AnonymBruker Skrevet 25. april 2013 #1981 Skrevet 25. april 2013 Har ei som driver å misjonerer på facebook. Hvis noen prøver å provosere henne, diskutere noe, stille spørsmål ved troen hennes eller noe annet som går imot henne, begynner hun å lire av seg samme gamle regla om hvordan det er Satan som snakker gjennom dem og at hun skal be for at de skal bli frelst og bla bla bla... Herreguuuud, møkkakjerring! Eneste grunnen til at jeg ikke sletter henne er at det er hysteeeeerisk den ene gangen i måneden hvor hun ikke lenger vender det andre kinnet til men heller klikker i vinkel på motsigerne, hvorpå hun dagen etterpå beklager og skriver sine bønner ut på facebook for alle å skue... Idiot. Og så er det en fyr jeg kjenner som MÅÅÅÅÅ plage alle statusene med hjernedøde kommentarer... Siste er ei som delte et nokså bra kåseri om ikke å disse overvektige, kommer han blant mange givende, konstruktive kommentarer med "haha, disser". SHEEEZ!!! Anonym poster: aec02b5cf45a941d2e4b281c6a2ad0ed
Ixnay Skrevet 25. april 2013 #1982 Skrevet 25. april 2013 (endret) Det samme gjelder vel egentlig katteeiere og Ikke helt, jeg har stadig hundebilder på min newsfeed, men veldig sjelden kattebilder.. Har ikke katt (dyr i det hele tatt) selv altså. Eidt for å legge til, har heller aldri sett en katt som har egen profil, men i dag så jeg at mange av mine venner er venner med en av mine venners hund på facebook.. Den der skjønner jeg ikke. Driver forresten og irriterer meg over ei som har hatt ny jobb i en uke og skryter av hvor faaaaantaaastisk den nye jobben er (jepp, kjøper den når du driver og surfer på facebook i arbeidstiden) Også er jeg temmelig lei alle visdomsord bilder om dagen. Hender det dukker opp et og annet gullkorn, men de er det langt i mellom! De fleste er så klisje at det gjør vondt Endret 25. april 2013 av Ixnay
Gjest Emmanuelle Skrevet 25. april 2013 #1983 Skrevet 25. april 2013 Hadde også ei sånn bibel-dame på face. Merkelige er at hun har 2 profiler, og jeg ble lagt til på begge mens våre felles venner er på den "normale". Mulig hun føler jeg trenger å bli frelst? Ble litt lei av å ha bibelvers, innsjekkinger på Salem Menighet og statuser som "Der hvor du går vil Jesus alltid følge deg" på newsfeeden min, med kommentarer av fellow bibelfolk a la "Amen", "Halleluja" og "Jesus er livet, veien og kjærligheten". Jeg så ikke annen utvei enn å slette henne, selv om hun er ei veldig søt og sjenert jente til vanlig. 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2013 #1984 Skrevet 25. april 2013 Jeg har flere gravide på min facebook, men hun ene er ekstrem: "En ting er sikkert,er en fin vekkerklokke for kjæresten for tiden så d er iallefall positivt at er vokner hver dag kl 0600:p Nå e han sendt på jobb og e skal prøve å få mæ litt søvn! Inni natta å mye vann e har i kroppen nå,helt hoven og klumpete heile me! 33+5 ♥" Og sånn er det hver dag. Hvor mye hun har sovet, hvor vondt hun har i ryggen, og mye sånn "nå er mannen sendt på jobb, prøve å få i seg litt frokost og legge seg igjen, ikke lett med denne ryggen :-P <3". Videre har jeg også disse alenemødrene hvor ungen er blitt 3-4 år, og de ikke har kommet seg i jobb enda. Ungen blir sendt i barnehagen, så de kan gjøre mer eller mindre fornuftige ting hjemme. "Gullungen er i bhg, så nå skal ho mor ta litt sol og gå seg en tur ;-)" og "hente mini i bhg, så skal vi ha spaghetti til middag før ho mor kan slappe av foran tv`en resten av kvelden". Gjerne 4-5 oppdateringer til dagen om mini, spaghetti, solarium, klesvask osv. Samme alenemødrene som fremsetter liksomtrusler til I don`t know who: "Du varer ikke 2 min, lille venn, du burde ha skjønt at dette gikk dårlig for deg ;-) ;-)" hvorpå en av de andre svarer noe sånt som "at det er mulig å være så feig, haha, noen er bare helt fortapte ;-) Pass deg lille venn ;-)". HAHA, mye rart på facebook altså. Anonym poster: 919c196729341ef60f5f7d127ce0887d 4
AnonymBruker Skrevet 25. april 2013 #1985 Skrevet 25. april 2013 Jeg har en småbarnsmor som hver eneste dag skriver "snart levere gullet i barnehagen, så dra og trene" og lignende intetisigende treningsstatuser. Antall statuser burde tilsi at hun burde være sylslank og utrolig veltrent by now. Men nei. Og hver dag kjører jeg forbi henne der hun står med barnevogna og venter på bussen til barnehagen. Som ligger rundt en sving og opp en bakke. Sånn gidder man ikke trene, altså? Anonym poster: 099b5cbe229f4262894e27c1e8a2f230 3
makkapakka Skrevet 25. april 2013 #1986 Skrevet 25. april 2013 De er de samme som krever oppmerksomhet på facebook hele tiden, men det gir ikke mye av seg selv. Det er kun JEG HAR, gjort noe MEST FANTASTISKE ever... selvfølgelig har de det, ANNENHVER DAG.... 1
Samaysa Skrevet 25. april 2013 #1987 Skrevet 25. april 2013 Jeg har en småbarnsmor som hver eneste dag skriver "snart levere gullet i barnehagen, så dra og trene" og lignende intetisigende treningsstatuser. Antall statuser burde tilsi at hun burde være sylslank og utrolig veltrent by now. Men nei. Og hver dag kjører jeg forbi henne der hun står med barnevogna og venter på bussen til barnehagen. Som ligger rundt en sving og opp en bakke. Sånn gidder man ikke trene, altså? Anonym poster: 099b5cbe229f4262894e27c1e8a2f230 Har et inntrykk av at enkelte av de som skryter mest om trening og maser om kosthold, er dem som egentlig ikke er så veldig spreke. Eksempler som jeg har sett er f.eks. tjukka har vært på spinning i dag eller deler bilder om hva palmeolje gjør med blodårene osv.... 1
Gjest Gjest_clown Skrevet 25. april 2013 #1988 Skrevet 25. april 2013 (endret) . Endret 6. november 2015 av clown 5
Gjest Emmanuelle Skrevet 25. april 2013 #1989 Skrevet 25. april 2013 Har et inntrykk av at enkelte av de som skryter mest om trening og maser om kosthold, er dem som egentlig ikke er så veldig spreke. Eksempler som jeg har sett er f.eks. tjukka har vært på spinning i dag eller deler bilder om hva palmeolje gjør med blodårene osv.... Second that! De som alltid sjekker inn på treningssenteret er også de som legger ut bilde av oreo-kaka noen timer etterpå. Jeg trener 3-6 dager i uka og legger aldri ut noe som helst (med mindre jeg har slått en løperekord og er heftig stolt av meg selv).
Samaysa Skrevet 25. april 2013 #1990 Skrevet 25. april 2013 Jeg foretrekker faktisk bilder av dyr fremfor unger. Men klart, alt med måte! Forstår meg heller ikke på folk som daglig poster bilder av seg selv. (Selvfølgelig er alle tatt i den samme vinkelen. Det viktigste er å ta bildet litt ovenfra fra siden, slik at man skjuler dobbelhaka og framhever kinnbeina. Liten antydning til trutmunn og selvfølgelig stor kløft 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2013 #1991 Skrevet 25. april 2013 Second that! De som alltid sjekker inn på treningssenteret er også de som legger ut bilde av oreo-kaka noen timer etterpå. Jeg trener 3-6 dager i uka og legger aldri ut noe som helst (med mindre jeg har slått en løperekord og er heftig stolt av meg selv). Sånn er jeg også! Og selv da er jeg så flau over å faktisk legge ut treningsstatus (selv om jeg er stolt) at jeg legger til "Nå går jeg imot alle løfter om ikke å være en sånn som poster treningsgreier" eller lignende. Hun jeg kjenner som legger ut det om barnehagen og trening legger ut at hun skal trene hver.eneste.dag. Blir litt mye, hvis hun faktisk hadde gjort en skikkelig innsats når hun var på trening isteedet for å eh...hva hun nå gjør...hadde vel resultatene kommet også. Anonym poster: 099b5cbe229f4262894e27c1e8a2f230 1
Gjest Emmanuelle Skrevet 25. april 2013 #1992 Skrevet 25. april 2013 Jeg foretrekker faktisk bilder av dyr fremfor unger. Men klart, alt med måte! Forstår meg heller ikke på folk som daglig poster bilder av seg selv. (Selvfølgelig er alle tatt i den samme vinkelen. Og så står det "Torsdag <3 " eller "Helg <3" ved bildene. Jeg har kalender, og skjønner ikke helt hvorfor jeg må se bilde av ansiktet ditt for å forstå hvilken dag der er. Har lyst til å skrive "cool story bro" 1
Gjest Gjest_clown Skrevet 25. april 2013 #1993 Skrevet 25. april 2013 (endret) . Endret 6. november 2015 av clown
Gjest Gjest_clown Skrevet 25. april 2013 #1994 Skrevet 25. april 2013 (endret) . Endret 6. november 2015 av clown 2
Samaysa Skrevet 25. april 2013 #1995 Skrevet 25. april 2013 Hva ellers? Jeg mener, folk flest er bare fine fra én vinkel uansett. Helst skal de være tatt i speilet på badet! HVORFOR tar folk bilde av seg selv på dass? Viktig å huske på å skylle ned, så man ikke legger ut slike bilder da Advarsel for ekkelt bilde !!!
Gjest Gjest_clown Skrevet 25. april 2013 #1996 Skrevet 25. april 2013 (endret) . Endret 6. november 2015 av clown
Gjest LonelyAngel Skrevet 25. april 2013 #1997 Skrevet 25. april 2013 Det verste er de som tror de er så jævlig sunne. Legger ut bilder av den sunne maten hver dag, ala; "Se hva jeg har lagt i dag! :):) sunn# godmat# glede# osv... Og for ikke å glemme treningsfreakene som absolutt må legge ut et bilde hver gang de er utforbi huset. Ala; "Fantastisk å gå ut i den vakre naturen!!! Livet smiler! Natur# Sunn# Trening# Energi# osv.. Spyr av de der.. Get a life. 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2013 #1998 Skrevet 25. april 2013 Hva ellers? Jeg mener, folk flest er bare fine fra én vinkel uansett. Helst skal de være tatt i speilet på badet! HVORFOR tar folk bilde av seg selv på dass? Fordi det er et speil der, og godt med lys. Vanskelig å finne en god positur uten speil, da kunne man jo risikere å ta bilde fra feil vinkel. Facebookbabes burde lære seg å ta bilde med fjernutløser. Speilreflekskamera har de jo som regel allerede. Anonym poster: b9ed44b63c06d9bbfeeb3a5c641f3d7d 2
Gjest vilma2000 Skrevet 25. april 2013 #1999 Skrevet 25. april 2013 En på min FB jobber som butikksjef på Cubus og hun legger ut laaange statuser opptil flere ganger om dagen om hvordan det er på jobb "ÅÅÅ i dag har det vært så mange kunder assa! Vi har solgt mye fine lyse bukser så tror det blir en fin-fin vår i år<3 Nå skal jeg spise kyllingslaat til lunsj som Eva tok med til alle jentene. Snill<3 Jaja, kom innom en tur hvis du er i sentrum da! Cubus-girlsa liker besøk:)"
Gjest strykebrett Skrevet 25. april 2013 #2000 Skrevet 25. april 2013 Vet ikke om jeg har sagt det før i denne tråden (den har jo blitt ganske lang), men jeg misliker når folk bruker FB til å reklamere for noe de selger, særlig hvis det er ofte. Har noen bekjente som driver litt med sånn home-parties, og det er jo greit nok det, men det er stadig bilder av alt mulig skrap de selger med skrytetekster under og oppfordringer til å bestille NÅÅÅ for da får man rabatt. Greit nok med reklame fra bedrifter, men når venner prøver å pakke drittprodukter på venner blir det for dumt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå