Gå til innhold

Hvilke facebook statuser irriterer deg mest?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Folk som hele tiden legger ut kysse og klinebilder av seg selv og kjæresten og som hyler ut til verden om hvor bra de har det sammen. Det ironiske er at de av vennene mine på facebook som gjør dette ikke har det så bra i forholdet likevel.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og om noen mot formodning skulle spørre hva det gjelder:

"Kan ikke skrive her, sender deg en melding".

Hvis de i hele tatt svarer da :P

Haha, ja!

Gjest Gjest_Snerk
Skrevet

Unødnvendige statuser om været. Da mener jeg hele newsfeeden spammet med regn eller snø. Jeg bor ikke bak en stein, så jeg får med meg om det høljeregna eller snødd en halvmeter iløpet av natta.

• Liker 1
Skrevet

Hadde faktisk ei på facebook som har laget facebook profil til ungen på 2 år!! Der hun skriver statuser som liksom han har skrevet, legger ut bilder osv. Så tragisk at jeg sletta hun. Stakkars unge, hun har vell tenkt at ungen skal overta denne profilen etterhvert!

• Liker 4
Skrevet

Hadde faktisk ei på facebook som har laget facebook profil til ungen på 2 år!! Der hun skriver statuser som liksom han har skrevet, legger ut bilder osv. Så tragisk at jeg sletta hun. Stakkars unge, hun har vell tenkt at ungen skal overta denne profilen etterhvert!

Ja, jeg skjønner ikke folk som gjør det. Unger har da rett på privatliv de også, ikke så kult når de blir eldre og det ligger massevis av bilder av dem i bleie osv ute på facebook!

...men når folk gjør det med hundene sine kan det være morsomt :sjenert: De som gjør noe morsomt ut av det, da. Sånn type "I dag vekka jeg mennesket mitt så vi skulle komme oss ut på tur før det ble lyst ute! Tror hun ble glad, hun lagde hvert fall masse lyder" eller "vet dere hva, inni sofaputer er det masse hvite greier!" Men jeg syns jo alt som omhandler hunder er søtt, da.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg hater sånne typiske "Sett denne på statusen din innen bla bla hvis ikke så skjer det og det og alt går til helsike og bla bla"

Eller at hvis man ikke deler en status eller whatever innen 10 sekunder, så er man ikke glad i mora si eller noe. Det er jo helt patetisk, som om jeg ikke er glad i foreldrene mine bare fordi jeg ikke gidder å ha en teit status på profilen min.. :dry:

Også synes jeg det er irriterende med sånne statuser som "Aldri hatt sex, snust, røyket eller rørt alkohol. Trykk liker hvis du ikke tror meg!" 90% av alle som har den statusen skal bare få frem at de faktisk HAR gjort det, som om de er stolte over det eller noe, irriterer meg grønn over sånne i loggen x)

Endret av Rosadotten
  • Liker 5
Gjest energibånd
Skrevet

Jeg har en jente på vennelisten som klager mye og er ofte litt småpjusk og skal få andre til å hjelpe henne, her en dag skrev hun at "jeg er så stiv i ryggen i dag, lurer på om noen av facebook-vennene mine kan hjelpe meg med å ta rundvask av kjøkkenet? Har så vondt i ryggen at jeg ikke klarer å gjøre dette på egenhånd - noen her som vil stille opp?"

Etter en time er det ingen som har svart, da oppdatere hun statusen igjen "jeg må si at jeg er skuffet, har ingen ekte venner, ingen som stiller opp når en trenger hjelp. Det skal huskes! Jeg skal ikke stille opp jeg heller." Da er det en som kommenterer at hun gjerne skulle hjulpet, men at det blir litt vanskelig ettersom hun bor tyve mil fra henne, da svare hun "du er en god venn, kan ikke si det samme om visse andre her, jeg vet at du ville stilt opp for meg, takk vennen <3"

To timer senere oppdaterer hun statusen igjen "Har en utrolig snill svigermor som har lovt å hjelpe meg, da ingen av mine venner på facebook orker å stille opp, for noen venner jeg har. Aldri spør meg om hjelp igjen!!"

Skrevet

Jeg har en jente på vennelisten som klager mye og er ofte litt småpjusk og skal få andre til å hjelpe henne, her en dag skrev hun at "jeg er så stiv i ryggen i dag, lurer på om noen av facebook-vennene mine kan hjelpe meg med å ta rundvask av kjøkkenet? Har så vondt i ryggen at jeg ikke klarer å gjøre dette på egenhånd - noen her som vil stille opp?"

Etter en time er det ingen som har svart, da oppdatere hun statusen igjen "jeg må si at jeg er skuffet, har ingen ekte venner, ingen som stiller opp når en trenger hjelp. Det skal huskes! Jeg skal ikke stille opp jeg heller." Da er det en som kommenterer at hun gjerne skulle hjulpet, men at det blir litt vanskelig ettersom hun bor tyve mil fra henne, da svare hun "du er en god venn, kan ikke si det samme om visse andre her, jeg vet at du ville stilt opp for meg, takk vennen <3"

To timer senere oppdaterer hun statusen igjen "Har en utrolig snill svigermor som har lovt å hjelpe meg, da ingen av mine venner på facebook orker å stille opp, for noen venner jeg har. Aldri spør meg om hjelp igjen!!"

Haha, i alle dager.

Det er fint å hjelpe andre, men man kan ikke forvente at venner skal stille opp på timen for å ta en rundvask av kjøkkenet. Folk har egne liv, og det er dessuten lov å prioritere en rolig sofakveld fremfor å vaske en annen persons kjøkken. Det er jo ikke akkurat noe veldig akutt, kjøkkenvask kan vente.

• Liker 6
Gjest energibånd
Skrevet

Haha, i alle dager.

Det er fint å hjelpe andre, men man kan ikke forvente at venner skal stille opp på timen for å ta en rundvask av kjøkkenet. Folk har egne liv, og det er dessuten lov å prioritere en rolig sofakveld fremfor å vaske en annen persons kjøkken. Det er jo ikke akkurat noe veldig akutt, kjøkkenvask kan vente.

Ja, hun er helt ekstrem. Det er ikke første gangen hun skriver en slik status. Hun spør alltid om noen kan hjelpe henne med å vaske bilen, rydde boden, male taket, ommøblere stua.. Mao: Det er alltid noe hun trenger hjelp til og hun blir bestandig like forbannet når det er ingen som har respondert på statusen innen èn time, da er det bitching i et par timer!

Skrevet

Ja, hun er helt ekstrem. Det er ikke første gangen hun skriver en slik status. Hun spør alltid om noen kan hjelpe henne med å vaske bilen, rydde boden, male taket, ommøblere stua.. Mao: Det er alltid noe hun trenger hjelp til og hun blir bestandig like forbannet når det er ingen som har respondert på statusen innen èn time, da er det bitching i et par timer!

Da er det på tide med et passende comeback! :kjempesinna:
  • Liker 4
Skrevet

Ikke status men event.

Men kommende "samboer" har (uten å nevne for meg) planlagt at vi skal ha kjempe fest i Januar.

Det fant jeg ut ved at min vennine sender meg en melding og sier at det blir gøy med fest, hvor jeg såklart ikke skjønner hvilken fest hun sikter til.

Hmf.

Skrevet

Jada, du liker Adriana Lima, men MÅ du poste så himla mange bilder av henne?

Hva er poenget? De samme bildene om igjen og om igjen. :klaske:

Og det er en jente altså, ikke en gutt som er "forelsket".

Skrevet

Folk som hele tiden legger ut kysse og klinebilder av seg selv og kjæresten og som hyler ut til verden om hvor bra de har det sammen. Det ironiske er at de av vennene mine på facebook som gjør dette ikke har det så bra i forholdet likevel.

Dette er sikkert utrolig barnslig å si: men jeg syns det er så ekkelt å se andre kline og dele spytt!

Og hva slags bildeperseptkiv er det egentlig? Det er en sånn rar vinkel som er litt for nær trynet hvor paret lukker øynene og suger trynet til hverandre. USJ

Jada,du har en kjæreste,og dere har en sexliv,men den vil jeg helst slippe å se for meg!!

Jada, du liker Adriana Lima, men MÅ du poste så himla mange bilder av henne?

Hva er poenget? De samme bildene om igjen og om igjen. :klaske:

Og det er en jente altså, ikke en gutt som er "forelsket".

Når folk gjør sånt så tenker jeg at de skal "bevise" at de eier nok selvtillit til å syns at andre jenter er pene:P Litt som det samme når jentene alltid støtter menne i et forhold for å bevise at de ikke er som de andre jentene.

Ja,jeg lastet nettopp opp bilde av tekst. Deal with it!

post-54278-0-55118000-1352149539_thumb.p

Gjest Funky Punk
Skrevet

Blir ikke særlig irritert, men fly forbanna!

Ei som la ut et bilde av en baby som var helt blå på leppene og en hånd som holdt rundt halsen hans.

Under står det: 1 Like = 1 punch to the man who did this

Ærlig talt, jeg vil ikke få bilder av mishandlede dyr og barn smelt opp i ansiktet når jeg logger meg på om morgenen

• Liker 4
Skrevet

Ei som la ut et bilde av en baby som var helt blå på leppene og en hånd som holdt rundt halsen hans.

Ærlig talt, jeg vil ikke få bilder av mishandlede dyr og barn smelt opp i ansiktet når jeg logger meg på om morgenen

Åh, er så enig! Jeg bryr meg egentlig ikke om folk skriver uintelligente ting på face, men bilder og filmer av barne- og dyreplageri er ikke noe som har noe å gjøre å en facebookvegg for å samle likes og "sympati".

Skrevet

Herregud. Sånne bilder bidrar ikke til å minske mishandlingen av dyr og barn, det eneste man oppnår er at masse bilder av mishandlede barn og dyr spres på internett. Fantastisk...

• Liker 2
Skrevet

Et samboerpar jeg har på vennelisten hadde i går denne dialogen på FB:

Han: Hva skal til for å få deg til å reise og kjøpe en kake til meg, da?

Hun: Hm.. la meg se... ;-) Kommer plutselig tilbake.

Han: Du er jammen snill altså.

Hun: Vet jeg vel! Smakte den godt?

Han: Nydelig. Tusen takk til den flotte jenta mi!

Hun: Fordi du fortjener det, vet du!

...og slik fortsatte de...

Hva hendte med å åpne kjeften og snakke sammen?

Det er ikke første gangen de har hatt lange dialoger på FB, mens de sitter i samme stue med PC'n i fanget.Veldig sosialt, må jeg si...

• Liker 3
Skrevet

Kjøpte hun faktisk en kake eller bare latet de som? Sært uansett.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...