Gå til innhold

Hvilke facebook statuser irriterer deg mest?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kom på en ting til som irriterer meg: De som bytter profil-/forsidebilde oftere enn jeg bytter truse... Når jeg får opp profilbildebytte 3-4 ganger pr dag fra samme person i newsfeeden min blir jeg faktisk ganske oppgitt...

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg tenker er at mennesker jeg trodde var oppegående og intelligente fremstår som idioter etter at jeg har sett hvordan de oppfører seg på Facebook. Veldig avslørende.

:)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jenter som skriver engelske sitater eller sånne rare greier på bildene sine / statusen får meg alltid til å le litt.

Og da mener jeg ikke sånne "intelligente" eller "smarte" sitater. Typiske "I'm so great and I deserve the best" eller lignende.

Endret av Morteno
Gjest Fairydust
Skrevet

Noe som irriterer meg utrolig mye er folk som bruker Facebook som en slags klagevegg, eller en vegg for å poste alt de hater om andre mennesker (gjerne mennesker de har på Facebook på vennlista), og at de indirekte skriver kryptiske, men likevel fullt forståelige beskjeder på statuslinja til disse menneskene. Det er bare patetisk.

Jeg syns at alle bør telle til 10 før de poster en status, om de føler seg litt irritert eller sint på noen.

• Liker 1
Gjest Filleproletiet
Skrevet

Nylig så jeg den første " I dag har jeg stått opp klokka 04:15, jogga i seksten timer, for så å ha baket brød, laget åtte retters gourmet, tatt eksamen i jus og reddet fjorten døende barn i afrika fra sultkatastrofe" på leeeenge. Jeg måtte virkelig LEITE etter ironien i det innlegget, men jeg fant det ikke! Jeg trodde seriøst at folk var ferdig med det der skryteriet i statusoppdateringene sine? Men neida..noen er bare så jævla 2000 and late.

Gjest Filleproletiet
Skrevet

Ja, også er jeg så satans lei av å se unger. Vikke SE den der stchøgge ungen din! Og det er åpenbart at folk bare svarer på automatikk.

- Å så skjønn

- Finingen!

- Mammas gullgutt

- Nydelig han er!

Fem timer seinere..nytt bilde

- Å så skjønn

- Finingen

- Mammas gullgutt

- Nydelig han er

• Liker 1
Skrevet

Klissete kjærestemeldinger. Jeg er ikke interessert i å lese hvor mye du elsker typen din eller dama di.

"Jeg er så heldig for jeg har verdens beste kjæreste som jeg elsker over alt på jord! <3 Han/hun er det beste som har hendt meg. Kunne ikke levd uten deg, skatt. Du betyr alt for meg. Elsker deg <navn navnesen> <3"

Typisk er det at de samme folka skriver omtrent det samme klisset til kjæresten hver bidige dag. Det er ille nok om du ser meldingene fra den ene sida, men når du er venner med begge to og ser meldingene poppe opp fra begge sider så blir det ekstra kvalmt. Spar meg.

Synes slikt burde være forbeholdt privaten, eller i alle fall face-to-face samtaler, ikke facebookwall-to-facebookwall meldinger.

• Liker 1
Gjest Filleproletiet
Skrevet

Klissete kjærestemeldinger. Jeg er ikke interessert i å lese hvor mye du elsker typen din eller dama di.

"Jeg er så heldig for jeg har verdens beste kjæreste som jeg elsker over alt på jord! <3 Han/hun er det beste som har hendt meg. Kunne ikke levd uten deg, skatt. Du betyr alt for meg. Elsker deg <navn navnesen> <3"

Typisk er det at de samme folka skriver omtrent det samme klisset til kjæresten hver bidige dag. Det er ille nok om du ser meldingene fra den ene sida, men når du er venner med begge to og ser meldingene poppe opp fra begge sider så blir det ekstra kvalmt. Spar meg.

Synes slikt burde være forbeholdt privaten, eller i alle fall face-to-face samtaler, ikke facebookwall-to-facebookwall meldinger.

Det er som regel de folka som ikke egentlig kjenner hverandre som har behov for sånne latterlige bekreftelser hele tiden.

• Liker 1
Skrevet

Angre litt på at æ ikke la mæ tidligere...

Alle sa: Neida, du kommer ikke til å bli stoppa:) Jo det gjorde jeg!!!Av sivilen...Å det fordi jeg kjører med piggdekk:P (litt flaut)Men fikk heldigvis bare en advarsel :P

Da er det natta ♥ jeg elsker deg gutten min over alt ♥

Æ kan bake!

Det er skikkelig kjedelig å være sjuk!

Jeg betalte 19 kr og 50 øre for en vare i butikken for ett par dager siden,det blir 20 kr sa hu bak kassa,ikke f... om det blir det,jo sa hun,vi runder opp til nærmeste hele krone,altså 20 kr,SVINDEL,så nå skal jeg ta med 50 ører i butikken,står det 19 kr og 50 øre,så betaler jeg det.

:nocomment:

Skrevet

- Folk som kommuniserer med samboeren via facebook-status, mens det er åpenbart at de sitter i samme rom.

- Statuser hvor enkeltpersoner henges ut, uten navn, men likevel såpass detaljert at ALLE skjønner hvem det er snakk om.

Skrevet

"Kopier og lim inn denne statusen for å vise at det er fælt å leve med sykdom x. Hvis du ikke kopierer og limer inn, er du er dårlig venn!"

Blææææææh! :murvegg:

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Folk som legger ut bilder av døde dyr.

Jeg har et par bekjente som er jegere, og jeg skjønner ikke hvorfor de absolutt skal legge ut bilde av en blodig elg eller et dødt rådyr. Nå har jeg begynt å fjerne dem fra newsfeeden min etterhvert som de dukker opp.

• Liker 3
Skrevet

Jeg har et par bekjente som er jegere, og jeg skjønner ikke hvorfor de absolutt skal legge ut bilde av en blodig elg eller et dødt rådyr. Nå har jeg begynt å fjerne dem fra newsfeeden min etterhvert som de dukker opp.

Det er vel av samme grunn som at andre legger ut feriebilder eller bilder av ungen sin. Man er stolt over å ha utrettet noe.

• Liker 2
Gjest Raindrops
Skrevet

Det er vel av samme grunn som at andre legger ut feriebilder eller bilder av ungen sin. Man er stolt over å ha utrettet noe.

Jeg skjønner selvfølgelig hvorfor de legger det ut og at de er stolte osv, jeg synes bare det er upassende å kline bilder av lik utover facebook.

• Liker 2
Skrevet

Enig, bilder av dyr skal være av levende dyr, personlig liker jeg virklig ikke bilder av døde dyr, gjør meg trist.

• Liker 1
Skrevet

Alltid like gøy med søndager "Åååh, skal aldri drikke igjen". "Bakfylla, der var du igjen, ja"

Men hvorfor må de samme menneskene skrive de samme tingene hver helg? Er det sosial status å drikke seg dritings hver helg? :fnise:

Skrevet

Statuser a`la denne her:

"Da har jeg tatt helgavasken og vært på Elixa og løpt på tredemøllen i en time, hjemmelaget pizza er i ovnen og jeg og min kjære ektemann skal bare koooose oss ikveld. Livet er hæææærlig :-D"

irriterer vettet av meg! Blir litt sånn: "se på meg, jeg har et perfekt liv og er så syykt lykkelig", pjuuuuk!!! :-p

• Liker 1
Skrevet

Dette er ikke en status, men folk som legger ut nærbilde av blodige sår og lignende, for å vise hvor "skada" de er til resten av feisbukk.

Skrevet

Statuser a`la denne her:

"Da har jeg tatt helgavasken og vært på Elixa og løpt på tredemøllen i en time, hjemmelaget pizza er i ovnen og jeg og min kjære ektemann skal bare koooose oss ikveld. Livet er hæææærlig :-D"

irriterer vettet av meg! Blir litt sånn: "se på meg, jeg har et perfekt liv og er så syykt lykkelig", pjuuuuk!!! :-p

Enig med deg.

Samtidig så hender det at jeg får en umotståelig trang til å dele det med folk når jeg har en god dag og lager pannekaker og er glad :sjenert:

Uten at jeg på noen måte skal påberope meg at jeg er i nærheten av å ha et perfekt liv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...