Mynona Skrevet 26. november 2011 #1121 Skrevet 26. november 2011 Nyseparert dame på min venneliste. Hun legger ut YouTube videoer med triste kjærlighetssanger hele tiden. 8-10 om dagen. HALLO! Jeg trenger ikke få vite alle sanger du hører på!
Gjest Tekola Skrevet 26. november 2011 #1122 Skrevet 26. november 2011 Synes det er veldig spennende å følge med på alle disse som klikker seg inn på alle "shocker"-videoene og så blir en del av virusrekka selv! Gamle lærere, venners foreldre Og så den her, da. Som utrolig mange klikker seg inn på: Wow! Profilen min ble besøk 10 ganger - KUN I DAG, og jeg kan se at jeg har en god del stalkers - HAHA! Finn dine her kryptisk kortlink
AnonymBruker Skrevet 27. november 2011 #1123 Skrevet 27. november 2011 Klarte ikke vente NN.. Bare MÅTTE se Braking dawn;) cool esse:) selv-aaaaaaaaal by myseeeeeelf... Hihi Dette er skrevet av et menneske som snart er 40 år... 4
Vendie Skrevet 28. november 2011 #1124 Skrevet 28. november 2011 En ting som irriterer meg mer enn noe, er folk som sitter med mobilen og oppdaterer status mens de kjører bil. Og får de kommentarer på det påstår de at de gjør det mens de tar pause. Kjøss meg, ikke kom her og få meg til å tro at du tar pause 10 minutter etter at du begynte å kjøre for å fortelle på facebook hvor langt du har kommet. Barn i bilen har de gjerne også. 2
Gjest Taminka Skrevet 28. november 2011 #1125 Skrevet 28. november 2011 Irriterer meg stadig over samme status fra de samme personene hver ENESTE fredags kveld - "Noen som skal ut ikveld?" eller "Hvem kjører idag?" + + Noen skal ut og drikke seg drita igjen. Kuult. Og en gang var det en som skrev at han pusset tennene - da lurer jeg litt på hvor facebook-grensa går.
Gjest Slowpoke Skrevet 28. november 2011 #1126 Skrevet 28. november 2011 Denne tråden har gjort meg veldig bevisst på hva jeg skriver statuser om på Facebook 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #1127 Skrevet 28. november 2011 Haha, det er jammen mye rart. For min del tok denne statusen her fullstendig kaka (hun skriver altså om sin 2 år gamle datter): "Noen gode forslag til å vaske en VELDIG sår rompe og tiss? Hun nekter at vi vasker, og det forstår jeg godt. :-(" 6
Cata Skrevet 29. november 2011 #1128 Skrevet 29. november 2011 *sukk* Jeg begynner så smått å bli oppgitt over en venn som deler absolutt alt som vandrer forbi av hoax'er. Jeg skal ikke si jeg aldri har gjort det selv, men etter at en annen venn linket til hoax-slayer så er jeg blitt mer skeptisk. I kveld var jeg innom for å sjekke en noget tvilsom oppdatering jeg så (jepp, hoax så det holdt) og jeg ble sittende og bla på siden. Under avsnittet for "funny hoaxes" kom jeg over denne som faktisk var ganske bra . *merk navnene på "bankene"* Update on Banking crisis... news from Japan Following the problems in the sub-prime lending market in America and the run on HBOS in the UK, uncertainty has now hit Japan. In the last 7 hours Origami Bank has folded, Sumo Bank has gone belly up and Bonsai Bank announced plans to cut some of its branches. Yesterday, it was announced that Karaoke Bank is up for sale and will likely go for a song, while today shares in Kamikaze Bank were suspended after they nose-dived. Samurai Bank is soldiering on following sharp cutbacks, Ninja Bank is reported to have taken a hit, but they remain in the black. Furthermore, 500 staff at Karate Bank got the chop and analysts report that there is something fishy going on at Sushi Bank where it is feared that staff may get a raw deal. 1
Gjest Anuket Skrevet 29. november 2011 #1129 Skrevet 29. november 2011 (endret) En bekjent la ut denne idag: hvis 10 liker tar jeg 30 sittups hvis 20 liker tar jeg 50 sittups hvis 30 liker tar jeg 70 sittups hvis 40 liker tar jeg 90 sittups hvis 50 liker tar jeg 100 sittups hvis 75 liker tar jeg 200 sittups og 50 pushups hvis 100 liker tar jeg 300 sittups og 100 pushups hver dag frem til jul. ta denne du også hvis du tørr. Som regel hater jeg slike, men det komiske her var at h*n som la den ut trener en gang i måneden, og føler såååå superflink. Gjett hvor mange som likte denne? H*n er oppe i 90 nå, så det blir nok en del trening fremover Karma sier jeg bare! Endret 29. november 2011 av Anuket
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #1130 Skrevet 30. november 2011 En venn la ut denne: "Før jul hører man alltid folk prate om hva de ønsker seg og hva de skal kjøpe. Her er hva jeg ønsker meg! Jeg ønsker at alle syke blir friske, at alle barn uten foreldre og alle ensomme dyr blir adoptert. Jeg ønsker at ingen mennesker og ingen dyr skal behøve lide av sult og kulde og at alle skal ha et godt hjem, og at ingen skal behøve å være ensomme. Nå er jeg nysgjerrig på hvor mange som har hjerte nok å kopiere dette til sin status! PS. Lik statusen hvis du har eller skal kopiere dette til din status." Vil det være hjerteløst av meg å skrive at jeg noterer meg at han ikke skal ha julegave i år? 5
Alice123 Skrevet 30. november 2011 #1131 Skrevet 30. november 2011 En venn la ut denne:"Før jul hører man alltid folk prate om hva de ønsker seg og hva de skal kjøpe. Her er hva jeg ønsker meg! Jeg ønsker at alle syke blir friske, at alle barn uten foreldre og alle ensomme dyr blir adoptert. Jeg ønsker at ingen mennesker og ingen dyr skal behøve lide av sult og kulde og at alle skal ha et godt hjem, og at ingen skal behøve å være ensomme. Nå er jeg nysgjerrig på hvor mange som har hjerte nok å kopiere dette til sin status! PS. Lik statusen hvis du har eller skal kopiere dette til din status."Vil det være hjerteløst av meg å skrive at jeg noterer meg at han ikke skal ha julegave i år? Nei, værså snill, gjør det! (og fortell oss hvordan det gikk) 1
Fashionistaen Skrevet 30. november 2011 #1132 Skrevet 30. november 2011 (endret) Mange statuser som irriterer meg grenseløst, men mest de som kontinuerlig blogger om livet sitt og tror alle andre synes det er super interessant lesing at: Er sulten. Går og smører meg brødskive med makrell i tomat. Den var god. Herregud sier jeg bare Også har du de som er så utrooolig forelsket i hverandre at de spammer face hvert femte minutt med: "Elsker deg <3 <3 <3 <3 <3". og f.eks. "Håkon puz<3<3<3<3<3" Hater også såkalte "spamme"statuser som: "hvis du liker skal jeg rate utseendet ditt fra en skala fra en til ti" og "alle klasser har : en nsoss, en berthe, en rægger, en gangster, hvem er jeg i klassen?"osv.... Huff merkelig at jeg gidder å ha face, når dette bare er en mikroskopisk del av alt det som irriterer meg ved facebook.... Endret 30. november 2011 av Fashionistaen
Gjest Tekola Skrevet 30. november 2011 #1133 Skrevet 30. november 2011 Jeg er sikkert ikke så morsom selv, men: Kjære julenisse ♥ Jeg har vært snill i hele år :-) Okey da, det meste av året.. :-/ Ehh, en gang i blant ihvertfall.. :-( Nei, drit i det! Jeg kjøper gaven selv
Gjest Hikken Skrevet 30. november 2011 #1134 Skrevet 30. november 2011 Hvis du var en bæsj i rompa mi ville jeg ikke drite for å miste deg, for venner er det fineste man kan ha, spesielt en klump som deg! <3 8
Gjest Hikken Skrevet 30. november 2011 #1136 Skrevet 30. november 2011 Når man trodde man hadde hørt alt..
Gjest Minimi Skrevet 1. desember 2011 #1137 Skrevet 1. desember 2011 De verste er de som bretter ut om livet sitt og ikke forstår hvor dumme de fremstår. En på min venneliste oppdaterte statusen sin med noe i denne duren i natt: "*klyper meg selv i armen* Kan ikke forstå det. Mannen jeg ble sammen med i sommer viste seg å være sammen med en annen. Nei vent ikke en.. 2.. 3 Ooops! Og hva så mannen da jeg tok han med buksene nede? "I fucked up, dette har gått over styr for meg" Kanskje bra han er på ferie i noen uker? Jeg bare ler jeg. ER DET MULIG??? Og jul med din (ikke min) glede" I tillegg kan hun i kommentarfeltet informere om at hun har skrevet det på veggen hans også, slik at nr 1..2 og ..3 også får vite det. Modent! Og dama er 35ish!! Snakk om å drite seg ut (uten å forstå det selv) :sparke: 1
Mynona Skrevet 1. desember 2011 #1138 Skrevet 1. desember 2011 Har en kar på facebook som legger ut bilde av middagene sin til stadighet med en kommentar ala "nam nam" eller noe sånt. Hadde han enda spist noe spennende, ekstra godt eller uvanlig. Men i dag er det bilde av tacolompa hans Og jeg har sett bilde av lørdagskylling med pommes frites, lasagne, hamburger o.l. også. Det er ikke irriterende egentlig, men bare litt småteit 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #1139 Skrevet 1. desember 2011 A worried woman went to her gynecologist and said: 'Doctor, I have a serious problem and desperately need your help! My baby is not even 1 year old and I'm pregnant again. I don't want kids so close together.' So the doctor said: 'Ok and what do you want me to do?' She said: 'I want you to end my pregnancy, and I'm counting on your help with this.' The doctor thought for a little, and after some silence he said to the lady: 'I think I have a better solution for your problem. It's less dangerous for you too.' She smiled, thinking that the doctor was going to accept her request. Then he continued: 'You see, in order for you not to have to take care of 2 babies at the same time, let's kill the one in your arms. This way, you could rest some before the other one is born. If we're going to kill one of them, it doesn't matter which one it is. There would be no risk for your body if you chose the one in your arms.' The lady was horrified and said: 'No doctor! How terrible! It's a crime to kill a child!' 'I agree', the doctor replied. 'But you seemed to be OK with it, so I thought maybe that was the best solution.' The doctor smiled, realizing that he had made his point. He convinced the mom that there is no difference in killing a child that's already been born and one that's still in the womb. The crime is the same! If you agree, please SHARE. Together we can help save precious lives! Love says, 'I sacrifice myself for the good of the other person.' Abortion says, 'I sacrifice the other person for the good of myself.' Sånne anti-abort "kampanjer" er noe av det styggeste jeg ser. Spesielt når det er gutter som legger det ut (siden det er deres kropp det går utover ). Lett å være motstander av abort når man er hannkjønn Eller så er det sånne white-trash jenter som har presset ut unger i fleng siden 16-årsalderen og tror de er bedre enn jenter med vett til å ta abort og ikke ender opp som alenemor på Nav. Hva er poenget? Vise hvor "godt menneske man er"? Eller gi de som har tatt abort dårlig samvittighet? SUKK! 2
Gjest Slowpoke Skrevet 1. desember 2011 #1140 Skrevet 1. desember 2011 A worried woman went to her gynecologist and said: *klipp* Hva er poenget? Vise hvor "godt menneske man er"? Eller gi de som har tatt abort dårlig samvittighet? SUKK! Denne så jeg også for en stund til bake. Startet en god diskusjon med personen som la den ut. Hun hadde ikke tengt gjennom historien tydligvis å ble fort enig med meningene mine om statusen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå