Gå til innhold

Hvilke facebook statuser irriterer deg mest?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg skal skrive Gjesp, neste gang jeg ser noen som har en så lang status - spørs hva reaksjonen blir :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg skal skrive Gjesp, neste gang jeg ser noen som har en så lang status - spørs hva reaksjonen blir :fnise:

Gjør det gjør det! :fnise:

Skrevet

Jeg tror alle mine venner må ha lest denne tråden, for nå er det skrekkelig lenge siden det har kommet en irriterende status fra noen...

:hoppendeglad:

Skrevet

Jeg tror alle mine venner må ha lest denne tråden, for nå er det skrekkelig lenge siden det har kommet en irriterende status fra noen...

:hoppendeglad:

Din heldignøff!Jeg vil også slippe lange, teite statuser på veggen min :tristbla:

Skrevet

Kanskje det hjelper å poste link av denne tråden på veggen :fnise:

• Liker 1
Gjest finurlig
Skrevet

YOU HAVE TO READ THIS !!!!! :(((( ;'((((( </3

THE BOY GOES TO HOSPITAL, AND TO ROOM 646, BUILDING A, SUITE 3. THE GIRL IS LYING IN THE HOSPITAL BED.

Boy: Oh my God, are you okay?

Girl: *silence*

Boy: Dear, talk to me!

Girl: I..

Boy: You what?

Girl: I have cancer and I’m on life support.

Boy: *breaks into tears*

Girl: They’re taking me off tonight.

Boy: Why?

Girl: I wanted to tell you, but I couldn’t .

Boy: Why didn’t you tell me?

Girl: I didn’t want to hurt you.

Boy: You could never hurt me.

Girl: I just wanted to see if you felt about me the same as I felt about you.

Boy: Huh?

Girl: I love you more than anything. I would give you the world in a heartbeat. I would die for you and take a bullet for you.

Boy: *crying*

Girl: Don’t be sad. I love you and I’ll always be there with you.

Boy: Then why did you break up with me?

Nurse: Young man, visiting hours are over.

LIKE if you think this is sad.

COMMENT if you have someone u love.

RePOST IF YOU DONT WANNA LOSE THE ONE YOU LOVE my god :O

Jeg tror denne statusen er noe av det dummeste jeg har lest!!!

Men det er jo ganske trist når folk blir koplet fra respiratoren selv om man er med full bevisshet og snakker.. :P

• Liker 5
Skrevet

Jeg tror denne statusen er noe av det dummeste jeg har lest!!!

Men det er jo ganske trist når folk blir koplet fra respiratoren selv om man er med full bevisshet og snakker.. :P

Jeg lo faktisk da jeg leste den. Jovisst er det trist når folk dør, men hele måten det er fremstilt på er bare så utrolig dumt og klissete at det halve kunne vært nok. :murvegg:

Gjest Sjokoladebolle
Skrevet

Den ufødte babyen spurte Gud: "De forteller meg at du vil sende meg ned til jorden i morgen, men hvordan skal jeg klare å leve der når jeg er så liten og hjelpeløs?" Gud svarte: "Din engel vil vente på deg og ta vare på deg." "Men hvem skal beskytte meg?" Gud sa: "Din engel vil beskytte deg, selv om det innebærer å risikere sitt eget liv." Babyen sa: "Gud, kan du være så snill å si meg min engels navn?" Gud svarte: "Du vil ganske enkelt kalle henne Mamma. ♥ ♥

:flau:

:skratte:

Det er så klissete at det blir dumt. Jeg vet at de som poster dette gleder seg til å bli mamma, men altså det blir litt mye når de opphøyer sin rolle som mor på linje med en engel.

• Liker 5
Skrevet

Ikke en status, men en jeg kjenner delte et bilde av en dame og hunden sin i dag. Hun sitter på huk og bildet kunne vært postet i Hvordan ser fitta di ut"-tråden. Hvorfor deler man sånt, hvorfor :grine: ?

Skrevet
:skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte:
Gjest finurlig
Skrevet

Jeg lo faktisk da jeg leste den. Jovisst er det trist når folk dør, men hele måten det er fremstilt på er bare så utrolig dumt og klissete at det halve kunne vært nok. :murvegg:

Tror du misforstod meg, selvfølgelig er statusen latterlig av dimensjoner, men det blir ekstra dumt når jenta sier at hun blir koblet fra i natt....

Hvilket sykehus kobler fra levende mennesker..? Og hvorfor er hun tilkoblet respirator når hun kan snakke og tenke..? :P

• Liker 2
Skrevet

Tror du misforstod meg, selvfølgelig er statusen latterlig av dimensjoner, men det blir ekstra dumt når jenta sier at hun blir koblet fra i natt....

Hvilket sykehus kobler fra levende mennesker..? Og hvorfor er hun tilkoblet respirator når hun kan snakke og tenke..? :P

Åja, hahaha. Nei si det, det er ikke godt å vite, har aldri hørt noe lignende :fnise:

Skrevet

Har ei som oppdaterer statusen sin minst 10 ganger til dagen... Er alt fra "Skal klippe meg på mandag 19.00!" til "Sovetid, natta alle <3"

:sukk:

Skrevet

Kjedeposter fra fjortiser som: Skriv et hjerte så skal jeg like det peneste profilbildet ditt, og lignende statuser.

Folk som skriver hva de skal gjør hele dagen som: våkne>spise>se tv>dra på skolen>trening>senga osv osv osv, bla bla bla-.-

Folk som skriver fml, bare hater det, så patetisk, som tidligere sagt, det refererer litt til folk som skriver om at masse fælt har skjedd, men de kan ikke dele det på facebook.

Og folk som skriver når de skal dusje, feks: Får vel dusje da, eller dusjen, eller dusjerr, jesus christ sykt irriterende.

Også har vi jo de som alltid skal skrive 10 sitater om dagen. Som feks, Be yourself, everone else is taken, Å falle er en del av livet, men å komme seg opp igjen er selve livet, fremtid er minnene vi lever for å oppnå.

Den sistnevte er kanskje ikke den mest irriterende, men jeg har noen venner som skriver minst 10 om dagen, og mange av sitatene kan være gode, og da begynner alle andre å dele dem, og da blir de liksom ikke så spesielle lenger.

Ja, ble en del..

Skrevet

I kveld er det guttas julebord for 17 karer. De er flinke il å oppdatere statusen sin i grunn.. Nesten alle sammen.. Om det samme.. Oh joy, facebook er kult i kveld du.. Og i morgen kommer det vel bare sånne "fyllesjuk - men for en kveld guttaaa!"-statuser tenker jeg.. Baah...

• Liker 1
Skrevet

Jeg savner en "like"-knapp på denne tråden ;)

• Liker 1
Skrevet (endret)

utrolig lei av satuser hvor alt fremstilles perfekt, når det i realiteten ikke er sånn. nuffeduffe kjæresten sin, elsker deg såååååååå masse! (selv om han egentlig i realiteten driter i hele kjærringa, men eneste som ikke ser det, er henne)

Og de som har så spennende liv, på fester her og der, så er de egentlig på vinkveld hos tanta si. :fnise:

Og alle de som skal oppdatere med hvor fantastisk flinke de er med maten og treningen. "ja, da blir det en nutrilettshake til frokost, så to timer trening for å forbrenne det. Så blir det en kyllingsalat, mer trening, husvask, bilvask, donere penger til dyrebeskyttelsen, så litt mer trening" :gjeiper:

Endret av Namine
  • Liker 3
Skrevet

Denne:

★*˚°。°*。°* Det er ikke pakker og mat som er best ♥ Det er ikke gløggen som varmer meg mest ♥ Men en ting man ikke kan ta i............♥ Tanken på dem man er så glad i ♥ ˛ °_██_*˚°。°/ ♥ \ ˛. (´• ̮•)*.。*/♫.♫\*˛.*˛_Π_____* .°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*./______/~\*˚°。°*。°*°* *(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田❤|門|╬╬╬╬╬*˚°。° Ønsker alle en riktig GOD JUL ♥..

Det skulle sikkert se ut som noe, men det gjorde det ikke..

Skrevet (endret)

Denne:

★*˚°。°*。°* Det er ikke pakker og mat som er best ♥ Det er ikke gløggen som varmer meg mest ♥ Men en ting man ikke kan ta i............♥ Tanken på dem man er så glad i ♥ ˛ °_██_*˚°。°/ ♥ \ ˛. (´• ̮•)*.。*/♫.♫\*˛.*˛_Π_____* .°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*./______/~\*˚°。°*。°*°* *(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田❤|門|╬╬╬╬╬*˚°。° Ønsker alle en riktig GOD JUL ♥..

Det skulle sikkert se ut som noe, men det gjorde det ikke..

Det er jo en snømann med en forskjøvet flosshatt, og et hus med stakittgjerde! D'oh :gjeiper: Men fortsatt teit...

Endret av desperate
  • Liker 2
Skrevet

Det florerer av god jul statuser. Forsåvidt ikke ille det, men kjedelig å lese en haug av "god jul, her er vi hos bla bla og spiser deilig ditt og datt, drikker vin, alle de flotte fantastiske dyre gavene er under treet"osv.

Jeg tenker og vet at det er langt fra sannheten for alle og syns det er litt trist.

Han som la ut et bilde idag av en pertert gris kunne jeg og klart meg uten. Bildet altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...