Mynona Skrevet 31. januar 2013 #1741 Skrevet 31. januar 2013 Har en som oppdaterer om treningen sin hver eneste dag. HVER. ENESTE. DAG. !! Har så lyst til å skrive: VI DRITER I HVA/HVORDAN DU TRENER, du trenger ikke fortelle om det hver jævla dag. Her er oppdateringen fra i går: Dagens 1 økt var kl 0730 på bygget. 10,10, 10, situps, pushups, spensthopp. Gjorde det 14 ganger!! Gjorde vondt mens og litt etterpå. Dagens 2 økt, fotballtrening i gymsalen! Intervall ish. Mye løping og kondisen blir bare bedre og bedre. Fornøyd nå 3
Gjest Surrehodet Skrevet 31. januar 2013 #1742 Skrevet 31. januar 2013 Jeg har ei som blir blokka nå. Hun har de siste 2 ukene gitt flere oppdateringer daglig om helsa til seg selv, sønnen og mannen. JEG DRITER I OM DU OG HELE FAMILIEN DIN HAR INFLUENSA!!!!! Greit nok at man skriver det en gang, men hele tiden er liksom litt overkill. 3
Lunaire Skrevet 31. januar 2013 #1743 Skrevet 31. januar 2013 Åååh, jeg har også en person som dette på min FB. Høres ut som samme dama! Herregud, så mange hjerter hun klarer å presse inn i en statusoppdatering, det er helt utrolig! Shit, her begynte jeg også å lure på om det er samme dame, haha! Det er helt sinnsvakt lange statuser om INGENTING, fylt med hjerter og smilefjes herfra til månen.
FruLuna Skrevet 1. februar 2013 #1744 Skrevet 1. februar 2013 Jeg har en venninne som er veldig opptatt av syke barn og mishandlede barn, og alt hun kommenterer på kommer opp i min feed, med dertil mange bilder av disse barna. Alle som kommenterer på dette er opptatt av å beskytte disse barna - men burde ikke det også innebære å beskytte de mot å bli utlevert mot sin viten og vilje på facebook? Det legges ut ganske intime detaljer og usensurerte bilder. I går var det et bilde av en liten gutt på 7-8 år som har blitt skutt og ligger blodig på bakken, hvorfor skal slike bilder legges ut på et sosialt medium? Jeg fatter det ikke, og synes det er respektløst mot denne gutten og mot familien hans. 4
lygekryss Skrevet 1. februar 2013 #1745 Skrevet 1. februar 2013 Jeg har en venninne som er veldig opptatt av syke barn og mishandlede barn, og alt hun kommenterer på kommer opp i min feed, med dertil mange bilder av disse barna. Alle som kommenterer på dette er opptatt av å beskytte disse barna - men burde ikke det også innebære å beskytte de mot å bli utlevert mot sin viten og vilje på facebook? Det legges ut ganske intime detaljer og usensurerte bilder. I går var det et bilde av en liten gutt på 7-8 år som har blitt skutt og ligger blodig på bakken, hvorfor skal slike bilder legges ut på et sosialt medium? Jeg fatter det ikke, og synes det er respektløst mot denne gutten og mot familien hans. Veldig sant. Det er nesten litt skremmende å se hvor mye rart folk "Liker" og kommenterer uten å tenke seg om. Har en fb-venninne som tilsynelatende tror at hvis hun trykker Liker på sider som "jobber" for å bekjempe urettferdighet i verden, så har hun gjort sitt. Det heter vel å tilfredsstille sitt eget ego, men uansett hvor god person hun tror hun er, så tilsvarer ikke en "Like" en kopp rent drikkevann. 1
Gjest Badebuksa Skrevet 1. februar 2013 #1746 Skrevet 1. februar 2013 (endret) "Så forbanna pga kø" bla bla. Eller "jeg har en usynlig sykdom".. eller "nå har hunden min føda" EDIT: Glemte de engelske statusene med bilder. "Love is forever and you and I.." blabla. Endret 1. februar 2013 av Badebuksa
Dragonfly84 Skrevet 1. februar 2013 #1747 Skrevet 1. februar 2013 Jeg har ei som ofte er på sykehus, type legevakt fordi en av unga har ørebetennelse, og nå i det siste fordi hun er gravid og skal på ultralyd og sånt. Da tagger hun seg ALLTID på sykehuset, uten å skrive noe mer, sånn at alle skal spørre "går det bra??". Da venter hun en stund, sånn at mange har spurt hva det er for noe, før hun endelig skriver "Ja, jeg bare er på ultralyd". Det kunne hun da skrevet før tjue stykker lurte på om det går bra med henne. Men det gjør hun aldri, så klart. 8
Gjest Emmanuelle Skrevet 1. februar 2013 #1748 Skrevet 1. februar 2013 Har mange eksempler, men husker en som fikk meg til å klikke. Var en fyr som sto på brua i byen og truet med å hoppe. Dette var midt i rush-tida og det ble naturlig nok kork. Var en på vennelisten min som skrev "Fy faen, jeg er så jævlig lei av å stå i kø, kan ikke han fyren bare hoppe så resten av oss får komme oss hjem til middag!!!" Jeg skjelte ham ut på statusen og sletta ham tvert. Makan. 16
Alice123 Skrevet 1. februar 2013 #1749 Skrevet 1. februar 2013 (endret) Huff, dette er ikke så irriterende, men mer trist. Jeg har en dame på facebook som er singel, barnløs og i slutten av 30årene, og etter facebook og dømme bruker all tid hun ikke er på jobb, til å sitte i høyblokka si på Tveita og bake brød og vaske tøy. Typisk status fra henne er: "Mine planer for helga er å vaske litt tøy, se Skal Vi Danse mens jeg spiser pasta, bake et brød, vaske vinduet på kjøkkenet og lese en god bok. God helg til alle" Jeg bare syntes det virker så immari trist. Endret 1. februar 2013 av Alice123 5
Gjest Funky Punk Skrevet 6. februar 2013 #1750 Skrevet 6. februar 2013 Er så lei av alle disse "fuck the police" statusene. Altså folk som driver frem alle mulige nyhetssaker hvor de kan "bevise" at politiet er en gjeng med psykopater, idioter, hjernedøde amøber osv. Disse personene leser oftest også bare overskriften og får ikke med seg kjernen i saken. Om man så prøver å si at politiet gjorde rett i saken, så får man sur melding tilbake om at de kanskje gjorde det, men at politiet likevel er innmari dumme. Samme personene er gjerne på kant med loven fra før av 3
Anglofil Skrevet 6. februar 2013 #1751 Skrevet 6. februar 2013 Det skal egentlig mye til for å irritere meg, jeg bryr meg ikke om folk oppdaterer om sykdom, trening eller andre hverdagslige ting. MEN, det er ei jeg har på facebook som er ekstremt opptatt av hunden sin. Og det er forsåvidt greit, hadde det ikke vært for at hun til og med tar bilde av bæsjen til huden og poster på Facebook. Rett og slett ekkelt! Mvh Yvonne 2
Karenina Skrevet 6. februar 2013 #1752 Skrevet 6. februar 2013 Er så lei av alle disse "fuck the police" statusene. Altså folk som driver frem alle mulige nyhetssaker hvor de kan "bevise" at politiet er en gjeng med psykopater, idioter, hjernedøde amøber osv. Disse personene leser oftest også bare overskriften og får ikke med seg kjernen i saken. Om man så prøver å si at politiet gjorde rett i saken, så får man sur melding tilbake om at de kanskje gjorde det, men at politiet likevel er innmari dumme. Samme personene er gjerne på kant med loven fra før av Åh, "All cops are gay"-syndromet.. har et par av de på min Facebook også.
Ludovica- Skrevet 6. februar 2013 #1753 Skrevet 6. februar 2013 Denne dukket opp hos meg idag fra en som er veldig opptatt av å være unik og spesiell. Han er igunn ikke det. You all laugh because I'm different. I laugh because you are all the same 1
Anoia Skrevet 6. februar 2013 #1754 Skrevet 6. februar 2013 (endret) Denne dukket opp hos meg idag fra en som er veldig opptatt av å være unik og spesiell. Han er igunn ikke det. You all laugh because I'm different. I laugh because you are all the same Blærgh... Du skulle ha svart med å linke til denne http://img2.owned.co..._useful_big.jpg Eller kanskje denne https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/522006_10151312545651909_20760648_n.jpg Endret 6. februar 2013 av Anoia 5
Gjest O___o Skrevet 6. februar 2013 #1755 Skrevet 6. februar 2013 "ÅÅÅÅH. JEG HAR EN HEMMELIGHET SOM INGEN ANDRE VET. TRALALALALALALALALLALALA" "Åh. Jeg er så kvalm" "Åh. Jeg er så kvalm og slapp" "Åh. Jeg er så kvalm og slapp og sliten" "Åh. Jeg er så kvalm og slapp og sliten og har lyst på sjokolade" "Åh. Jeg er så kvalm og slapp og sliten og har lyst på sjokolade hele tiden " "Åh. Jeg er så kvalm og slapp og sliten og har lyst på sjokolade hele tiden og har sykt lyst på iskrem " "Åh. Jeg er så kvalm og slapp og sliten og har lyst på sjokolade hele tiden og har sykt lyst på iskrem. Er bare så lei humørsvingninger altså! " " RAAAAAGEEEEE!!!!!!!!! "Venner" du liksom. Kan serr ikke stole på NOEN lengre. FRIENDS FOR EVER meg i rumpa!!! Siden noen ikke har klart å holde på hemmeligheten: JA JEG ER GRAVID! " 22
Ludovica- Skrevet 6. februar 2013 #1756 Skrevet 6. februar 2013 Blærgh... Du skulle ha svart med å linke til denne http://img2.owned.co..._useful_big.jpg Eller kanskje denne https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/522006_10151312545651909_20760648_n.jpg Å herregud det passer perfekt til han! Han er sååå alternativ skjønner du. Ingen er som han..
Gjest Surrehodet Skrevet 6. februar 2013 #1757 Skrevet 6. februar 2013 Det skal egentlig mye til for å irritere meg, jeg bryr meg ikke om folk oppdaterer om sykdom, trening eller andre hverdagslige ting. MEN, det er ei jeg har på facebook som er ekstremt opptatt av hunden sin. Og det er forsåvidt greit, hadde det ikke vært for at hun til og med tar bilde av bæsjen til huden og poster på Facebook. Rett og slett ekkelt! Mvh Yvonne 2
QueenOfTheSidewalk Skrevet 6. februar 2013 #1758 Skrevet 6. februar 2013 (endret) Er så lei av alle disse "fuck the police" statusene. Altså folk som driver frem alle mulige nyhetssaker hvor de kan "bevise" at politiet er en gjeng med psykopater, idioter, hjernedøde amøber osv. Disse personene leser oftest også bare overskriften og får ikke med seg kjernen i saken. Om man så prøver å si at politiet gjorde rett i saken, så får man sur melding tilbake om at de kanskje gjorde det, men at politiet likevel er innmari dumme. Samme personene er gjerne på kant med loven fra før av Endret 6. februar 2013 av Evilposelos 6
Gjest Emmanuelle Skrevet 6. februar 2013 #1759 Skrevet 6. februar 2013 Ser på newsfeeden min at disse "17 mnd i Las Vegas", "15 mnd i Berlin" etc har kommet igjen. De irriterer meg grenseløst. 1
Musken Skrevet 6. februar 2013 #1760 Skrevet 6. februar 2013 Jeg har ei som ofte er på sykehus, type legevakt fordi en av unga har ørebetennelse, og nå i det siste fordi hun er gravid og skal på ultralyd og sånt. Da tagger hun seg ALLTID på sykehuset, uten å skrive noe mer, sånn at alle skal spørre "går det bra??". Da venter hun en stund, sånn at mange har spurt hva det er for noe, før hun endelig skriver "Ja, jeg bare er på ultralyd". Det kunne hun da skrevet før tjue stykker lurte på om det går bra med henne. Men det gjør hun aldri, så klart. Hahaha, dør av latter. Har en lignende venn, superirriterende! :fnise:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå