Gå til innhold

Hvilke facebook statuser irriterer deg mest?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det som irriterer meg skikkelig mye, er kjerringer som sutrer og klager på nett. Det blir nesten som de som sier "slå av TV hvis du ikke liker det du ser!", som med dette: Slett irriterende folk, eller skjul dem fra feeden din. Det er bare patetisk å sitte her på et forum og klage over tingenes tilstand. Kjer-r-r-ingeeerr...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som irriterer meg skikkelig mye, er kjerringer som sutrer og klager på nett. Det blir nesten som de som sier "slå av TV hvis du ikke liker det du ser!", som med dette: Slett irriterende folk, eller skjul dem fra feeden din. Det er bare patetisk å sitte her på et forum og klage over tingenes tilstand. Kjer-r-r-ingeeerr...

Følte du deg truffet kanskje?

• Liker 2
Skrevet

Følte du deg truffet kanskje?

Garantert! Hihi :P

Skrevet

Fikk det til nå.

Vet ikke helt om jeg liker det med tidslinjen..

Er det sånn at alle venner kan scrolle ned siden og se alt som ble skrevet på wallen min for mange år siden? Er ikke alt som er like fornuftig idag, hehe :P

Kan jo skjule ting, men blir mye jobb å gå gjennom alt liksom..

Nei ikke enda. Er bare jeg som bruker denne nye tidslinjen blant mine 400 venner. Har ikke helt kommet i bruk enda. Men er jo mye mer oversiktlig. Litt usikkert om man kan bla tilbake slik når vennene våre også får det..? :klø:

Skrevet

Men altså.. Selv om Kari legger ut en kopiert status, er det ikke sikkert hun gjør det hele tiden. Så jeg kan jo ville se de andre statusene til Kari.. Hvis det hadde vært en funksjon for å sprerre bare de "kopier" statusene, hadde jeg garantert brukt den..

Kjærring sjæl!

• Liker 3
Skrevet

Verken de som skriver "vennligst skjul oppdateringene mine" eller de som skriver "jeg bryr meg ikke om andre ser alt jeg gjør" har tenkt på at jeg kanskje ikke har så lyst til å se hva de gjør til enhver tid. Greit nok for Kjell at han syns det er ok at andre vet hva han spiser til alle måltider, men ikke så interessant for oss. Problemet er, som en annen skriver, at Kjell kan være en ok fyr på andre områder, slik at man ikke har lyst til å slette ham helt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns disse "kjede-statusene" er utrolig irriterende, slike som "Ikke kast bort energi på mennesker du ikke får stort igjen av. Man kan si mye flott, men ord får liten betydning uten handling. Ta vare på de menneskene som virkelig betyr noe for deg, som gir noe av seg selv, og som ikke minst setter pris på deg for den du er ♥" Gjerne er det jo de samme personene som kommer med en 2-3 slike på en dag.

I tillegg irriterer jeg meg over de som så absolutt skal liste opp ALT de skal den dagen.. "dusje-frokost-sminke meg-skole-jobb-kosekveld med verdens beste venninner" Javeeel...

Skrevet

Grove vitser. Jeg har en facebookvenn som poster sånne kopieringsvitser, og når hun har de periodene er det gjerne to-tre om dagen. Utrolig irriterende. Og ikke morsomme vitser i det hele tatt.

• Liker 1
Gjest henriett3
Skrevet

Den hvalen

"O______________________x

halvveis død hval"

Skrevet

Status: "Utrolig at sånt skal skje. Det er ufattlig trist..."

Kommentar: "hva har skjedd?!"

Svar: "gidder ikke akkurat plastre det ut på facebook"

Kanskje du burde gi f&%# i å skrive noe in the first place da...

• Liker 1
Skrevet

Mest irriterende statusene er trenings statuser. Har en bekjent som heletiden skryter av denne treningen sin. Trener selv, men har ikke det store behovet med å dele hvor deilig og godt det er HVER ENESTE DAG!

Her er noen eksempler:

"1 time kondisjonstrening unnagjort, herlig"

"en dag uten trening, er en dag uten mening"

"Fantastisk å begynne lørdagen med en knallhard økt på elipsemaskinen:D"

Noen timere blir statusen oppdatert:

"Trening på ein lørdag er ikke verst det nei!"

I helgene dukker det innimellom opp ststuser som:

"USUNN, klarte ikke å motstå kvikk lunsjen i skapet. Blir minst 1 time ekstra løping på tredemøllen i morgen. Hvorfor må jeg være så svak?"

Hvorfor har enkelte folk såå stort behov for å dele hver eneste treningsøkt de har??

• Liker 2
Gjest henriett3
Skrevet

Mest irriterende statusene er trenings statuser. Har en bekjent som heletiden skryter av denne treningen sin. Trener selv, men har ikke det store behovet med å dele hvor deilig og godt det er HVER ENESTE DAG!

Her er noen eksempler:

"USUNN, klarte ikke å motstå kvikk lunsjen i skapet. Blir minst 1 time ekstra løping på tredemøllen i morgen. Hvorfor må jeg være så svak?"

Hvorfor har enkelte folk såå stort behov for å dele hver eneste treningsøkt de har??

Enig! Med meg skriver de hver gang de sjekker inn og ut av treningssenteret..

Skrevet

Det verste er at det ikke hjelper å si det til henne heller. Vet at det er flere som har sagt at det blir litt mye av disse trenings statusene. Er du en av de tøffe som faktisk tør å kommentere dette så kan du banne på at det neste dag står:

"Sorry "NN" men her kommer den enda en treningsstatus. Må bare anbefale alle å begynne på spinning, det var virkelig herlig. Noen som blir med på en fjelltur i kveld?"

:filer:

Skrevet

Det verste er at det ikke hjelper å si det til henne heller. Vet at det er flere som har sagt at det blir litt mye av disse trenings statusene. Er du en av de tøffe som faktisk tør å kommentere dette så kan du banne på at det neste dag står:

"Sorry "NN" men her kommer den enda en treningsstatus. Må bare anbefale alle å begynne på spinning, det var virkelig herlig. Noen som blir med på en fjelltur i kveld?"

:ler:

Men kan ikke du bare skjule henne? Jeg har skjult alle mine som oppdaterer hele tiden, orker det ikke mer. Så går jeg heller inn å ser hvis det er noe jeg vil sjekke ut eller noe. Savner ikke de oppdateringene i det hele tatt :)

Skrevet

Jeg har et par som er veldig ille med de oppdateringene sine.

En av dem oppdaterer trening HELE tiden og den andre syter over alt.

Disse er såpass nære venner at jeg ikke har skjult dem av dem grunn. Løsningen ble at jeg aldri kommmenterte når de la ut sånne statuser og jeg så også at alle andre slutta med det. Tror de tok hintet og kommer heller med "normale" oppdateringer som faktisk er verdt å lese.

Skrevet

Har ei som har en sønn som nettopp brakk foten, jeg telte statusoppdateringene fra henne og kom frem til 17 som omhandlet dette, bare i løpet av de siste 3 dagene. Hvor lei hun er av å sitte og vente på sykehuset, om at de har fått beskjed om at de kan reise hjem neste dag, at de ikke får reise likevel, hvor synd det er på lille gutten hennes, bilder av gutten halvsløv i sengen etter narkose, bilder av gutten som spiser ei skive og kommentarer som "nå var det godt med mat"... Gutten er 15 år!

• Liker 3
Gjest Silvermist
Skrevet

Har ei som har en sønn som nettopp brakk foten, jeg telte statusoppdateringene fra henne og kom frem til 17 som omhandlet dette, bare i løpet av de siste 3 dagene. Hvor lei hun er av å sitte og vente på sykehuset, om at de har fått beskjed om at de kan reise hjem neste dag, at de ikke får reise likevel, hvor synd det er på lille gutten hennes, bilder av gutten halvsløv i sengen etter narkose, bilder av gutten som spiser ei skive og kommentarer som "nå var det godt med mat"... Gutten er 15 år!

:skratte::skratte::skratte:

Jeg ler så jeg griner!!

Skrevet

:overrasket: Jeg hadde garantert dødd av flauhet om min mamma hadde gjort det der! :daane:

Skrevet

Her er noen eksempler:

Syns dette var morsom lesing, jeg lo iallefall. :)

Facebook er mye underholdning det. Er så mye annet i livet å irritere seg over enn noen skarve facebookstatuser.

Skrevet

Denne dukket opp i dag:

Sett hunden her på din profil

.//^ ^\\

(/(_•_)\) for å vise at du

._/''*''\_ er imot Dyremishandling.

(,,,)^(,,,)

Er det noen som er for dyremishandling? :lete:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...