Gå til innhold

Hvilke facebook statuser irriterer deg mest?

Fremhevede innlegg

Skrevet

A worried woman went to her gynecologist and said:

'Doctor, I have a serious problem and desperately need your help! My baby is not even 1 year old and I'm pregnant again. I don't want kids so close together.'

So the doctor said: 'Ok and what do you want me to do?'

She said: 'I want you to end my pregnancy, and I'm counting on your help with this.'

The doctor thought for a little, and after some silence he said to the lady: 'I think I have a better solution for your problem. It's less dangerous for you too.'

She smiled, thinking that the doctor was going to accept her request.

Then he continued: 'You see, in order for you not to have to take care of 2 babies at the same time, let's kill the one in your arms. This way, you could rest some before the other one is born. If we're going to kill one of them, it doesn't matter which one it is. There would be no risk for your body if you chose the one in your arms.'

The lady was horrified and said: 'No doctor! How terrible! It's a crime to kill a child!'

'I agree', the doctor replied. 'But you seemed to be OK with it, so I thought maybe that was the best solution.'

The doctor smiled, realizing that he had made his point.

He convinced the mom that there is no difference in killing a child that's already been born and one that's still in the womb. The crime is the same!

If you agree, please SHARE.

Together we can help save precious lives!

Love says, 'I sacrifice myself for the good of the other person.' Abortion says, 'I sacrifice the other person for the good of myself.'

Sånne anti-abort "kampanjer" er noe av det styggeste jeg ser. Spesielt når det er gutter som legger det ut (siden det er deres kropp det går utover :ironi:). Lett å være motstander av abort når man er hannkjønn :kjefte:

Eller så er det sånne white-trash jenter som har presset ut unger i fleng siden 16-årsalderen og tror de er bedre enn jenter med vett til å ta abort og ikke ender opp som alenemor på Nav.

Hva er poenget? Vise hvor "godt menneske man er"? Eller gi de som har tatt abort dårlig samvittighet?

SUKK!

Mennesker som legger ut en masse anti-abortstatuser sletter jeg fra lista mi med en gang.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Nanette
Skrevet

A worried woman went to her gynecologist and said:

'Doctor, I have a serious problem and desperately need your help! My baby is not even 1 year old and I'm pregnant again. I don't want kids so close together.'

So the doctor said: 'Ok and what do you want me to do?'

She said: 'I want you to end my pregnancy, and I'm counting on your help with this.'

The doctor thought for a little, and after some silence he said to the lady: 'I think I have a better solution for your problem. It's less dangerous for you too.'

She smiled, thinking that the doctor was going to accept her request.

Then he continued: 'You see, in order for you not to have to take care of 2 babies at the same time, let's kill the one in your arms. This way, you could rest some before the other one is born. If we're going to kill one of them, it doesn't matter which one it is. There would be no risk for your body if you chose the one in your arms.'

The lady was horrified and said: 'No doctor! How terrible! It's a crime to kill a child!'

'I agree', the doctor replied. 'But you seemed to be OK with it, so I thought maybe that was the best solution.'

The doctor smiled, realizing that he had made his point.

He convinced the mom that there is no difference in killing a child that's already been born and one that's still in the womb. The crime is the same!

If you agree, please SHARE.

Together we can help save precious lives!

Love says, 'I sacrifice myself for the good of the other person.' Abortion says, 'I sacrifice the other person for the good of myself.'

Sånne anti-abort "kampanjer" er noe av det styggeste jeg ser. Spesielt når det er gutter som legger det ut (siden det er deres kropp det går utover :ironi:). Lett å være motstander av abort når man er hannkjønn :kjefte:

Eller så er det sånne white-trash jenter som har presset ut unger i fleng siden 16-årsalderen og tror de er bedre enn jenter med vett til å ta abort og ikke ender opp som alenemor på Nav.

Hva er poenget? Vise hvor "godt menneske man er"? Eller gi de som har tatt abort dårlig samvittighet?

SUKK!

Men nå dømmer du selv da, så jeg vet ikke helt jeg... OT men likevel... Kaller jenter som får barn fra 16 års alder for white trash. Ganske drøyt det også.

• Liker 2
Skrevet

Men nå dømmer du selv da, så jeg vet ikke helt jeg... OT men likevel... Kaller jenter som får barn fra 16 års alder for white trash. Ganske drøyt det også.

De er ihvertfall på god vei til å bli det.....

Skrevet

Kopier og sett dette på din status dersom du vil ha samme status

:dagens-rose:

• Liker 3
Skrevet

Skrevet fra Facebook på mobil:

Laget vårruller og gaflet de i oss;)

Ja ok.

Gjest Nanette
Skrevet

De er ihvertfall på god vei til å bli det.....

Utdype? Og hvorfor?

• Liker 1
Skrevet

Her om dagen var det ei som skrev: "Spiste nettopp eple :)" ................... Ble så oppgitt... :sjenert:

• Liker 1
Gjest Nanette
Skrevet

Her om dagen var det ei som skrev: "Spiste nettopp eple :)" ................... Ble så oppgitt... :sjenert:

:fnise: Kanskje hun bare gjør narr av alle de som forteller helt dagligdagse kjedelige ting på fb?

• Liker 2
Gjest HuskyPusky
Skrevet (endret)

I dag var det ei jente på veggen min (som støtt og stadig poster meningsløse uinteressante statuser, stappfulle av orddelingsfeil) som hadde postet et bilde.

Det er det styggeste bildet jeg har sett på lenge, av tre asiatiske damer som var litt oppe i årene. De hadde tydeligvis sydd eller fått skjerf, for i enden av hvert skjer var det en pupp. Og skjerfene var drapert sånn at endene lå akkurat over... ja du kan jo gjette hva de lå over...

Så det kunne jo se litt ut som tre nakne asiatiske damer som var litt oppe i årene... (bortsett fra at de hadde klær under puppene, jeg mener skjerfene)

Æsj! Skjønner virkelig ikke vitsen med å poste noe slikt.

Endret av HuskyPusky
Skrevet

Jeg irriterer meg mest over de som fremstiller seg selv som perfekt. Med oppdateringer fra deres spennende liv og fantastiske venner. Liker nesten ikke å gå inn på facebook lenger, får alltid en slik mindreverdighetsfølelse siden jeg ikke selv er så aktiv på facebook. :sjenert:

• Liker 3
Gjest HuskyPusky
Skrevet

Jeg irriterer meg mest over de som fremstiller seg selv som perfekt. Med oppdateringer fra deres spennende liv og fantastiske venner. Liker nesten ikke å gå inn på facebook lenger, får alltid en slik mindreverdighetsfølelse siden jeg ikke selv er så aktiv på facebook. :sjenert:

Ta det med ro :) Jeg er nok ikke det eneste mennesket som ser mer opp til mennesker som oppdaterer facebooksiden sin så skjelden at det knapt virker som de har tid til å være der! Det er mye bedre det en alle masestatusene :klemmer:

• Liker 1
Skrevet

Alle som slutter på .no eller .com (f.eks Sliten.com, PåJobb.no)

Irriterende.com :sukk:

• Liker 3
Skrevet

FORBANNA HELVETES KJELTRINGS PAKK!!! JEG SKAL FAN MEG FINNE DEG!

Jeg kan ikke tro at dette har skjedd meg. Det er jo snart jul for svarte… Jeg kom akkurat hjem for å finne alle vinduene på vidt gap! De har fan meg tatt alt. Alt er borte. Sitter nå å venter på Politiet.

Fy fan for noen simple avskum!! Man må være rimelig syk i hodet for å finne på noe sånt tett opp mot jula. Skulle været sperra inne for livstid disse jævla…. …………….Det var MIN adventskalender, og du hadde ingen rett til å åpne den og spise all MIN sjokolade!!

Gjest Nanette
Skrevet

FORBANNA HELVETES KJELTRINGS PAKK!!! JEG SKAL FAN MEG FINNE DEG!

Jeg kan ikke tro at dette har skjedd meg. Det er jo snart jul for svarte… Jeg kom akkurat hjem for å finne alle vinduene på vidt gap! De har fan meg tatt alt. Alt er borte. Sitter nå å venter på Politiet.

Fy fan for noen simple avskum!! Man må være rimelig syk i hodet for å finne på noe sånt tett opp mot jula. Skulle været sperra inne for livstid disse jævla…. …………….Det var MIN adventskalender, og du hadde ingen rett til å åpne den og spise all MIN sjokolade!!

Herregud for en teit status! Så bortkasta for andre å lese.

• Liker 1
Skrevet

Herregud for en teit status! Så bortkasta for andre å lese.

Den er det! Verste er at dama snart fyller 50..

Skrevet

Noen som føler seg truffet? Sorry, men jenter som får barn når de er 16 er white trash...

• Liker 2
Skrevet

Noen som føler seg truffet? Sorry, men jenter som får barn når de er 16 er white trash...

Hun føler seg som regel truffet av alt sånt.....

• Liker 3
Skrevet

Har en fjortisjente på facebooken min som stadig legger ut fullstendig absurde statuser.

"Du kan si og mene hva du vil om meg, men JEG lever ikke livet mitt FOR deg!! I love my life!"

"Trodde aldri jeg skulle bli så brutalt svikta av noen! Livet mitt er ikke lenger verdt en dritt pga. deg! Håper du våkner en dag og innser hva slags smerte du har påført meg!!"

"Skal til VERDENSBESTESTEBESTE kjæreste, I love my life!"

"Hanne 1994-2011. Lik hvis du faktisk hadde brydd deg"

"Elsker bestevenninna mi Berit Hansen, du gjør livet mitt perfekt ;*"

"JA, jeg har det psykisk vondt. Selv om armene mine er fulle av arr betyr ikke det at jeg er svak. Det betyr at jeg har vært sterk for lenge."

..et knippe fra de siste to dagene...

Jeg burde virkelig slettet henne fra siden min, men får en eller annen merkelig form for underholdning av å kikke innom og lese om de siste følelsene hennes.

Tror og håper at de ikke stikker dypere enn at det er oppmerskomheten som betyr mest.

Skrevet

Se på csi nå, så bæres det på jobb.

God natt!

etc...

Unødvendig informasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...