Lunaire Skrevet 19. februar 2013 #1821 Skrevet 19. februar 2013 En venn av en venn fødte et dødt barn. Før barnet ble gravlagt kledde de opp jenta i søte klær og tok bilder. Dermed har denne jenta bildet av denne babyen som forsidebilde. Mora til jenta (altså barnets mormor) har vel sånn ca. 20 profilbilder og forsidebilder av barnet, med hjerter og tekst og full pakke. Det er jo forferdelig å miste et ufødt barn, men når 90% av profilbildene består av et dødt spedbarn fullt påkledd, da bikker det over til ganske creepy. Det irriterer meg ikke, men må innrømme at det freaker meg litt ut.. 22
Gjest Novacane Skrevet 21. februar 2013 #1822 Skrevet 21. februar 2013 Høres kanskje slemt ut, men har en på facebook som hele tiden, og med hele tiden så snakker jeg 9+ ganger om dagen skal brette ut om sitt fantastiske liv, hvor lykkelig hun er osv osv osv, det er kjempe flott at hun har det bra og sånn, men det begynner å bli overdrevent når det er mange statuser daglig med "jeg er så lykkelig". "Jeg har det så bra" "Elsker livet mitt" "Kom hjem til god middag, elsker min fantastiske familie" "jeg er så heldig" -.- 5
ludopluto Skrevet 22. februar 2013 #1823 Skrevet 22. februar 2013 En venn av en venn fødte et dødt barn. Før barnet ble gravlagt kledde de opp jenta i søte klær og tok bilder. Dermed har denne jenta bildet av denne babyen som forsidebilde. Mora til jenta (altså barnets mormor) har vel sånn ca. 20 profilbilder og forsidebilder av barnet, med hjerter og tekst og full pakke. Det er jo forferdelig å miste et ufødt barn, men når 90% av profilbildene består av et dødt spedbarn fullt påkledd, da bikker det over til ganske creepy. Det irriterer meg ikke, men må innrømme at det freaker meg litt ut.. Creepy.......
Gjest Emmanuelle Skrevet 27. februar 2013 #1824 Skrevet 27. februar 2013 Har ei på facebook som i dag (for n'te gang) skriver om hvor feeeeit hun er og at hun skal gå på lavkarbo. Dette er ei som sjekker inn på treningsstudioet hver eneste gang hun er der, hun tar bilder av at hun tar knebøy, you get the picture. Når fredag kommer er det "fordi jeg fortjener det" hvor hun legger ut bilder av alt hun fråtser i, det være pizza, godteri, øl, sjokkis...hos henne er det fråtsing fra fredag klokka 16.00 til natt til mandag. Så er det ny uke med klaging over hvor feit hun er og at hun skal på slankern. Dette gjentar seg hver uke. Har så lyst til å skrive "Hvis du synes du er så feit så burde du kanskje ikke spise så mye i helgene?" men da hadde det blitt ramaskrik til gagns... Samma dama er alenemamma og legger også ut slike "power-quotes" som nevnt ovenfor. LITT lei. 8
Gjest DevilAngel Skrevet 27. februar 2013 #1825 Skrevet 27. februar 2013 (endret) Spesielt de som er sånn her: skal dusje, ring meg . Mob ******** Endret 27. februar 2013 av DevilAngel 2
Gjest Emmanuelle Skrevet 27. februar 2013 #1826 Skrevet 27. februar 2013 Spesielt de som er sånn her: skal dusje, ring meg . Mob ******** Finnes de???
Gjest DevilAngel Skrevet 28. februar 2013 #1827 Skrevet 28. februar 2013 Finnes de??? Å ja de finnes 1
Fluffe Skrevet 28. februar 2013 #1828 Skrevet 28. februar 2013 Har ei på facebook som legger ut om at hun snart skal føde 2cm..... 3cm......
Sirah Skrevet 28. februar 2013 #1829 Skrevet 28. februar 2013 Å ja de finnes ......og det finnes mange av dem... 2
Gjest DevilAngel Skrevet 28. februar 2013 #1830 Skrevet 28. februar 2013 ......og det finnes mange av dem... Jaa, for mange... det er så irriterende.. Hallo, hvorfor skal noen ringe deg akkuratt når du dusjer, man klarer vel å vente 30 min.
Jade Skrevet 1. mars 2013 #1831 Skrevet 1. mars 2013 Spesielt de som er sånn her: skal dusje, ring meg . Mob ******** Hvorfor vil de at folk skal ringe mens de er i dusjen? Kjedelig å dusje? Har de vanntett telefon? Kan alle på vennelisten ringe? Eller skriver de det på en annens vegg? Har aldri sett dusje-ringe-statuser før. 4
Gjest Tekola Skrevet 1. mars 2013 #1832 Skrevet 1. mars 2013 Jeg er så drittlei alt som har med ski å gjøre nå! Hvis jeg vil følge med, så skrur jeg på tv eller radio! Det er ikke nødvendig å oppdatere om det!
Anoia Skrevet 1. mars 2013 #1833 Skrevet 1. mars 2013 Jeg er så drittlei alt som har med ski å gjøre nå! Hvis jeg vil følge med, så skrur jeg på tv eller radio! Det er ikke nødvendig å oppdatere om det! Haha, jeg har bare såvidt sett et par surmulende kommentarer om at nå får det være nok ski-mas
Gjest Surrehodet Skrevet 1. mars 2013 #1834 Skrevet 1. mars 2013 (endret) Jeg har ei fantastisk "positiv" fbvenn som oppdaterer med lykkelige sitater og kloke ord fra slike likes sider hun er med i. Flere ganger til dagen. Utrolig slitsomt. Endret 1. mars 2013 av Surrehodet
Gjest Shania_ Skrevet 3. mars 2013 #1835 Skrevet 3. mars 2013 Har ei på facebook som i dag (for n'te gang) skriver om hvor feeeeit hun er og at hun skal gå på lavkarbo. Dette er ei som sjekker inn på treningsstudioet hver eneste gang hun er der, hun tar bilder av at hun tar knebøy, you get the picture. Når fredag kommer er det "fordi jeg fortjener det" hvor hun legger ut bilder av alt hun fråtser i, det være pizza, godteri, øl, sjokkis...hos henne er det fråtsing fra fredag klokka 16.00 til natt til mandag. Så er det ny uke med klaging over hvor feit hun er og at hun skal på slankern. Dette gjentar seg hver uke. Har så lyst til å skrive "Hvis du synes du er så feit så burde du kanskje ikke spise så mye i helgene?" men da hadde det blitt ramaskrik til gagns... Samma dama er alenemamma og legger også ut slike "power-quotes" som nevnt ovenfor. LITT lei. Slett? Eller fjern henne fra oppdateringene? Gjør jeg med sånne:D
Gjest Vogue Skrevet 3. mars 2013 #1836 Skrevet 3. mars 2013 Det som irriterer meg mest er disse damene som legger ut alt om barna sine på Facebook, spesielt de som oppdaterer bilder og statuser flere ganger om dagen. Jadda, jeg vet at jeg kan fjerne dem (det har jeg gjort med de fleste), men om man har 5-600 venner er det vel mulig å tenke på at det er maksimalt 10-15 av disse som har interesse for dette? Det er fullt mulig å lage egne "grupper" man kan dele ting med.
Tabris Skrevet 3. mars 2013 #1837 Skrevet 3. mars 2013 Jeg har en facebookvenn som må være en av de mer navlebeskuende FB-personene jeg har møtt. Hun blogger og legger ut lenke til blogginnlegg. Det er fair, det gjør jeg også. Men etter en stund kan hun legge ut ny lenke til gamle blogginnlegg fordi "dette innlegget er det en stund siden jeg har lest, likte det så godt at jeg tenkte jeg skulle dele det igjen". Vi snakker EGET blogginnlegg! Hun har et band hun er storfan av og poster enten YouTube-videoer eller kommentarer om dette bandet omtrent daglig. For å være sikker på at hun får noen kommentarer, så poster hun helst videoene på veggen til venner med kommentarer som: "Dette var denne sangen jeg pratet om i går, den betyr SÅ mye for meg!", slik at vennene føler de pliktskyldigst må svare. På toppen av det hele så synger denne dama selv også, og poster med jevne mellomrom sin egen sang, både på egen og andres FB-vegg. Når hun ikke poster om dette, så er det enten bilder av barnet hennes med masse hjerter, eller hvor flink hun har vært med skolearbeidet akkurat den dagen. 3
Gjest Emmanuelle Skrevet 3. mars 2013 #1838 Skrevet 3. mars 2013 Jeg har heller aldri skjønt det der med de som har ungen sin som profilbilde og kun oppdaterer om ting ungen gjør. Blir litt sånn "Er jeg venn med deg eller ungen din?". Ei anna en har opprettet facebookprofil for sin 2 år gamle sønn (hun gjorde det da han var noen mnd gammel) og tagger ham i bilder, steder og statuser... Nå har ikke jeg barn selv, så aner ikke om meningen min kommer til å endre seg når jeg selv er i den situasjonen, men hva med å lage en privat blogg? En status i ny og ne er greit, barnet er jo en stor del av vedkommendes liv, men å ha ungen som profilbilde OG forsidebilde mens 90% av oppdateringene omhandler ungen? Nei, den skjønner jeg faktisk ikke. 3
The Kitten Skrevet 4. mars 2013 #1839 Skrevet 4. mars 2013 Har ei på facebook som i dag (for n'te gang) skriver om hvor feeeeit hun er og at hun skal gå på lavkarbo. Dette er ei som sjekker inn på treningsstudioet hver eneste gang hun er der, hun tar bilder av at hun tar knebøy, you get the picture. Når fredag kommer er det "fordi jeg fortjener det" hvor hun legger ut bilder av alt hun fråtser i, det være pizza, godteri, øl, sjokkis...hos henne er det fråtsing fra fredag klokka 16.00 til natt til mandag. Så er det ny uke med klaging over hvor feit hun er og at hun skal på slankern. Dette gjentar seg hver uke. Har så lyst til å skrive "Hvis du synes du er så feit så burde du kanskje ikke spise så mye i helgene?" men da hadde det blitt ramaskrik til gagns... Samma dama er alenemamma og legger også ut slike "power-quotes" som nevnt ovenfor. LITT lei. Skriv det, please! 1
The Kitten Skrevet 4. mars 2013 #1840 Skrevet 4. mars 2013 Jeg har en facebookvenn som må være en av de mer navlebeskuende FB-personene jeg har møtt. Hun blogger og legger ut lenke til blogginnlegg. Det er fair, det gjør jeg også. Men etter en stund kan hun legge ut ny lenke til gamle blogginnlegg fordi "dette innlegget er det en stund siden jeg har lest, likte det så godt at jeg tenkte jeg skulle dele det igjen". Vi snakker EGET blogginnlegg! Hun har et band hun er storfan av og poster enten YouTube-videoer eller kommentarer om dette bandet omtrent daglig. For å være sikker på at hun får noen kommentarer, så poster hun helst videoene på veggen til venner med kommentarer som: "Dette var denne sangen jeg pratet om i går, den betyr SÅ mye for meg!", slik at vennene føler de pliktskyldigst må svare. På toppen av det hele så synger denne dama selv også, og poster med jevne mellomrom sin egen sang, både på egen og andres FB-vegg. Når hun ikke poster om dette, så er det enten bilder av barnet hennes med masse hjerter, eller hvor flink hun har vært med skolearbeidet akkurat den dagen. Jeg håper hun synger fint i det minste!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå