Gå til innhold

Hvilke facebook statuser irriterer deg mest?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hater oppdateringer fra alle jenter som konstant legger ut klissete jålestatuser om typene deres " jeg bare elsker mannen min, han er besteste beste"

Det er bare en ting som er verre: når typen/mannen/forloveden svarer tilbake på samme måte, og hele statusen blir

- "Jeg elsker deg!"

- "Jeg elsker deg mer!!"

- Neheeei, jeg elsker deg mestest!!"

- "Åh, du er så søøøøøt!"

- "Nei, DU er søt"

Osv.....

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Sjokoladebolle
Skrevet

Det er bare en ting som er verre: når typen/mannen/forloveden svarer tilbake på samme måte, og hele statusen blir

- "Jeg elsker deg!"

- "Jeg elsker deg mer!!"

- Neheeei, jeg elsker deg mestest!!"

- "Åh, du er så søøøøøt!"

- "Nei, DU er søt"

Osv.....

Kjenner du virkelig noen som skriver mestest? :gjeiper:

Skrevet

Kjenner du virkelig noen som skriver mestest? :gjeiper:

Dessverre... :sjenert:

Skrevet

"Jeg er ikke sint, jeg er bare veldig veldig skuffet.."

kommentar: huff hva er du skuffet for da?

Irriterende fb-venn svarer i kommentarfeltet: ‎"Utakk er verdens lønn"

Jeg lo :skratte:

Gjest juvelia
Skrevet

Jeg er kun venner med folk på facebook som jeg faktisk bryr meg om å synes er koselig å lese små hverdagslige ting de driver med. Om dere lar dere irritere så bør dere vel heller slette personen? Jeg ville værtfall ikke vært facebookvenn med en person som blir sur om jeg skrev at jeg hadde en koselig kveld med kjæresten. :kjefte:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg er kun venner med folk på facebook som jeg faktisk bryr meg om å synes er koselig å lese små hverdagslige ting de driver med. Om dere lar dere irritere så bør dere vel heller slette personen? Jeg ville værtfall ikke vært facebookvenn med en person som blir sur om jeg skrev at jeg hadde en koselig kveld med kjæresten. :kjefte:

Nå er det i grunn ikke det som er poenget da - men jeg har mange gode venninner som regel rett spammer veggen min med alt slags tull, og selv om jeg misliker det de poster på facebook er vi gode venner utenom. Så hvorfor skal jeg slette en god venninne som er et irritasjons moment på nettet men ikke IRL?

EDIT: og nå går jeg ut i fra at du ikke er blant dem som poster med haugevis av hjerter, eller forteller verden på en veldig tydelig måte at du skal ha deg med typen din, det har jo vi sett enkelte gjøre gjennom denne tråden :fnise:

Endret av Anuket
Skrevet

For å ødelegge tråden:

jeg har en på face med en kronisk sykdom som egentlig bare er en utrolig lagsom, smertefull død. Men alikevel er han kjempeposetiv. Da blir jeg veldig glad, for en annen stakkars (som meg selv) hadde ikke gjort noe annet enn å klage.

• Liker 1
Skrevet

Har ei venninne som fikk seg hest for to mnd siden. Hver DAG skriver hun at hun har vært i stallen og måka dritt.

Nå skal jeg spise litt, også skal jeg i stallen for å møkke

Nettopp vært å møkka båsen til X, nå er det rent og fint!!

Skal en tur til stallen med bikkja og møkke hos X!!

Jeeez, tror jeg skal ha facebook oppdateringer hver gang jeg har plukket opp etter bikkja.

"Skal på tur snart, kommer nok til å plukke opp dritten til bikkja!", eller " Nettopp hatt en fin tur, ble litt plukking av bæsj da! "

Er også litt lei av å høre om graviditeten til ei venninne. Oppdatert om den daglig siden hun var 6 uker på vei (!). Før det var det kun oppdateringer om eldstesønnen.

• Liker 3
Gjest juvelia
Skrevet

Har ei venninne som fikk seg hest for to mnd siden. Hver DAG skriver hun at hun har vært i stallen og måka dritt.

Nå skal jeg spise litt, også skal jeg i stallen for å møkke

Nettopp vært å møkka båsen til X, nå er det rent og fint!!

Skal en tur til stallen med bikkja og møkke hos X!!

Jeeez, tror jeg skal ha facebook oppdateringer hver gang jeg har plukket opp etter bikkja.

"Skal på tur snart, kommer nok til å plukke opp dritten til bikkja!", eller " Nettopp hatt en fin tur, ble litt plukking av bæsj da! "

Er også litt lei av å høre om graviditeten til ei venninne. Oppdatert om den daglig siden hun var 6 uker på vei (!). Før det var det kun oppdateringer om eldstesønnen.

HAHAHA! herlig.. :popcorn:

• Liker 2
Skrevet

Har en venninne som poster rundt 10 bilder av seg selv daglig, helst foran speilet på badet. Henne måtte jeg skjule, ble for drøyt

Gjest D_flatmajor
Skrevet

Mange "typer" statuser irriterer meg, men jeg lar meg sjelden plage av det. Folk har rett til å legge ut hva de vil, og jeg er sikkert like irriterende. (måtte bare presisere det). :)

Følgende er irriterende:

1. Småbarnsforeldre som poster om bæsj o.l. Ofte. Konstant.

2. Kjedestatuser om verdens alleraller besteste kjæreste som da er best i verden. <3 <3 <3 <3

3. Type diffuse statuser om hvor fælt alt er, som inviterer til at noen skal spørre hva som er galt. Og da får de til svar at "det tar jeg ikke på facebook". FAIL! Det gjør du åpenbart.

4. I dag er verdens hvasomhelstdag. Bry deg. 90% har ikke mot til å reposte dette. Jeg er en av de 10% som tør, for jeg er så tøff, og det er ikke du. In your face.

5.Facebookdrama. Selv om det er mest moro, og med mindre det er noe alvorlig lar jeg meg lett underholde.

• Liker 2
Skrevet

helt klart de der kjæresteoppleggstatusene hvoe høyt man elsker sin kjære og sine barn... alle gjør da vel det!!! send kjæresten en sms å si det da vel... :yvonne:

også de som selger Herbalife og bruker det, og tar seg en shake og gir babyen shake istedet for morsmelkerstatning og reklamerer og maser på folk om det!!!!

ellers så irriterer jeg meg egentlig ikke så mye over ting på facebook da... folk får legge ut hva de vil for meg :fnise:

Skrevet

Jeg har ei som hele tiden legger ut bilder av seg selv. Hun ser dødspen ut på bildene, kjempesminket og bra lys. Ser ut som en superstjerne:p

Men i virkeligheten er hun ganske tykk (kun ansiktsbilder) og langt fra noen 10-er :fnise:

Altså, så klart legger man ut flatterende bilder av seg selv istedenfor stygge, men SÅ mange, så ofte, når de stemmer særdeles lite med virkeligheten :fnise:

Feks feriealbumet er 90% ansiktsbilder av seg selv...:P

Hun er vel 23 år, langt fra noen fjortizz.

• Liker 1
Skrevet

Jeg HATER statuser som påstås å være postet med tanke på alle som sliter med f.eks. kreft, som har tapt eller som har overlevd. Også disse med "jeg vet at 97 prosent av dere ikke vil poste denne, bla bla bla".

Jeg har hatt brystkreft, jeg har overlevd og jeg vet av erfaring at disse postene ikke hjelper en dritt, de er bare billig fjas. "Se, jeg er et godt menneske, jeg poster dette og dermed viser jeg at jeg bryr meg".

Ja, jøss. Innrøm det, du har glemt kreftpasientene i samme øyeblikk som du trykker på posteknappen, for da er det noe nytt som dukker opp.

• Liker 3
Skrevet

"RIP - En 14 år gammel gutt har blitt skutt seks ganger av stefaren sin. Gutten beskyttet hans to år gamle lillesøster som ble voldtatt av stefaren sin. Den lille jenta var ikke skadet, å takke for hennes modige bror. Deres mor var på jobb da hendelsen skjedde. Nå er den unge mannen kjemper for sitt liv, men legene tror at han ikke vil overleve hvis han får en operasjon som er svært kostbart. Moren har ikke råd til å betale for operasjonen. Alle facebook selskaper har akseptert et tilbud som høres som donere 45 cent for hver gang man poster dette på veggen sin, deretter kopiere og lime dette inn i veggen, slik at vi sammen kan bidra til å redde denne guttens liv."

:sukk: Dårleg språk var det også...

• Liker 1
Gjest Silvermist
Skrevet

"har jogga en tur, vaska huset, bilen, bikkja, musa og bestilt ny kjole fra nelly. nå skal jeg spise lasagne og se på gullrekka med kjæresten! og så er det natta <3".

grøss.

Ååå, er du venner med fotballfrue du?

:fnise:

• Liker 3
Gjest Silvermist
Skrevet

Så for øvrig en litt tragikomisk en nå, la oss kalle de involverte A, B og C:

A har endret statusen sin fra å være "i et forhold" til "singel"

B: kem skal du gå på julebordet med da?

C: Taktløshet, ditt navn er (navnet til B)

B: hæ? skjønte ikkje...

---------------------------------------

:eeeh:

• Liker 5
Skrevet

Så for øvrig en litt tragikomisk en nå, la oss kalle de involverte A, B og C:

A har endret statusen sin fra å være "i et forhold" til "singel"

B: kem skal du gå på julebordet med da?

C: Taktløshet, ditt navn er (navnet til B)

B: hæ? skjønte ikkje...

---------------------------------------

:eeeh:

:fnise:

Skrevet (endret)

Jeg har en som elsker alle dagene i uken, hver dag er det:

Mandag <3

Tirsdag <3

Onsdag <3

Torsdag <3

Fredag <3 Heeeeeelg!!! <3 <3

Lørdag! <3 UT I KVELD? <3<3

Søndag <3 bakrus og sofaen <3<3

Jeg har begynt å hate hjerter etter dette, det har holdt på i over to uker nå! :frustrert:

Endret av Anuket
  • Liker 2
Skrevet

Det jeg synes er skikkelig irriterende er nå en person absolutt vil at folk reagerer på statusen sin , og føler derfor at må skrive slik

Har akkurat vært ute og gått tur med Kristina Duck. Ikke sant Kristina Duck?

Slik at Kristina Duck må svare ja, det er helt sant....

Dette gjør denne personen hele tida.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...