Gå til innhold

Hvilke facebook statuser irriterer deg mest?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ser jeg noen poste den der på facebook skal jeg personlig skjelle dem ut. Det der er bare sykt. Tenk på de som har gjennomgått abort :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det virker på meg som at de fleste i denne tråden ikke liker grunntanken bak Facebook. :gjeiper:

• Liker 2
Skrevet

Ser jeg noen poste den der på facebook skal jeg personlig skjelle dem ut. Det der er bare sykt. Tenk på de som har gjennomgått abort :tristbla:

Syns de bare kan se den jeg. Det er frivillig og bli gravid og frivillig å ta det bort.

Altfor mange bruker abort som prevensjon.

Skrevet

Syns de bare kan se den jeg. Det er frivillig og bli gravid og frivillig å ta det bort.

Og mange tar det med tungt hjerte fordi de har psykiske problemer eller kanskje er kraftige rusmisbrukere. Kanskje er barnet ett resultat av Incest mellom far og datter og barnet kan da ende opp med store skader om det blir bært fram. Jeg kjente selv en gutt ( han var riktikgnok 100% frisk ) som fant ut at hans bestefar egentlig var hans far ( som hadde plantet barn på datteren sin ) og den gutten følte sånn skyld at han tok livet sitt.

• Liker 3
Skrevet

Det er det slettes ikke, man kan ha mange ulike scenarioer hvor det å gravid slettes ikke var frivillig - så den påstanden blir i mine øyne helt feil.

Jo mange bruke abort som prevansjon, men synes fremdeles det er en usmakelig tekst å legge ut.

• Liker 2
Gjest Consensio
Skrevet

Ikke alltid. Hva med voldtekt, sviktende prevensjon osv?

Da er det fortsatt frivillig med abort, men det kan likevel være traumatisk.

Jeg er kronisk syk med dårlig økonomi. Jeg kan ikke ta vare på et barn, likevel ble jeg gravid selv om jeg brukte prevensjon og jeg valgte å ta abort fordi jeg ikke unnet et barn å bli født i en verden hvor mor ikke er frisk nok til å ta seg av det.

Men det var like fullt en grusom avgjørelse som jeg tenker på nesten daglig selv det er mange år siden, og syns ikke noe om slike tåpelige FB-statuser som liksom skal gi meg enda mer dårlig samvittighet

• Liker 6
Skrevet

Folk som hevner seg på andre folk ved å fortelle hva og hvor stygt og fælt det den "skyldige" har gjort. Patetisk! Har du noe å si så si det direkte til vedkommende!

Skrevet

Folk som hevner seg på andre folk ved å fortelle hva og hvor stygt og fælt det den "skyldige" har gjort. Patetisk! Har du noe å si så si det direkte til vedkommende!

Hmm..? Eksempel?

Skrevet

Det virker på meg som at de fleste i denne tråden ikke liker grunntanken bak Facebook. :gjeiper:

Jeg liker Facebook!! Det er brukerne jeg ikke liker.. Neida.. Men dette er ikke en tråd om morsomme statuser eller statuser som får oss til å smile, men om det som er irriterende med de. Og det er jo det samme som går igjen fra de fleste da; de som sier A, men ikke B, skrytepavene, ammetåkedamene, kopimaskinene...

Skrevet

Hmm..? Eksempel?

Usikker på om det var dette Mubba mente, men jeg har en venninne som alltid skriver facebookstatuser om folk hun krangler med. Av typen "Ååh, noen folk er så sykt patetiske!! Trodde gode venner alltid skulle stille opp, men der tok jeg visst feil!"

• Liker 1
Skrevet

Hmm..? Eksempel?

Vegginnlegg av typen: "Jeg trodde du var en god venn, og så går du bak ryggen min? Så lite var altså vennskapet vårt verdt for deg.. Ja, der er 10 års vennskap ødelagt! Jeg er så j**vla forbanna på deg!".

Skrevet

Usikker på om det var dette Mubba mente, men jeg har en venninne som alltid skriver facebookstatuser om folk hun krangler med. Av typen "Ååh, noen folk er så sykt patetiske!! Trodde gode venner alltid skulle stille opp, men der tok jeg visst feil!"

Absolutt en gjennganger!

Skrevet

haha.. vedkokmmende har misforstått litt, tror jeg. :)

Ang. diskusjoner med gode venner, så syns jeg at en god venn bør være enig med deg når du har rett, og ro deg i land når du tar feil eller går for langt.

Skrevet

Har en på vennelista som tagger seg overalt på "steder".

____ dropped anchor at the port o' Toalettet.

____ dropped anchor at the port o' Benken ute i hagen

____ dropped anchor at the port o' Spisestua

og sånn fortsetter det ut dagen og dagen derpå

Skrevet

Åja, sånn å forstå Xhaphan og Mubba. Har heldigvis ingen sånne.. Hadde en gang men de er sletta.

Skrevet

Utrolig mange skriver navnet på en person som statusen sin. Hva er greia med det, betyr det bare at de har prøvd å søke på personen og har skrevet i feil felt? Jeg har nesten gått i den fella selv et par ganger...

Skrevet

Jeg har en som gjentar statusene sine om hun ikke får kommentarer.

Som regel er det ymse visdomsord og narde "morsomheter".

Hun hadde en status igår, uten kommentarer eller "likes", og idag har hun postet den på nytt.

Jeg lurer på hva greia er.. Det er ikke direkte irriterende, bare rart.

Gjest snoopy_93
Skrevet

"Hei, mitt navn er Amy Bruce. Jeg er 7 år gammel, og jeg har alvorlige lungekreft. Jeg har også en stor svulst i hjernen min, fra gjentatte slag. Legene sier jeg vil dø snart hvis dette ikke er fast, og min familie kan ikke betale regninger. The Make A Wish Foundation, har avtalt å donere syv cent for hver gang denne meldingen blir sendt på. For de av dere som sender dette sammen, jeg takker deg så mye, men for de som ikke sender det, hva går rundt kommer rundt. Ha et hjerte. Sett dette som statusen din ♥" Den irriterer meg.

Skrevet

Hvordan måler de liksom antall ganger den er sendt videre?? Og noen kunne vel ha pussa litt på språket før de sendte den videre. Google translate er ikke så god på setningsoppbygging.

• Liker 4
Gjest Sjokoladebolle
Skrevet

"Hei, mitt navn er Amy Bruce. Jeg er 7 år gammel, og jeg har alvorlige lungekreft. Jeg har også en stor svulst i hjernen min, fra gjentatte slag. Legene sier jeg vil dø snart hvis dette ikke er fast, og min familie kan ikke betale regninger. The Make A Wish Foundation, har avtalt å donere syv cent for hver gang denne meldingen blir sendt på. For de av dere som sender dette sammen, jeg takker deg så mye, men for de som ikke sender det, hva går rundt kommer rundt. Ha et hjerte. Sett dette som statusen din ♥" Den irriterer meg.

Jeg har fått noe liknende på mail fra ei venninne. Det ble stille da jeg spurte henne om hvordan de kan finne ut at denne mailen blir sendt videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...