Mynona Skrevet 31. oktober 2011 #901 Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Min fjortis kusine legger stadig vekk ut noe sånt som dette: Kommenter eller lik bildet mitt, og jeg kommenterer tilbake <3 Endret 31. oktober 2011 av Mynona-83 1
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 31. oktober 2011 #902 Skrevet 31. oktober 2011 "RIP - En 14 år gammel gutt har blitt skutt seks ganger av stefaren sin. Gutten beskyttet hans to år gamle lillesøster som ble voldtatt av stefaren sin. Den lille jenta var ikke skadet, å takke for hennes modige bror. Deres mor var på jobb da hendelsen skjedde. Nå er den unge mannen kjemper for sitt liv, men legene tror at han ikke vil overleve hvis han får en operasjon som er svært kostbart. Moren har ikke råd til å betale for operasjonen. Alle facebook selskaper har akseptert et tilbud som høres som donere 45 cent for hver gang man poster dette på veggen sin, deretter kopiere og lime dette inn i veggen, slik at vi sammen kan bidra til å redde denne guttens liv." Dårleg språk var det også... Så mye rart folk finner på å skrive Men er det noen som går på den?
HedvigR Skrevet 31. oktober 2011 #903 Skrevet 31. oktober 2011 Tydeligvis, for det er mange på min venneliste som har posta det samme 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #904 Skrevet 31. oktober 2011 Alt dette i løpet av 1 lørdag. Fra ca kl 17-23 ble vi heftig oppdatert hva hun gjorde: Bare litt skuffet i dag... Hvis alt går etter planen, så har æ fri fra jobb heilt frem te fredag Det ska faktisk nytes kjenner æ :D Legger seg i sengen :-) sammens me xxxx ♥ Kjekt å se film me gullet sitt. Men tror jeg sovner før den er ferdig :-) Har sovet et par timer, men tror det virkelig blir senga igjen snart... Se litt big brother, så er det natta... Håper æ får sove lenge i morgen og at xxxxxxxxxxxx er veldig snill me mamma'en sin ♥ Og dette er standar, jeg har regnet ut at hun poster i gjennomsnitt 1 status pr time. Dvs hvis hun er på jobb (sier hvis, fordi hun holder maks 2 uker på hvert sted) vil det si at vi får 3-4 statuser i timen når hun er hjemme. Samt litt fra mobilen på jobb...
Miki Skrevet 31. oktober 2011 #905 Skrevet 31. oktober 2011 - Endring av forhold hos samme person 10 ganger per dag fra forlovet - singel. - 'sett dette på din status', 'trykk liker dersom du' - Skive til frokost, suppe til lunsj, taco til middag, grøt til kvelds - Paradise hotel så natta, big brother så natta, blablablaTVPROGRAMblabla så natta - Skole fra 10-12, Skole fra 10-12, skole fra 8-3, skole fra 9-2 SÅ HELG! - Hvem kjører? - Hvor skjer det? - EDRUHEEEELLLGGG!!<3<3<3<33<3<3<33 - Skal aldri drikke igjen! - Syk.com, trøtt.com, influensaogfeber.com 3
Mynona Skrevet 31. oktober 2011 #906 Skrevet 31. oktober 2011 En jeg tidligere var venn med postet alle krangler med kjærsten på face. Han byttet status fra i et forhold til singel minst en gang i uken. Og det værste er at han ble skikkelig forbanna når han fant ut at folk prater om dem. HALLOOOO i luken! Du poster til alle du kjenner at du har krangla med dama, det er klart folk lurer på hva som skjer... Idiot. Han er slettet. 3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #907 Skrevet 31. oktober 2011 Lurer på om noen har sett sin egen status her jeg
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 31. oktober 2011 #908 Skrevet 31. oktober 2011 Tydeligvis, for det er mange på min venneliste som har posta det samme Uff, hva er det egentlig med disse folkene som tar alt for god fisk? Ja ja, sånn går nå dagan :gjeiper: - Syk.com, trøtt.com, influensaogfeber.com Jeg har også lagt merke til at noen skriver .com og .no bak enkelte statuser, som f.eks mett.no. Hva er vitsen? :klø: Jeg føler at jeg har gått glipp av noe.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #909 Skrevet 31. oktober 2011 også de som selger Herbalife og bruker det, og tar seg en shake og gir babyen shake istedet for morsmelkerstatning og reklamerer og maser på folk om det!!!! Er det virkelig noen som gjør det??
silverdoe Skrevet 1. november 2011 #910 Skrevet 1. november 2011 Så mye rart folk finner på å skrive Men er det noen som går på den? Og seier ikkje teksten eigentleg at legane trur han døyr viss han blir operert?? (...) men legene tror at han ikke vil overleve hvis han får en operasjon som er svært kostbart. Eller tolker eg utsagnet heilt feil..? Viss eg tolker rett, så har eg veldig lyst til å skrive til ho som posta at ho må jo for all del ikkje poste, for då vil jo mora få peng til operasjonen som kjem til å drepe gutten!... Heldigvis har eg berre sett eitt eksemplar av den på vennelista mi, foreløpig.. 2
Mynona Skrevet 1. november 2011 #911 Skrevet 1. november 2011 Og seier ikkje teksten eigentleg at legane trur han døyr viss han blir operert?? Eller tolker eg utsagnet heilt feil..? Viss eg tolker rett, så har eg veldig lyst til å skrive til ho som posta at ho må jo for all del ikkje poste, for då vil jo mora få peng til operasjonen som kjem til å drepe gutten!... Heldigvis har eg berre sett eitt eksemplar av den på vennelista mi, foreløpig.. Haha! Google translate much?
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #912 Skrevet 1. november 2011 Har ei på facebook som er sykemeldt for en hver minste ting. Jeg jobber også med henne. Her en dag presterte hun å klage over at hun måtte jobbe en kveldsvakt. Hun jobber en kveldsvakt i uka og hun presterer å sitte å klage på dette etter nesten ett års sykefravær 2
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 1. november 2011 #913 Skrevet 1. november 2011 Og seier ikkje teksten eigentleg at legane trur han døyr viss han blir operert?? Eller tolker eg utsagnet heilt feil..? Viss eg tolker rett, så har eg veldig lyst til å skrive til ho som posta at ho må jo for all del ikkje poste, for då vil jo mora få peng til operasjonen som kjem til å drepe gutten!... Heldigvis har eg berre sett eitt eksemplar av den på vennelista mi, foreløpig..
Maryell Skrevet 2. november 2011 #914 Skrevet 2. november 2011 Tanker ved en barneseng ~ Det er kveld, jeg står ved sengen til den lille gutten min. Jeg ser undrende,- har du sovnet alt, sovnet før jeg rakk inn å gi deg en klem - og si godnatt? Det er bare en liten stund siden du ropte: "Kom inn til meg mamma, det er noe jeg vil si deg". Stemmen min var vel litt trøtt, litt hard da jeg svarte: "Ja da, vent litt, - jeg må rydde etter deg først". Det lå leker, ......bøker og klær overalt. Jeg ryddet og sa: "Se nå er jeg ferdig, - nå kommer jeg til deg". Da svarte du ikke, nei for du sov. Jeg blir så liten, så fattig og veik, der jeg står ved sengen din. Du trodde vel det nå, at mamma svek deg. Hvorfor gikk jeg ikke med det samme du ropte? Jeg kunne vel ryddet etterpå, da du hadde sovnet. Nå får jeg ikke vite hva det var du ville si. Var du sorgfull for noe, ...eller glad? Skulle du fortelle om den vesle døde fuglen du fant på veien, ...eller hvor katten gikk hen da du slapp ham ut i sta? Skulle du fortelle om engler, om himmelen, ...eller om stjernen som tindret så klart? Jeg får ikke vite det nå, du sover. Snart er du stor, blir voksen, drar ut. - Da trenger du ikke lenger rope på mamma. Du er ikke lengre min vesle gutt, ...jeg vet vel knapt hvor du drar, her jeg sitter alene i stua. Den er ryddig og fin nå. Det ligger ikke lenger leker og slenger. Da tenker jeg: Hvorfor maste jeg slik ? Hvorfor hadde jeg så liten tid ? Hva gjorde vel rotet mot det å kjenne to barnearmer om halsen min, og en munn så varm hviske imot øret: "Mamma, jeg er gutten din". Jeg bøyer meg ned. Da ser jeg en tåre som ligger på kinnet ditt. Den bevrer og skjelver før den renner. Jeg stryker deg så forsiktig over luggen din. "Tilgi meg, gutten min". Da våkner du brått og slår øynene opp. Du drar meg så fast ned til deg. Munnen hvisker mot kinnet mitt : "Jeg er så glad i deg mamma, det var det jeg ville si deg. " ♥ ♥ ♥ Det er så sukkersøtt at jeg er helt spyklar. For real? Og de som bruker hjerter til alt, gjerne flere... "jeg har akkurat vært på do og lagt en skikkelig kabel <3 <3 <3" 4
Alice123 Skrevet 2. november 2011 #915 Skrevet 2. november 2011 Tanker ved en barneseng ~ Det er kveld, jeg står ved sengen til den lille gutten min. Jeg ser undrende,- har du sovnet alt, sovnet før jeg rakk inn å gi deg en klem - og si godnatt? Det er bare en liten stund siden du ropte: "Kom inn til meg mamma, det er noe jeg vil si deg". Stemmen min var vel litt trøtt, litt hard da jeg svarte: "Ja da, vent litt, - jeg må rydde etter deg først". Det lå leker, ......bøker og klær overalt. Jeg ryddet og sa: "Se nå er jeg ferdig, - nå kommer jeg til deg". Da svarte du ikke, nei for du sov. Jeg blir så liten, så fattig og veik, der jeg står ved sengen din. Du trodde vel det nå, at mamma svek deg. Hvorfor gikk jeg ikke med det samme du ropte? Jeg kunne vel ryddet etterpå, da du hadde sovnet. Nå får jeg ikke vite hva det var du ville si. Var du sorgfull for noe, ...eller glad? Skulle du fortelle om den vesle døde fuglen du fant på veien, ...eller hvor katten gikk hen da du slapp ham ut i sta? Skulle du fortelle om engler, om himmelen, ...eller om stjernen som tindret så klart? Jeg får ikke vite det nå, du sover. Snart er du stor, blir voksen, drar ut. - Da trenger du ikke lenger rope på mamma. Du er ikke lengre min vesle gutt, ...jeg vet vel knapt hvor du drar, her jeg sitter alene i stua. Den er ryddig og fin nå. Det ligger ikke lenger leker og slenger. Da tenker jeg: Hvorfor maste jeg slik ? Hvorfor hadde jeg så liten tid ? Hva gjorde vel rotet mot det å kjenne to barnearmer om halsen min, og en munn så varm hviske imot øret: "Mamma, jeg er gutten din". Jeg bøyer meg ned. Da ser jeg en tåre som ligger på kinnet ditt. Den bevrer og skjelver før den renner. Jeg stryker deg så forsiktig over luggen din. "Tilgi meg, gutten min". Da våkner du brått og slår øynene opp. Du drar meg så fast ned til deg. Munnen hvisker mot kinnet mitt : "Jeg er så glad i deg mamma, det var det jeg ville si deg. " ♥ ♥ ♥ Fy. Flate. :spy: :spy:
Maryell Skrevet 2. november 2011 #916 Skrevet 2. november 2011 Fy. Flate. :spy: :spy: Jeg leste den en gang til, i ren fascinasjon for hva slags vrøvl folk kan tillate seg å snekre sammen. Jeg veksler mellom og
Alice123 Skrevet 2. november 2011 #917 Skrevet 2. november 2011 Jeg leste den en gang til, i ren fascinasjon for hva slags vrøvl folk kan tillate seg å snekre sammen. Jeg veksler mellom og vrøvlete kliss med dårlig språk... is isj! eg blir kvalm. Får lyst til å bitchslappe disse småbarnsmødrene tilbake til virkeligheten. 1
Mynona Skrevet 2. november 2011 #918 Skrevet 2. november 2011 Jeg har lagt ut irriterende statuser de siste ukene Feriestatuser om hvor fantastisk vi har det i sola, og noen bilder Jeg bare MÅ! For vi har virkelig hatt det supert!
HedvigR Skrevet 2. november 2011 #919 Skrevet 2. november 2011 Jeg har lagt ut irriterende statuser de siste ukene Feriestatuser om hvor fantastisk vi har det i sola, og noen bilder Jeg bare MÅ! For vi har virkelig hatt det supert! Jeg synes det er koselige statuser jeg, bra å høre at folk har det godt!! :D 1
Capricorn Skrevet 3. november 2011 #920 Skrevet 3. november 2011 Jeg har lagt ut irriterende statuser de siste ukene Feriestatuser om hvor fantastisk vi har det i sola, og noen bilder Jeg bare MÅ! For vi har virkelig hatt det supert! Det har jeg også planer om Skal virkelig gni det inn når folk hutrer og måker snø til vinteren Skal jo gjøre oppdatingen koselig for dem, men bare slenge med i ny og ne at temperaturforskjellen faktisk er på 50 grader.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå