også å bli rimelig lei med folk som har et behov for å hele tiden poengtere hvor drita de var dagen før. Blir veldig fjortistendser av folk som skal skryte av at de drakk alkohol Fått inntrykk av at noen tror de må overbevise facebook om at de er skikkelig bakfull, for å ha kunne kost seg dagen før. "koste meg skikkelig i går merker jeg nå" "bakfull, var skikkelig gøy i dag, men husker ingenting" Anonym poster: e1848d4280c62beab298383b8aad7920
Jade Skrevet 7. mars 2013 #1846 Skrevet 7. mars 2013 Jeg begynner å bli så "&¤/&/%&¤# lei av all reklamen på Facebook. Ikke annonsene som er på siden, eller "sponse"-annonsene som kommer innimellom. Men reklameinnlegg på reklameinnlegg som deles av vennene mine! Del ditt og datt for å vinne datt og ditt! Lurer på om de vinner noe? Og hvis ikke, hvor mange år vil det ta før de skjønner at det eneste som skjer, er at de bombaderer vennene sine med reklame :/ 5
Mynona Skrevet 7. mars 2013 #1847 Skrevet 7. mars 2013 Jeg begynner å bli så "&¤/&/%&¤# lei av all reklamen på Facebook. Ikke annonsene som er på siden, eller "sponse"-annonsene som kommer innimellom. Men reklameinnlegg på reklameinnlegg som deles av vennene mine! Del ditt og datt for å vinne datt og ditt! Lurer på om de vinner noe? Og hvis ikke, hvor mange år vil det ta før de skjønner at det eneste som skjer, er at de bombaderer vennene sine med reklame :/ Samme her. og nå fikk jeg nettopp reklame på Sjekkekurs - Få alle damer. Ehhh.. ,jeg er dame! Jeg vil ikke ha damer. Kunne i det minste prøvd å gi oss reklame basert på alt de vet om oss da!
loffen Skrevet 7. mars 2013 #1848 Skrevet 7. mars 2013 Jeg begynner å bli så "&¤/&/%&¤# lei av all reklamen på Facebook. Ikke annonsene som er på siden, eller "sponse"-annonsene som kommer innimellom. Men reklameinnlegg på reklameinnlegg som deles av vennene mine! Del ditt og datt for å vinne datt og ditt! Lurer på om de vinner noe? Og hvis ikke, hvor mange år vil det ta før de skjønner at det eneste som skjer, er at de bombaderer vennene sine med reklame :/ Jaa!!
Karenina Skrevet 19. mars 2013 #1850 Skrevet 19. mars 2013 En kamerat av meg skriver alltid "Det sales te (en eller annen by/bygd" hver gang han skal et sted. Og det er ofte! Hva med å være litt kreativ??
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2013 #1851 Skrevet 19. mars 2013 En kamerat av meg skriver alltid "Det sales te (en eller annen by/bygd" hver gang han skal et sted. Og det er ofte! Hva med å være litt kreativ?? Synes det er verre med de som skriver slik, la oss si hun heter kari: Kari@jobb, Kari@trening, Kari@hjemme, Kari@syk. oooookai. Anonym poster: c1dbc25471dd5febb2124203ce08dcdc
Gjest Raggy Skrevet 19. mars 2013 #1852 Skrevet 19. mars 2013 Har ei på face som legger ut bilder av seg selv i sexy undertøy med det blaute/forførende blikket mens hun står i utfordrende stillinger. Greit nok det men hun har barn i skolealder.. Hvor flaut er ikke det at mamma eksponerer seg på den måten via nett...??? Usmakelig synes jeg.
Karenina Skrevet 19. mars 2013 #1853 Skrevet 19. mars 2013 Oog hun som ALLTID maser om at det er så dårlig vær, at det snør, det regner, etc. Velkommen til Norge.
Gjest Fluttershy Skrevet 19. mars 2013 #1854 Skrevet 19. mars 2013 Oog hun som ALLTID maser om at det er så dårlig vær, at det snør, det regner, etc. Velkommen til Norge. Og jeg har ei som alltid må klage på at andre klager på været i facebookstatuser. Det er ennå mere irriterende!! 2
Samaysa Skrevet 19. mars 2013 #1855 Skrevet 19. mars 2013 (endret) - Endret 15. juni 2014 av Samaysa 1
Gjest Emmanuelle Skrevet 19. mars 2013 #1856 Skrevet 19. mars 2013 Fant en fin en her om dagen: "XXX satte seg ned i sofaen med en kopp te og skulle se på Castle, men nej du, trur du ikke at det ikke var i dag, nei og nei, måtte se på premieren til the following istedet for men det gjorde jo ikke noe for det var jo ganske bra, ja og ja, da gikk det greitt likevel da, haha! Nå tar jeg med meg dyna i senga og skrur av lyset, godt blir det ja, sliten etter å måtte mokke snø av verandaen i dag, skrape is tå bilen måtte man jo og, hehe. Natta da alle sammen, håper dere får søve gøtt, ingen vet hva morradagen bringer, hehe." Greit nok med en sånn i ny og ne, men dette skjer hver dag, gjerne flere ganger om dagen. MARK! 2
Mynona Skrevet 19. mars 2013 #1857 Skrevet 19. mars 2013 Fant en fin en her om dagen: "XXX satte seg ned i sofaen med en kopp te og skulle se på Castle, men nej du, trur du ikke at det ikke var i dag, nei og nei, måtte se på premieren til the following istedet for men det gjorde jo ikke noe for det var jo ganske bra, ja og ja, da gikk det greitt likevel da, haha! Nå tar jeg med meg dyna i senga og skrur av lyset, godt blir det ja, sliten etter å måtte mokke snø av verandaen i dag, skrape is tå bilen måtte man jo og, hehe. Natta da alle sammen, håper dere får søve gøtt, ingen vet hva morradagen bringer, hehe." Greit nok med en sånn i ny og ne, men dette skjer hver dag, gjerne flere ganger om dagen. MARK! nei og nei ja og ja
Gjest Elissima Skrevet 19. mars 2013 #1858 Skrevet 19. mars 2013 Fant en fin en her om dagen: "XXX satte seg ned i sofaen med en kopp te og skulle se på Castle, men nej du, trur du ikke at det ikke var i dag, nei og nei, måtte se på premieren til the following istedet for men det gjorde jo ikke noe for det var jo ganske bra, ja og ja, da gikk det greitt likevel da, haha! Nå tar jeg med meg dyna i senga og skrur av lyset, godt blir det ja, sliten etter å måtte mokke snø av verandaen i dag, skrape is tå bilen måtte man jo og, hehe. Natta da alle sammen, håper dere får søve gøtt, ingen vet hva morradagen bringer, hehe." Greit nok med en sånn i ny og ne, men dette skjer hver dag, gjerne flere ganger om dagen. MARK! Det var jo forsåvidt underholdende da Høres ut som han er ensom.
Juliech Skrevet 19. mars 2013 #1859 Skrevet 19. mars 2013 Jeg er faktisk mest lei de som er så sinna og hele tiden må fortelle hva de ikke liker. Er så uinteressant, enda mere uinteressant enn "Pizza til middag" Skjønner jeg ikke hvorfor man er på fb hvis man er sint og irritert? Det er jo nettopp det som er gøy; lese duste statuser en gang i mellom istedenfor å prøve å oppnå en homogen sosialmasse med "riktige" sosiale oppdateringer iht til en skjult nettlov som noen setter premissene for. Det er vel bare å hoppe videre når man ikke gidder å lese vel? 1
Gjest Mariah Skrevet 19. mars 2013 #1860 Skrevet 19. mars 2013 Har et menneske som skriver så mye rart at jeg blir flau. Hun dokumenterer livet sitt ned til minste detalj, selv om hun egentlig ikke gjør noe spennende. I går skrev hun følgende: 09.30: Mini er våken, og jeg er klar for en ny dag. 12.00: På tide å gå ut og leke. ("Mini" er til informasjon 3,5 år) 13.30: Prøver å slappe av med en bok, men det er jo umuuuulig 14.56: På tide å begynne på middagen snart, kanskje? 16.30: Middagen klar, og verdens beste mann har kommet hjem <3<3<3 19.00: Lasagnen smakte supergodt, tusen takk for oppskrift skjønneste XXX (navnet på den som ga henne oppskriften.) 21.45: Har gått tur med XXXXXX, og snart er det på tide å sove. Jeg skjønner ikke greia med å dokumentere sju, helt hverdagslige hendelser i løpet av en dag? Sånn gjør hun _hver_ eneste dag. Har fjernet henne fra nyhetsoppdateringer, men det hender jo at jeg ser felles venner kommentere det hun gjør. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå