Gjest bellabulla Skrevet 21. september 2011 #601 Skrevet 21. september 2011 Det som irriterer meg mest er folk som skriver vers fra sanger, der teksten er dyp og "reflekterer" det de føler. DET ER SÅ LATTERLIG!!
muffin26 Skrevet 21. september 2011 #602 Skrevet 21. september 2011 Lurer på hva Allah har tenkt å gjøre jeg? :gjeiper: Vi venter og ser
jenascia Skrevet 21. september 2011 #603 Skrevet 21. september 2011 ei eksvenninne som skriver alt fra hva hun spiser til det som kommer ut igjen, og etter to mnder hadde hun forlovet seg og statusene var; "forloveden miiiiiiin<3<3<3<3<3 du er den fineste i verden, eneste som forstår meg 100%!! elsker deg vennen, oss for alltid!!!!" skal sies at hun er på vei inn i sitt 20 år! ellers hater jeg dagbokoppdateringer!
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #604 Skrevet 21. september 2011 Jeg har en bekjent på facebook og hun oppdaterer statusen sin HELE tiden, det er til å bli sprø av! I løpet av de siste 14 timene har følgende tikket inn: "Hmmmmm, skal man faktsik prøve å legge seg kjempe tidligt? Så får halsen hvilt seg litt etter all hostingen! Så blir det nok en flott dag på jobb imorgen :D Tror jeg gjør det. Så nattinatt folkens." "D e gørr å vær dårlig." "Tror jeg hoster feil på meg snart XD" "Kjære forkjølelse med hoste og alt som hører med NÅ, ja NÅ har jeg fått nok. Nå tar jeg meg en appelsin, så håper vi c-vitaminene gjør jobben sin." SÅ poster vi et bilde av noen oppskjærte appelsinbåter med teksten: "tar livet av min forkjølelse. nu e d nok." Ja, du er syk, VI HAR FORSTÅTT DET! Og dette var bare statusene om sykdommen, det er selvfølgelig flere statuser mellom all gørra som ikke omhandler hosting.. 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #605 Skrevet 21. september 2011 ──────────¸,o¤°``°¤o,¸ ────────── ─────────-- (....◕¸¸◕....) ───── ┼┼┼┼----───oOO—`*´—OOo─────┼┼┼┼┼
Casall Skrevet 25. september 2011 #606 Skrevet 25. september 2011 " Har ikke stemme idag, så det blir ikke mye folk får høre fra meg idag " " Endelig på sofaen med cola og hostesaft igjen " " Drar meg fra sofaen til senga " " Begynner å bli lei av å hoste og at nesa renner nå " Og slik har det pågått i flere uker.. Har også ei som KUN oppdaterer om trening. For all del, ingenting galt i å trene, men det er BARE når hun trener hun oppdaterer. " Godt med en gåtur på mølla idag " " Drar til verdens beste Elixia " " Godt med trening! " " En dag uten trening, en dag uten mening" Men aller verst er alle de " prinsessa mi har lært å gå på do idag! " " Stakkar prinsessa mi er syk, da ble det å være hjemme fra jobb idag " og blabla. Prinsesse og prins meg et visst sted.
Capricorn Skrevet 25. september 2011 #607 Skrevet 25. september 2011 (endret) Har dere sjekket ut den nye tidslinja på FB? Sjekka den i går og gikk tilbake til de gangene første jeg skrev i statusen. Skal vel innrømme at det var mye av det vi irriterer oss over nå. Jeg skrev f.eks: Der var maten satt i ovnen. Nå er jeg sulten! På jobb Hjemme igjen Fredag! Helg! Æsj, fyllesyk. Ser at jeg sluttet med det ganske tidlig da Endret 25. september 2011 av capricorn74 1
Fluffe Skrevet 25. september 2011 #608 Skrevet 25. september 2011 Har dere sjekket ut den nye tidslinja på FB? Hvordan finner man denne funskjonen?
kvinnemeg Skrevet 25. september 2011 #609 Skrevet 25. september 2011 Jeg digger den nye facebooken, den med tidslinjen. Er mye finere å se på, mer oversiktli. Siden er på en måte delt i to. Følg denne oppskriften http://techcrunch.com/2011/09/22/how-to-enable-facebook-timeline/
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #610 Skrevet 25. september 2011 Jeg haaater copycatstatuser! Nå er det disse som går: 1) Vennligst hold pekeren over navnet mitt, vent på rammen som kommer opp - klikk på "Abonnerer" og huk vekk "kommentarer og ting folk liker". Jeg ønsker ikke at mine kommentarer på venners profiler blir lest av absolutt alle til høyre på skjermen! På forhånd takk - etterpå kan du legge denne på din egen "Status" om du heller ikke ønsker at dine kommentarer blir lest av alle dine venners venner. 2) Til alle dere som vil at jeg skal redigere deres profil; GJØR DET SELV, det er ditt ansvar å redigere hvem som kan se det du skriver! 3) Jeg selv valgte nr 2.. FORDI JEG BRYR MEG SVÆRT LITE OM DET HELE! Og så lenge jeg har det bra med meg selv, spiller det absolutt ingen rolle om andre ser hva jeg driver på med her på facebook. Absolutt INGEN ♥ Hva velger du...? ************************************************** Jeg har lyst til å skrive en krass status til de som kopierer all slik drit, men folk kommer vel bare til å kopiere den også. :gjeiper:
kvinnemeg Skrevet 25. september 2011 #611 Skrevet 25. september 2011 Jeg haaater copycatstatuser! Nå er det disse som går: 1) Vennligst hold pekeren over navnet mitt, vent på rammen som kommer opp - klikk på "Abonnerer" og huk vekk "kommentarer og ting folk liker". Jeg ønsker ikke at mine kommentarer på venners profiler blir lest av absolutt alle til høyre på skjermen! På forhånd takk - etterpå kan du legge denne på din egen "Status" om du heller ikke ønsker at dine kommentarer blir lest av alle dine venners venner. 2) Til alle dere som vil at jeg skal redigere deres profil; GJØR DET SELV, det er ditt ansvar å redigere hvem som kan se det du skriver! 3) Jeg selv valgte nr 2.. FORDI JEG BRYR MEG SVÆRT LITE OM DET HELE! Og så lenge jeg har det bra med meg selv, spiller det absolutt ingen rolle om andre ser hva jeg driver på med her på facebook. Absolutt INGEN ♥ Hva velger du...? ************************************************** Jeg har lyst til å skrive en krass status til de som kopierer all slik drit, men folk kommer vel bare til å kopiere den også. :gjeiper: "Du trenger IKKE å holde pekeren over navnet mitt, eller vente på rammen som kommer opp for å fjerne den innstillingen alle maser om. Den dagen jeg er redd for at venners venner ser det jeg kommenterer på deres innlegg, så lar jeg heller være å kommentere., eller så får jeg svelge kamelen om jeg driter meg ut. Nytter ikke å prøve å være privat på FB, folkens " :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #612 Skrevet 25. september 2011 Av alt surret på facebook så oppdaget jeg nettopp en ny funksjon som jeg ble veldig glad for. "skjul alle spill av denne personen". Selv om jeg kunne ønsket meg en enkel og grei "skjul alle spill", og en "skjul alle statuser som inneholder ordene "kopier denne statusen".
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 25. september 2011 #613 Skrevet 25. september 2011 Jeg digger den nye facebooken, den med tidslinjen. Er mye finere å se på, mer oversiktli. Siden er på en måte delt i to. Følg denne oppskriften http://techcrunch.com/2011/09/22/how-to-enable-facebook-timeline/ Prøvde dette, men kommer bare opp at man må vertifisere mobilen sin eller kredittkort.. Er det nødvendig..?
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #614 Skrevet 25. september 2011 "Du trenger IKKE å holde pekeren over navnet mitt, eller vente på rammen som kommer opp for å fjerne den innstillingen alle maser om. Den dagen jeg er redd for at venners venner ser det jeg kommenterer på deres innlegg, så lar jeg heller være å kommentere., eller så får jeg svelge kamelen om jeg driter meg ut. Nytter ikke å prøve å være privat på FB, folkens " :gjeiper: Verste er jo at folk kopierer alle de der statusene uten å sjekke om det virker. Jeg har prøvd å "unsubscribe" på noen av de mest irriterende copycatene, men de dukker jo fortsatt opp i den der tickeren til høyre. Og den innstillingen folk skriver man kan bruke for å hindre andre i å se hva man skriver, finnes heller ikke der de sier den skal finnes. Har folk i det hele tatt prøvd å gjøre disse tingene selv før de ber andre gjøre det?
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #615 Skrevet 25. september 2011 Generelt folk som oppdaterer statusen sin 4-5 ganger daglig med alt det de gjør. F.eks: 11:30: ''Nettopp stått opp, what do to idag?'' 13:00: ''Da blir det trening på sats, før jeg skal til verdens beste jente'' 17:00: ''Er hos verdens beste jentee, gjør oss klar til party i kveld'' 18:00: ''Klar for å feste ilag med gode venner'' 20.00: ''Æfyfæn, så mæta fæst!! elsker alle vennene mineee, åee'' Ja, dere skjønner tegningen..
kvinnemeg Skrevet 25. september 2011 #616 Skrevet 25. september 2011 Prøvde dette, men kommer bare opp at man må vertifisere mobilen sin eller kredittkort.. Er det nødvendig..? Jeg gjorde ikke noe av det. Men måtte vel å merke lage min egen applikasjon, men det står der i opskriften at man ikke bruker den eller andre ser ikke den eller noe. Var litt inviklet å få den nye facebooken, jeg prøvde et par ganger før jeg fikk det til. Tok på google translate det hjalp litt. Men måtte ikke vertifisere mobilen eller kredittkort nei.
UnderCover Skrevet 25. september 2011 #617 Skrevet 25. september 2011 Jeg kom over denne idag: Hvis du elsker din mor så sende dette til 20 personer. En jente ignorerte dette, og moren døde 365 dager senere. Beklager at jeg ikke ignorerer denne, men jeg elsker min mor ♥ Trenger sikkert ikke si at det kom fra en fjortis.. Men likevel.. 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #618 Skrevet 25. september 2011 Sikkert slemt å si det, men jeg misliker når noen prøver å framstå noe den personen ikke er. Jeg har et søskenebarn på vennelisten som egentlig ikke er så smart (ups), men prøver å fremstå som en skikkelig smarting. F.eks den personen jobber med en ganske vanskelig oppgave og hun føler at hun bare MÅ legge den ut på facebook, så alle kan lese den vanskelig oppgaven hun sitter med. Blir flau. Jeg har ikke behov for å legge ut skoleoppgaver på nettet og vise folk hvor vanskelig oppgave jeg må løse.
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 25. september 2011 #619 Skrevet 25. september 2011 Jeg gjorde ikke noe av det. Men måtte vel å merke lage min egen applikasjon, men det står der i opskriften at man ikke bruker den eller andre ser ikke den eller noe. Var litt inviklet å få den nye facebooken, jeg prøvde et par ganger før jeg fikk det til. Tok på google translate det hjalp litt. Men måtte ikke vertifisere mobilen eller kredittkort nei. Fikk det til nå. Vet ikke helt om jeg liker det med tidslinjen.. Er det sånn at alle venner kan scrolle ned siden og se alt som ble skrevet på wallen min for mange år siden? Er ikke alt som er like fornuftig idag, hehe Kan jo skjule ting, men blir mye jobb å gå gjennom alt liksom..
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #620 Skrevet 25. september 2011 Fikk det til nå. Vet ikke helt om jeg liker det med tidslinjen.. Er det sånn at alle venner kan scrolle ned siden og se alt som ble skrevet på wallen min for mange år siden? Er ikke alt som er like fornuftig idag, hehe Kan jo skjule ting, men blir mye jobb å gå gjennom alt liksom.. Jeg har faktisk savnet det å kunne finne igjen eldre innlegg. Men er ikke sikkert de som bare skriver "ny dag, nye muligheter", eller "ut og drekkaaaa" hver eneste dag synes det er like stas.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå