slackerbitch Skrevet 6. november 2011 #961 Skrevet 6. november 2011 Det som irriterer meg mest er folk som jevnlig sier at de skal slette seg fra face og skriver eposten sin og nret og hele pakka som folk kan kontakte dem på. Men de sletter seg jo aldri, og hvis man spør hvorfor så blir dem kjempefornærma..
Mynona Skrevet 6. november 2011 #962 Skrevet 6. november 2011 Jeg har en herlig en på facebook... jente i begynnelsen av tyveårene, studerer et eller annet på et eller annet universitet. Jeg har ikke snakket med henne på flere år (men har henne fortsatt på facebook på grunn av underholdningsverdien). Partyjente til tusen, jobber som bartender og er på by'n flere ganger i uka. Alltid oppdateringer av typen "skal ut med verdens beste gurls! Eeeeelsker dere pusene mine! xoxoxoxo" Senere på kvelden/natten: "ekler ståvbarry dækkary, hor e dre jentne miine???!!!?!?!?! <3<3<3<3<3" Dagen derpå: "herregud, vet ikke hva som skjedde i går! Møtte en fremmedfyr på buttiken i dag som takker for i går kveld, OOOOPS!". HVER. ENESTE. DAG. Annenhver uke skriver hun noe slikt som "Takk til alle mine facebookvenner, men nå er det nok. Jeg må få orden på livet mitt, så det er ikke plass til facebook". Men hun sletter aldri kontoen, hun bare venter to dager så er det på'n igjen. Hahaha... Hun hadde jeg villet ha og! Underholdning.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #963 Skrevet 6. november 2011 Annenhver uke skriver hun noe slikt som "Takk til alle mine facebookvenner, men nå er det nok. Jeg må få orden på livet mitt, så det er ikke plass til facebook". Men hun sletter aldri kontoen, hun bare venter to dager så er det på'n igjen. Også har man de som stadig skriver noe sånt som "lik denne statusen eller jeg sletter deg som venn". Jeg har aldri klikket på noe, slikt, og har heller ikke blitt slettet etterpå. De må vel bare krype til korset når kanskje 10 av 100 venner klikker. 1
Gjest Koseklumpen Skrevet 6. november 2011 #964 Skrevet 6. november 2011 -Personalmøte snart -Personalmøte nå -Haha, beste personalmøtet på lenge xD I tillegg til "Jobb fra xxx til xxx" hver eneste dag, fjortisstatuser ala "lik så skal jeg bla bla bla" og maaange slike depresive statuser som det selvfølgelig ikke nytter å kommentere, for hun vil jo ikke ta det opp der Blir vel som flere har sakt, generellt de som skriver statuser ofte, uten noe innhold har irriterende statuser.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #965 Skrevet 6. november 2011 Har en morsom som skriver helt tilfeldige ting av og til. Hadde han skrevet ofte hadde det ikke vært så morsomt, men når han oppdaterer kanskje 1-2 ganger i uken er dette merkelige ting å skrive: hoppe i dusjen sette på filmen ( hall pass ) brb ska se episode 7 av sesong3 påvampire diaries :D Kommentar: Okei, sei fra når du e tebage då (fra en han aldri henger med, som moret seg litt på hans bekostning. Tror ikke han tok den:p
BusteMartePinn Skrevet 7. november 2011 #966 Skrevet 7. november 2011 Jeg synes de som bare blir altfor private er verst jeg. Kan variere i tema, men de hvor man leser dem og tenker: Dette er problemer som VIRKELIG burde vært pratet om et annet sted enn her. "Savner deg baby! Elsker deg uansett! blablabla" når et forhold nettopp er over, eller sånne "har det så tungt for tiden" for eksempel. Er helt greit at man er lei seg, men ta det privat med noen som er nære deg og kan hjelpe, ikke del det med dine 400 "nærmeste". Det føles som man invaderer privatlivet ditt. 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #967 Skrevet 7. november 2011 Hvordan forklarer vi våre barn og barnebarn hva mobbing er? Her er hvordan en lærer i New York gjorde det for sin klasse. Hun ba dem om å gjøre følgende øvelse: Barna skulle hver ta sitt ark. Deretter fikk de beskjed om å krølle det sammen, trampe på det og å gi det enkelte slag, men uten å rive i det. Så spurte hun barna om å brette ut arket, se på hvor skitne - fylt med merker og arr arket hadde... blitt. Så ble barna bedt om å si unnskyld til papirarket. Til tross for at de hadde bedt om unnskyldning og at de hadde forsøkt å glatte det ut, var det fortsatt krøllete. "Disse merkene vil aldri forsvinne, uansett hvor mye du prøver å fjerne dem. Dette tilsvarer hva en mobber gjør mot en annen. Selv om du sier unnskyld etterpå, vil arrene aldri forsvinne." Barnas ansiktsuttrykk fortalte at meldingen hadde den ønskede effekt. Kopier og spre ordet hvis du også er imot mobbing"
Gjest Anuket Skrevet 7. november 2011 #968 Skrevet 7. november 2011 Hvordan forklarer vi våre barn og barnebarn hva mobbing er? Her er hvordan en lærer i New York gjorde det for sin klasse. Hun ba dem om å gjøre følgende øvelse: Barna skulle hver ta sitt ark. Deretter fikk de beskjed om å krølle det sammen, trampe på det og å gi det enkelte slag, men uten å rive i det. Så spurte hun barna om å brette ut arket, se på hvor skitne - fylt med merker og arr arket hadde... blitt. Så ble barna bedt om å si unnskyld til papirarket. Til tross for at de hadde bedt om unnskyldning og at de hadde forsøkt å glatte det ut, var det fortsatt krøllete. "Disse merkene vil aldri forsvinne, uansett hvor mye du prøver å fjerne dem. Dette tilsvarer hva en mobber gjør mot en annen. Selv om du sier unnskyld etterpå, vil arrene aldri forsvinne." Barnas ansiktsuttrykk fortalte at meldingen hadde den ønskede effekt. Kopier og spre ordet hvis du også er imot mobbing" Hvis dette er sant, så synes jeg det er en god måte å vise hva mobbing kan gjøre med folk Veldig kreativt hvis det har skjedd. Men som alle andre sånne kjedestatuser, slutter jeg å lese innholdet og bare blar forbi eller blokkert dem 1
KikiEco Skrevet 7. november 2011 #969 Skrevet 7. november 2011 Samboere og ektepar som fører samtaler seg imellom på fb, hva slags greie er det? Hva med å ringe dem eller sende en sms i stedet for å poste det på nettet? 3
Benedicte22 Skrevet 7. november 2011 #970 Skrevet 7. november 2011 Jeg skal bo i blablabla i blablabla måneder. Hva faen er dette for noe piss?
Gjest Hikken Skrevet 7. november 2011 #971 Skrevet 7. november 2011 Jeg skal bo i blablabla i blablabla måneder. Hva faen er dette for noe piss? Det samme som det pisset hvor alle skrev hvor veska var og Bh størrelsen sin, nemlig for å rette oppmerksomhet mot brystkreft.
Xaphan Skrevet 7. november 2011 #972 Skrevet 7. november 2011 Stedet velges ut fra hvilken måned du er født i, og antall måneder er datoen du er født. 6 Februar blir for eksempel 6 måneder i London.
Mynona Skrevet 8. november 2011 #973 Skrevet 8. november 2011 Jeg skal bo i blablabla i blablabla måneder. Hva faen er dette for noe piss? Ingen av mine venner har oppdaget denne enda, men jeg vet med 100% sikkerhet hvilke 5 personer som kommer til å skrive den om ikke alt for lenge... 3
Cata Skrevet 8. november 2011 #974 Skrevet 8. november 2011 Den er dukket opp hos meg også, men ble ikke kopiert. Derimot fant jeg en status som oppgir kontonummeret til kreftforeningen, så jeg la inn den i stedet . 2
Gjest Varpunen Skrevet 8. november 2011 #975 Skrevet 8. november 2011 Det er nesten så jeg har litt lyst til å sende ut en sånn melding fra fbprofilen min til alle jentene på lista mi hvor jeg oppfordrer dem til å skrive noe sånn ala noen måneder i dubaistatusen, bare for å se hvor lang tid det tar før den dukker opp igjen hos en av dere 2
Gjest Applecore Skrevet 8. november 2011 #976 Skrevet 8. november 2011 Nå tror jeg faktisk nesten samtlige av mine kvinnelige facebookvenner har lagt ut den 6 mnd i London-greia.....
katinkatinka Skrevet 8. november 2011 #977 Skrevet 8. november 2011 Det samme som det pisset hvor alle skrev hvor veska var og Bh størrelsen sin, nemlig for å rette oppmerksomhet mot brystkreft. Jeg får kramper. Så utrolig uoppfinnsomme folk er, både de som bestemmer seg for å lage disse og de som setter de som status.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #978 Skrevet 8. november 2011 Der kom den første XX måneder i YY hos meg. IKKE overrasket over hvem som postet den. Hun er jevnt over svært glad i "visdomsord", søtklissete statusoppdateringer, osv. Det verste er kanskje at jeg har bedt facebook bare om å gi meg viktige oppdateringer fra henne... HVORDAN ER DETTE VIKTIG?!?!?!?!
Gjest NerdMedSverd Skrevet 8. november 2011 #979 Skrevet 8. november 2011 Lite som slår kjærester som oppretter en felles profil på Facebook. Kjeledyr-profiler rimelig flaut det også. 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #980 Skrevet 8. november 2011 Noen som har et bra comeback til disse? Jeg har så lyst å skrive noe sarkastisk på min status som et spark til alle de sauene! Har egentlig lyst å skrive rett ut hva jeg mener, men da mister jeg nok noen venner:p Må pakke det fint, men spydig inn
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå