Gå til innhold

Hvilke facebook statuser irriterer deg mest?

Fremhevede innlegg

Skrevet

"Jeg har verdens beste mann <3 "

" Utrolig glad i deg mannen min <3 "

Hver eneste dag! Seriøst. Flott at de har det bra, men er det virklig nødvending å spy det ut på facebook hele tida?

Videoannonse
Annonse
Gjest utoginn
Skrevet

Dette var interessant.

Vi er ganske irriterte, men hva gjør vi med det?

Skrevet

en og samme person...

1. Ut på tur aldri sur :)

2. Joggetur i skogen var like godt som alltid! :D

3. Trening med xxx :D

4. Vært på joggetur med xxx :D

5. Nettopp kommet hjem fra fjellet :))

6. Joggetur idag med xx og xx :D

7. Vært på tur idag med xx :D

8. Fjelltur idag! :D

9. Vært på joggetur i regnet idag! :D

10. Joggetur i dag med xx :D

11. Gått på fjellet idag :D:D

12. SUUUPER padletur idag!

13. Ettermiddagstur!! :D

14. Joggings i finaværet!! :D

begynner å bli litt lei når det er de ENESTE statusene som kommer tytende ut.. jada, flott at du trener!

• Liker 3
Gjest Applecore
Skrevet

Dette var interessant.

Vi er ganske irriterte, men hva gjør vi med det?

Unsubscribe?

• Liker 1
Skrevet

Ei som er sammen med en jeg kjenner. De skriver til hverandre HELE tiden, skal liksom bevise hvor fantastiske de er. Joda, de har det sikkert greit de, men får litt "hvem skal de imponere/gjøre sjalu denne gangen"-vibber av dem begge. Det blir litt... too much rett og slett. I forbindelse med at han skal være med i kroppsbygging-konk. har det tatt helt av med statuser og oljeinsmurte bilder :fnise:

Hun: Da var nm endeligt øve og eg e døds stolte av min sinnsykt fantastiske samboer xxxxxxxxxx :D du e kanon flinke! ♥ eg e stolte som bare faen av deg, og du må bare stå på videre:D ska ver her å støtta deg eg♥

Han svarer: Tusen takk vennen:) du har vert veldig goe :) ska ikkje se vekk i fra at d blir ein gang te me d styre :P men då vett eg me fikse d :D:D elske deg♥

Har desidert verdens beste og mest fantastiske mann som samboer xxxxxxxxxxx. og det besta av alt: han e kun min!:D:D♥♥

Han på hans vegg: Verdens beste kjæreste<3<3<3

Hun: Det har eg og<3<3<3

Har verdens snilleste, beste og omtenksome samboer♥ elske deg♥

Han på veggen hennes: Ja,ska bli skam nice :D:D bare et par dager te nå så ligge me på beachen i tyrkia:D:D♥ Elske deg jentå mi:D

Litt overdose, trooor alle har fått med seg at de er verdens heldigste lizzzzom :filer::fnise:

Det verste er at jeg mistenker at begge gjør det for å gjøre exen sin sjalu, de ble sammen rett etter brudd på begge kanter, og ryktene sier de er litt hevngjerrige på å vise hvor superdupert de har det nå ;)

For å ikke snakke om særskrivingsfeilene i fleng:p Det irriterer meg generelt!

Det verste med denne var at den var skrevet på dialekt. Det er ingenting som heter: Jentå!

Det heter flink, ikke flinke.

• Liker 1
Skrevet

Æsj, har ei venninne som er veldig ustabil. Nå er hun tydeligvis ekstra ille.

Står opp til metervis med visdomsord på veggen. Tuller ikke. Prøvde å bla meg ned til bunnen, men rakk ikke alt før jeg måtte på jobb. Hun har vært oppe i hele natt og gått helt berserk. Begynner å bli litt lei av å lese all "nå-skal-jeg-ta-meg-sammen" visdomsordene eller "ekte-venner"-visdomsord eller "drit-i-de-som-er-slemme"-visdomsord.

Så gjør noe da! Ikke bare sitt der!

Det er veldig få som kommenterer alt det der, men her om dagen var det ei som skrev: "Når har du tenkt å sette alle disse store ordene ut i handling?"

Da ble det stille et par dager.

Tror nok hun blir skjult i løpet av dagen.

• Liker 2
Skrevet

Jeg hater de som prøver og få deg til og spørre og samtidig ber om sympati i statusen sin..

"fy faen for en dårlig dag, jeg kan ikke tro alt som har skjedd, jeg er så lei meg nå jeg buufreakinghuu"

" :'( <'3 "

Kan ikke alle dere som skriker etter det på facebook gå kjøpe dere ett liv?!!!

• Liker 1
Skrevet

"nå skal jeg snart på skolen"

en time senere:

"jaja, får begynne og gjøre meg istand til skolen da"

30 min senere:

"Nå drar jeg til skolen"

45-50 min senere:

"Sitter på skolen"

en time til senere:

"Norsk time på skolen, kjedelig, teit lærer blabla"

En stund senere:

"Lunsj på skolen, sitter i kantina"

Etter lunsj:

"tilbake i timen, kjedelig, vil hjem og sove"

en liten stund senere:

"endelig snart ferdig på skolen.

Og ennå litt senere:

"Endelig hjemme i senga mi og slapper av, skolen var kjedelig ass"

OMG MY EYES ARE FUCKING BURNING!!!!!!!!!!! :bond:

• Liker 5
Skrevet

I barseltiden slet jeg veldig, babyen sov ikke og hadde kolikk, jeg hadde åpne sår på brystene, sopp og brystbetennelse og lavt jern, jeg følte meg helt forferdelig, fikk ikke gjort noe, var kjempetrøtt og helt i svime.

Og så hadde jeg en venninne på fb som hadde født samtidig, som oppdaterte status hele tiden med:

rask joggetur før frøkna våknet i dag morges!

bakte herlige kornbrød mens frøkna sover!

lage deilig middag i dag, feirer at frøkna er 3 uker!

kjempekoselig med venninnelunsj i dag!

Jeg gråt og gråt, følte meg så utrolig mislykket.

• Liker 4
Skrevet

I barseltiden slet jeg veldig, babyen sov ikke og hadde kolikk, jeg hadde åpne sår på brystene, sopp og brystbetennelse og lavt jern, jeg følte meg helt forferdelig, fikk ikke gjort noe, var kjempetrøtt og helt i svime.

Og så hadde jeg en venninne på fb som hadde født samtidig, som oppdaterte status hele tiden med:

rask joggetur før frøkna våknet i dag morges!

bakte herlige kornbrød mens frøkna sover!

lage deilig middag i dag, feirer at frøkna er 3 uker!

kjempekoselig med venninnelunsj i dag!

Jeg gråt og gråt, følte meg så utrolig mislykket.

Du skulle bare skrevet: Siden du syder av overskudd, så kan du bare hjelpe meg litt!

• Liker 4
Skrevet

"Jeg har verdens beste mann <3 "

" Utrolig glad i deg mannen min <3 "

Hver eneste dag! Seriøst. Flott at de har det bra, men er det virklig nødvending å spy det ut på facebook hele tida?

Når jeg leser sånne statuser så tenker jeg supersjalu mann som er nødt til å konstant få bekreftelse fra dama si om at hun er glad i ham. Spesielt hvis de har vært sammen en stund.

Skrevet

En ser godt hvem som virkelig er vennene dine når det gjelder... De lar deg i allefall ha egne meninger og lar deg være den du er :) er tydelig noen som ik tåler att andre har egne meninger osv. og ik tåler en "liten" diskusjon... Nei da tenker vi i stedet, nei hu sletter vi, for henne kan jeg ik prate el diskutere m for da får jeg ik rett vettu!! Jeg bryr meg egentlig ik, men vist folk ik tåler att andre har meninger også , ja da vet ik jeg...... Ik rart det er krig i værlda ;)))

...og en lang diskusjon under der hun og et par andre ler og gjør narr av vedkommende, og skriver at de ihvertfall ikke har bruk for sånne venner! Kvinnfolk på over 40 år! Forøvrig samme dame som la så grundig ut om sønnen som hadde brukket armen.

OG det er utrolig irriterende at hun konsekvent skriver ik istedet for ikke!

• Liker 1
Skrevet

...og en lang diskusjon under der hun og et par andre ler og gjør narr av vedkommende, og skriver at de ihvertfall ikke har bruk for sånne venner! Kvinnfolk på over 40 år! Forøvrig samme dame som la så grundig ut om sønnen som hadde brukket armen.

OG det er utrolig irriterende at hun konsekvent skriver ik istedet for ikke!

Si at du mener 4! Vær så snill! :sukk:

• Liker 4
Skrevet

Jeg har lagt merke til i det siste at det har blitt svært lav terskel for å henge ut forelesere og de kullansvarlige på studiet jeg går. Jeg har klassevenninner som skriver fullt navn og uflatterende ord i statusene sine. Er det bare jeg som synes det er ganske langt over grensa...? :klo:

• Liker 2
Skrevet

Når jeg leser sånne statuser så tenker jeg supersjalu mann som er nødt til å konstant få bekreftelse fra dama si om at hun er glad i ham. Spesielt hvis de har vært sammen en stund.

Dette paret har vært sammen i over 3 år, så jeg vil si at det mulig stemmer! :gjeiper: Her er det jenta i forholdet som daglig skriver sånne statuser da. Dagens status:

"slapper av på sofaen med verdens beste mann ♥

Elsker deg, mannen min ♥"

Skrevet

"Jeg har 890 venner på facebook, men hvor mange ville egentlig brydd seg om det skjedde noe med meg? lik om du ville brydd deg. ♥"

:sukk:

• Liker 1
Skrevet

"Jeg har 890 venner på facebook, men hvor mange ville egentlig brydd seg om det skjedde noe med meg? lik om du ville brydd deg. ♥"

:sukk:

Haha... så tragisk... Hva er forresten poenget med å ha 890 venner på face? Er det alle man en gang har møtt?

Skrevet

Dette paret har vært sammen i over 3 år, så jeg vil si at det mulig stemmer! :gjeiper: Her er det jenta i forholdet som daglig skriver sånne statuser da. Dagens status:

Kunne ikke falt meg inn i måndeskinn å skrive noe sånt om mannen min. Hvis det ikke er bursdag eller noe sånt da. Syns det nøyer seg med å si det direkte til han.

Skal vel innrømme at jeg har facerapet han et par ganger da :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Jeg også har en venninne som alltid må nevne kjæresten i statusen, selv om det ikke har noe med det opprinnelige budskapet å gjøre:

Frokost på senga:)♥ mannen min ! I dag skal jeg kose meg!:D

Etter man har vært på jobb og setter seg i bilen og ser en rosebukett og et søtt kort fra kjæresten kan man ikke annet enn å gå rundt å smile:) elsker deg Tommy! ♥

Er så hærlig når Leon er kosegutt!♥ slappe av med Tommy i kveld før det er jobb i morgen tidlig ;p

God morgen:) skal leke og kose meg med Leon og Tommy før jeg drar på jobb:) ♥

Ikke i form:/ ♥ Tommy & Leon♥

osv osv

Skrevet

Ikke akkurat en facebook-status, men like irriterende er det med sånn "send videre for å finne ut om han liker deg/hater deg/likegyldig til deg/vil kysse deg/osv!", og denne var virkelig over the top!

"put a heart on my wall. ( with no comment ) NO BOYS ALLOWED!!! So dont send to boys.. If you put a heart on my wall , I'll do the same on your wall. And if a boy asks why there are so many hearts on your wall , hes in love with you.. Send this to all girls online"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...