skapt-for-kos Skrevet 30. september 2012 #1521 Skrevet 30. september 2012 Enig med deg. Samtidig så hender det at jeg får en umotståelig trang til å dele det med folk når jeg har en god dag og lager pannekaker og er glad Uten at jeg på noen måte skal påberope meg at jeg er i nærheten av å ha et perfekt liv... Er vel helst de som legger ut slike statuser ukentlig eller flere ganger i uken som irriterer meg mest da! Viss du er typen som legger det ut en sjelden gang, så er du ikke SÅ irriterende :-p
Papirbit Skrevet 30. september 2012 #1522 Skrevet 30. september 2012 (endret) Det er to ting som har irritert meg av to helt forskjellige folk.. Han fulle. Dette er typen som drikker fra kl 16 om dagen, til kl 13 neste dag. Når han ikke kommenterer hver eneste bilde av deg med "der var du heit", "man kan neeesten se puppen din på det bilde" og "heeeeeeeeeeeeeeeeeeeei pappppiiiirbiiiiiiiiiit" så liker han å oppdatere statusen for å informere om hvor full han er, at han har en ereksjon og at vennene hans er verdens beste og at han må på do og diverse. Goody two shoes. Folk som skal fremstå perfekte plager ikke meg. At du bare skriver om maten din,kjæresten din eller huset ditt syns jeg er flott,jeg vil nemlig ikke ta del i din sorg og jeg syns det er litt flaut og barnslig å syte,spesielt når du egentlig ikke vil snakke om det. Men å fremstå som "verdenssnillestebestevennpus!" plager meg. Vi har sikkert alle en som bare er verdens snilleste og oppdaterer status om alle de gode gjerninger ho gjør,har bare søte snille bilder,men ikke nok med det, frøken Goody two shoes er her også for å sørge for din daglige åndelige behov i form av salmer, bibel vers og diverse...Savner nesten han fulle da... Endret 30. september 2012 av Papirbit 3
Gjest blah blah Skrevet 30. september 2012 #1523 Skrevet 30. september 2012 Statuser a`la denne her: "Da har jeg tatt helgavasken og vært på Elixa og løpt på tredemøllen i en time, hjemmelaget pizza er i ovnen og jeg og min kjære ektemann skal bare koooose oss ikveld. Livet er hæææærlig :-D" irriterer vettet av meg! Blir litt sånn: "se på meg, jeg har et perfekt liv og er så syykt lykkelig", pjuuuuk!!! :-p Om det er slike statuser hver eneste dag og man egentlig vet at det ikke står så bra til hver dag, så hadde eg og blitt litt oppgitt. Men ellers syns jeg slike statuser er flotte og kudos til de som har en bra dag og har fått gjort mye. Jeg kan også legge ut en status hvor jeg skriver at jeg har "svömt i 2 timer, bakt 3 bröd og i kveld blir det stek med alt av tilbehör" fordi jeg föler jeg har klart å gjöre mye som jeg til vanlig ikke klarer, men så viser eg også at jeg har en mindre perfekt side ved meg selv og mitt liv. Jeg pleier å applaudere mennesker som får gjort ting som förer til at de föler seg bra
skapt-for-kos Skrevet 30. september 2012 #1524 Skrevet 30. september 2012 Om det er slike statuser hver eneste dag og man egentlig vet at det ikke står så bra til hver dag, så hadde eg og blitt litt oppgitt. Men ellers syns jeg slike statuser er flotte og kudos til de som har en bra dag og har fått gjort mye. Jeg kan også legge ut en status hvor jeg skriver at jeg har "svömt i 2 timer, bakt 3 bröd og i kveld blir det stek med alt av tilbehör" fordi jeg föler jeg har klart å gjöre mye som jeg til vanlig ikke klarer, men så viser eg også at jeg har en mindre perfekt side ved meg selv og mitt liv. Jeg pleier å applaudere mennesker som får gjort ting som förer til at de föler seg bra Det jeg har uthevet i innlegget ditt er nok veldig viktig! For det er de som BARE har de positivte, eller la meg kalle det OVER-positive statusene som irriterer vettet av meg. Nesten som man skulle tro at det går inn for å få oss "vanlige" folk til å føle oss mindreverdige fordi vi ikke har sjangs til å leve opp til det de (tilsynelatende) får gjort i sine "perfekte" liv. Når man, som du sier, også har vanlige og kanskje til og med negative statuser innimellom, som viser at man har både gode og dårlige dager og effektive og inneffektive dager, så blir det jo en balanse i det hele og ergo ikke irriterende på noen måte :-)
Gjest O___o Skrevet 30. september 2012 #1525 Skrevet 30. september 2012 Jeg irriterer meg over norske folk, som poster nesten alle statuser og bilder på Facebook med utpreget Google Translate-Engelsk, fordi de har én amerikansk tremenning og møtt én spanjol én gang på ferie for to år siden. Jeg begynner å irritere meg over folk som poster 15-20 bilder eller statuser med div Quotes hentet fra Weheartit.com Jeg synes det er like sjarmerende som " HOME " og " CARPE DIEM "-skilt. 3
Despicable Me Skrevet 1. oktober 2012 #1527 Skrevet 1. oktober 2012 Jeg irriterer meg over norske folk, som poster nesten alle statuser og bilder på Facebook med utpreget Google Translate-Engelsk, fordi de har én amerikansk tremenning og møtt én spanjol én gang på ferie for to år siden. Jeg begynner å irritere meg over folk som poster 15-20 bilder eller statuser med div Quotes hentet fra Weheartit.com Jeg synes det er like sjarmerende som " HOME " og " CARPE DIEM "-skilt. Signerer denne!
Kristina Skrevet 2. oktober 2012 #1528 Skrevet 2. oktober 2012 Jeg irriterer meg over norske folk, som poster nesten alle statuser og bilder på Facebook med utpreget Google Translate-Engelsk, fordi de har én amerikansk tremenning og møtt én spanjol én gang på ferie for to år siden. Jeg begynner å irritere meg over folk som poster 15-20 bilder eller statuser med div Quotes hentet fra Weheartit.com Jeg synes det er like sjarmerende som " HOME " og " CARPE DIEM "-skilt. Enig i alt dette! Nordmenn tror de er så flinke i engelsk. Stemmer ikke!! Og disse skiltene gir meg lyst til å lage skilt på norsk bare for å vise hvor tåpelig det er.
lillemeg90 Skrevet 2. oktober 2012 #1529 Skrevet 2. oktober 2012 "Ååå jeg er så lei meg... Hele verden raser sammen og jeg vet ikkehva jeg skal gjøre." Så spør du hva som er galt og får tilbake at det er personlig... 1
Dragonfly84 Skrevet 2. oktober 2012 #1530 Skrevet 2. oktober 2012 Jeg har to nå om dagen som irriterer meg. Den ene: Altfor mange statuser om hverdagslige ting. Ett par om dagen går bra, altså, men når en dag er: "Skal pusse opp rommet til verdens beste datter" "Skal kjøre verdens beste datter på dans" "Se på fargen rommet til verdens beste datter får nå" "Vi kjøpte boller på vei hjem fra dans" "Nå skal vi se på barne-tv" "Vi hadde hjemmelagde kjøttkaker til middag i dag *bilde*" "God natt alle sammen hjerte hjerte" ...så bir det litt slitsomt. Og bittelitt underholdende også. Hvor mange statuser klarer hun i dag? Og så er det hun som skryter om det hver eneste gang hun skal trene, selv om jeg vet at når hun trener blir hun ikke svett en gang. Jeg skal trene selv etterpå, men jeg trenger da ikke opplyse om det på facebook, spesielt ikke hver gang. Greit at folk gjør det innimellom, men når hun til og med får en gåtur til å bli "skal trene", så blir det litt mye. Nei, vent, jeg har en til som irriterer meg. Hun som er så lesbisk at ALT hun gjør er lesbisk. Jeg er lesbisk selv, og er interessert i homorettigheter og sånt, men hun er så ekstrem. Hun spør ikke "er det noen jenter som kommer på møtet i kveld", men "er det noen som identifiserer seg selv som kvinnelige som kommer i kveld". Hun klager på klær som ikke ser ut som herreklær, og på sport som ikke er kvinnesport. Alt hun gjør har med å være homo å gjøre, alt fra frivillig arbeid til sånne share-bilder på facebook om homorettigheter. Hun liker å diskutere politikk, men politikk for henne er vel egentlig bare homorettighetspolitikk. 2
Avi Skrevet 2. oktober 2012 #1531 Skrevet 2. oktober 2012 Da fikk jeg en super fin kommentar fra min kjære:) ser ut som et ned dopa pakkesel(helt jævlig ser du ut min kjære) :D å takk for det ****** *navn* er i et forhold med *navn*, og det er komplisert. (trenger alle å vite dette?!) 3
Gjest Raggy Skrevet 2. oktober 2012 #1532 Skrevet 2. oktober 2012 Folk som skriver "seg isteden for meg. "Gleder seg til en tur på byen i kveld feks. Det irriterer meg noe voldsomt og igrunn skjønner jeg ikke helt hvorfor.. det er bare så teit. Hvorfor ikke si "gleder meg til en tur på byen i kveld isteden...???? blahhhh Å de der kryptisk "suttrestatusene ala "livet er hardt men jeg står på, det er ikke takket være nav el. Sånn type negativ oppmerksomhetsgreie som gjenntar seg.. Noen som er i familie tar også helt av på fb, hver dag er det "god morgen min kjære søster, glad i deg. Eller "å min kjære datter, jeg er så glad i deg, vi sees etterpå. Koselig det altså, men noen skriver sånn hver dag å jeg synes det blir i overkant koselig og klinete.
Rainbow Skrevet 2. oktober 2012 #1533 Skrevet 2. oktober 2012 Folk som skriver "seg isteden for meg. "Gleder seg til en tur på byen i kveld feks. Det irriterer meg noe voldsomt og igrunn skjønner jeg ikke helt hvorfor.. det er bare så teit. Hvorfor ikke si "gleder meg til en tur på byen i kveld isteden...???? blahhhh Det tror jeg kommer fra når Facebook-statusen var en fortsettelse av navnet til folk. På samme linje. Sånn at statusen alltid starta med "Arne Hansen...gleder seg til å se dattera i kveld". Eller fra før det igjen, når den måtte starte med "is". 5
Gjest Raggy Skrevet 2. oktober 2012 #1534 Skrevet 2. oktober 2012 Det tror jeg kommer fra når Facebook-statusen var en fortsettelse av navnet til folk. På samme linje. Sånn at statusen alltid starta med "Arne Hansen...gleder seg til å se dattera i kveld". Eller fra før det igjen, når den måtte starte med "is". Ja det har du sikkert rett i. Har ikke hatt fb så lenge at jeg har sett det jeg.. Men det irriterer meg fortsatt
lillemeg90 Skrevet 2. oktober 2012 #1535 Skrevet 2. oktober 2012 *navn* er i et forhold med *navn*, og det er komplisert. (trenger alle å vite dette?!) Hehe ja spesielt når dette endres hver dag;)
Mynona Skrevet 2. oktober 2012 #1536 Skrevet 2. oktober 2012 Har en fbvenn som prøver å gjøre seg så interresant hele tiden! Hun er SÅ tragisk! Hun skal legge ut leiligheten for salg sier hun, men vil ikke svare på hvor hun skal flytte, takst osv. Og dette er 4.gang hun gjør dette i løpet av rundt 5 år. F.eks. statuser som "pakke pakke pakke", "det er søitsomt å flytte" osv. Aldri noe svar når noen spør. Og det kommer masse stakars meg statuser uten at hun svarer på hva det er. Jeg og et par venninner koser oss med denne føljetongen av hemmelighetskremmeri!
Avi Skrevet 2. oktober 2012 #1537 Skrevet 2. oktober 2012 Har en ung mor på facebook som omtaler barna sine som Lille Diamant og Store Diamant i hver eneste status. "I dag har Store Diamant tissa i potta ! <3 og nå skal Lille Diamant ta seg en lur stolt mamma <3" Hehe ja spesielt når dette endres hver dag;) Hehe, ja Og forlovelser i hytt og pine.
Gjest marianne4388 Skrevet 2. oktober 2012 #1538 Skrevet 2. oktober 2012 "Da skal hele den lille familien legge seg! En lang dag har det vært, men vi gleder oss til i morgen! Natta alle sammen her inne, håper dere også får en flott dag i morgen! Natta Egil min <3 <3 Natta lille gullet <3<3 Mamma elsker deg! Natta Sofus-pusen vår <3<3 Natta Leon vofsen vår <3 <3 Natta til alle venner og familie! Er så glad i dere alle sammen og vi er så heldige som har dere <3 <3 <3 Vet virkelig ikke hva vi skulle gjort uten alle de flotte menneskene i livet vårt <3 <3 <3" Hadde ei som skrev sånne natta statuser hver kveld en periode... hun er skjult enda for å si det sånn. 5
Gjest Borghild Skrevet 2. oktober 2012 #1539 Skrevet 2. oktober 2012 Jeg hater statusoppdateringer om ungebæsj og konsistensen på bæsj. At ungen har driti på potta interesserer meg heller ikke! Skjønner ikke hvorfor så mange med drittunger hele tiden skal oppdatere om snørr, tiss, bæsj og spy! 1
bebisss Skrevet 3. oktober 2012 #1540 Skrevet 3. oktober 2012 Folk som oppdaterer statusene sine med gullkorn fra barna. Det er greit gjerne en eller to ganger, men når du ser 5 oppdateringer fra barnas munn hver dag fra samme person så blir det ganske mye. Og de som jobber som medlemsskapsselgere på elixia. Har så mange av dem på min facebook og hver fuckings oppdateringer er " bli medlem nå for bare 250kr mnd, ingen bindingstid" eller "kom å tren med meg idag gratis, dette blir topp" De irriterer vettet av meg! for det er så mange av de, de gir seg ikke med en oppdatering, de må legge ut maaaange hver dag... Og som andre her sier, supermødrene eller de som klarer mye på en dag.. De som skriver om alle vennene de skal møte for å dra på "ettellerannet" og så skal i selskap for så å dra hjem å sette kalkunen i ovnen.. Folk som ikke ønsker at folk skal vite at de også kan ha kjedelige dager der dem bare sitter hjemme... Jeg selv oppdaterer sjeldent statusen min, men jeg liker vitser og sånt, det er morsomt 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå