AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2011 #861 Skrevet 14. oktober 2011 Guri, nå ble jeg nysgjerrig på hvem denne personen er. Også fra samme by som meg da! Hehe, jeg er også fra samme by og dauer av nysgjerrighet.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2011 #862 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg har ei venninne med flere barn, og disse barna er visstnok alltid syke! Jeg tror hun måler feberen på dem hver dag, og er det 0,2 grader over normalen så blir de holdt hjemme fra bhg/skole... Problemet er at ungene ikke er syke, og dette er et fag jeg kan! Blir nesten provosert på vegne av folk som faktisk er syke, og på ungene som hopper og spretter og koser seg og lurer på når de kan få gå tilbake til skolen.
Gjest Varpunen Skrevet 15. oktober 2011 #863 Skrevet 15. oktober 2011 Er det noen som har prøve å linke denne tråden i sitt facebokstatusfelt? Jeg har litt lyst.... kanskje noen tar hintet? Og kankskje noen blir fly forbanna fordi jeg har outet dem på et netttforum ...
Cata Skrevet 15. oktober 2011 #864 Skrevet 15. oktober 2011 Barna gror ut av fanget vårt, MEN aldri ut av HJERTET vårt ♥♥ Javel, javel, men damen har barn i 20-årsalderen og setter denne som sin status annenhver uke omtrent. Én gang hadde holdt i massevis...
ara Skrevet 15. oktober 2011 #865 Skrevet 15. oktober 2011 F.eks: " I dag har jeg støvsugd, vaska, strøket klær, klippet plena, bakt brød, laget middag, gått med bikkja, kjørt unga dit, vært der, gjort det...." Hverdagslige ting som ALLE mennesker gjør eller må gjøre i løpet av en dag eller uke, er de mest irriterende statusene syntes jeg! 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #866 Skrevet 15. oktober 2011 F.eks: " I dag har jeg støvsugd, vaska, strøket klær, klippet plena, bakt brød, laget middag, gått med bikkja, kjørt unga dit, vært der, gjort det...." Hverdagslige ting som ALLE mennesker gjør eller må gjøre i løpet av en dag eller uke, er de mest irriterende statusene syntes jeg! Denne har jeg ikke sett enda, men den kommer nok: Puster inn... puster ut... puster inn... puster ut. 2
Gjest CrazyCatlady Skrevet 15. oktober 2011 #867 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg er egentlig litt lei av alle helsearbeiderne som konstant skal klage når de har nattevakt.Ok,en gang i blant hadde vært greit,men hver eneste gang de skal ha nattevakt så er det:"Uff,skal ha nattevakt.1 av 3 igjen." osv. Konstant klaging på at de er trøtte,at de ikke har tid til unger,venner eller mannen, og alt er så utrolig slitsomt på grunn av alle nattevaktene. 1
Gjest Bomullsdott Skrevet 16. oktober 2011 #868 Skrevet 16. oktober 2011 Har en som skriver "Ha en fin dag" nesten hver eneste dag og "Ha en fin uke" nesten hver mandag. Ikke misforstå, det er kjempehyggelig og positivt, men jeg syns det blir litt mye å gjøre det hver dag og hver mandag, da mister det mye av sjarmen og blir bare teit og kvalmende positivt. Hadde man skrevet det en sjelden gang i mellom hadde det ikke gjort noe, men hun skriver nesten ikke noe annet. Så har jeg en som skriver mange engelske sitater i hytt og pine. Sitatene er ikke gode en gang, bare om en eller annen gutt. Det er så fjortis. Hadde hun eid litt moderasjon hadde det ikke vært så ille, men hun skriver jo de engelske sitatene flere ganger i uka. Alle skjønner jo hva det er hun tenker på, hvorfor skal hun pakke det inn i slike fjollete sitater?
Gjest Bomullsdott Skrevet 17. oktober 2011 #869 Skrevet 17. oktober 2011 Om du vært edru hele 2011, sett denne på din status! :-) om du tror jeg lyver, trykk liker! 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #870 Skrevet 17. oktober 2011 Om du vært edru hele 2011, sett denne på din status! :-) om du tror jeg lyver, trykk liker! Har et par fjortiser som har samme varianter bare med "Om du er jomfru sett denne på statusen. Tror du jeg lyver, trykk liker:p:p:p". Åja, for det er SÅ kult å vise hele FB at du har pult! Status, hva... 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #871 Skrevet 17. oktober 2011 Hehe, jeg er også fra samme by og dauer av nysgjerrighet. Har ikke samvittighet til å røpe henne helt, men kan si at hun nylig flyttet til Kr.sund (og faker bare dialekten på Face, fordi forloveden snakker sånn :gjeiper: ). Og bor visst hos en kompis av forloveden der det kreler med katter. Tror hun er 30-31 år og har som sagt en sønn i tidlig skolealder. 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #872 Skrevet 17. oktober 2011 "Æ kommer ikke til å smile igjen. Ever." Seriously?
Gjest Hikken Skrevet 17. oktober 2011 #873 Skrevet 17. oktober 2011 (endret) En venninne av meg på 18 har i flere uker lagt ut statuser nå som " Godt å vite at jeg ikke kan stole på deg " " Jeg trodde vi var venner, men der tok jeg visst feil. " osv osv, og etter å ha vært dum nok til å spørre hva som har skjedd, så SLETTER hun dem istedet for å svare Det viste seg senere at det var om søstra hennes fordi hun hadde fortalt til moren deres at hun både røykte og drakk. Prøvde selv å fortelle denne jenta at hun heller burde ta det opp med storesøsteren sin, istedet for å legge ut kryptiske beskjeder på facebook, men neida. Hun ignorerte meg også for ett par dager siden fordi jeg tok søsterens parti istedet for hennes. Endret 17. oktober 2011 av Hikken
Silisium Skrevet 17. oktober 2011 #874 Skrevet 17. oktober 2011 De som tilsynelatende ikke får skrytt nok over hvor herlig deres liv er - når venner og særlig familie, vet at dette ikke engang er tilfelle. Alt i livet til vedkommende ser i følge FB ut som en eneste stor fest. Noe jeg vet den ikke er... Vedkommende har det alt annet enn lett, ting går ikke etter planen økonomisk, psykiske problemer og personen er det nesten synd på, pga løgnene på FB. Nei, i denne verden må vi visst lyve om at vi yter vårt beste på alle felt i livet. Det er jo in å være travel, og samfunnet krever omtrent at vi er perfekte bidragsytere og vi bør rekke alt innen kort tid. Slike "skyndte meg til"-statuser eller lykkelig-status: "idag har jeg ryddet, vasket, børstet hår av katten. Så nå skal jeg unne meg en time eller to med joggesko på, før lille Pia skal bli hentet i barnehagen. Vi er en så utroooolig lykkelig familie <3 <3" Ikke for å plage lykkelige mennesker, altså. Det jeg sikter til er dem som jeg vet at sliter... derfor blir det falskt, og lager et uekte bilde på hvordan samfunnet rundt oss faktisk fungerer. Ja takk til litt ulykkelige statusoppdateringer
Gjest Consensio Skrevet 17. oktober 2011 #875 Skrevet 17. oktober 2011 Men er det ikke bra at et menneske som sliter klarer p finne positive ting i livet? 1
Gjest Caca Skrevet 17. oktober 2011 #876 Skrevet 17. oktober 2011 Ny status for hver eneste lille ting som skjer i løpet av en fotballkamp.. Hvis jeg ønsket alle detaljer hadde jeg sett kampen eller gått inn på VG live.
Silisium Skrevet 18. oktober 2011 #877 Skrevet 18. oktober 2011 Consensio: ikke noe er bedre enn det, men problemet kommer når det tilsynelatende "lykkelige" uttrykket som kommer fram på FB, ikke stemmer oversens med virkeligheten. Jeg kjenner vedkommende som jeg nevnte lenger opp. Hvorfor kan ikke flere skrive både om oppturer og nedturer på FB? Det blir så krampeaktig om man kun publiserer ens tanker i lykkerus, og framstiller et falskt glansbilde. Og aldri noe som kan vitne det gram om mislykkethet. Det kan virke som om samfunnet stiller et krav til at vi skal være perfekte, og at det er dette vi ønsker å formidle til andre. Hvor mange skriver slikt på FB: "NÅ er det kaos i heimen. Minsten banner, sengetøyet skulle vært vasket for en stund siden, og jeg har ikke fått trent på lenge! Hjelp :-o" Hvor mange skriver slikt på FB: "Fryd i heimen! Minsten har lært alfabetet, rent sengetøy er på og jeg skal straks avgårde på trening! Herlig dag!" Vi ønsker rett og slett å framstå perfekte, ikke som mennesker som lærer og feiler... 1
Gjest Consensio Skrevet 18. oktober 2011 #878 Skrevet 18. oktober 2011 Ja, da er jeg en av de som du sier er nærmest ikke-eksisterende Jeg kan skrive om oppturer som at jeg har laget en vellykket middag eller gjort rent huset, og samtidig skrive om ting som ikke går så bra - uten at det blir verken glorifiserende eller sytete
Silisium Skrevet 18. oktober 2011 #879 Skrevet 18. oktober 2011 Consensio: ja, du er visst one of a kind Greit å ha en nyansert balanse på det der. Det blir liksom litt mer spennende med variasjon! Men altså, er man happy-go-lucky hele tiden, så for all del - del dette med oss Så lenge det er ektefølt! Men del det med oss også når noe ikke går som planlagt, at noe blir ødelagt eller gullfiskene dør. Da gir en også andre FB-brukere muligheten til å kunne vise medlidenhet, empati og gi råd.
Benedicte22 Skrevet 18. oktober 2011 #880 Skrevet 18. oktober 2011 Babystatuser og kjærestekosemose statuser.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå