Jade Skrevet 8. oktober 2011 #781 Skrevet 8. oktober 2011 Jeg liker statuser hvor man forteller hvordan det går. Eller hvis de skriver hva de har til middag hvis det er noe kjempegodt som jeg kan herme etter Og så liker jeg om noen skriver noe nyttig, eller noe gøy de skal gjøre så vi andre kan henge oss på Statuser som bidrar til god diskusjon. Jeg liker også når folk legger ut bilder (men helst ikke 85 bilder fra ferien hvor 10 og 10 bilder er av samme motivet), og youtubevideoer hvis det er god musikk (og ikke 50 stk nedover veggen) eller noe skrekkelig morsomt. Filmanbefalinger liker jeg også. Eller tips til nyttige/interessante linker. ++++++
Litia Skrevet 8. oktober 2011 #782 Skrevet 8. oktober 2011 Dagens: Hvis noen spør : "Hvorfor er du singel ..?" Da svarer jeg bare : "Er ikke singel, jeg...Jeg lever i et avstands forhold .. Min kjæreste bor i fremtiden ..." 2
Mynona Skrevet 8. oktober 2011 #783 Skrevet 8. oktober 2011 Her er et eksempel på status jeg synes er morsom: Dagens heteste tips: Aldri ta av linsene rett etter du har smurt inn kneet med ekstra sterk russisk tigerbalsam med chili! 5
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2011 #784 Skrevet 8. oktober 2011 Hater statuser der man klager over kjæledyret sitt og skriver at man er sur for ditten og datten. Er man så pisse sur, så gå ut og gå en tur, ikke opplys alle "vennene" på facebook om det, ingen bryr seg om man er sur uansett! 1
Cata Skrevet 8. oktober 2011 #785 Skrevet 8. oktober 2011 Hater statuser der man klager over kjæledyret sitt og skriver at man er sur for ditten og datten. Er man så pisse sur, så gå ut og gå en tur, ikke opplys alle "vennene" på facebook om det, ingen bryr seg om man er sur uansett! Faller vel på sin egen urimelighet at ingen bryr seg når du sitter her og skriver om at du hater den type statuser . Da bryr du deg ganske mye, vil jeg si. 1
Gjest Consensio Skrevet 8. oktober 2011 #786 Skrevet 8. oktober 2011 Du verden å kjedelig FB hadde vært uten alle disse stausene om hva folk gjør og ikke gjør....
Mynona Skrevet 8. oktober 2011 #787 Skrevet 8. oktober 2011 Her er et eksempel på status jeg synes er morsom: Dagens heteste tips: Aldri ta av linsene rett etter du har smurt inn kneet med ekstra sterk russisk tigerbalsam med chili! Han fikk forresten svar at han ikke måtte ta på tissen sin heller 3
Gjest Applecore Skrevet 8. oktober 2011 #788 Skrevet 8. oktober 2011 Han fikk forresten svar at han ikke måtte ta på tissen sin heller
Cata Skrevet 8. oktober 2011 #789 Skrevet 8. oktober 2011 Her er et eksempel på status jeg synes er morsom: Dagens heteste tips: Aldri ta av linsene rett etter du har smurt inn kneet med ekstra sterk russisk tigerbalsam med chili! Han fikk forresten svar at han ikke måtte ta på tissen sin heller (Har ikke prøvd det siste, men det første likner nok på følelsen jeg fikk da jeg skulle ha ut linsene ikke så lenge etter at jeg hadde skåret opp chili til middagen. Jeg hadde sagtens vasket hendene grundig først, men noe satt igjen likevel, gitt....)
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2011 #790 Skrevet 8. oktober 2011 Kanskje alle som irriterer seg så mye, burde prøve google+ Det er jo det samme som facebook, bare uten alle disse plagsomme statusoppdateringene, siden ingen faktisk bruker det! (man kan jo legge til alle vennene som har konto - for det er jo mange - men INGEN skriver noenting )
watermeloon Skrevet 8. oktober 2011 #791 Skrevet 8. oktober 2011 Hadde ei eksvennninne på face før som skrev daglig statuser som: "....." " Baaah.. " "Natta! <3 <3 " "Fytti katta!" Pluss at hu hver eneste dag likte minst 50 bilder fra artige.no som dekorerte veggen min opp og ned..
watermeloon Skrevet 8. oktober 2011 #792 Skrevet 8. oktober 2011 noen som vil komme og ta en skaumann på pusen min ? 1
Lista Skrevet 8. oktober 2011 #793 Skrevet 8. oktober 2011 Folk som klager over hvor syke de er!!!! Hypokondere.
helloworld Skrevet 8. oktober 2011 #794 Skrevet 8. oktober 2011 "har jogga en tur, vaska huset, bilen, bikkja, musa og bestilt ny kjole fra nelly. nå skal jeg spise lasagne og se på gullrekka med kjæresten! og så er det natta <3". grøss. 3
Gjest Hikken Skrevet 9. oktober 2011 #795 Skrevet 9. oktober 2011 når spriten renner inn,renner vettet ut... da er det "noen" som synes det e godt å søke en trøsteklut... Skjønte ikke det med trøsteklut
Xaphan Skrevet 9. oktober 2011 #796 Skrevet 9. oktober 2011 når spriten renner inn,renner vettet ut... da er det "noen" som synes det e godt å søke en trøsteklut... Skjønte ikke det med trøsteklut Kanskje det kommer fra slike kosekluter man har når man er baby?
hjertesukka Skrevet 9. oktober 2011 #797 Skrevet 9. oktober 2011 "har jogga en tur, vaska huset, bilen, bikkja, musa og bestilt ny kjole fra nelly. nå skal jeg spise lasagne og se på gullrekka med kjæresten! og så er det natta <3". grøss. Haha. Akkurat ei sånn ei har jeg også.
Gjest Anuket Skrevet 9. oktober 2011 #798 Skrevet 9. oktober 2011 I dag har jeg ørten bilder av denne sorten på oppdateringssiden min, fikk ikke til å legge ut bilde, men det er sort hvitt bilde, med Steve Jobs på den ene siden så står det:One dies, million crie, på den andre siden er det bilder av sultkatastrofen og det står:Million die, no one cries Jeg blir litt irritert jeg, ja jeg føler virkelig med dem som er i sultkatatrofer, men er det virkelig ikke lov å sørge over en man anså for å være revolusjonerende innenfor teknologi? Må alt hele tiden dreie seg om katastrofer? 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #799 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg takler det meste, men en ting jeg reagerer på, er når enkeltmennensker blir hengt ut via advarsler. Har ei på vennelista som rett som det er advarer oss andre mot det utroligste. Alt fra folk i biler, hundetyver, svindlere og falske FB-kontoer. Og da med fult navn selvsagt. I dag kom denne: "ADVARSEL!! Om du eller noen du kjenner handle på nett . En dame ved navn xxxx xxxxxx svindler folk via ønskes kjøpt annonser på nett. Hun svar at disse tingene du er på utkikk etter har hun og får folk til å sette over penger mot at hun sender varen. Dette skjer ikke og hun er ikke lenger mulig å få tak i. Hun bruker tlfnr xxxxxxxxx. Kopier og del så denne damen blir stoppet !"
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #800 Skrevet 9. oktober 2011 Ei som er sammen med en jeg kjenner. De skriver til hverandre HELE tiden, skal liksom bevise hvor fantastiske de er. Joda, de har det sikkert greit de, men får litt "hvem skal de imponere/gjøre sjalu denne gangen"-vibber av dem begge. Det blir litt... too much rett og slett. I forbindelse med at han skal være med i kroppsbygging-konk. har det tatt helt av med statuser og oljeinsmurte bilder Hun: Da var nm endeligt øve og eg e døds stolte av min sinnsykt fantastiske samboer xxxxxxxxxx :D du e kanon flinke! ♥ eg e stolte som bare faen av deg, og du må bare stå på videre:D ska ver her å støtta deg eg♥ Han svarer: Tusen takk vennen:) du har vert veldig goe ska ikkje se vekk i fra at d blir ein gang te me d styre men då vett eg me fikse d :D:D elske deg♥ Har desidert verdens beste og mest fantastiske mann som samboer xxxxxxxxxxx. og det besta av alt: han e kun min!:D:D♥♥ Han på hans vegg: Verdens beste kjæreste<3<3<3 Hun: Det har eg og<3<3<3 Har verdens snilleste, beste og omtenksome samboer♥ elske deg♥ Han på veggen hennes: Ja,ska bli skam nice :D:D bare et par dager te nå så ligge me på beachen i tyrkia:D:D♥ Elske deg jentå mi:D Litt overdose, trooor alle har fått med seg at de er verdens heldigste lizzzzom Det verste er at jeg mistenker at begge gjør det for å gjøre exen sin sjalu, de ble sammen rett etter brudd på begge kanter, og ryktene sier de er litt hevngjerrige på å vise hvor superdupert de har det nå For å ikke snakke om særskrivingsfeilene i fleng:p Det irriterer meg generelt! 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå