The Kitten Skrevet 6. august 2012 #1441 Skrevet 6. august 2012 Det må være når folk poster bilde av MATEN SIN! Dæven steike det er er utrolig meningsløst og uinteressant. Jeg har noen venner fra Thailand, og de tar bilde av absolutt alt de spiser. Hver bidige dag!
Vendie Skrevet 7. august 2012 #1442 Skrevet 7. august 2012 Det må være når folk poster bilde av MATEN SIN! Dæven steike det er er utrolig meningsløst og uinteressant. Spørs hva slags mat, er det noe som ser etende ut og de i tillegg faktisk skriver hva det er, liker jeg folk som gjør det. Jeg er litt matvrak, da. Men jeg har ei som pleier å legge ut bilde av senga si når hun skal legge seg. Det er en litt merkelig ting å gjøre synes jeg. 4
Gigi Skrevet 8. august 2012 #1443 Skrevet 8. august 2012 http://inspirato.blogg.no/1340695870_smbarnsmdre_p_faceboo.html så sant, så sant! 1
Gjest meh Skrevet 8. august 2012 #1444 Skrevet 8. august 2012 Alle statuser som innebærer forkortelsen "YOLO" som en forklaring på idiotiske handlinger. 1
Djungelvrål Skrevet 8. august 2012 #1445 Skrevet 8. august 2012 Folk som oppdaterer konstant og legger ut mobilbilder av hvert eneste sted de tar på ferien. Har de ikke ferie? Slutt å sitt på facebook og ta deg av unger og mann!
Mynona Skrevet 9. august 2012 #1446 Skrevet 9. august 2012 Alle statuser som innebærer forkortelsen "YOLO" som en forklaring på idiotiske handlinger. YOLO?? Hva i alle dager betyr det?? *føle seg gammel*
Gjest Tekola Skrevet 9. august 2012 #1447 Skrevet 9. august 2012 YOLO = You Only Live Once. Som nevnt tidligere brukes det helst av whitetrash som bruker det som en forklaring på teite ting de gjør
Nalaya Skrevet 9. august 2012 #1448 Skrevet 9. august 2012 Vel det er ingen status, men folk som driver og deler grusomme bilder. Enten det er barnemishandling eller dyremishandling. Hvis du brenner så sterkt for slike saker så bli medlem i organisasjoner istedenfor. Ikke spam newsfeeden min med valper som blir drept osv. Forbanna duster. 6
Gjest Tekola Skrevet 9. august 2012 #1449 Skrevet 9. august 2012 Jeg holder på å bli gal av de ulike "Del hvis A, lik hvis B". Folk blir herved fjernet fra feeden min ved gjentakelser av sånt
brainstorm Skrevet 9. august 2012 #1450 Skrevet 9. august 2012 YOLO = You Only Live Once. Som nevnt tidligere brukes det helst av whitetrash som bruker det som en forklaring på teite ting de gjør Den har jeg ikke sett på min vegg. Jeg har alle de andre irriterende grupperingene som nevnes i tråden, men altså tydeligvis ikke white trash. 1
blomsterkvasten Skrevet 9. august 2012 #1451 Skrevet 9. august 2012 Facebook er et irritasjonsmoment , og her er det jeg irriterer meg ganske grenseløst over: 1. Småbarnsmødre som absolutt MÅ oppdatere oss på ALT barnet gjør. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om godjenta var tørr hele natta, om godgutten din sov 20 timer i strekk, eller at verdens beste pappa har tatt med seg verdens beste tvillinger ut på verdens koseligste trilletur. 2. Folk som MÅ oppdatere HVER gang de har gjort NOE. Det kan være alt fra jobb, til trening, til bare å sitte i sofaen. Nei, jeg trenger ikke å vite at du skal se en gammel episode av Pacific Blue med en bolle potetgull. 3. Folk som tar bilde av maten sin. Jeg bryr meg IKKE om hva du spiser. 4. Folk som legger ut masse 'quotes' bilder. 5. Fjortissjenter som tar bilde der halve ansiktet synes, slik at mest mulig av kløfta blir med. Er da også obligatorisk med masse klissete lipgloss og duckface lepper. Høres ut som om jeg er ei gammel, grinete kjerring, men jeg kan herved avkrefte dette , og bekreftet vel for meg selv akkurat nå at jeg kanskje burde slette facebook
Mynona Skrevet 10. august 2012 #1453 Skrevet 10. august 2012 Og nå kom den første #YOLO statusen på min newsfeed
Gjest Loverdose Skrevet 10. august 2012 #1454 Skrevet 10. august 2012 Det regnes vell kanskje ikke som en Facebook status, men uansett. Jenter som legger ut bilde av seg selv før trening med teksten "tar en herlig joggetur i fine været" og legger ut bilde av seg selv etter trening med teksten "for en slitsom joggetur, jogget mye i dag". Gjerne også bilde av seg selv før de skal se på TV "yay nå skal jeg se den nyeste episoden av et eller annet dritt program" eller før de skal legge seg, før de skal på fest (SPESIELT denne), før de skal ditten og datten og herregud så irriterende.. Har ei spesifikk dame på Facebooken min som spammer med bilder av seg selv for hver dag som går. Åh, siste bildet hun postet var i går kveld. Med en flaske Smirnoff Ice i hånden og teksten YOLO.... JADDA!!!!! Nå ryker hun snart fra vennelista mi altså.
Alice123 Skrevet 10. august 2012 #1455 Skrevet 10. august 2012 Verdens beste godjente, prinsesse Emma Sophie har vært tørr i to dager nå! skyt meg. 9
Pyntestøv Skrevet 10. august 2012 #1456 Skrevet 10. august 2012 Denne er trolig postet før, men den er så beskrivende (se vedlagt bilde). 6
Ixnay Skrevet 10. august 2012 #1457 Skrevet 10. august 2012 Denne er trolig postet før, men den er så beskrivende (se vedlagt bilde). Hahah Spot on!!
Antique Skrevet 10. august 2012 #1458 Skrevet 10. august 2012 Verdens beste godjente, prinsesse Emma Sophie har vært tørr i to dager nå! har ei som skriver sånn hele tiden!
sol87 Skrevet 10. august 2012 #1459 Skrevet 10. august 2012 Jeg må innrømme at jeg blir litt irritert over hemningsløs selvskryt til envher tid. Det er fint med selvtillit, og bør være lov å skryte av seg selv nå og da, men når en og samme person har ca. fem statuser på en uke om hvor gode karakterer hun har fått det siste halvåret, synes jeg det er litt tacky (spesielt med tanke på at en av dem var et resultat av et gruppesamarbeid med meg og ei anna jente, hvor vi to gjorde alt arbeidet, og måtte rette opp mange feil hun hadde begått). Jeg synes også det er litt småkleint med sånne som legger ut status etter status om at "endelig er jeg den jeg tør være, nå har jeg mot til å være meg selv" etc etc. Det er fint og hyggelig, men...jeg synes det er litt kleint (og får dårlig samvittighet av at jeg synes det er kleint. Jeg synes det ligner på et dårlig hjemmetintervju, bare at ingen har spurt dem) 4
sol87 Skrevet 10. august 2012 #1460 Skrevet 10. august 2012 Facebook er et irritasjonsmoment , og her er det jeg irriterer meg ganske grenseløst over: 1. Småbarnsmødre som absolutt MÅ oppdatere oss på ALT barnet gjør. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om godjenta var tørr hele natta, om godgutten din sov 20 timer i strekk, eller at verdens beste pappa har tatt med seg verdens beste tvillinger ut på verdens koseligste trilletur. 2. Folk som MÅ oppdatere HVER gang de har gjort NOE. Det kan være alt fra jobb, til trening, til bare å sitte i sofaen. Nei, jeg trenger ikke å vite at du skal se en gammel episode av Pacific Blue med en bolle potetgull. 3. Folk som tar bilde av maten sin. Jeg bryr meg IKKE om hva du spiser. 4. Folk som legger ut masse 'quotes' bilder. 5. Fjortissjenter som tar bilde der halve ansiktet synes, slik at mest mulig av kløfta blir med. Er da også obligatorisk med masse klissete lipgloss og duckface lepper. Høres ut som om jeg er ei gammel, grinete kjerring, men jeg kan herved avkrefte dette , og bekreftet vel for meg selv akkurat nå at jeg kanskje burde slette facebook Hehe! Jeg elsker faktisk matoppdateringer, da blir jeg inspirert. Men ikke hvis det er sånn "spiste et halvt knekkebrød med en teskje cottage cheese". 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå