Gjest Emera Skrevet 27. september 2011 #661 Skrevet 27. september 2011 Det har visst blitt en farsott å serieposte YouTube-musikkvideoer... Argh!
Mynona Skrevet 27. september 2011 #662 Skrevet 27. september 2011 Veldig mye spotify-greier i dag. Trine hører på xxx Jørgen høerr på xxx Trine hører på xxx Trine hører på xxx Jørgen.... Det er riktignok bare på tickeren, men lite spennende. (noen som vet hvordan man får det bort) De der lange som Anuket og Henriette la ut har jeg sett noen av i dag og. Men har ikke lest de. Orker ikke.. Bare hopper over. 1
Gjest strykebrett Skrevet 27. september 2011 #663 Skrevet 27. september 2011 Denne har sirkulert hos meg i dag: Religion It's like a penis. It's fine to have one. It's fine to be proud of it. But please don't whip it out in publing and start waving it around. And PLEASE don't try to shove it down my childrens throats.
Gjest Consensio Skrevet 27. september 2011 #664 Skrevet 27. september 2011 Det har visst blitt en farsott å serieposte YouTube-musikkvideoer... Argh! Det er jo helt supert da! Bli introdusert for ny musikk
HopelessFear Skrevet 27. september 2011 #665 Skrevet 27. september 2011 Det er jo helt supert da! Bli introdusert for ny musikk Ikke når det er liste smørje hele greia.
Bloodless Skrevet 27. september 2011 #666 Skrevet 27. september 2011 Jeg er en av de skyldige i Spotifyspam, men jeg var faktisk ikke klar over at absolutt alt kom på tickeren. Litt tåpelig. Men nå er det ikke listepopmøl da, så kanskje folk overlever.
Gjest ThatWoodcut Skrevet 27. september 2011 #667 Skrevet 27. september 2011 Sjekket akkurat facebook da denne dukket opp ikke mindre enn på 4 statuser: BREV FRA TRØNDERMOR TIL TRØNDERSØNN Kjære guten min. Æ skriv det hær breve sakte for æ veit at du itj læs så fort. No bor vi itj der vi bodd før længer, da du dro hjæmmafra. Far din læst i avisa at dæm flæste uløkkan skjer i hjæmmet, så vi har fløtta. Æ kainn dessværre itj seinn dæ nå adræss, fordi dæm som bodd her før oss tok me sæ veiskilte å husnommre når dem fløtta, så dæm itj trængt å skift adræsse sjøl. Huse 'e skikkelig fint. Det e te å me ei vaskemaskin hær. Men æ' e itj så sikker på om dein fungere helt bra. I forrige uke så hadd æ oppi nånn klær, trækt i snora - å sia har æ itj sjett dæm. Det va to låkk på denj, men vi har itj bruk for låkkan på bade der maskina står, så de eine bruke vi te brødfjøl. Den anjer va det et stort høl i så det har vi som ramme roindt bilde av 'en beste'far. Være e fint da. Det regna berre to gang i forrig uka. Første gangen regna det i tre daga å ainner gangen i fire. Når det gjeld denj jakka du villa at æ sku seinn dæ, så sa'n onkel Jonas at deinn villa bli aillt for tung å seinn i posten, mæ aill knappan på. Så æ kløpt dæm av, å la dæm i innerlomma. Søstra di fikk nættopp en onge. Æ har itj hørt om det vart gut eill pi, så æ kainn itj sei om du har vorte onkel eill tante. Hainn onkel Harry datt oppi ei tønn' me heimbreinnt i forrig vekka. Vi prøvd å dra'n opp, men hainn bærre flira å villa´tj kom opp. Te slutt drukna'n da. Vi fikk'en kremmert å hainn breinn einda. Eillers så har det itj skjedd så vældig mytji her... Klæm fra Mamma PS Æ skulla ha seinnt dæ nå pæng, men kommfoluitten va aillerede ijænnklistra.. Orka ikke å lese hele, hater dialekter, men det er vel en eller annen dum vits eller kjedebrev tenker jeg.. Denne står under 'svenskevitser' i vitseboken jeg hadde da jeg var liten. Ca. 10 år siden...
StickyFingers Skrevet 27. september 2011 #668 Skrevet 27. september 2011 En på min facebook er så irriterende at det er moro. Brukeren av facebook legger ut avisartikler HELE TIDEN og er selvsagt mye bedrevitende enn både statsministeren, politiet, psykologer etc. Alt som legges ut er negativt ladet. Som kreft, rus, og lignende. Det er den samme sure suppa fra denne personen hver dag, og enkelte dager poster personen 3-4 avisartikler etter hverandre, med en status i tillegg hvor personen bare må fortelle hvor fælt det er med hva som skjer i verden og hvorav personens mening selvsagt topper artikkelen.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #669 Skrevet 28. september 2011 Falske vænna - spør aldri om mat * Ekte vænna - e årsaken te at du e tom for mat Falske vænna - har aldri sett deg gråte * Ekte vænna - vil gråte sammen med deg Falske vænna - veit nån få ting om deg * Ekte vænna - kunne skreve bok om deg Falske vænna - banke på ytterdøra hos deg Ekte vænna - går rett inn å sei; "jeg er hjemme!" Falske vænna - hjælpe deg opp når du dett * Ekte vænna - hoppe oppå deg. Falske vænna - e me deg for ei stund * Ekte vænna - e me deg heile livet Falske vænna - kommer te å læse statusen * Ekte vænna - kommer te å stjele den Les denne. Er det ikke noe som ikke stemmer her? (se hvor jeg har markert med rødt) (Jeg svarer anonymt, siden jeg har kommentert det irl og ikke vil røpe identiteten min hvis hun leser dette) 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #670 Skrevet 28. september 2011 Før husker jeg at Lille Amy gikk på Facebook. Trist historie, men når en har lest den 30-40 ganger blir en rett og slett lei. Pleier å gi meg etter en gang jeg. Oppdager jeg at jeg har lest noe før så leser jeg det ikke igjen og ihvertfall ikke 30-40 ganger.... 1
Gjest Consensio Skrevet 28. september 2011 #671 Skrevet 28. september 2011 Les denne. Er det ikke noe som ikke stemmer her? (se hvor jeg har markert med rødt) (Jeg svarer anonymt, siden jeg har kommentert det irl og ikke vil røpe identiteten min hvis hun leser dette) Den første er jo riktig, men den andre ser helt feil ut.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #672 Skrevet 28. september 2011 Den første er jo riktig, men den andre ser helt feil ut. Jeg hadde ihvertfall ikke satt pris på at folk kom og spiste opp maten min. 2
Capricorn Skrevet 28. september 2011 #673 Skrevet 28. september 2011 Jeg hadde ihvertfall ikke satt pris på at folk kom og spiste opp maten min. Den er nok bare veldig satt på spissen. Spiser man masse mat så trives man hos vennene. De må har utvidet hvor mye vi kan skrive i statusfeltet. Før kunne vi ikke skrive så mye, men nå ser det ikke ut til at det er ende på det.
Gjest Consensio Skrevet 28. september 2011 #674 Skrevet 28. september 2011 Jeg hadde ihvertfall ikke satt pris på at folk kom og spiste opp maten min. Her forsyner mine venner seg av maten som finnes. Det er nok det første jeg sier når de kommer hjem til meg for første gang, at her er det bare å forsyne seg for jeg er elendig til å huske å tilby dem ting hele tiden
Gjest Spinell Skrevet 28. september 2011 #675 Skrevet 28. september 2011 Den er nok bare veldig satt på spissen. Spiser man masse mat så trives man hos vennene. De må har utvidet hvor mye vi kan skrive i statusfeltet. Før kunne vi ikke skrive så mye, men nå ser det ikke ut til at det er ende på det. Ah, da er det sikkert derfor de ulidelig lange vitsene og historiene vises i sin helhet, også. Før sto det i alle fall bare etpar linjer og deretter måtte man trykke for å se mer. En på min venneliste oppdaterer statusen med laaange vitser av den trønderhistorietypen minst 5 ganger daglig, så de siste dagene er det blitt mye skrolling, kan man si
Gjest Iah Skrevet 28. september 2011 #676 Skrevet 28. september 2011 Jeg har ei som de siste dagene har informert om at det er noe stort som kanskje skal skje i dag. Hun har hatt nedtelling, krysset fingrene og full pakke. Slike statuser har hun postet mist en gang hver dag i 14 dager. Men vil hun svare på hva hun gleder seg til og håper på? Nei! Selvfølgelig ikke, for det er hemmelig! 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #677 Skrevet 28. september 2011 Får håpe din skrivefeil var med vilje *Skrivefeilene. Det er flere der
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 28. september 2011 #678 Skrevet 28. september 2011 Har ei som har en sønn som nettopp brakk foten, jeg telte statusoppdateringene fra henne og kom frem til 17 som omhandlet dette, bare i løpet av de siste 3 dagene. Hvor lei hun er av å sitte og vente på sykehuset, om at de har fått beskjed om at de kan reise hjem neste dag, at de ikke får reise likevel, hvor synd det er på lille gutten hennes, bilder av gutten halvsløv i sengen etter narkose, bilder av gutten som spiser ei skive og kommentarer som "nå var det godt med mat"... Gutten er 15 år! Stakkar, stakkar gutt. Jeg tror jeg hadde dødd hvis mamma hadde gjort dette da jeg var 15
Gjest Varpunen Skrevet 28. september 2011 #679 Skrevet 28. september 2011 Les denne. Er det ikke noe som ikke stemmer her? (se hvor jeg har markert med rødt) (Jeg svarer anonymt, siden jeg har kommentert det irl og ikke vil røpe identiteten min hvis hun leser dette) Hele statusen var bare rar synes jeg, i tillegg til å være et forsøk på en slags kjedemelding og noen rørende vidsomsord... tragisk... tviler på at de som har lagt den ut på fjesern egentlig har tenkt over det :gjeiper:
rox Skrevet 29. september 2011 #680 Skrevet 29. september 2011 Får håpe din skrivefeil var med vilje Selvfølgelig! Det var satt på spissen. Var det vanskelig å forstå? *Skrivefeilene. Det er flere der Hvor?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå