AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2011 #761 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg blir lei alle som skal vise hvor flinke de er, enten det er trening, skolearbeid, husarbeid, you name it... Ja, jeg er "misunnelig" på enkelte av tingene, men det er vanvittig irriterende i tillegg. Jeg snakker om slike ting som: "Gleder meg til å stå opp klokken sju og stikke på trening en time eller to, før jeg bare skal nyte resten av lørdagen med rundvask av huset og lese ferdig pensum. Fest i kveld!" (Satt veldig på spissen ) 4
Mynona Skrevet 5. oktober 2011 #762 Skrevet 5. oktober 2011 Har en voksen dame som oppdaterer alt for ofte. I dag har det vært - PÅ vei til gardermoen for å hente samboern - snart hjemme med min kjært - home sweet home Lurer på hva kvelden vil bringe, men jeg tipper det gjenstår en -XXX has just checked in at home - Natta Også har jeg en som nylig har blitt singel etter 7-8 år i forhold, og nå er det flere oppdateringer om dagen. Før var det 1 i uka. Alt fra at hun er på bussen, til at matteleksene er vanskelige og at hun spise speltmuffins osv...
parmanoia Skrevet 5. oktober 2011 #763 Skrevet 5. oktober 2011 På facebook er familieidyllen komplett. :kgbaby: 3
Capricorn Skrevet 5. oktober 2011 #764 Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Har en som stadig legger ut sin sympati om/til Bård Hoksrud de siste dagene. Av typen: "Stå på Bård" "Du har ikke gjort noe ingen andre har gjort" "Ingen av de andre partiene er uskyldige de heller" "Stakkars mann" "All støtte til Bård Hoksrud, heng dere på folkens" I tillegg ser jeg han skriver på veggen til andre FRP-medlemmer og ber dem støtte Bård i denne vanskelige tiden. Herregud! Dette er en person som IKKE kjenner Bård Hoksrud overhodet. Skulle tro det var et nært familiemedlem. Syns denne personen er så teit at jeg bare sletta han. Endret 5. oktober 2011 av capricorn74 6
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2011 #765 Skrevet 5. oktober 2011 Hadde æ vært en drapskvinne, kunne æ virkelig ha drept noen nå... Men siden æ ikje er det.. får faktisk den personen leve!! Argh... Okei, noen som er hissige eller!? Ikke helt i vater hu dama der 2
The Kitten Skrevet 5. oktober 2011 #766 Skrevet 5. oktober 2011 Har en voksen dame som oppdaterer alt for ofte. I dag har det vært - PÅ vei til gardermoen for å hente samboern - snart hjemme med min kjært - home sweet home Lurer på hva kvelden vil bringe, men jeg tipper det gjenstår en -XXX has just checked in at home - Natta Også har jeg en som nylig har blitt singel etter 7-8 år i forhold, og nå er det flere oppdateringer om dagen. Før var det 1 i uka. Alt fra at hun er på bussen, til at matteleksene er vanskelige og at hun spise speltmuffins osv... Jeg kunne ikke fatte og begripe hvorfor hun skulle hente samboeren i garderoben. Så for meg at stakkaren var innesperret i garderobeskapet deres. 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2011 #767 Skrevet 5. oktober 2011 Ei eg kjenner la akkurat ut bilete og lenke av diamantringen HO har kjøpt seg. Ho har sambuar, og dette var ikkje ein forlovelsesring. Då kunne eg skjønt det men.... Eg er IKKJE misunneleg, eg likar berre ikkje folk som skryt slik på Facebook. Eg tviler på at ho ville stappa den ringen opp i alles ansikt i real life. Kjempeirriterande... Kven bryr seg om at du har kjøpt deg ein ring liksom?
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2011 #768 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg har en kompis som oppdaterer med så mye rart hele tiden. De siste dagene har vært slik: - Yes, da er det snart helg da! - Yes, var det jobb i morgen da! :D - Sitter på jobb da xD - På vei til jobb da. Bare 3 dager igjen til helg :D - Sitter å koser meg på jobb! - På vei til trening, så jobb :-D - Sitter på jobb da, ferdig kl.20.00! - Ferdig på jobb om 4 min :D - Da var det straks å ture ut på jobben igjen. Disse statusene har vært over flere dager da, men jeg lover det har ikke vært noen andre statuser imellom disse! For å si det sånn: JEG HAR TATT POENGET DITT! DU JOBBER!
JollyJolly Skrevet 5. oktober 2011 #769 Skrevet 5. oktober 2011 Aller verst er disse som gir beskjed om at nå deaktiverer de profilen sin fordi de er lei av fb, og så kommer de på igjen etter noen dager/uker. Og så deaktiverer de igjen, for så å logge på igjen osv. dramaqueens! 2
Mynona Skrevet 5. oktober 2011 #770 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg kunne ikke fatte og begripe hvorfor hun skulle hente samboeren i garderoben. Så for meg at stakkaren var innesperret i garderobeskapet deres. Jeg har en kompis som oppdaterer med så mye rart hele tiden. De siste dagene har vært slik: - Yes, da er det snart helg da! - Yes, var det jobb i morgen da! :D - Sitter på jobb da xD - På vei til jobb da. Bare 3 dager igjen til helg :D - Sitter å koser meg på jobb! - På vei til trening, så jobb :-D - Sitter på jobb da, ferdig kl.20.00! - Ferdig på jobb om 4 min :D - Da var det straks å ture ut på jobben igjen. Disse statusene har vært over flere dager da, men jeg lover det har ikke vært noen andre statuser imellom disse! For å si det sånn: JEG HAR TATT POENGET DITT! DU JOBBER! Haha, og hyppig bruk av ordet "da"
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #771 Skrevet 6. oktober 2011 Du kommer til et pungt i live ditt der du innser hvem som betyr noe for deg,hvem som aldri gjorde det,hvem som ikke vill gjøre det og hvem som altid vill... Så ikke bekymre deg om persjoner i fortia di....det er en grunn til att de ikke ble med til framtida di..♥
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #772 Skrevet 6. oktober 2011 Haha, og hyppig bruk av ordet "da" Ja, nesten litt irriterende i seg selv
Alice123 Skrevet 7. oktober 2011 #773 Skrevet 7. oktober 2011 De som har støtteerklæringer til alt som kan gå og krype av sykdommer. Enten det er kreft, HIV eller "usynlige sykdommer". Og de avsluttes alltid med "99% kommer ikke til å poste dette som sin status, men jeg vet at BARE MINE EKTE VENNER kommer til å kopiere dette til sin status". Denne røveren var på min vegg i dag: Det er vanskelig å forklare til noen som ikke har peiling. Det er en daglig kamp å være i smerte eller kvalme på innsiden mens du ser fin på utsiden. Vennligst sette dette som statusen din i minst 1 time hvis du eller noen du kjenner har en usynlig sykdom (PTSD, angst, bipolar, depresjon, diabetes, lupus, fibromyalgi, MS, ME, leddgikt, kreft, hjertesykdommer, epilepsi, autisme, MD, ADDD, ADHD,kols etc.) "aldri dømme hva dere ikke forstår. Jeg vet hvilke av mine virkelige venner som vil kopiere! ♥ (et par av de nevne sykdommene, blir da svært så synlige etter noen år)
Mynona Skrevet 7. oktober 2011 #774 Skrevet 7. oktober 2011 Du kommer til et pungt i live ditt der du innser hvem som betyr noe for deg,hvem som aldri gjorde det,hvem som ikke vill gjøre det og hvem som altid vill... Så ikke bekymre deg om persjoner i fortia di....det er en grunn til att de ikke ble med til framtida di..♥ Åh, herregud, der var det mye skrivefeil.
Cata Skrevet 7. oktober 2011 #775 Skrevet 7. oktober 2011 Denne røveren var på min vegg i dag: Det er vanskelig å forklare til noen som ikke har peiling. Det er en daglig kamp å være i smerte eller kvalme på innsiden mens du ser fin på utsiden. Vennligst sette dette som statusen din i minst 1 time hvis du eller noen du kjenner har en usynlig sykdom (PTSD, angst, bipolar, depresjon, diabetes, lupus, fibromyalgi, MS, ME, leddgikt, kreft, hjertesykdommer, epilepsi, autisme, MD, ADDD, ADHD,kols etc.) "aldri dømme hva dere ikke forstår. Jeg vet hvilke av mine virkelige venner som vil kopiere! ♥ Den dukket opp hos meg også. Og jeg irriterte meg litt... Men så, to minutter senere, la samme person ut denne: Når noen klager over at livet er hardt, da blir jeg alltid fristet til å spørre, sammenlignet med hva? Vi lever jo alle for første og siste gang, og det skulle være grunn nok for å skjerpe seg!! Når vi lever så gjør vi oss selv sårbar, og det er vel derfor så mange velger å holde seg i live framfor å leve!! ♥♥ Og da føk irritasjonen under taket. Den selvsamme personen veksler nemlig uopplatelig mellom "å, det er så synd i meg for jeg har sååååå vondt pga alt mulig" og slike "übersuperhappypostivmeldinger". Hva med å leve som man preker (eller evt. preke litt mindre). 3
Gjest Nanette Skrevet 7. oktober 2011 #776 Skrevet 7. oktober 2011 Litt OT, men jeg bare lurer på; Hvilke statuser liker dere å lese?
Mynona Skrevet 7. oktober 2011 #777 Skrevet 7. oktober 2011 Litt OT, men jeg bare lurer på; Hvilke statuser liker dere å lese? Morsomme statuser (altså originale). Gjerne noe hverdagslig med en liten snert. Noen som har opplevd noe ekstraordinært. Selvironiske statuser Kan godt skrive om barn eller graviditet, men ikke daglig. for eksempel
Gjest Applecore Skrevet 7. oktober 2011 #778 Skrevet 7. oktober 2011 Du kommer til et pungt i live ditt der du innser hvem som betyr noe for deg,hvem som aldri gjorde det,hvem som ikke vill gjøre det og hvem som altid vill... Så ikke bekymre deg om persjoner i fortia di....det er en grunn til att de ikke ble med til framtida di..♥
Cata Skrevet 7. oktober 2011 #779 Skrevet 7. oktober 2011 Litt OT, men jeg bare lurer på; Hvilke statuser liker dere å lese? Jeg liker å lese hverdagslige oppdateringer. Det er ikke så nøye med "lapskaus til middag" oppdateringene, men morsomt å lese når venner f. eks. er på reise, eller når det foregår noe spesielt i byen der jeg opprinnelig kommer fra. Har også en del kjente som linker til gode tegninger, vitser eller gullkorn. (Sånne med litt mer snert i enn de der kjedebrevgullkornene.) 1
Gjest Applecore Skrevet 7. oktober 2011 #780 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg synes det er kos å bli oppdatert om små artigheter som har skjedd; ikke "Jeg hadde egg til frokost i dag", men f,eks en morsom ting som skjedde på vei til butikken eller noe. Noe som man ville fortalt til vennene sine hvis man satt på cafe og snakket sammen. Jeg liker å høre om ting og tang som foregår i livene til folk, så lenge det ikke går inflasjon i det. Og jeg synes det er knallbra når folk legger ut musikk de liker osv - det kan jo være at man finner noe nytt (Ok, det kan være litt plagsomt med de som har en profil som bare består av én lang serie med youtube-videoer.) Samme gjelder bilder og linker til morsomme ting. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå