AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #741 Skrevet 3. oktober 2011 "jeg er i uke 6 , og har ett enormt sug på sjokolade" Disse har jeg sett alt for mange av i det siste. Jeg skjønner jo det bare er kødd, samme som da det sto om "28min, 7cm" eller hva det nå var og "jeg liker å gjøre det på stolen i gangen". Hva er vitsen med å skrive slik? Sukk... Hva betyr disse statusene egentlig?
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #742 Skrevet 3. oktober 2011 Hva betyr disse statusene egentlig? Den ene er hvor du setter fra deg veska og den med minuttene er skostørrelse og hvor lang tid du bruker på å fikse håret.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #743 Skrevet 3. oktober 2011 Den ene er hvor du setter fra deg veska og den med minuttene er skostørrelse og hvor lang tid du bruker på å fikse håret. Ja, og det skal visstnok være med på å kurere brystkreft... 1
Litia Skrevet 3. oktober 2011 #744 Skrevet 3. oktober 2011 Spytter du på meg... tørker jeg det bort ! Slår du meg...kan jeg ta det ! snakker du dritt om meg... gidder jeg ikke og høre på deg ! ...Men rører du min familie eller noen andre som står meg nær, kan du like gjerne begynne og grave din egen grav !!!!!!!!!!!!!!!!!!! sett denne på din status hvis din familie og nære betyr alt for deg♥ Hva om jeg spyr på deg, da? 6
Mynona Skrevet 3. oktober 2011 #745 Skrevet 3. oktober 2011 (endret) "jeg er i uke 6 , og har ett enormt sug på sjokolade" Disse har jeg sett alt for mange av i det siste. Jeg skjønner jo det bare er kødd, samme som da det sto om "28min, 7cm" eller hva det nå var og "jeg liker å gjøre det på stolen i gangen". Hva er vitsen med å skrive slik? Sukk... Kanskje det er en ny "morsomhet" som gravide driver med? Eller skal vi bare tro at alle er gravide plutselig?! KJEMPEGØY! Endret 3. oktober 2011 av Mynona-83
Mynona Skrevet 3. oktober 2011 #746 Skrevet 3. oktober 2011 Har en venn på face som stadig vekk legger ut linker hvor hun skriver en liten setning, og så "hva synes/mener du?" Hun maner opp til diskusjon, men det er jo aldri noen som diskuterer. Hun er den samme som legger ut egenskrevne filmanalyser hvor hun anbefaler filmer osv. Skikkelige analyser altså, sånne vi ble tvunget til å skrive på vgs. Hun er 25-ish, så det er ikke skoleoppgaver hun driver med... Og der er det heller ingen som kommenterer.. Er egentlig ikke irriterende, men litt snålt.. Så jeg ler egentlig av det..
HedvigR Skrevet 3. oktober 2011 #747 Skrevet 3. oktober 2011 Hehe, en sånn venn har jeg og. Han legger hver dag ut forskjellige "dype" refleksjoner, og avslutter alltid med "Kjør debatt". Men det er aldri noen som svarer :/ Synes nesten litt synd på ham.
Mynona Skrevet 3. oktober 2011 #748 Skrevet 3. oktober 2011 Hehe, en sånn venn har jeg og. Han legger hver dag ut forskjellige "dype" refleksjoner, og avslutter alltid med "Kjør debatt". Men det er aldri noen som svarer :/ Synes nesten litt synd på ham. Hehe.. skjønner jo at de kan gjøre det et par ganger, men jeg tror jeg hadde slutta med deg om jeg ikke fikk respons..
Gjest strykebrett Skrevet 3. oktober 2011 #749 Skrevet 3. oktober 2011 eg ga deg ti roser og sa: Vårt vennskap vil vare helt til den siste rosen dør og du sa: Men jeg vil ikke at vårt vennskap skal dø, noengang. Jeg smilte til deg og sa: ta det rolig, den tiende rosen er av plastikk ♥♥♥Send denne til alle vennene du aldri vil miste♥♥♥
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 3. oktober 2011 #750 Skrevet 3. oktober 2011 eg ga deg ti roser og sa: Vårt vennskap vil vare helt til den siste rosen dør og du sa: Men jeg vil ikke at vårt vennskap skal dø, noengang. Jeg smilte til deg og sa: ta det rolig, den tiende rosen er av plastikk ♥♥♥Send denne til alle vennene du aldri vil miste♥♥♥ Herligheten, noe så kleint :gjeiper: 2
Cata Skrevet 3. oktober 2011 #751 Skrevet 3. oktober 2011 eg ga deg ti roser og sa: Vårt vennskap vil vare helt til den siste rosen dør og du sa: Men jeg vil ikke at vårt vennskap skal dø, noengang. Jeg smilte til deg og sa: ta det rolig, den tiende rosen er av plastikk ♥♥♥Send denne til alle vennene du aldri vil miste♥♥♥ Den var jo så tørr at den nesten var morsom.
MalloryK Skrevet 3. oktober 2011 #752 Skrevet 3. oktober 2011 Hvorfor skal folk fortelle absolutt alt som feiler de, eller som legen sa? Kanskje 10 av de 300 er nære venner. Er det kun sympati de er ute etter?
Alvina Skrevet 3. oktober 2011 #753 Skrevet 3. oktober 2011 Det verste er vel: Kondolerer, tenker på deg. 1
Gjest ThatWoodcut Skrevet 4. oktober 2011 #754 Skrevet 4. oktober 2011 Går du opp i vekt, snakker folk. Går du ned i vekt snakker folk. Sier du meningen din, snakkes det. Forsvarer du deg, snakkes det. Uansett hva du gjør og sier, vil det alltid være noen som kritiserer deg. Hvis du er stolt av deg selv, slik du er, sett denne på din status. La folk bare snakke! Vi er skapt av våre foreldre, formet av livet. Så jeg er meg, vær glad i meg eller GI FAEN! Det er ditt valg ♥ Man skulle tro denne kom fra en jente i alderen 14-18... det gjør den ikke. Han er 50 3
Gigi Skrevet 4. oktober 2011 #755 Skrevet 4. oktober 2011 Går du opp i vekt, snakker folk. Går du ned i vekt snakker folk. Sier du meningen din, snakkes det. Forsvarer du deg, snakkes det. Uansett hva du gjør og sier, vil det alltid være noen som kritiserer deg. Hvis du er stolt av deg selv, slik du er, sett denne på din status. La folk bare snakke! Vi er skapt av våre foreldre, formet av livet. Så jeg er meg, vær glad i meg eller GI FAEN! Det er ditt valg ♥ Man skulle tro denne kom fra en jente i alderen 14-18... det gjør den ikke. Han er 50 2
Gjest Hikken Skrevet 4. oktober 2011 #756 Skrevet 4. oktober 2011 Nå har hun 40 år gamle kjerringa begynt å gnåle om sånt piss som " Jeg trodde jeg kunne stole på dere, men jeg kan visst ikke det.. " " Dette er mitt liv, mine bilder, FUCK OFF! " :kgbaby: 1
Gjest Raindrops Skrevet 4. oktober 2011 #757 Skrevet 4. oktober 2011 (endret) R.I.P [sett inn navn og fødselsdate - "dødsdato"] - ignorer denne statusen hvis du ikke ville brydd deg. - lik denne statusen hvis du ville være trist eller lei deg. - Kommenter ett ♥ dersom du hadde kommet i begravelsen min. - Post dette som statusen din og se hvem som faktisk bryr seg om deg Fy faen så mange toskete venner jeg har. Edit: Enda en gitt Det er singel uka! Hvis du er singel,så putt dette på din status, hvis noen sender deg en melding med ''♥' ',så vil den personen endre på det Endret 4. oktober 2011 av Raindrops 1
Gjest Varpunen Skrevet 5. oktober 2011 #758 Skrevet 5. oktober 2011 Nå har hun 40 år gamle kjerringa begynt å gnåle om sånt piss som " Jeg trodde jeg kunne stole på dere, men jeg kan visst ikke det.. " " Dette er mitt liv, mine bilder, FUCK OFF! " :kgbaby: Det er vel ingenting som heter "mine bilder" når man legger dem ut på facebook? :gjeiper: 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2011 #759 Skrevet 5. oktober 2011 Litt anonymisert: - "Har det tungt nå..." - 3-4 svar av typen "klappe på, hva er i veien?!" - "Vil ikke snakke om det på FB" Dagen etter fra samme person: - "Ingen som bryr seg når man har det vanskelig jo " Nei, du gav jo klar beskjed om du ikke ville snakke om det, forbannede dramaqueen! 13
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2011 #760 Skrevet 5. oktober 2011 Folk som indirekte syter etter oppmerksomhet, vil bli trøstet, men forteller ikke hva det er. Eller som konstant har det fælt og har en trang til å dele det med hele facebook. Leste et sted der det stod ; Face your problems, don't Facebook your problems. ENIG Og selfølgelig de kjente chatbrevene med; "Nå skal vi lure gutta litt , blablalba skriv det og det på statusen din" åhh, spyr. Lages det av personer med fritidsproblemer ? 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå