Gå til innhold

Hvilke facebook statuser irriterer deg mest?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Stolte mødre med teite dikt!

Har hatt en del på face når som skriver noe sånt som "Du spør om hva slags jobb jeg jeg har?! Jeg er en MAMMA! Det betyr at jeg er vekkerklokke, sykesøster, minibank, psykolog...etc etc etc".

Det morsomste med dette, er at samtlige mødre som har lagt ut dette, faktisk ikke har noen jobb.

Edit: skriveleif

:klaske: Jeg har og den der! Blomstrer som bare det på oppdateringssiden min....Javel du er mamma, jeg er student, jeg leser som bare fy hver dag, jeg har deltidsjobb (minst 5 av dere som poster denne har ingen jobb og sitter på kafe hele dagen - innsjekkingene deres avslørere dere) og jeg har mye annet jeg holder på med jeg og. Det er nesten sånn at jeg poster den under en av de der :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg irriterer meg litt over de som legger ut f.eks bare ":("

eller "Fy faen, så jævlig :(", slik at folk naturligvis spør hva det er, hvor de selvfølgelig ikke kan skrive dette, da det er for personlig. Hva er da poenget med å dele med alle at noe tydeligvis er galt, hvis det er så personlig at det ikke kan deles uansett.

Ellers føler jeg at jeg kan ukeplanen til enkelte.

Hvor de hver dag skriver at de jobber fra 08-16 så skal trene, så skal i stallen. Og hver fredag skal de dele med alle at nå er det helg, som om det er et sjokk at helgen kom denne uka også. "hørte jeg helg?", "helg ;D" osv osv nedover hele siden.

Gjest CrazyCatlady
Skrevet

Noe jeg har irritert meg over i det siste er konstant syting fra enkelte.

Alt er så forferdelig,de er så slitne,de har så mye å gjøre,ungene maser osv osv.Alle kan ha en dårlig dag,men når de skriver sånt omtrent hver dag flere ganger om dagen da blir det bare irriterende.

Også den mest er irriterende er de som kun setter et: :( :/ ,"Uff" eller noe i den duren. Det er kun for at folk skal spørre sånn at de kan syte enda litt mer og for at de skal få masse sympati.

• Liker 1
Skrevet

Alt er så forferdelig,de er så slitne,de har så mye å gjøre,ungene maser osv osv.Alle kan ha en dårlig dag,men når de skriver sånt omtrent hver dag flere ganger om dagen da blir det bare irriterende.

Også den mest er irriterende er de som kun setter et: :( :/ ,"Uff" eller noe i den duren. Det er kun for at folk skal spørre sånn at de kan syte enda litt mer og for at de skal få masse sympati.

Og vennene dems kommenterer og gir dem sympati og sånne flotte visdomsord! :)

• Liker 1
Gjest Consensio
Skrevet

Enig.

Pleier bare å skrive til kommentar: "om det er så ille så burde du jo gjøre noe med det"

Pleier å bli helt stille fra dem en stund.

Jeg kan også syte litt på tryneboka, men det er sjeldent og med et smil eller lignende. De som syns alt er grusomt hver dag, hele uka, uke etter uke...sukk, gjør en endring i livet deres da. Hjelper ikke bare sitte å syte.

Skrevet

Enig.

Pleier bare å skrive til kommentar: "om det er så ille så burde du jo gjøre noe med det"

Pleier å bli helt stille fra dem en stund.

Jeg kan også syte litt på tryneboka, men det er sjeldent og med et smil eller lignende. De som syns alt er grusomt hver dag, hele uka, uke etter uke...sukk, gjør en endring i livet deres da. Hjelper ikke bare sitte å syte.

Jeg har en som syter over at andre syter. Hun kan skrive "folk er så sure og klager på alt i dette landet!!!" minutter etter at hun har skrevet ting som "hvorfor skal vi sende penger ut av landet når det finnes unger her hjemme som ikke har råd til sydentur engang!!!! :kjefte: "

:sjenert:

Gjest Sjokoladebolle
Skrevet

Jeg har en som syter over at andre syter. Hun kan skrive "folk er så sure og klager på alt i dette landet!!!" minutter etter at hun har skrevet ting som "hvorfor skal vi sende penger ut av landet når det finnes unger her hjemme som ikke har råd til sydentur engang!!!! :kjefte: "

:sjenert:

Sydentur? :skratte:

• Liker 2
Skrevet

Sydentur? :skratte:

Jeg tillot meg å karikere henne en smule ;)

Men det er jo de som mener at man er fattig hvis man ikke får reist til syden med ungene, da blir de jo mobbet på skolen, må vite. Hvorfor sende penger til fattige barn i Afrika, når våre egne stakkars barn ikke har råd til å reise ned og kikke på de fattige barna?

• Liker 3
Skrevet

Æsj.. en ny har dukket opp:

Planlegg at du gifter deg. Regler: Gå til din profil, se på vennene til venstre på skjermen. Ta de første 8 i rekkefølge..

Jeg gifter meg med:

Best Man

Brudepike:

Personen som prøver å stoppe deg:

Wedding crasher:

Prest:

Personen som spiser opp all kaken:

Personen som blir fullest:

Skrevet

De applikasjonene er litt irriterende. De som en spør dataen om diverse ting "når gifter jeg meg," "hvilken farge er sjelen min" .. slike ting. Det er ikke sant, hallo. Egentlig skulle jeg ønske det, siden jeg har tatt den giftemål greia, og da sa det til neste år. Tviler på at det er tilfellet, siden jeg ennå ikke er forlovet. Men det hadde vært fint, i hvert fall å bli forlovet til neste år. :)

Skrevet

Jeg har en kjenning som er utdannet innenfor et utrolig snevert felt og som daglig syter over at han er arbeidsledig. Eneste grunnen til at han går ledig er jo at han nekter å ta alt som ikke er en forskerstilling innen hans utrolig snevre HF felt, så jeg blir ganske irritert av å se oppdateringene hans hele tiden.

Skrevet

Jeg har en kjenning som er utdannet innenfor et utrolig snevert felt og som daglig syter over at han er arbeidsledig. Eneste grunnen til at han går ledig er jo at han nekter å ta alt som ikke er en forskerstilling innen hans utrolig snevre HF felt, så jeg blir ganske irritert av å se oppdateringene hans hele tiden.

Ha ha! Ser for meg statuser som: "Kjedelig å aldri få jobb. Hvorfor blir det aldri stillinger ledig innen tredveårskrigens innvirkning på setergrendene i de indre delene av Oppland fylke?"

"Når skal Universitetet forstå hvor viktig det er å opprette et banebrytende prosjekt med mange stipendiatstillinger innen Ibsens bruk av indirekte objekt?"

• Liker 12
Skrevet

Ha ha! Ser for meg statuser som: "Kjedelig å aldri få jobb. Hvorfor blir det aldri stillinger ledig innen tredveårskrigens innvirkning på setergrendene i de indre delene av Oppland fylke?"

"Når skal Universitetet forstå hvor viktig det er å opprette et banebrytende prosjekt med mange stipendiatstillinger innen Ibsens bruk av indirekte objekt?"

Haha, det verste er at det er akkurat sånn han er :skratte:

Skrevet

Ting som ligger på most recent akkurat nå.. :

Pers1: heia livet!!!!

Pers2: jaaa, kjeder meg i hel :(

Pers1: jeg er trøtt :(

Pers2: ‎:(

Beskriv meg med DIN forbokstav ♥

Kopier denne til din profil og se hva du får

I tillegg hater jeg de som skriver på profilen til vennene sine noe lignende som ''du er elsket<3 send denne til alle vennene du bryr deg om'' og så er man selv venn med vedkommende som sender ut de og får ikke en sånn selv.. Da begynner man virkelig å lure om det er en ordentlig venn eller ikke..

• Liker 1
Skrevet

Haha, en sånn person hadde jeg faktisk likt å ha på lista. Heller en snever nerd enn en fjasete kopikatt :)

• Liker 1
Skrevet

Ha ha! Ser for meg statuser som: "Kjedelig å aldri få jobb. Hvorfor blir det aldri stillinger ledig innen tredveårskrigens innvirkning på setergrendene i de indre delene av Oppland fylke?""Når skal Universitetet forstå hvor viktig det er å opprette et banebrytende prosjekt med mange stipendiatstillinger innen Ibsens bruk av indirekte objekt?"

:skratte: Så herlig! :skratte:

• Liker 1
Skrevet

To all the girls who are in a hurry to have a boyfriend or get married, a piece of Biblical advice: "Ruth patiently waited for her mate Boaz." While you are waiting on YOUR Boaz, don't settle for any of his relatives; Broke-az, Po-az, Lyin-az, Cheatin-az, Dumb-az, Drunk-az, Cheap-az, Lockedup-az, Goodfornothin-az, Lazy-az, and especially his third cousin Beatinyo-az. Share if it made you smile!

What??????

Gjest Silvermist
Skrevet

To all the girls who are in a hurry to have a boyfriend or get married, a piece of Biblical advice: "Ruth patiently waited for her mate Boaz." While you are waiting on YOUR Boaz, don't settle for any of his relatives; Broke-az, Po-az, Lyin-az, Cheatin-az, Dumb-az, Drunk-az, Cheap-az, Lockedup-az, Goodfornothin-az, Lazy-az, and especially his third cousin Beatinyo-az. Share if it made you smile!

What??????

Jeg forsto vitsen, men den var veldig dårlig.

• Liker 1
Skrevet

Det er fryktelig irriterende når folk skriver på dialekt!

"No har æ vorre på skola"

Grøss :tristbla:

• Liker 2
Skrevet

Det er fryktelig irriterende når folk skriver på dialekt!

"No har æ vorre på skola"

Grøss :tristbla:

Ka d e me folk som itj takle dialækt da tru?

:fnise:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...