Jade Skrevet 26. september 2011 #641 Skrevet 26. september 2011 Denne dukket opp i dag: Sett hunden her på din profil .//^ ^\\ (/(_•_)\) for å vise at du ._/''*''\_ er imot Dyremishandling. (,,,)^(,,,) Er det noen som er for dyremishandling? De som ikke har den på statusen sin??? Neida. Men det er ganske plagsomt med slike statuser som er for en god sak, og som antyder at de som ikke har den på statusen ikke bryr seg 1
Gjest CrazyCatlady Skrevet 27. september 2011 #642 Skrevet 27. september 2011 (endret) ei eksvenninne som skriver alt fra hva hun spiser til det som kommer ut igjen, og etter to mnder hadde hun forlovet seg og statusene var; "forloveden miiiiiiin<3<3<3<3<3 du er den fineste i verden, eneste som forstår meg 100%!! elsker deg vennen, oss for alltid!!!!" skal sies at hun er på vei inn i sitt 20 år! ellers hater jeg dagbokoppdateringer! Uff,ja kan bli mye med de som hele tiden skal vise hvor mye de elsker mannen/kjæresten sin. Veldig irriterende med de som også kun setter et <3.De setter bare et eller annet for å få oppmerksomhet. Blir sånn ,se på meg ingenting har skjedd her i dag,men jeg bare må ha litt oppmerksomhet.Vær så snill og kommenter nå da :gjeiper: Endret 27. september 2011 av CrazyCatlady
Gjest Anuket Skrevet 27. september 2011 #643 Skrevet 27. september 2011 Jeg har fått denne her 5 ganger idag: eg døde i dag .... Du ble lei av meg, jeg trakk et uheldig tall. Jeg er i en svart plastpose i et deponi nå. En annen valp vil få mitt knapt brukte bånd. Mitt halsbånd var skittent og altfor lite, men du gjorde det før du sendte meg til Rainbow Bridge. Ville jeg fortsatt vært hjemme hvis jeg ikke hadde tygget dine sko? Jeg visste ikke hva det var, men lær luktet godt! Jeg visste ikke .. Jeg ville bare leke og det klødde i munnen min. Du glemte å kjøpe hundeleker. Ville jeg fortsatt vært hjemme hvis jeg hadde vært stueren? Du gnidde nesen min i mine feil, det bare gjorde meg skamfull, jeg var forvirret Jeg skjønte ikke hva jeg gjorde galt. Hvorfor leste ikke du bøker eller spurte en vetrinær om lydighet, som kunne ha lært deg hvordan du ville lære meg å gå til døren. Ville jeg fortsatt vært hjemme hvis jeg ikke hadde lopper i pelsen? Uten loppemedisin, kunne jeg ikke bli kvitt dem . Du forlot meg i hagen i flere dager, det er hvordan jeg fikk dem. Ville jeg fortsatt vært hjemme hvis jeg ikke hadde bjeffet? Jeg ville bare si, "Jeg er redd, jeg er alene, jeg er her, jeg er her, ville jeg bli din beste venn." Ville jeg fortsatt vært hjemme hvis jeg hadde gjort deg glad? Du slo meg, hvorfor lærte ikke du meg å høre på deg? Ville jeg fortsatt vært hjemme hvis du hadde tatt deg tid til å ta vare på meg og lært meg opp? Du har ikke plaget meg siden den første uken eller så, men jeg brukte all min tid på og vente på at du elsket meg. Jeg døde i dag. Jeg var valpen, jeg elsket deg av hele mitt hjerte med hele min lille kropp ... Vennligst send dette til alle! Det er på tide å stoppe alle dyreplageri og lim inn denne hvis du er en dyreelsker ♥ .... Jeg trodde seriøst ikke at de kunne bli så lange!!
Gjest henriett3 Skrevet 27. september 2011 #644 Skrevet 27. september 2011 (endret) Jeg har fått denne her 5 ganger idag: eg døde i dag .... Du ble lei av meg, jeg trakk et uheldig tall. Jeg er i en svart plastpose i et deponi nå. En annen valp vil få mitt knapt brukte bånd. Mitt halsbånd var skittent og altfor lite, men du gjorde det før du sendte meg til Rainbow Bridge. Ville jeg fortsatt vært hjemme hvis jeg ikke hadde tygget dine sko? Jeg visste ikke hva det var, men lær luktet godt! Jeg visste ikke .. Jeg ville bare leke og det klødde i munnen min. Du glemte å kjøpe hundeleker. Ville jeg fortsatt vært hjemme hvis jeg hadde vært stueren? Du gnidde nesen min i mine feil, det bare gjorde meg skamfull, jeg var forvirret Jeg skjønte ikke hva jeg gjorde galt. Hvorfor leste ikke du bøker eller spurte en vetrinær om lydighet, som kunne ha lært deg hvordan du ville lære meg å gå til døren. Ville jeg fortsatt vært hjemme hvis jeg ikke hadde lopper i pelsen? Uten loppemedisin, kunne jeg ikke bli kvitt dem . Du forlot meg i hagen i flere dager, det er hvordan jeg fikk dem. Ville jeg fortsatt vært hjemme hvis jeg ikke hadde bjeffet? Jeg ville bare si, "Jeg er redd, jeg er alene, jeg er her, jeg er her, ville jeg bli din beste venn." Ville jeg fortsatt vært hjemme hvis jeg hadde gjort deg glad? Du slo meg, hvorfor lærte ikke du meg å høre på deg? Ville jeg fortsatt vært hjemme hvis du hadde tatt deg tid til å ta vare på meg og lært meg opp? Du har ikke plaget meg siden den første uken eller så, men jeg brukte all min tid på og vente på at du elsket meg. Jeg døde i dag. Jeg var valpen, jeg elsket deg av hele mitt hjerte med hele min lille kropp ... Vennligst send dette til alle! Det er på tide å stoppe alle dyreplageri og lim inn denne hvis du er en dyreelsker ♥ .... Jeg trodde seriøst ikke at de kunne bli så lange!! og jeg har fått denne i dag: "Jeg var ny på ungdomsskolen, og en dag så jeg en gutt fra min klasse som var på vei hjem. Det så ut som han bar alle bøkene sine. Jeg tenkte for meg selv, hvorfor vil noen ta alle bøkene med seg hjem på en fredag? Han må virkelig være en nerd. Jeg hadde planlagt en ganske fin helg (fest og spille fotballkamp med vennene mine i morgen ettermiddag), så jeg ristet på hue og gikk videre. Da jeg gikk der, så jeg en gjeng med gutter, som kom løpende mot ham. De løp på ham, slo alle bøkene ut av hendene hans, og sparket beina vekk under ham så han landet rett i søla. Brillene hans for av ham og jeg så de landet ca ett par meter i fra ham. Han så opp og jeg så en forferdelig tristhet i øynene hans. Jeg følte virkelig synd på ham, så jeg løp bort til ham. Mens han krøp rundt for å finne brillene sine, så jeg tårer i øynene hans. Da jeg gav brillene til ham, sa jeg- "De der typene der er noen tullinger. De skulle hatt juling!" ... ... ... Han så på meg og sa- "Hei, takk!" Det var et stort smil i ansiktet hans. Jeg hjalp ham med å plukke opp bøkene hans, og spurte ham hvor han bodde. Det viste seg at han bodde jo i nærheten av meg så jeg spurte ham hvorfor jeg ikke hadde sett ham før. Han fortalte at han hadde gått på en privatskole frem til nå. Jeg ville aldri hengt sammen med noen fra en privatskole før. Vi pratet hele veien hjem, og jeg bar bøkene hans. Han viste seg faktisk å være en ganske kul type. Jeg spurte ham om han ville være med å spille fotball på lørdag med meg og vennene mine. Han sa ja. Vi holdt sammen hele helgen, og jo mer jeg ble kjent med ham, jo mer likte jeg ham. Vennene mine synes det samme. Mandag morgen kom, og der var Jonas igjen med sin svære stabel med bøker. Jeg stoppet ham og sa, For en type du er, du kommer til å bygge noen svære muskler med den svære stabelen med bøker med deg hver dag! Han bare lo, og gav meg halvparten av bøkene. I løpet av de neste 3 årene ble Jonas og jeg bestevenner. Da vi var i avgangsklassen, og drev å funderte på videregående, bestemte Jonas seg for å gå allmennfag, mens jeg tenkte på handelsgym. Jeg visste at vi alltid ville være venner, og avstandene imellom oss ville aldri bli et problem. Han ville bli lege, og jeg tenkte på bedriftsøkonomi og å satse på fotballen. Jonas var den som utmerket seg i vår klasse. Jeg ertet ham stadig vekk om at han var en nerd. Han var nødt til å forberede en tale for avslutningen på skolen. Jeg var så glad det ikke var meg som måtte gå opp på podiet å tale. På avslutningsdagen, så jeg Jonas, han så flott ut. Han var en av de gutta som virkelig fant seg selv i løpet av ungdomsskolen. Han var gjennomført og så faktisk stilig ut med briller. Han hadde med flere jenter å gjøre enn meg, og jentene elsket ham. Uh! Noen ganger var jeg virkelig sjalu. I dag var en av de dagene. Jeg kunne se at han var nervøs i forbindelse med talen han skulle holde. Så jeg gav han et klapp på skulderen og sa- "hallo tøffing, dette blir kjempebra!" Han så på meg med en av disse blikkene (et virkelig takknemlig et), og smilte- "Takk!" sa han. Da han begynte talen, renset han stemmen, og begynte... - "Avslutningsdagen er en dag som er til å takke dem som har hjulpet deg gjennom disse tøffe årene. Dine foreldre, dine lærere, dine slektninger, kanskje en trener, men aller mest….dine venner. Jeg er her for å fortelle at det å være en venn for noen, er den største gave du kan gi dem. Jeg skal fortelle dere en historie...." Jeg så da på min venn med vantro når han stod der å fortalte historien om den første dagen vi møttes. Han hadde planlagt å ta livet av seg selv den helgen. Han foralte om hvordan han hadde ryddet ut av skapet sitt på skolen, så moren skulle slippe å gjøre det etterpå, og at han bar bøkene hjem. Han så direkte på meg, og gav meg et lite smil. - "Heldigvis, og i takknemlighet ble jeg reddet. Min venn reddet meg fra å gjøre det mest ufattelige..." Jeg hørte et gisp ut blant mengden av folk , når den stilige, populære gutten fortalte om sitt svakeste øyeblikk. Jeg så hans far og mor så på meg med det samme takknemlige smil. Ikke før i dette øyeblikk skjønte jeg dybden av dette. Aldri undervurder kraften i dine handlinger. -"Med en liten gest kan du forandre en annens liv. Til det bedre, eller verre. Vi er alle gitt å kunne påvirke hverandre på en eller annen måte. Se etter det gode hos andre!" Du har nå to muligheter: 1) Fortell denne historien videre til andre, eller 2) Glem det, og oppfør deg som om det ikke rørte ved dine følelser. Som du kan se tok jeg valg nr 1. Husk alltid: VENNER ER ENGLER SOM REISER OSS OPP PÅ BEINA NÅR VÅRE VINGER HAR PROBLEMER MED Å HUSKE HVORDAN DE SKAL FLY ! ♥" Endret 27. september 2011 av henriett3
Gjest Anuket Skrevet 27. september 2011 #645 Skrevet 27. september 2011 Første gangen jeg leste den så ble jeg rørt, men nå har den florert på Facebook så lenge at jeg rett og slett er lei...
Gjest Silvermist Skrevet 27. september 2011 #646 Skrevet 27. september 2011 og jeg har fått denne i dag: *snip* Orket ikke å lese hele, men moralen var altså at griser kan fly? 2
HopelessFear Skrevet 27. september 2011 #647 Skrevet 27. september 2011 Før husker jeg at Lille Amy gikk på Facebook. Trist historie, men når en har lest den 30-40 ganger blir en rett og slett lei.
Gjest heni Skrevet 27. september 2011 #648 Skrevet 27. september 2011 Hater når folk skriver om trening og mat hver dag flere ganger om dagen... Jeg gir faen i hvor mange proteiner middagen din inneholdt og hvor mange kilo du tok i benkpress etterpå. Og bryr meg heller om hvor mange proteinshaker eller råe egg du sluker om dagen! Baahhh
Tabris Skrevet 27. september 2011 #649 Skrevet 27. september 2011 Den valpehistorien fikk meg faktisk til å gråte da jeg leste den på Facebook i går. Men så er jeg over middels følsom for slikt også. 1
Gjest Silvermist Skrevet 27. september 2011 #650 Skrevet 27. september 2011 og jeg har fått denne i dag: *snip* VENNER ER ENGLER SOM REISER OSS OPP PÅ BEINA NÅR VÅRE VINGER HAR PROBLEMER MED Å HUSKE HVORDAN DE SKAL FLY ! ♥" Herregud. Jeg logget meg på FB nå, og hvem har postet den eksakt samme historien akkurat nuh? Min søster! Jeg melder meg ut av familien! 4
Gjest Anuket Skrevet 27. september 2011 #651 Skrevet 27. september 2011 Herregud. Jeg logget meg på FB nå, og hvem har postet den eksakt samme historien akkurat nuh? Min søster! Jeg melder meg ut av familien!
blockhead Skrevet 27. september 2011 #652 Skrevet 27. september 2011 1. Vanvittige skrivefeil 2. Idiotiske forsøk på å ytre politiske meninger 3. Kombinasjonen av disse Eks: "jævla tiggere! nå Må di faen med kome seg hjemm til jungelen!1!!" "snuten sitter bare på rævva å driter i samfunde!" Er ellers enig i at hjerteskjærende statuser av typen "hva gikk galt?? </3" er ganske svette. Blir også lei av dagbok-typeren som stadig minner deg på hva som går på Tv3 eller hvor mange erter det var på tallerkenen. 1
Gjest henriett3 Skrevet 27. september 2011 #653 Skrevet 27. september 2011 Orket ikke å lese hele, men moralen var altså at griser kan fly?
seleneluna Skrevet 27. september 2011 #654 Skrevet 27. september 2011 Denne irriterer meg voldsomt: -""Får nok dessverre ALDRI høre vår statsminister være tøff nok i trynet til å si det samme som stasministeren Julia Gillard (AP) i Australia uttalte: ”Dette er VÅR nasjon, VÅRT land og vi har VÅR måte å leve på. Vi vil gi alle (innvandrere) muligheten til å nyte godt av alt dette. Men dersom du er en innvandrer som klager, syter og geberder deg over VÅRT flagg, VÅR ed, VÅR kristne tro eller VÅR måte å leve på, vil jeg på det sterkeste oppfordre deg til å benytte deg av en annen stor australsk rettighet, og det er retten til å forlate landet. Dersom du ikke liker deg her, så DRA. Vi tvang deg ikke til å komme. Du søkte deg hit".."" 1
Gjest Varpunen Skrevet 27. september 2011 #655 Skrevet 27. september 2011 Falske vænna - spør aldri om mat * Ekte vænna - e årsaken te at du e tom for mat Falske vænna - har aldri sett deg gråte * Ekte vænna - vil gråte sammen med deg Falske vænna - veit nån få ting om deg * Ekte vænna - kunne skreve bok om deg Falske vænna - banke på ytterdøra hos deg Ekte vænna - går rett inn å sei; "jeg er hjemme!" Falske vænna - hjælpe deg opp når du dett * Ekte vænna - hoppe oppå deg. Falske vænna - e me deg for ei stund * Ekte vænna - e me deg heile livet Falske vænna - kommer te å læse statusen * Ekte vænna - kommer te å stjele den 2
Gjest nupp Skrevet 27. september 2011 #656 Skrevet 27. september 2011 det er ikke feil med dame. det er ikke feil med alkohol. jeg har ingen av delene .. jeg ler mest av det.
rox Skrevet 27. september 2011 #657 Skrevet 27. september 2011 (endret) - Skirve feil. Det er irriterende og unødvendig. - Jeg kommer i fra bygda, og selv om jeg er stolt av min fine Gudbrandsdalsdialekt mener jeg det er strengt forbudt og skrive på dialekt. Det finnes bare 2 skriftspråk på norsk, og det er bokmål og nynorsk. Bruk de! - Interne statuser hvor man skriver i koder og som kanskje 2 % av alle vennene dine på Facebook forstår hva handler om. Send en meldig i stedet for å dele dette tullet med alle oss andre? - Kjedemeldinger Endret 29. september 2011 av rox
Gjest Consensio Skrevet 27. september 2011 #658 Skrevet 27. september 2011 - Skirve feil. Det er irriterende og unødvendig. Får håpe din skrivefeil var med vilje 2
Gjest Swipper Skrevet 27. september 2011 #659 Skrevet 27. september 2011 Sjekket akkurat facebook da denne dukket opp ikke mindre enn på 4 statuser: BREV FRA TRØNDERMOR TIL TRØNDERSØNN Kjære guten min. Æ skriv det hær breve sakte for æ veit at du itj læs så fort. No bor vi itj der vi bodd før længer, da du dro hjæmmafra. Far din læst i avisa at dæm flæste uløkkan skjer i hjæmmet, så vi har fløtta. Æ kainn dessværre itj seinn dæ nå adræss, fordi dæm som bodd her før oss tok me sæ veiskilte å husnommre når dem fløtta, så dæm itj trængt å skift adræsse sjøl. Huse 'e skikkelig fint. Det e te å me ei vaskemaskin hær. Men æ' e itj så sikker på om dein fungere helt bra. I forrige uke så hadd æ oppi nånn klær, trækt i snora - å sia har æ itj sjett dæm. Det va to låkk på denj, men vi har itj bruk for låkkan på bade der maskina står, så de eine bruke vi te brødfjøl. Den anjer va det et stort høl i så det har vi som ramme roindt bilde av 'en beste'far. Være e fint da. Det regna berre to gang i forrig uka. Første gangen regna det i tre daga å ainner gangen i fire. Når det gjeld denj jakka du villa at æ sku seinn dæ, så sa'n onkel Jonas at deinn villa bli aillt for tung å seinn i posten, mæ aill knappan på. Så æ kløpt dæm av, å la dæm i innerlomma. Søstra di fikk nættopp en onge. Æ har itj hørt om det vart gut eill pi, så æ kainn itj sei om du har vorte onkel eill tante. Hainn onkel Harry datt oppi ei tønn' me heimbreinnt i forrig vekka. Vi prøvd å dra'n opp, men hainn bærre flira å villa´tj kom opp. Te slutt drukna'n da. Vi fikk'en kremmert å hainn breinn einda. Eillers så har det itj skjedd så vældig mytji her... Klæm fra Mamma PS Æ skulla ha seinnt dæ nå pæng, men kommfoluitten va aillerede ijænnklistra.. Orka ikke å lese hele, hater dialekter, men det er vel en eller annen dum vits eller kjedebrev tenker jeg..
Gjest Nanette Skrevet 27. september 2011 #660 Skrevet 27. september 2011 Får håpe din skrivefeil var med vilje
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå