Ryvre Skrevet 10. august 2012 #1461 Skrevet 10. august 2012 Hehe! Jeg elsker faktisk matoppdateringer, da blir jeg inspirert. Men ikke hvis det er sånn "spiste et halvt knekkebrød med en teskje cottage cheese". Samme her Hender jeg har skikkelig dårlig matlyst og da er det så greit med noen matentusiaster på FB man hele tiden får inspirasjon fra. Men halvspiste brødskiver med muggen leverpostei blir litt kleint 2
sol87 Skrevet 10. august 2012 #1462 Skrevet 10. august 2012 Ja, og nå kommer jeg på en ting. Det irriterer meg vel ikke, men det er SÅ smakløst: Når folk henger ut andre, eller krangler på face. Og de som gir sånne sinte hint, som folk skal kjenne seg igjen i, av typen: "ENKELTE FOLK GJØR MEG SÅ FORBANNA! DRIT I Å SI AT VI HAR EN AVTALE FOR SÅ Å BRYTE DEN!!!!" og: "Tydeligvis vet jeg hvem som virkelig er vennene mine når folk slutter å ta kontakt fordi jeg har fått barn! Deres tap sier bare jeg!!" Det beste må jo da være når folk deretter, etter å ha følt seg truffet, forklarer seg i kommentarer under. Så utrolig pinlig. Og, når folk har gjort det slutt, og statusen "is not longer in a relationship" kommer opp, og folk skriver under statusen: HVA HAR SKJEDD???? Helllloooo, kanskje vedkommende ikke vil fortelle det på face? 5
Gjest Janus Skrevet 10. august 2012 #1463 Skrevet 10. august 2012 De aller fleste. Har blokkert nesten alle jeg har på vennelisten. Statuser hvor folk klager (udugelige NAV er en gjenganger) er høyt oppe på hatlisten. 1
fridr Skrevet 12. august 2012 #1464 Skrevet 12. august 2012 "Mat i magen,dusje å natta ♥" "Kryssa fingran!" osv osv... Herreguuuuud, så kjedelig
Radon Skrevet 12. august 2012 #1465 Skrevet 12. august 2012 "Sove <3 *nummer* nattamelding er lov ;¤¤¤¤¤ <3* Og de som må oppdatere hvor enn de skal. Greit om de skal utenlands ol. men når de skriver "@matbutikken"..
Kristina Skrevet 12. august 2012 #1466 Skrevet 12. august 2012 Alle statuser som innebærer forkortelsen "YOLO" som en forklaring på idiotiske handlinger. Den alltid like irriterende Trine Grung er veldig glad i aa si YOLO! (You only live once.)
pinar Skrevet 13. august 2012 #1467 Skrevet 13. august 2012 "Fartskontroller kan brenne i hælvette!!" er dagens mest irriterende. Jeg klarer ikke akkurat å få sympati for vedkommende heller. 5
Gjest Janus Skrevet 14. august 2012 #1468 Skrevet 14. august 2012 "Tydeligvis vet jeg hvem som virkelig er vennene mine når folk slutter å ta kontakt fordi jeg har fått barn! Deres tap sier bare jeg!" Denne er skikkelig ekkel. Har sett flere variasjoner blant mine "venner". Når det gjelder Facebook forøvrig, så må jeg bare fortelle at det er svært mange mennesker jeg tidligere hadde en viss aktelse for som virkelig har vist sin sanne side. Tilsynelatende intelligente og oppegående mennesker som har skuffet stort når de har vist hvem de egentlig er. 1
Gjest finurlig Skrevet 15. august 2012 #1470 Skrevet 15. august 2012 "Syns synd på meg"-statuser "totalt urelevant"-statuser: "jobb i dag!" "Fiskepudding til middag "
Avi Skrevet 5. september 2012 #1471 Skrevet 5. september 2012 Tar noen eksempler fra i dag: Må leee! VISSE folk er bare ekstremt patetisk !! Enkelte mennesker har ingenting mellom øra! Vært røykfri i to døgn og fire timer!!! Stolt Noen er virkelig ikke einet som huseier i det hele tatt !! cry myself to sleep </3
Anoia Skrevet 11. september 2012 #1472 Skrevet 11. september 2012 En vidunderlig parodi på alle de tragiske "prøv å lese dette uten å gråte"-historiene diverse fjortiser legger ut fra tid til annen: 6
Alice123 Skrevet 11. september 2012 #1473 Skrevet 11. september 2012 En vidunderlig parodi på alle de tragiske "prøv å lese dette uten å gråte"-historiene diverse fjortiser legger ut fra tid til annen: SHE DED! 1
Vulpes Skrevet 12. september 2012 #1474 Skrevet 12. september 2012 En vidunderlig parodi på alle de tragiske "prøv å lese dette uten å gråte"-historiene diverse fjortiser legger ut fra tid til annen: 1
Stueloff Skrevet 12. september 2012 #1475 Skrevet 12. september 2012 Ikke en status, men var ei som posta en kjedemelding på et av albumene mine av typen "post denne videre til ti personer hvis ikke dør du på mandag" (Flere enn meg som hadde våget seg til å tro at de hadde dødd ut?). Jeg ble irritert og svarte med at hun skulle gi faen i det der, og hun ble så fornærma at hun sletta meg som venn. Da ble jeg litt trist, for jeg likte å telle hvor mange idiotiske statuser en person kunne lire av seg på en dag 4
pinar Skrevet 17. september 2012 #1476 Skrevet 17. september 2012 En av mine nybakt mor fb venner postet nettopp dette sitatat: Barn er en fantastisk berikelse, før man får de skjønner man ikke hva det dreier seg om. Når man har fått dem, skjønner man ikke hva livet dreide seg om før. Tviler ikke på at det er fint med barn, men det der blir så klissete. Også håper jeg jo de syns at livet har vært noenlunde greit i tiden før barn.. 7
Avi Skrevet 18. september 2012 #1477 Skrevet 18. september 2012 (endret) Dette kaller jeg for vaguebooking, eksempel fra i dag: - ÅH! Så typisk min uflaks! >: ( faen i helvete" - Hva har skjedd? :O - Noe ganske alvorlig. Jeg snakker med deg om det på chat. Endret 18. september 2012 av Avi
Gjest grenlandstuppa Skrevet 18. september 2012 #1478 Skrevet 18. september 2012 Jeg hater disse: "Lik bildet mitt, så rater jeg deg fra 1-10 på chatten" "om 20 liker bildet mitt skal jeg....." "Kommenter bildet mitt, så kommenterer jeg ditt <3" -.-'' De er bare sååå... ugh.
Purple Basil Skrevet 18. september 2012 #1479 Skrevet 18. september 2012 Visdomsord-statusene, statuser som indikerer at en person er lei seg/noe alvorlig og personen det gjelder nekter å svare hvis noen spør, religiøse statuser x-antall ganger om dagen.. Folk som skriver "nå er jeg våken", "for en drittdag", "nå går jeg til bussen", "nå venter jeg på bussen", "endelig fremme på jobb" osv.. -.-
Gjest blah blah Skrevet 18. september 2012 #1480 Skrevet 18. september 2012 Det som irriterer meg er allerede nevnt i mange av postene her inne Tror det verste er de som står opp om morgenen, tar seg en kopp kaffe, saumfarer nettet for søte, morsomme, rare m.m bilder, gjerne med noen visdomsord og deler ALT på facebook. Så når man selv våkner og kikker innom facebook så er det side på side med bilder og visdomsord. Har 3-4 slike på min venneliste. Hadde ikke forventet noe annet av mine gamle tanter, men ikke av kompisen min som er rocka, tattovert i hue&rævva, langhåra og relativt ung.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå