Gå til innhold

Hvilke facebook statuser irriterer deg mest?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Vel, jeg faller under denne kategorien, og mitt inntrykk er at mange vil lese bloggen min siden den er både personlig og jobb-relatert. Derfor deler siden min innleggene med min profil. Hvis du ikke liker markedsføringen, så blokk updatene da, vel... Jeg skriver mye om hverdagene mine på bloggen, og synes det er mye mer givende å dele et godt skrevet innlegg om hva jeg gjør enn to-tre korte linjer om random tull.

Hvis du skriver både personlig og jobbrelatert, så faller du vel strengt tatt ikke under den kategorien som kun har 5% personlig innhold, som jeg snakket om. Sjansen for at vi har hverandre på facebook er også ganske liten. Med andre ord ingen grunn til å ta dette personlig:-)

Endret av Noir
Videoannonse
Annonse
Gjest Sjokoladebolle
Skrevet

Dette er ikke en status, men noe som kanskje kan kalles for et fenomen på facebook. Jeg tenker på disse menneskene som trykker på "liker" på alt. Jeg er blitt innlagt på sykehus, og tenkte jeg skulle informere de jeg kjenner om hvorfor jeg ligger her. Det gikk ikke lang tid før det var noen sjeler som ville vise at de liker at jeg ligger på sykehus :P

• Liker 2
Skrevet

Dette er ikke en status, men noe som kanskje kan kalles for et fenomen på facebook. Jeg tenker på disse menneskene som trykker på "liker" på alt. Jeg er blitt innlagt på sykehus, og tenkte jeg skulle informere de jeg kjenner om hvorfor jeg ligger her. Det gikk ikke lang tid før det var noen sjeler som ville vise at de liker at jeg ligger på sykehus :P

haha, ja.. Kjenner til den. "Så du har hatt en dårlig dag? Klikk, liker!"
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Dette er ikke en status, men folk som legger ut nærbilde av blodige sår og lignende, for å vise hvor "skada" de er til resten av feisbukk.

uææ det gjorde jeg nettopp fordi jeg klarte å falle ned i et badekar som en eller annen bondejævel hadde gravd ned i bakken for å bruke som trau! :fnise: Hadde skrubbsår fra ankelen og helt opp til over kneet!

Skrevet

Ja, helt enig! Her om dagen hadde noen skrevet at katten deres hadde dødd, og opptil flere mennesker likte altså at katten hennes var død...

• Liker 1
Skrevet

Husker ikke helt hele innholdet i en status jeg leste i dag men den var ca sånn : noe bla bla bla først også "la denne stå på din status VISST du elsker barna dine.

"Visst du elsker barna" dine synes jeg var en absurd settning.

Skrevet

Husker ikke helt hele innholdet i en status jeg leste i dag men den var ca sånn : noe bla bla bla først også "la denne stå på din status VISST du elsker barna dine.

"Visst du elsker barna" dine synes jeg var en absurd settning.

Helt ille hvor mange som ikke vet forskjellen på "hvis" og "visst"...

• Liker 4
Skrevet

uææ det gjorde jeg nettopp fordi jeg klarte å falle ned i et badekar som en eller annen bondejævel hadde gravd ned i bakken for å bruke som trau! :fnise: Hadde skrubbsår fra ankelen og helt opp til over kneet!

Huff og huff :P Tenkte mer på de med minimale skader jeg da :) Og som i tillegg legger ut om den minste ting.

Skrevet

En venninne av meg som nettopp gjorde slutt på et nesten seks år langt forhold legger ut statuser av denne typen hele tiden (det er en drøy uke siden det ble slutt):

"Iskaffe til middag! :hjerte: :hjerte: :hjerte: singellivet!! :) :)"

"Full kontroll på fjernkontrollen i kveld! Når er det Sex og Singelliv som fyller TV-skjermen. Ikke mer fotball. :hjerte: :hjerte: singelliv :hjerte: :hjerte: "

"Ut å spise middag med verdens beste venninner :) Vi ruler byen jenter!!!! :hjerte: :hjerte: singelliv :hjerte: :hjerte: "

"Koser meg med chick-flicks!! Savner ikke actionfilmene til XX. Gotta :hjerte: single life! ;)"

Alle som kjenner henne vet at dette er bare tull, men hun er et fasademenneske av rang (litt i slekt med Ninnette Karlsen på TKFN tror jeg ;) ). Jeg synes bare det blir teit. Om hun ikke vil dele hvor kjipt hun har det for tiden er det vel bare å holde en litt lav profil på FB en stund?

• Liker 5
Skrevet

Helt ille hvor mange som ikke vet forskjellen på "hvis" og "visst"...

Du skjønner hva jeg mener med settningen gjør du ikke? Kan jeg ikke skrive innlegg selvom jeg ikke er så god på hvordan det skal skrives?

Skrevet

En venninne av meg som nettopp gjorde slutt på et nesten seks år langt forhold legger ut statuser av denne typen hele tiden (det er en drøy uke siden det ble slutt):

"Iskaffe til middag! :hjerte: :hjerte: :hjerte: singellivet!! :) :)"

"Full kontroll på fjernkontrollen i kveld! Når er det Sex og Singelliv som fyller TV-skjermen. Ikke mer fotball. :hjerte: :hjerte: singelliv :hjerte: :hjerte: "

"Ut å spise middag med verdens beste venninner :) Vi ruler byen jenter!!!! :hjerte: :hjerte: singelliv :hjerte: :hjerte: "

"Koser meg med chick-flicks!! Savner ikke actionfilmene til XX. Gotta :hjerte: single life! ;)"

Alle som kjenner henne vet at dette er bare tull, men hun er et fasademenneske av rang (litt i slekt med Ninnette Karlsen på TKFN tror jeg ;) ). Jeg synes bare det blir teit. Om hun ikke vil dele hvor kjipt hun har det for tiden er det vel bare å holde en litt lav profil på FB en stund?

Det lyser "fy faen så ensom jeg er" av sånne statuser.

• Liker 5
Skrevet

Du skjønner hva jeg mener med settningen gjør du ikke? Kan jeg ikke skrive innlegg selvom jeg ikke er så god på hvordan det skal skrives?

Trooor hun du siterte trodde du skrev om den statusen der fordi du var oppgitt over skrivefeilen selv, at det var det som var poenget i siteringen. Hun mente nok ikke å drite ut deg!

• Liker 3
Skrevet

Trooor hun du siterte trodde du skrev om den statusen der fordi du var oppgitt over skrivefeilen selv, at det var det som var poenget i siteringen. Hun mente nok ikke å drite ut deg!

Å ja hahahaha kanskje det ja! Sånn kan det altså utvikle seg når man ikke kan forskjell på visst eller hvis :)

Skrevet

Ja, Rainbow har rett! :) Mente absolutt ikke å kritisere deg. Men 100% enig med deg i at den statusen var tåpelig - som om de som ikke "liker" den ikke elsker barna sine! Jeg slettet meg fra FB for noen måneder siden og selv om jeg savner å se folks bilder osv. så savner jeg ikke de statusene der... Og siden jeg har skilte foreldre så ble det for mye styr. Nå går jeg glipp av noen ting men også mindre irritasjon...

Skrevet

Burde vel egentlig ikke irritere meg, men folk som hver dag skriver at de ser på film og tv-serier. "slenger på film" 30 minutter senere "nei filmen var dårlig, slenger på en tv-serie". sånn går det hele kvelden, hver dag. Irriterer meg vel egentlig ikke, men er litt sånn bra liv du har?! Ikke at livet mitt er bedre, men jeg oppdaterer da ikke facebook med det eneste jeg gjør på fritida.

• Liker 2
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

strikker luer

strikker votter

strikker sokker

strikker dukkeklær

strikker kjole

strikker grytelapper

Hver dag, kun strikkestatuser med bilder.

Og inniblant er det noen "sett denne på statusen din om du kjenner noen med skjult sykdom"

Skrevet

Ei fjern bekjent (og voksen dame) jeg har på FB, slenger ut følgende status med jevne mellomrom:

"Faen!!!"

"Helvete!" osv, helst med store bokstaver.

Og ikke noe mer. Vet ikke om jeg skal grine eller le, men velger å le.

• Liker 2
Skrevet

Ja, Rainbow har rett! :) Mente absolutt ikke å kritisere deg. Men 100% enig med deg i at den statusen var tåpelig - som om de som ikke "liker" den ikke elsker barna sine! Jeg slettet meg fra FB for noen måneder siden og selv om jeg savner å se folks bilder osv. så savner jeg ikke de statusene der... Og siden jeg har skilte foreldre så ble det for mye styr. Nå går jeg glipp av noen ting men også mindre irritasjon...

:) er vant til å få endel kritikk fordi jeg skriver endel feil, så svart bare av gammel vane, jeg driter nemlig i om jeg har noen stavefeil, skulle jeg bry meg om det så hadde jeg ikke kunnet delta her.

Å ja, det finnes statuser kun for de som elsker sine barn :fnise:

Skrevet

strikker luer

strikker votter

strikker sokker

strikker dukkeklær

strikker kjole

strikker grytelapper

Hver dag, kun strikkestatuser med bilder.

Og inniblant er det noen "sett denne på statusen din om du kjenner noen med skjult sykdom"

Ja, den siste der er fin! Å la den stå en time visst du bryr deg, for jeg vet hvem av mine venner som gjør det, eller no sånt.. ;)

Skrevet

Å ja, det finnes statuser kun for de som elsker sine barn :fnise:

Haha, en ekslusiv klubb for de som elsker sine barn - hvis man ikke trykker "liker" så elsker man dem ikke!

Og strikkestatuser... Håper jeg aldri blir så opptatt av håndarbeid at jeg må legge det ut på FB hele tiden...

Skal innrømme at mens jeg var på FB så la jeg ut endel politiske artikler osv. (bor i USA så det er alltid mye å diskutere!) og det var sikkert irriterende for noen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...