Gå til innhold

Hvilke facebook statuser irriterer deg mest?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Godt mulig jeg har skrevet om denne før...

En eller annen jeg kjenner såvidt tatoverte navnet til seg og kjæresten i en fittestor tatovering på ryggen.

Det var ikke en liten "Forbokstav+Forbokstav" i løkkeskrift, men et kjempestort

"TRUDE-MARI ELSKER STÅLE-MORGAN OVER ALT I HELE UNIVERSET XOXOXOX!!"

under en helt forferdelig stygg tegning av noen gjess (!) damen hadde tegnet selv (og hun kan ikke tegne).

I alle fall ble det slutt (slik det ofte blir i slike forhold). Og da ble det dannet to leire, men venninne til damen i den ene og kompisene til mannen i den andre.

Og de hadde en verbal krig som foregikk i absolutt all offentlighet på Facebook. Og det var legendarisk.

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Statuser om hvor flinke /sunne de er! " idag har jeg trent 4 timer" " idag har jeg spist salat til lunsj" " i dag hadde jeg havegrøt med blåbær til frokost namnam"

• Liker 5
Skrevet

Ei som legger ut et bilde hvor det står: ''LIK OM DU HAR EN DATTER/SØNN SOM DU ELSKER AV HELE HJERTET DITT'' Hveeeeer jævla dag.. Selvfølgelig med navnene i hjerter..

Jeg har et barn selv, som jeg selvfølgelig er glad i og elsker, men trenger ikke smøre det utover facebook!

• Liker 2
Skrevet

En fyr informerer hver dag at klokken er 13:37

• Liker 4
Gjest Funky Punk
Skrevet

En fyr informerer hver dag at klokken er 13:37

Eller bare er en gamer

1337 er Elite, et ord som ofte blir brukt av gamere

• Liker 3
Skrevet (endret)

Akkurat nå har jeg en voksen dame som teller ned til henne nye kjæreste kommer på besøk. For en uke siden hadde hun vært på en mislykket date med en fyr. Fikk oppdateringer da også! Nå en uke senere har hun fått seg ny kjæreste og teller ned med statuser av denne typen:

9 dager <3 til verdens søteste mann kommer <3 <3 <3

8 dager til verdens beste kommer!! <3 <3

Nå har jeg snakket med verdens beste partner <3 7 <3

Og det er hver eneste dag! Ellers er det mange laaaange statuser om at livet er herlig, verden er hard, men har man de beste <3 <3 så blir alt sukkersøtt og rosa :murvegg:

EDIT: så har jeg den venninnen som gjerne oppdaterer statusen sin med absolutt alt hun gjør i løpet en dag:

Jeg hater å stå opp! Skole nå!

-_- sitter på skolen nå. Kjedelig.no!

Nå skal jeg trene så henge med verden beste "Sonja"

Haha sitat fra Sonja : blablabla

Nå er det tid for kveldskos!!

Hatt en fantastisk dag folkens, takk for morsomme timer!!

Endret av Nikee
Skrevet

Folk som heeele tiden skal oppdatere på skolearbeidet sitt.. Ja du er flink som går på skole, men jeg bryr meg ikke!

• Liker 2
Skrevet

Eller bare er en gamer

1337 er Elite, et ord som ofte blir brukt av gamere

Fullt klar over det, men dette har løken gjort siden sommeren, omtrent hver dag. Det blir ikke morsommere av den grunn :(

• Liker 1
Skrevet

alle statuser om babyer/barn som inneholder " ;) " . hva har det med et barn å gjøre??? "idag har poden lært seg å si banan. ;)" blunker fordi det er sexy???

• Liker 3
Gjest Wilhelmine
Skrevet

Personlig prøver jeg å filterere alt jeg selv skriver på Facebook med to spørsmål:

a) Er dette interessant for NOEN andre enn meg? Neivel, så utgår altså hva jeg ser på tv, hva jeg spiste til frokost, hvor mye jeg har trent, at jeg skal legge meg osv, med mindre det er noe helt spesielt. Det bør være noe som jeg tror hvertfall noen på vennelista mi bryr seg om.

b) Er dette noe som - uansett hva som skjer i framtida - ikke vil være noe som jeg synes er kjedelig å se tilbake på, gjør meg flau, noe jeg ikke vil nye bekjentskaper skal vite om, noe som er utleverende på en måte jeg kan komme til å angre på? Javel, da legger vi det bare ikke ut.

Skulle ønske flere filtrerte litt mer enn de gjør... Det er mye som bare er å skrolle forbi eller måpe av. Men folk får gjøre som jeg vil :P

Skrevet

Har en venninne på FB som er irriterende fordi hun er så SUPERUTROLIG overlykkelig og inspirert og glad og egasjert heeele tida i hver eneste forbanna status. Hyggelig å bare dele positive ting, altså, for all del. Men når at hun har fått et postkort blir til "I dag fikk jeg ekstra stor hjerteglede da postkortet fra *tagget person* dukket opp i postkassa! :hjerte: Det var virkelig inspirerende og gledelig å lese om hvor fantastisk livet deres er med vidundelige Emil, jeg gleder meg til å møte den herlige sønnen deres igjen :hjerte: Tenk så koselig det er med postkort i dagens dataverden, det skal bli en del av hverdagen, kjenner jeg, jeg skal sende masse kort! :hjerte::) :) Det er så inspirerende å kunne glede andre! :hjerte: "

Dette var for ordens skyld ikke en reell status, jeg fant den på, men det er nøyaktig sånn de er. Også så laaaange!! :bond:

Åååh, jeg har også en person som dette på min FB. Høres ut som samme dama! Herregud, så mange hjerter hun klarer å presse inn i en statusoppdatering, det er helt utrolig!

Skrevet

Hadde komplikasjoner under svangerskapet mitt, og endte opp på sykehus. Jeg ville bare at nærmeste familie, kjærestens foreldre og kjæresten og bestevenninna mi skulle vite om det, da jeg ikke trengte mer stress. Hva skjedde? Joda, bestevenninna postet et hjerte på veggen min, som igjen fikk andre til å lure, da poppet det masse meldinger på telefonen om det gikk bra osv. Vi bor på ei lita bygd, så nyheter spres fortere enn ild i gress, og plutselig visste alle om at jeg var på sykehuset. Fikk også masse uønskede besøk på sykehuset... Da den lille hadde kommet til alt for tidlig, var det noen som posta det på facebook ''gratulerer SÅ masse *tag* med barnet <3 <3 '' Syns det er unødvendig og på det tidspunktet ønsket jeg at jeg ikke hadde facebook...

• Liker 6
Skrevet

Alle disse bidene som florerer nå! Herregud som de er irriterende. Bilde av noen unger som holder en plakat med teksten "hvis jeg får 1 mill likes så kjøper pappa hund til oss/disneyland/whatnot"!

Herregud! Hvorfor gidder folk å trykke liker?

Også synes jeg det egentlig er ganske uansvarlig av foreldrene til disse barna å la de legge ut et bilde på facebook helt uten privacycontrol. Legge ut bilde av unger som potensielt 100 millioner ser. Hvis ikke mer.

• Liker 7
Skrevet

Alle disse bidene som florerer nå! Herregud som de er irriterende. Bilde av noen unger som holder en plakat med teksten "hvis jeg får 1 mill likes så kjøper pappa hund til oss/disneyland/whatnot"!

Herregud! Hvorfor gidder folk å trykke liker?

Også synes jeg det egentlig er ganske uansvarlig av foreldrene til disse barna å la de legge ut et bilde på facebook helt uten privacycontrol. Legge ut bilde av unger som potensielt 100 millioner ser. Hvis ikke mer.

jeg synes det i tillegg er noe betenkelig med alle disse som legger ut så innst i skauen masse bilder av barna sine, uansett situasjon, på fb. selv har jeg tre bilder (og synes det er mye) av småen på FB, og jeg er med i motivet på begge.

Skrevet

jeg synes det i tillegg er noe betenkelig med alle disse som legger ut så innst i skauen masse bilder av barna sine, uansett situasjon, på fb. selv har jeg tre bilder (og synes det er mye) av småen på FB, og jeg er med i motivet på begge.

Det er jeg enig i. Jeg synes det er OK om man kjenner alle de man er venn med på facebook nok til at man stoler på at de ikke vil misbruke det, og at man har alle privacyinstillinger som gjør at bare ens egne venner kan se bildene, ikke venner av venner osv...

Men noe sier meg at den her diskusjonen kan få sin helt egne tråd - for der tror jeg det er mange meninger! ;)

Skrevet

Det er jeg enig i. Jeg synes det er OK om man kjenner alle de man er venn med på facebook nok til at man stoler på at de ikke vil misbruke det, og at man har alle privacyinstillinger som gjør at bare ens egne venner kan se bildene, ikke venner av venner osv...

Men noe sier meg at den her diskusjonen kan få sin helt egne tråd - for der tror jeg det er mange meninger! ;)

ja, men de IRRITERER meg, de og! så da tok vi den her ;)

Skrevet

....Og nå begynner jeg å bli lei av latterliggjøring av politikere. Og klaging på veggen til Jens Stoltenberg.

• Liker 10
Skrevet

ja, men de IRRITERER meg, de og! så da tok vi den her ;)

Ja, sant!! Det var jo skikkelig On Topic :)

• 2 uker senere...
Gjest WendyClear
Skrevet (endret)

Jeg har en på facebook som hver eneste kveld poster en laaang status om at hun skal gå å legge seg. Veldig viktig å få fram at hun sov dårlig natten før, at kjæresten allerde har lagt seg og at hun håper Jon Blund/Ole lukkøye (de kommer vist annenhver natt) kommer tidlig. Det kommer gjerne en tilsvarende lang status når hun står opp dagen etter.

Endret av WendyClear
Gjest Ekstase
Skrevet

....Og nå begynner jeg å bli lei av latterliggjøring av politikere. Og klaging på veggen til Jens Stoltenberg.

Enig!!

Ei jeg har som venn på facebook oppdaterer statusen sin flere ganger om dagen der hun oppsummerer alt hun har gjort;

"Nå er kjelleren vasket, bollene står i ovnen og barna er nybadet <3".

"Vært på butikken og handla, gulvene er nyvaska og nå skal vi spise middag <3"

"Badene er vasket, pizza i ovnen og jeg er klar til å innta sofaen med verdens beste <3 <3 <3"

Flott at hun får gjort så mye, men disse statusene kommer hele tiden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...