Gå til innhold

Hvilke facebook statuser irriterer deg mest?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det verste er uhemmet skryt av egne unger, dernest skryt av partner/ektefelle.

Husker godt en bekjent som alltid skrøt voldsomt av hvor fantastisk en mann hun hadde. 2 måneder etterpå ble de separert.

Hun skryter også noe voldsomt av sine barn. De er forøvrig videnkjent for å være uoppdragne og ufordragelige.

Yey.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Slapper av" fra folk jeg vet ikke gjør noe annet enn å slappe av. Jobber ikke, går ikke på skole....

Har lyst å skrive: "Gjør du noe annet enn å slappe av da? Du er vel sliten etter å ha slappet av hele dagen, må slappe av litt da vet du"

Jævla latsabber!

• Liker 5
Skrevet

en på lista mi skriver "akademisk lesing " i hver jævla status oppdatering. Noen ganger lurer jeg på om vedkommende egentlig bare sitter på fb, enn å lese.

• Liker 1
Gjest D_flatmajor
Skrevet

en på lista mi skriver "akademisk lesing " i hver jævla status oppdatering. Noen ganger lurer jeg på om vedkommende egentlig bare sitter på fb, enn å lese.

Min erfaring er at jo mer de skriver om lesinga og jobbinga si på facebook, jo mindre leser og jobber de. Unntak finnes nok.

• Liker 1
Gjest Tigress
Skrevet

Hatar slike liksom-djupe "ta var på kvarandre i kvardagen"- og "du er verdifull"-oppdateringer, slike ultrabanale visdomsord som er heilt opplagte og som minnebøker er stappfulle av.

Skrevet

Jeg må si jeg har et problem med mannfolka som legger ut bilder fra fødselen, sammen med "nå skjer det snart!!"

.........

• Liker 2
Gjest Sjokoladebolle
Skrevet

Jeg må si jeg har et problem med mannfolka som legger ut bilder fra fødselen, sammen med "nå skjer det snart!!"

.........

Jeg er glad jeg ikke har opplevd noen sånne enda :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

"Se på denne (flotte, dyre) bilen jeg fikk til bursdagen av pappa/kjæresten! Ikke førstevalget akkurat, men det er tanken som teller :) :) :)"

Gjest Consensio
Skrevet

"Se på denne (flotte, dyre) bilen jeg fikk til bursdagen av pappa/kjæresten! Ikke førstevalget akkurat, men det er tanken som teller :) :) :)"

:sjokk: ..........

• Liker 1
Skrevet

No ska æ te stallen <3333 me verdens bæste hund <333 Værdens bæste hæsta!!! <333!

Gjest Raindrops
Skrevet

Tanker ved en barneseng ~ Det er kveld, jeg står ved sengen til den lille gutten min. Jeg ser undrende,- har du sovnet alt, sovnet før jeg rakk inn å gi deg en klem - og si godnatt? Det er bare en liten stund siden du ropte: "Kom inn til meg mamma, det er noe jeg vil si deg". Stemmen min var vel litt trøtt, litt hard da jeg svarte: "Ja da, vent litt, - jeg må rydde etter deg først". Det lå leker, ......bøker og klær overalt. Jeg ryddet og sa: "Se nå er jeg ferdig, - nå kommer jeg til deg". Da svarte du ikke, nei for du sov. Jeg blir så liten, så fattig og veik, der jeg står ved sengen din. Du trodde vel det nå, at mamma svek deg. Hvorfor gikk jeg ikke med det samme du ropte? Jeg kunne vel ryddet etterpå, da du hadde sovnet. Nå får jeg ikke vite hva det var du ville si. Var du sorgfull for noe, ...eller glad? Skulle du fortelle om den vesle døde fuglen du fant på veien, ...eller hvor katten gikk hen da du slapp ham ut i sta? Skulle du fortelle om engler, om himmelen, ...eller om stjernen som tindret så klart? Jeg får ikke vite det nå, du sover. Snart er du stor, blir voksen, drar ut. - Da trenger du ikke lenger rope på mamma. Du er ikke lengre min vesle gutt, ...jeg vet vel knapt hvor du drar, her jeg sitter alene i stua. Den er ryddig og fin nå. Det ligger ikke lenger leker og slenger. Da tenker jeg: Hvorfor maste jeg slik ? Hvorfor hadde jeg så liten tid ? Hva gjorde vel rotet mot det å kjenne to barnearmer om halsen min, og en munn så varm hviske imot øret: "Mamma, jeg er gutten din". Jeg bøyer meg ned. Da ser jeg en tåre som ligger på kinnet ditt. Den bevrer og skjelver før den renner. Jeg stryker deg så forsiktig over luggen din. "Tilgi meg, gutten min". Da våkner du brått og slår øynene opp. Du drar meg så fast ned til deg. Munnen hvisker mot kinnet mitt : "Jeg er så glad i deg mamma, det var det jeg ville si deg. " ♥ ♥ ♥

Det er så sukkersøtt at jeg er helt spyklar. For real?

Uten tvil noe av det verste jeg har sett på lenge :skratte:

• Liker 1
Skrevet

Drittunge! Skulle fått bilen trøkt langt opp i ræva hvis det var min unge :angry:

• Liker 6
Skrevet

Hva er det med kvinner som legger ut om mensen sin på facebook?! Ja, vi er gode venninner men jeg føler ikke NOE behov for å vite noe om blødninger, antall brukte tamponger osv....

Skrevet

Hva er det med kvinner som legger ut om mensen sin på facebook?! Ja, vi er gode venninner men jeg føler ikke NOE behov for å vite noe om blødninger, antall brukte tamponger osv....

:overrasket::hakeslepp:

Altså jeg har ingen problemer med å si til folk at jeg har mensen, hvis jeg har smerter osv, men å spre nyheten på facebook?? Så åpent forhold har jeg ikke med alle de jeg har på facebook...

• Liker 2
Gjest CrazyCatlady
Skrevet

Denne kom jeg over i dag: "Ang det med voldtektsbølgen i Oslo og enkelte afrikanere sier at jentene kan skylde seg selv og måten de går kledd...det blir som som å si det er greit å kline til en afrikaner i hodet med balltre, bare fordi han gikk rundt uten hjelm??" :roll:

Syns den var utrolig dum og endel av kommentarene var like dumme..

• Liker 3
Skrevet

Denne kom jeg over i dag: "Ang det med voldtektsbølgen i Oslo og enkelte afrikanere sier at jentene kan skylde seg selv og måten de går kledd...det blir som som å si det er greit å kline til en afrikaner i hodet med balltre, bare fordi han gikk rundt uten hjelm??" :roll:

Han har jo på en måte ett poeng da.

• Liker 11
Skrevet

Jeg synes det var en knallbra sammneligning, jeg. Der er jo så sant som det går ann å få sakt det.. :sukk:

• Liker 5
Gjest CrazyCatlady
Skrevet (endret)

Mulig det,men hvorfor synke ned på samme nivå på de som faktisk mener at jenter har seg selv å skylde på.

Skaper jo bare mer fremmedfrykt og fremstiller det som at det kun er afrikanere som er voldtektsmenn.Det er jo langt ifra sannheten og det er typisk å skylde alt på dem som ikke er norske.(eller skal jeg si hvite kanskje?)

Uansett nå skal ikke jeg lage denne tråden om til en ny voldtektsdebatt.Er jo nok av tråder å ta av her inne på det temaet.

Endret av CrazyCatlady
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Mulig det,men hvorfor synke ned på samme nivå på de som faktisk mener at jenter har seg selv å skylde på.

Skaper jo bare mer fremmedfrykt og fremstiller det som at det kun er afrikanere som er voldtektsmenn.Det er jo langt ifra sannheten og det er typisk å skylde alt på dem som ikke er norske.(eller skal jeg si hvite kanskje?)

Ehm, nei, det det er en sammenligning som viser hvor utrolig teit det er å skylde på jentene når de blir voldtatt. Det blir ikke oppfordret til å gå rundt og slå ned alle som ikke går med hjelm, det blir brukt som sammenligning! På hvor idiotisk det er!

Håper det ikke er mange som ikke forstår allegoriske eksempler, for de finnes det mange av rundt omkring :sukk:

edit: skrivefeil

Endret av Svingen
  • Liker 4
Skrevet

Ja, enig med Svingen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...