Gå til innhold

Hvilke facebook statuser irriterer deg mest?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Haha, nesten så jeg fikk lyst til å poste den :Hehe: men ser for meg at mange bare ville tenkt "oh jeez" uten å gidde å lese til slutten, og jeg vil ikke bli mistenkt for å være "en sånn en" :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Når begynner lotto-trekningen på tv i dag??"

Djeeeesus.. Er det så vanskelig å finne en avis eller trykke seg inn på en eller annen nettavis å lese tv-programmet, istedet for å spørre dine fb venner om helt enkle og basale ting??????? :lete:

Skrevet

Jeg får nesten litt dårlig samvittighet for det her, men de statusoppdateringene som irriterer meg mest er mamman min sine.

Hun er en sånn typisk sprø og kul mor som ser yngre ut enn hun er. Hun skriver sikkert 15-20 dritlange statusoppdateringer hver dag. OGså har hun sånn irriterende barnslig språk ("klem på du" for eksempel, om dere forstår. Dårlig eksempel).

De er også alltid jæævlig dramatiske, til tross for at hun alltid er hjemme. Og innimellom er det sånne sinte hinte-oppdateringer. Huff.

• Liker 2
Skrevet

"Dear Santa

This year for Christmas I'd like; no wait... Forget that. Get in your sleigh, go to Afghanistan, get our soldiers and bring them home. They deserve to be with their family's on Christmas. Post this as your status to show respect for the soldiers who wont be coming home for Christmas. ♥

If you don't re-post, I understand. You cant even spend 6 seconds of your pathetic life to support our soldiers.♥"

--

Noen som har sett denne en del nå?

Skrevet

"Når begynner lotto-trekningen på tv i dag??"

Djeeeesus.. Er det så vanskelig å finne en avis eller trykke seg inn på en eller annen nettavis å lese tv-programmet, istedet for å spørre dine fb venner om helt enkle og basale ting??????? :lete:

Det var nok sikkert på grunn av at trekningen ble utsatt i går, så hun fant det nok ikke i tv-guiden.

Skrevet

Det var nok sikkert på grunn av at trekningen ble utsatt i går, så hun fant det nok ikke i tv-guiden.

Det var bare et eksempel. Hun kan finne på å spørre om andre helt enkle ting som tar ca 4 sekunder å google.

Skrevet

Det var bare et eksempel. Hun kan finne på å spørre om andre helt enkle ting som tar ca 4 sekunder å google.

Åhh, av og til lurer jeg på om folk faktisk er ute etter å spille dum. Har en god del på facebook som spør om helt høl-i-huet ting, som man finner på google på sekundet. O why?

Skrevet

Åhh, av og til lurer jeg på om folk faktisk er ute etter å spille dum. Har en god del på facebook som spør om helt høl-i-huet ting, som man finner på google på sekundet. O why?

For å få oppmerksomhet og glede av å se at noen svarer. Da føler de at noen bryr seg om de.

Det som irriterer meg er en som hele tiden skal si god morgen og god natt osv..

Var en jeg slettet for han oppdaterte statusen HELE tiden..

Gjest finurlig
Skrevet

Denne er seriøst ille!!

Noen som har sett den en del?

Jeg jobber innen transport og anlegg og er stolt av det, men når jeg prøver å forklare folk nøyaktig hva vi driver med, er det av og til vanskelig å få de til å forstå. Jeg gjør derfor et lite forsøk på å legge det frem på en litt enklere måte:

1. Vi har veldig uvanlig arbeidstid... Litt sånn som de prostituerte har...

2. Vi får betalt for å tilfredsstille kundene våre... Litt sånn som de prostituerte får...

3. Kundene våre betaler masse penger for tenestene våre, men arbeidgiveren vår beholder det meste selv... Litt sånn som med de prostituerte...

4. Vi blir belønnet for å oppfylle våre kunders drømmer... Litt sånn som de prostituerte blir...

5. Vi mister de fleste av våre venner, og ender opp med å bruke fritiden vår sammen med folk i samme bransje som oss selv... Litt sånn som de prostituerte gjør...

6. I møte med våre klienter må vi alltid vise oss fra vår beste side... Litt sånn som de prostituerte må...

7. Når vi endelig kommer hjem fra jobb, føles det som om vi nok en gang har sluppet unna helvetes forgård... Litt sånn som de prostituerte gjør det.

8. Kundene våre ønsker alltid å slippe billigst mulig unna, men forventer samtidig best mulig service... Litt sånn som horekundene gjør det...

9. Når folk spør oss om hva jobben vår går ut på, er det ofte vanskelig å forklare det... Litt sånn som med de prostituerte...

10. Hver morgen når vi ser oss i speilet, tenker vi: Ikke faen om jeg har tenkt å drive med dette resten av livet!... Litt sånn som de prostituerte tenker...

Jobber du, eller kjenner du noen som jobber innen transporten, kopier denne meldingen slik at vi/de slipper å føle at vi lever et liv litt utenfor resten av samfunnet... Litt sånn som de prostituerte...

SERIOUSLY???

Kan du ikke bare si at du er trailersjåfør??

• Liker 1
Skrevet

Den står allerede i tråden, men den er like latterlig for det ;)

Skrevet

Hvorfor må de si at de er trailersjåfører? Jeg har to venner i Posten Norge som har sendt meg den morromailen der. Og de er kontormus.

SERIOUSLY?? Kan du ikke bare si at du er trangsynt?

Nei, unnskyld. Jeg synes den var skikkelig umorsom som "moromail" på jobben, desto verre om noen skulle klistre den utover newsfeeden min, så der er jeg enig.

Synes alle sånne guilt-tripping "Kopier dette ellers hater du dyr"-poster er teite. Og jeg pleier å svare igjen. Når "Er du i mot barnevold" eller noe sånt florerte, så postet jeg "Jeg har ikke tid til å skrive alt jeg er i mot hver dag, om noen mistenker meg for å denge barn så anmeld meg." og fikk skikkelig tyn med endel av de kjedestatuselskende vennene mine. Oh well.

• Liker 4
Gjest finurlig
Skrevet

Tirkes: Godt at det finnes andre troll som meg!

However, ei venninne av meg var skikkelig lei av alle disse "støtt ditt og datt", "i dag er det kjæreste/mor/bror/søster/onkel/postmann-dag" statusene, MEN så fikk hun type. Nå er det "Kjærestedag" hver FORBANNA DAG!!! Med hjerter opp og i mente!

Skrevet

og fikk skikkelig tyn med endel av de kjedestatuselskende vennene mine. Oh well.

Åååå fortell! :D

Skrevet

Ikke noe spennende drama, egentlig. Jeg fikk leksa opp i kommentarfeltet under tøvestatusen min at jeg ikke måtte gjøre narr "Fordi det er jo så kjempeviktig å sette fokus og om alle går rundt og ikke bryr seg om noenting så blir jo ting bare verre".

Der og da så fikk jeg en skikkelig synkende følelse. De tror virkelig at spammestatusen "makes a difference". Jau.. så lenge de sover godt om natta, så kan jeg ignorere dem på newsfeeden min. :)

• Liker 3
Skrevet

De som irriterer meg mest er uten tvil de som hele tiden skryter av sitt fantastiske liv. Særlig når mitt liv føles helt for jævlig :kjefte:

Skrevet

"Jaaa... hva skal man finne på?" - vedkommende skriver dette flere ganger i uken, ingen gidder å kommentere, og det er kanskje ikke så rart...

• Liker 1
Skrevet

de med "ord delings feil" og som blander "og" og "å"... irriterende altså.

Skrevet

De statusene med overdreven bruk av utropstegn, store bokstaver, smilefjes eller hjerter.

Skrevet

Hehe jeg har en gresk fyr på FB, at jeg ikke skjønner hva han skriver er greit nok. Jeg kan jo ikke gresk, men han skriver en million for dagen, og legger ut minst like mange musikkvideoer med kommentarer til. Da gjerne av typen kjærlighetssanger hvor han kommenterer på halvveis engelsk.

Idag: Youtube klipp med James Blunt og Goodbye my lover, og kommentaren hans er: And i knew i have one....

Mye kjærlighetsdrama i den guttens der liv. Forsåvidt ikke irritende, mest morsomt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...