HopelessFear Skrevet 11. november 2011 #1021 Skrevet 11. november 2011 Eller.. nå jeg tenker meg om, så er det mye annet som kommer ut også. Som Immortals, og noen til som jeg ikke husker i farten + en god del trailere.
katinkatinka Skrevet 11. november 2011 #1022 Skrevet 11. november 2011 Irritasjon: Bare fordi du har en skikkelig god venn er det ikke broren eller søsteren din. 2
Xaphan Skrevet 11. november 2011 #1023 Skrevet 11. november 2011 Eller.. nå jeg tenker meg om, så er det mye annet som kommer ut også. Som Immortals, og noen til som jeg ikke husker i farten + en god del trailere. Kom det ikke nytt Kaizers Orchestra album i dag også?
HopelessFear Skrevet 11. november 2011 #1024 Skrevet 11. november 2011 Kom det ikke nytt Kaizers Orchestra album i dag også? Godt mulig. Så noe oppslag om det, men fikk ikke med meg datoen.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #1025 Skrevet 11. november 2011 En ting som nesten er mer irriterende enn teite facebook-statuser, er når tråder sporer av med snakk om ting som overhodet ikke har noe med saken å gjøre. 5
HopelessFear Skrevet 11. november 2011 #1026 Skrevet 11. november 2011 En ting som nesten er mer irriterende enn teite facebook-statuser, er når tråder sporer av med snakk om ting som overhodet ikke har noe med saken å gjøre. Det er jo relevant. Snakk om 11.11.11. Det er sinnssykt mange bra spill, filmer og slikt som kommer ut da, så det må jo være lov til å diskutere det, både på facebook og her.
Mynona Skrevet 11. november 2011 #1027 Skrevet 11. november 2011 Men en status som sier 11.11.11 sier ikke noe om en film eller plate eller spill da. Det er bare en dato som er artig. Men alle vet da hvilken dato det er i dag, så man trenger ikke få opplyst det av mange på Facebook i tillegg.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #1028 Skrevet 11. november 2011 Da passer det vel fint inn i denne tråden at jeg forteller at jeg så i avisa i dag at det er ei jente som fyller 11 år i dag, 11.11.11.
Audry76 Skrevet 11. november 2011 #1029 Skrevet 11. november 2011 Ikke en status som irriterer men mere at jeg synes det blir for personlig. Har en gammel kollega (som jeg igrunnen ikke var så god venn med) som desverre er alvorlig syk. Synes det er litt merkelig å kunne følge hennes kamp mot sykdommen, at hun høyst sannsynelig ikke vil overleve osv. Kan godt skjønne at det er godt å dele dagligdagen med venner og kjente - nå ut til mange på engang osv. Men..jeg som egentlig ikke kjenner henne noe særlig... jeg synes bare det er litt i overkant intimt
The Kitten Skrevet 11. november 2011 #1030 Skrevet 11. november 2011 En på vennelisten min, har nå jevnlig hatt oppdatering på hvor mange sider med kiler hun har funnet til bacheloroppgaven sin. 400 sider 450 sider Nesten oppe i 500 sider 500 sider Må finne flere kilder Funnet flere kilder 510 sider And the show goes on...
LeaMichele Skrevet 11. november 2011 #1031 Skrevet 11. november 2011 ungen min sa ditt, ungen min sa datt.. gjorde ditt og gjorde datt. jeg gir så blanke i de ungene deres ! 1
Mynona Skrevet 13. november 2011 #1032 Skrevet 13. november 2011 Har ei som er skikkelig oppmerksomhetssyk. Hun har hvertfall en gang i uka en trist status, men kan ikke si hva det er. Også sier hun fra hver gang hun trener og at hun elsket de søte snuppe bestevenninnene sine hjerte hjerte hjerte noen ganger i uka. Hun skriver også at hun pakker og klager over hvor slitsomt det er å flytte, men svarer ikke på hvor hun skal flytte. Haha.. Men her for en liten stund skrev hun: Gleder meg til date i kveld <3 Og noen timer senere viste det seg at hun hadde vært på skogstur med bestevenninnen. Hun et såååå lame!!
Gjest Consensio Skrevet 13. november 2011 #1033 Skrevet 13. november 2011 Akkurat nå er det to mennesker som irriterer meg litt. Den ene poster typ 40 youtubeklipp av diverse trancelåter. Ikke bare en gang om dagen, men gjerne 2-4 ganger om dagen. Hun andre skal hele tiden fortelle om jobben. Nå går jeg på jobb, mye å gjøre på jobben nå ja (men tid til å sitte på fb har hun), skal kose meg på jobb i dag, sliten etter jobben i dag, fullbooka på jobben i dag, blir jo helt svett av denne jobben, gleder meg til arbeidsdagen er over, dobbeltvakt i dag ..... We get it!!!!! Du har en jobb (som forøvrig er servitør på en bitteliten restaurant med 7-8 bord og som alltid er nesten tomt hver eneste gang jeg går forbi) 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #1034 Skrevet 13. november 2011 Har ei som maser på opppussingshjelp her. Hun går på NAV og ikke gjør en dritt hele dagen. Venner og familie har full jobb. Allikevel forventer hun at folk skal stille opp etter jobb og skole. Det rare er at hun ikke har fått noe respons på det 2
bobbi Skrevet 13. november 2011 #1035 Skrevet 13. november 2011 har ei som fremstiller seg selv som et så utrolig godt menneske, at selv Mor Teresa kan gå å ta seg en bolle 1
Rusken Skrevet 13. november 2011 #1036 Skrevet 13. november 2011 Når noen oppdaterer statusen hver gang de har trent og hvilke sunne retter de skal spise den dagen. Man får ikke større muskler av å skrive det på facebook!
Gjest Nanette Skrevet 13. november 2011 #1037 Skrevet 13. november 2011 Har ei som maser på opppussingshjelp her. Hun går på NAV og ikke gjør en dritt hele dagen. Venner og familie har full jobb. Allikevel forventer hun at folk skal stille opp etter jobb og skole. Det rare er at hun ikke har fått noe respons på det Må si du lar deg irritere bra lett om det er det som er mest irriterende på hele fb-en din. 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #1038 Skrevet 13. november 2011 Må si du lar deg irritere bra lett om det er det som er mest irriterende på hele fb-en din. Ikke det mest irriterende, men akkurat i disse dager er det det Blir litt dumt å lese side opp og side ned med mas fra en latsabb som ikke løfter en finger til daglig mens de fleste andre jobber for føden. 1
Gjest Nanette Skrevet 13. november 2011 #1039 Skrevet 13. november 2011 Ikke det mest irriterende, men akkurat i disse dager er det det Blir litt dumt å lese side opp og side ned med mas fra en latsabb som ikke løfter en finger til daglig mens de fleste andre jobber for føden. Ok, så det at hun er under NAV er synonymt med at hun er en latsabb? Det kan ikke være for at hun kanskje slite psykisk eller har andre plager som du ikke vet om? Syns du er rask til å bedømme... Blir kvalm av sånt. 3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #1040 Skrevet 13. november 2011 Ok, så det at hun er under NAV er synonymt med at hun er en latsabb? Det kan ikke være for at hun kanskje slite psykisk eller har andre plager som du ikke vet om? Syns du er rask til å bedømme... Blir kvalm av sånt. Jeg blir kvalm av folk som deg som skal kverulere for det minste. Du går vel på Nav selv og følte deg veldig truffet her. Det har ikke falt deg inn at siden jeg har denne personen som venn på Facebook så kjenner jeg henne kanskje? Jeg kjenner henne godt og det er ikke noe galt med henne. Hun har bare alltid vært lat. NAV har mast på henne lenge om at hun må søke jobber, men hun er veldig flink til å finne unnskyldninger. DERFOR irriterer statusen hennes meg! Hadde hun vært syk så hadde det ikke irritert meg og jeg hadde da ikke skrevet det her. Du dro en litt kjapp konklusjon syns jeg, men det har jeg lagt merke til at du stadig gjør. 9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå