Gå til innhold

Hvilke facebook statuser irriterer deg mest?

Fremhevede innlegg

Skrevet

"Lik denne statusen så skal jeg.." og disse statusene som alle skal kopiere, og hvis man ikke kopierer bryr man seg ikke om fattige barn i Afrika eller kreftsyke mennesker, eller så er man en dårlig venn osv. Arg!

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

If this gets a million likes, my dad quit drugs.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en på facebook som tror han er veldig politisk engasjer (selvfølgelig ytterst på venstresiden).

Men, han MENER aldri noe. Han kommenterer aldri sammfunsproblemer, eller faktisk engasjerer seg politisk og gjør noe.

Han sitter bare og skiver stygt om andre.

"Lolz, Eli Hagen er dritteit på håret. Typisk rasist!"

"OMG, hørte av en kompis som hørte av en kollega som syntes å huske at hun leste et eller annet sted, at kampitalismen...."

Han slenger rundt seg med ord han knapt forstår, og klarer ikke gjøre rede for seg om sine egne meninger. Jeg har flere ganger prøvd å dra i gang en politisk debatt med han, men får bare svadasvar tilbake.

"Gender is a social construction!"

"Hvorfor mener du det?"

"øøøøøøøøhhhhh... fordi atte"

Han er 30 år.

• Liker 6
Skrevet

‎(jente) Ønsker du å være med meg for alltid?

(gutt) Nei.

Fordi jeg er overtroisk! :S

(jente) Liker du meg?

(gutt) Nei.

(jente) Ville du gråte hvis jeg hadde dødd?

(gutt) Nei.

hun hørte nok og ble lei seg, hun gikk. Tårene rant nedover ansiktet hennes.

Gutten grep henne i armen:

(gutt) Du er ikke pen ... du er vakker

(gutt) Jeg ønsker ikke å være med deg for alltid ... Jeg trenger å være med deg for alltid.

(gutt) Jeg liker deg ikke, jeg elsker deg!

(gutt) Jeg ikke ville gråte hvis du gikk bort ... Jeg ville dø!

(gutt hvisker) Plis, bli hos meg!

(jente hvisker) Jeg vil ...

I kveld ved midnatt ekte kjærlighet vil innse at de elsker deg.

Noe godt vil skje med deg 22:00-00.00

I morgen kan det være hvor som helst.

Gjør deg klar for et sjokk av livet ditt! Hvis du ikke legge dette ut på profilen din får du 5 års ulykke med kjærlighet!

Best og være på den sikre siden ? ^^

• Liker 1
Skrevet

Jeg har et par venninner som har små barn, og legger ut bilder av avkommet på facebook minst to ganger per dag. Det synes jeg blir mye, det er faktisk deg jeg er venn med her, ikke barnet ditt. Og jeg hadde reagert om du hadde lagt ut to bilder av deg selv per dag også.

• Liker 2
Skrevet

Stem-på-meg-statuser

Stem på meg som modell for den nye kaviar-tuben. Får jeg flest stemmer kan jeg vinne en tur for to til Drammen! Kom igjen og vis at dere er skikkelige venner.

Gi en stemme ? :-)Stem på N*** ******** som vinner av Lano-ungen 2011!

Stem på min lille N*** ******** ♥ Stem på N*** ******** som vinner av Lano-ungen 2011!

Stem på min fantastiske :DStem på N*** ******** som vinner av Lano-ungen 2011!

• Liker 2
Skrevet

Åh, glemte noe her, bare fordi det er en stund siden jeg ble utsatt for det sist. Å få en melding der det står "Hyyyssssjj! Ikke si noe til noen hannkjønn! Nå må alle skrive hvilken farge de har på bhen i statusen sin, så skjønner de ingentiiiiing når det bare er farger overalt på face! Morsomt eller? Haha!"

• Liker 5
Skrevet

"Lik så skal jeg rangere utseende ditt fra 1-10"

"Lik profilbildet mitt og jeg liker ditt"

"Sett denne teksten på statusen din ellers så dør moren din om 3 sekunder"

Og så sykt mye mer!

• Liker 1
Skrevet

Savner kjæresteeeen!! :( sagt av 11 åringer

Skrevet

i would fuck converse if i could too...

• Liker 1
Skrevet

Alle disse nye reklame greiene irriterer meg. Bla bla benyttet seg av "et eller annet tilbud".

Mas!

• Liker 1
Skrevet

Alle disse nye reklame greiene irriterer meg. Bla bla benyttet seg av "et eller annet tilbud".

Mas!

HELT ENIG! satt akkurat å irriterte meg over dette!

og så går det ikke ann å blokkere..?

Skrevet

HELT ENIG! satt akkurat å irriterte meg over dette!

og så går det ikke ann å blokkere..?

Jeg har hvertfall ikke funnet ut om det går ann :(

Skrevet

Er ganske festlig med en gammel klassevenninne jeg er venn med på Facebook. Er imponert over hvor fort hun går fra å være så sjuk at hun har vært på legevakta halve natta til å være på fest/konsert/ute på byen... :fnise: :fnise: :fnise:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Respekter moren din. En gutt hadde en mor med 1 øye og hun kom på skolen engang for å hilse. Gutten ble flau over moren, han ga henne et stygt blikk og gikk ut av klasserommet. Neste dag sa en av klassekameratene " Æsj! moren din har bare ett øye!" han ble sur og flau over henne, han ville komme seg bort fra hun så fort så mulig. til slutt da han ble voksen flyttet han ut, han hadde sin egen familie og et eget sted å bo. en dag kom moren på besøk, hun hadde ikke sett sønnen på flere år og ikke barnebarna heller. da hun ringte på og sønnen åpnet døra og barna hans begynte å le av henne. han skrek hvordan våger du å komme til huset mitt og skremme mine barn PELL DEG VEKK NÅ!! Moren unnskyldte seg og sa hun hadde fått feil adresse så gikk hun. en dag fikk han brev om en sammling for gammle klassekamerater og han bestemte seg får å gå til huset til moren, han løy til kona og sa at han skulle på forettningsreise så han gikk til huset til moren, ingen ...var der. naboene fortalte at hun hadde død, sønnen gråt ikke, ikke EN TÅRE! de ga han et brev fra moren der det stod "min kjære sønn, jeg tenker på deg hele tiden.jeg er lei meg for at jeg kom til huset ditt og skremte barna dine,jeg ble så glad da jeg hørte at du skulle komme på sammlingen! men jeg kommer meg ikke ut av sengen får å se deg. jeg er lei meg for å ha gjort deg flau i oppveksten din, da du var liten havnet du i en ulykke og mistet øyet ditt,som en mor kunne jeg ikke bare se på deg vokse opp med ett øye... så jeg ga deg mitt. jeg var stolt over at sønnen min kunne se verden i min plass med det øyet. all kjærlighet, din mor.

:daane:

Endret av Bonito
  • Liker 1
Skrevet

Folk som kronisk hater livet sitt, annonserer det på Facebook uten å bruke humor / ironi / sarkasme eller kliner til med galgenhumor

" Planene for dagen er å vaske å rydde å vaske bilen å gå en tur å kjede meg og nå er det 3 dager til jeg skal på jobb "

" gadd ikke vaske bilen i går så da må jeg gjøre det i dag hehe og pakke til jeg skal på jobb "

( to dager senere )

" jaja. nå er jeg på jobb igjen. fjorten dager til jeg er hjemme igjen "

" nå skal jeg jobbe litt og ta en øl og nå er det bare tretten dager til jeg skal hjem hehe det blir deilig "

• Liker 1
Skrevet

Han sitter bare og skiver stygt om andre.

"Lolz, Eli Hagen er dritteit på håret. Typisk rasist!"

:skratte:

Så så for meg at han sitter der å prøver å komme på argumenter for at han mener frp og alle som tilhører det er en dritt. :ler:

Ellers er jeg veldig enig med flere andre her, alle disse "Hvis jeg får 64713 likes, så skal jeg slutte å røyke/farge håret/ slutte å drikke/drukne meg i sjøen" eller whatever.

Jeg har aldri drukket, hatt sex, røyka, funnet på noe faenskap etc. Hvis denne får stå urørt i et minutt, gjelder den! Også kommer gjerne denne fra en alenemor på 23 som fikk barn når hun var 20, med en fyr hun traff i fylla, ikke sett snurten av han hverken før eller siden.

Virker nesten som om de poster den slik at de stolt kan vise frem etterpå at; okay da, så har jeg gjort alt deeeet! Hallo liksom, du har et barn, selvfølgelig har du hatt sex, trenger vel ikke påpeke det for de 900 facevennnene dine vel!

Godt det ikke er for ofte jeg ser slike oppdateringer, men har en bekjent som gjerne kommer med slikt innimellom.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...