Gå til innhold

Hvilke facebook statuser irriterer deg mest?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har selv dialekt ( er fra Bodø ) men jeg må inrømme at jeg faktisk lar meg irritere av folk som skriver på dialekt. Jeg synes man skal skrive på ett av de offesielle skriftspråkene våre, bokmål eller nynorsk.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skriver selv bokmål, med mindre jeg skriver privat med noen som jeg vet forstår dialekten jeg skriver. F.eks. noen som bor i samme del av landet, eller noen jeg snakker med ofte. :)

Skrevet

Ka d e me folk som itj takle dialækt da tru?

:fnise:

Jeg takler dialekt i tale helt fint, men skriftlig blir det helt feil. Jeg måtte slette noen som bare skrev bred dialekt i alle statusoppdateringene sine. Enhver som har avsluttet ungdomsskolen burde mestre minst ett av våre to skriftspråk.

• Liker 2
Skrevet

Småbarnsmødre som på død og liv må opplyse om alle sykdommene, såre halser, virus og baselusker deres små nurk har... Gjeeeeeeeeeeeeeeeeeesp!

• Liker 1
Skrevet

Jeg er fra Stavanger og alle mine venner skriver på dialekt. Er vanligvis språknazi, men på Face syns jeg det er personlig og ok å skrive på dialekt:) Med mindre det blir helt ekstremt og sms-språk. Holder meg til en moderat versjon av dialekten min, men å skrive "jeg" er unaturlig. Blir "eg" på Facebook:)

• Liker 1
Skrevet

Folk som inndirekte skryter av seg selv i HVER ENESTE POST.... Har 1-3 sånne på lista, og det er SÅÅÅÅ irriterende.

Skrevet

"Den som ikke kommer i min begravelse, kommer ikke jeg i h*n sin" heheh synes denne var litt morsom da:P.

Gjest Raindrops
Skrevet

Hvis du elsker din mor så sett dette på veggen din. En jente ignorerte dette, og moren døde 365 dager senere. Beklager at jeg ikke ignorerer denne, men jeg elsker min mor ♥

:glare:

• Liker 1
Gjest Consensio
Skrevet

Hvis du elsker din mor så sett dette på veggen din. En jente ignorerte dette, og moren døde 365 dager senere. Beklager at jeg ikke ignorerer denne, men jeg elsker min mor ♥

Sukk, slike "jeg skal gi dere så dårlig samvittighet at dere kommer til å spamme statusene deres med idiotiske copy-fraser"-statuser er så rævva.

• Liker 1
Skrevet

Den der synes jeg er direkte kvalmendes, snakk om å være ja.. :kjefte: Ser jeg den på min oppdateringsgreie, så kommer det nok en eller annen form for rekasjon fra min side.. :filer:

• Liker 2
Skrevet

Huff! Det der er jo rett og slett kjedebrev. Jeg tror grunnen til at den møkka spres er at mange blir rammet av akutt overtro når de får den selv. Så tør de plutselig ikke å la være å kopiere den for tenk hvis..?

Skrevet

Jeg synes det er litt koselig med dialekt på sosiale nettverk og slikt, føler jeg hører personens stemme i hodet, hehe. Men ellers er jeg enig i det meste som blir nevnt her, særlig de utrolig teite kjedemeldingene som fyller opp veggen min hver eneste dag.

• Liker 1
Skrevet

Til hver eneste en av dere som er på min venneliste gamle venner og nye venner. Jeg liker å møte deg her. Jeg liker å høre om deg og din familie. Jeg er ikke bare glad for å regne deg som venn, men også familie. La oss se hvem som faktisk viser oppmerksomhet. Som liker dette innlegget og deretter kopierer dette på statusen sin. Jeg skal se hvem som virkelig setter pris på familie og vennskap. Takk for at du er en del av livet mitt ♥

Grem. Måten man virkelig setter pris på familie og vennskap er altså gjennom klipp og lim?

• Liker 1
Skrevet

Beskriv meg med din forbokstav <33 kopier å se hva du får <333

Gjest Raindrops
Skrevet

Beskriv meg med din forbokstav <33 kopier å se hva du får <333

Det aller verste med slike er når ingen svarer på dem :nigo:

• Liker 2
Skrevet

"Live as long as you may. The first twenty years are the longest half of your life!!!!!!!!!!!!"

Hva? :klo: Skal hun bare leve i 40 år?

Skrevet

Jeg har en på vennelista som hadde en av disse "Er du en ekte venn? Lik eller du blir slettet fra min venneliste". Personen fikk en 'like', og en kommentar om at han hadde en stor jobb foran seg med å slette alle bortsett fra en. Jeg er fortsatt på vennelista hans foråsidetsånn.

Ellers synes jeg disse forbanna "kommenter et hjerte og jeg skal si deg hva jeg liker ved deg" og alle dens variasjoner er veldig irriterende. De som har slike er gjerne av den yngre delen av familien, så det er sikkert en fjortisgreie. Håper jeg.

Oppdateringer om hvilken dag det er, er egentlig litt slitsomt. Det er greit av og til, men når den samme personen forteller meg hvilken dag det er fra torsdag til mandag begynner det å bli nok. Personen ligger nå på skjult.

• Liker 1
Skrevet

Ellers synes jeg disse forbanna "kommenter et hjerte og jeg skal si deg hva jeg liker ved deg" og alle dens variasjoner er veldig irriterende. De som har slike er gjerne av den yngre delen av familien, så det er sikkert en fjortisgreie. Håper jeg.

Har en på rundt 40 som driver med dette og. Så det er vel kanskje en fjortis og førtis-greie..

Skrevet

Hvis du er på Allah's side så sett den inn

på 10 andres profiler, hvis du er på djevelens side ignorer det.

Allah vil gjøre to ting for deg i natt ♥

Javel

Gjest Sjokoladebolle
Skrevet

Hvis du er på Allah's side så sett den inn

på 10 andres profiler, hvis du er på djevelens side ignorer det.

Allah vil gjøre to ting for deg i natt ♥

Javel

Lurer på hva Allah har tenkt å gjøre jeg? :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...