Gå til innhold

Hvilke facebook statuser irriterer deg mest?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

1. Det som irriterer meg mest er folk som absolutt skal dele hele livet sitt og skrive alt de gjør i statusen på facebook 100 ganger om dagen. Til tider ser det ut som de bruker statusfeltet som dagbok.. f.eks:

"God morgen alle sammen! Sto tidlig opp i dag og spiste to deilige brødskiver til frokost. Nå skal jeg snart på shopping med en venninne og deretter ut å spise. Kanskje det også blir en tur på kino senere i kveld. Livet er herlig!".

"Fant meg masse fint på shopping i dag! Nå skal vi på Egon å spise, er så sulten at jeg holder på å dø! Vurderer fortsatt kino i kveld!"

"Herlig dag med shopping etterfulgt av koselig middag på Egon. Så en kjempe bra film på kino og blablabla god natt"..

Dere skjønner greia?

2. Folk som sutrer og klager hele tiden over hvor forferdelig livet er. Alt er bare elendig og det finnes ikke noe håp her i verden.

3. Folk som flere ganger om dagen må skryte over hvor perfekt livet deres er og hvor høyt de elsker kjæresten sin som forresten er den beste i hele verden.

Ah, kunne ikke blitt mer enig! Nr 1 er desidert værst. Facebook bloggere kaller jeg sånne. Men som regel er det disse som er under kategori 2 og 3 også :O

Endret av MilesToGo
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå for tida har jeg en person som poster kanskje 5-10 bilder av dyremishandling om dagen. Type "ikke kjøp produkter fra ... fordi de støtter denne dyremishandlingen", "Stopp dyreforsøk", "stopp nikotinforsøk på dyr", osv osv, gjerne med bilder av skadde, syke dyr, eller søte små dyr i forsøksbur. JA, dyreforsøk er forferdelig, JA, jeg skulle gjerne stoppet det, men det hjelper ikke at du poster noe så inni svarteste granskauen mange fæle bilder på facebook, SÅ ofte!

Og så er det så klart de jule-selvgode. Type "sååå godt å være ferdig med julegaver og julebakst allerede, det er jo så kjedelig å stresse rundt i butikkene nå. Mye bedre å kose seg inne hjerte hjerte smiley smiley". Jeg er også ferdig med julegavene, men jeg trenger da ikke skryte av det på facebook. Og så kommenterer disse menneskene på andre folks julestress-statuser i tillegg, om hvor godt det er å kunne slappe av mens eieren av statusen er ute med høy puls og julegaveliste. Man trenger ikke gni det inn, bare fordi man kan. Rart ikke folk svarer "så jæ---- fint for DEG da".

• Liker 2
  • 3 uker senere...
Skrevet

Hun som poster bilder av bryllupet sitt (særlig av seg selv) nesten daglig siden bryllupet. Nye profilbilder, nye bilder (sletter og legger inn de samme). Bryllupet var i midten av september.

Ellers kan jeg si meg skyldig i å poste bilder av katten når han finner på noe sprell eller ser ekstra søt ut og statuser om mat i ny og ne når det er noe ekstra godt :sjenert:

• Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Magnifique
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Hun som poster bilder av bryllupet sitt (særlig av seg selv) nesten daglig siden bryllupet. Nye profilbilder, nye bilder (sletter og legger inn de samme). Bryllupet var i midten av september.

Ellers kan jeg si meg skyldig i å poste bilder av katten når han finner på noe sprell eller ser ekstra søt ut og statuser om mat i ny og ne når det er noe ekstra godt :sjenert:

En av mine fbvenner ble tagget i bilder fra bryllup hver dag i over en mnd. Og ca alle var oppstilling på en gressplen. Kanskje hun var gjest i din venns bryllup :ler:

Smått lei av det bryllupet!

Endret av Mynona
  • Liker 2
Skrevet

Er dritlei de som oppdaterer statusen fem ganger om dagen(og gjerne mer også) hvor de skriver hva de har spist til middag, hvor mange grader det er ute og at de har fyrt i peisen, hvor godt det var med en middagslur og hva som går på tv OSV.

Også har du jo de som sitter å spiller spill dagen lang, og som sender invitasjoner i hytt og pine.. Ikke hjelper det å blokke det heller, for da har de med engang funnet ett nytt spill en time etterpå, and so it goes on.

• Liker 2
Skrevet

Er dritlei de som oppdaterer statusen fem ganger om dagen(og gjerne mer også) hvor de skriver hva de har spist til middag, hvor mange grader det er ute og at de har fyrt i peisen, hvor godt det var med en middagslur og hva som går på tv OSV.

Også har du jo de som sitter å spiller spill dagen lang, og som sender invitasjoner i hytt og pine.. Ikke hjelper det å blokke det heller, for da har de med engang funnet ett nytt spill en time etterpå, and so it goes on.

Du kan blokkere alle invitasjoner fra enkeltpersoner, så vidt jeg vet. :jepp:
Skrevet

Du kan blokkere alle invitasjoner fra enkeltpersoner, så vidt jeg vet. :jepp:

Føler jeg har blokkert alle og alt som er flere ganger, men det går ikke. Endte med å slette flere personer.

Skrevet

Snart kjøre unga i bhg. Ha en fin dag alle

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Skrevet

Er vel egentlig ikke irriterende, mer latterlig... Har en typisk 'bimbo' på vennelisten min på Facebook og hun poster ofte bilder av seg selv. Felles for disse bildene er at hun viser mest mulig kløft (stikker brystkassa frem) og har 'trutmunn' og flørtende blikk. Samme om bildet er tatt på joggetur med sønnen på 1,5 år i sportstrille, på Elixia eller iført pentøy på vei ut på byen...'posen' er den samme.

• Liker 1
Skrevet

Hva er greia med å informere alle at "nå legger jeg meg"?

• Liker 4
Skrevet

Sa mannen som nettopp sjekket inn på dass og bedriver kjemisk krigføring mot dodraugen? :ler:

Skrevet

Sa mannen som nettopp sjekket inn på dass og bedriver kjemisk krigføring mot dodraugen? :ler:

Kan de, så kan jeg!

Skrevet

Kan de, så kan jeg!

Pass deg, ellers får jeg mannen min til å komme med kontinuerlige oppdateringer når fødselen er i gang! :opplyser::fnise:

Skrevet

Pass deg, ellers får jeg mannen min til å komme med kontinuerlige oppdateringer når fødselen er i gang! :opplyser::fnise:

Game on!

Skrevet

Game on!

Note to self: Vurdere "motstander" før man kommer med teite utsagn :ler:

Skrevet

Har en venninne på FB som er irriterende fordi hun er så SUPERUTROLIG overlykkelig og inspirert og glad og egasjert heeele tida i hver eneste forbanna status. Hyggelig å bare dele positive ting, altså, for all del. Men når at hun har fått et postkort blir til "I dag fikk jeg ekstra stor hjerteglede da postkortet fra *tagget person* dukket opp i postkassa! :hjerte: Det var virkelig inspirerende og gledelig å lese om hvor fantastisk livet deres er med vidundelige Emil, jeg gleder meg til å møte den herlige sønnen deres igjen :hjerte: Tenk så koselig det er med postkort i dagens dataverden, det skal bli en del av hverdagen, kjenner jeg, jeg skal sende masse kort! :hjerte::) :) Det er så inspirerende å kunne glede andre! :hjerte: "

Dette var for ordens skyld ikke en reell status, jeg fant den på, men det er nøyaktig sånn de er. Også så laaaange!! :bond:

• Liker 5
Skrevet

Er jo veldig interessant for andre å vite det! Eller ikke..

Noe som også er irriterende er de som bytter profilbilder heele tiden, gjerne annen hver dag..

Skrevet

Har en som tagger seg og dama i alle statuser + at de er tagget hjemme. Hele tiden. Greit at de har fått seg nytt hus altså, men det blir litt drøyt med

- middag med kjærsten *kjærstens navn tagget* - check in Hjemme hos x og y

- pusser opp *kjærstens navn tagget* - check in Hjemme hos x og y

- endelig helg *kjærstens navn tagget* - check in Hjemme hos x og y

- bilde av hvit vegg med teksten: ferdig pusset vegg *kjærstens navn tagget* - check in Hjemme hos x og y

Og sånn har han holdt på i et par mnd!

• Liker 2
Skrevet

Jeg har en fyr på fb som har en evig varende krig med x'en sin, det er en unge involvert og de innkluderer alle de 500 fb vennene sine nærmest daglig innkludert nye kjærester. Statusene går mye i "bla bla den jævla falske kjerringa bla bla du veit hvem du er!!!!!!" Etc...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...