Savagedlight Skrevet 10. september 2011 #541 Skrevet 10. september 2011 Skulle vært et "fyllefilter".
Gjest Hikken Skrevet 11. september 2011 #542 Skrevet 11. september 2011 Du er på et mentalsykehus... (trykk @ og en tilfeldig bokstav) 1. Personen som gjorde deg gal: 2. Person som la deg inn: 3. Din lege: 4. Personen i hjørnet som sikler på seg selv: 5. Din romkamerat: 6. Personen som hjelper deg med å rømme: Denne syns jeg er rett og slett usmakelig. 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #543 Skrevet 11. september 2011 "ÅÅhhh, jeg er såå driotaaa ass, kan noen hente meg å kjøre meg hjemmm ?!" "Legger meg å sooover i ei grøft. aldri vært så full før" Men de klarer som regel å sjekke inn at de "is at grøfta" før de sovner. 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #544 Skrevet 11. september 2011 Slik så gårsdagen ut for en venninne av meg: endelig, snart øl ♥... Med jentene for engangsskyld :* Nesten drita LOL fuck my life............. HTC kan brenne elleer renne... OIII fikk faenma logga inn påHTC tlf min...det var liv : hvor er øla mine enkli,,, serr, ingen kan ane seg hvor fvåt jeg blei på vei hjem ..... helt syyyyyyyyyyyyyyyykt . syns synd på meg selv. EEh hvem gidder å mate meg lisom...? dør her. LASSES NÅ!?! orker ikke gå...igjen 5 i senga, hit med penga !! natta ♥ gief me foood i dont evenn.blasbøabla myseeee'elf Herregud :gjeiper:
Gjest Varpunen Skrevet 11. september 2011 #545 Skrevet 11. september 2011 Slik så gårsdagen ut for en venninne av meg: endelig, snart øl ♥... Med jentene for engangsskyld :* Nesten drita LOL fuck my life............. HTC kan brenne elleer renne... OIII fikk faenma logga inn påHTC tlf min...det var liv : hvor er øla mine enkli,,, serr, ingen kan ane seg hvor fvåt jeg blei på vei hjem ..... helt syyyyyyyyyyyyyyyykt . syns synd på meg selv. EEh hvem gidder å mate meg lisom...? dør her. LASSES NÅ!?! orker ikke gå...igjen 5 i senga, hit med penga !! natta ♥ gief me foood i dont evenn.blasbøabla myseeee'elf Herregud :gjeiper: Man må da ha en sabla kjedelig kveld om man gidder/får tid til å poste så mye dritt på fjesern! 2
cilipili Skrevet 11. september 2011 #546 Skrevet 11. september 2011 De som bare skriver hint som: "Noen ganger er det ikke vits å prøve engang" for at andre skal skrive: "Hva har skjedd, vennen?" osv.. 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #547 Skrevet 11. september 2011 De som på død og liv skal fortelle alle hvor flinke de er til å trene, absolutt hver eneste gang de har trent (eller vil at folk skal tro de har trent). Samme med de som er så forbanna flinke til absolutt alt absolutt hele tiden (som har gjort storrengjøring, bakt boller og brød, vasket klær og trent før vi andre engang har tenkt på å krype ut av senga) Og så alle de som skal være så jævla kryptiske, bare for å å kommentarer med spørsmål om hva de mener. Eksempler: "Å som jeg gleder meg til i morgen!" "Nå er det ikke lenge igjen. Dette blir spennende!" "Håper på det beste i dag" etc etc etc
AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #548 Skrevet 11. september 2011 Slik så gårsdagen ut for en venninne av meg: endelig, snart øl ♥... Med jentene for engangsskyld :* Nesten drita LOL fuck my life............. HTC kan brenne elleer renne... OIII fikk faenma logga inn påHTC tlf min...det var liv : hvor er øla mine enkli,,, serr, ingen kan ane seg hvor fvåt jeg blei på vei hjem ..... helt syyyyyyyyyyyyyyyykt . syns synd på meg selv. EEh hvem gidder å mate meg lisom...? dør her. LASSES NÅ!?! orker ikke gå...igjen 5 i senga, hit med penga !! natta ♥ gief me foood i dont evenn.blasbøabla myseeee'elf Herregud :gjeiper: Er du fra Bamble?
HopelessFear Skrevet 11. september 2011 #549 Skrevet 11. september 2011 En som poster bilder av seg med bar overkropp, minst 2 ganger daglig. Han er slank, men har ikke så mye å skryte av når det gjelder muskler. Når han i tillegg sier "Nå begynner det å ligne noe" og "Sexy thing!" om bildene, så blir det for mye. 2
#sober# Skrevet 11. september 2011 #550 Skrevet 11. september 2011 En som poster bilder av seg med bar overkropp, minst 2 ganger daglig. Han er slank, men har ikke så mye å skryte av når det gjelder muskler. Når han i tillegg sier "Nå begynner det å ligne noe" og "Sexy thing!" om bildene, så blir det for mye. Haha, nå lo jeg faktisk høyt!
Mynona Skrevet 11. september 2011 #551 Skrevet 11. september 2011 En som poster bilder av seg med bar overkropp, minst 2 ganger daglig. Han er slank, men har ikke så mye å skryte av når det gjelder muskler. Når han i tillegg sier "Nå begynner det å ligne noe" og "Sexy thing!" om bildene, så blir det for mye. Haha.. det er så morsomt med de som kommenterer at de selv er sexy!
Gjest Anuket Skrevet 11. september 2011 #552 Skrevet 11. september 2011 Denne dukket opp i sted: Sett dette på din status om du kjenner en mann som har vært forkjølet og overlevd. Du hjelper da menn med å forstå at mirakler kan skje! Synes den egentlig er litt morsom, da de er helt umulig å få mannfolk til legen Men jeg gir den et par timer, da er det garantert 20 stk som har den på statusen sin... 1
Gjest Silvermist Skrevet 11. september 2011 #553 Skrevet 11. september 2011 Denne dukket opp i sted: Sett dette på din status om du kjenner en mann som har vært forkjølet og overlevd. Du hjelper da menn med å forstå at mirakler kan skje! Synes den egentlig er litt morsom, da de er helt umulig å få mannfolk til legen Men jeg gir den et par timer, da er det garantert 20 stk som har den på statusen sin... Hehehe, den var jo faktisk litt bra
Gjest Bond Skrevet 11. september 2011 #555 Skrevet 11. september 2011 (endret) Statusene som kommer på lørdagskveldene er alltid like irriterende... "uuuut i kveld!!!" "coctails med venninner :D" "ÅÅhhh, jeg er såå driotaaa ass, kan noen hente meg å kjøre meg hjemmm ?!" "Legger meg å sooover i ei grøft. aldri vært så full før" Øhh... sistenevnte staver jo fryktelig bra til å være dritings.. :gjeiper: Men sånn ellers. Jeg tror jeg irriterer meg mest over kopierte statuser, spesielt om man skal plutselig ha en slags dyp mening eller betydning: "kopi dette videre ellers dør alle av brystkreft", eller.. er vel heller "hvis du nå sprer dette videre da kurerer alle" type greier. Og kjærester/samboere som skal være så koselige på veggene til hverandre. Jeg elsker deg Nei jeg elsker deg mer Ååå så koslig, nei jeg elsker deg eeeennnnåååå meeer! hjertehjertehjerte Endret 11. september 2011 av Bond
AnonymBruker Skrevet 12. september 2011 #556 Skrevet 12. september 2011 Jepp He, he. Skjønte det siden du nevnte Lasses 1
Wolf Skrevet 12. september 2011 #557 Skrevet 12. september 2011 Status feltet burde vært fjernet rett og slett.
Mynona Skrevet 12. september 2011 #558 Skrevet 12. september 2011 Status feltet burde vært fjernet rett og slett. Nei, for noe tøv! Da har vi ikke noe å le av og irritere oss på og snakke om... 3
Kråkesaks Skrevet 12. september 2011 #559 Skrevet 12. september 2011 En som poster bilder av seg med bar overkropp, minst 2 ganger daglig. Han er slank, men har ikke så mye å skryte av når det gjelder muskler. Når han i tillegg sier "Nå begynner det å ligne noe" og "Sexy thing!" om bildene, så blir det for mye. Høres ut som noe eksen til stedatteren min kunne gjort. Han har en del "vise fram kroppen"-bilder på fb. gjerne som profilbilde. Det har vel også vært at han har kommentert at han skal få seg sixpack snart osv.
Alice123 Skrevet 14. september 2011 #560 Skrevet 14. september 2011 (endret) Stolte mødre med teite dikt! Har hatt en del på face når som skriver noe sånt som "Du spør om hva slags jobb jeg jeg har?! Jeg er en MAMMA! Det betyr at jeg er vekkerklokke, sykesøster, minibank, psykolog...etc etc etc". Det morsomste med dette, er at samtlige mødre som har lagt ut dette, faktisk ikke har noen jobb. Edit: skriveleif Endret 14. september 2011 av Alice123 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå