Gjest Gjest_clown Skrevet 15. april 2013 #1921 Skrevet 15. april 2013 (endret) . Endret 6. november 2015 av clown 9
Samaysa Skrevet 15. april 2013 #1922 Skrevet 15. april 2013 «Prinsessa baker boller», «Prinsen har vært på karneval i dag da, kosa deg med boller og saft i bhg!» - Er feil når en lurer på om det er med ungen eller foreldra en er venn med. Og ærlig talt så mange prinser og prinsesser finnes ikke, spar meg. Og ikke minst disse som sitter hjemme hele dagen og hater rødgrønn regjering og poster «politiske» bilder om hvor grusomt det med å få penger fra NAV. Eller kanskje enda verre de som deler bilder fra grupper som heter FOR OSS SOM TØR Å VÆRRA OSS SJØL! eller lignende. Eller poster skrekkhistorier fra sykehjem og gamlehjem... 1
Gjest Gjest_clown Skrevet 15. april 2013 #1923 Skrevet 15. april 2013 (endret) . Endret 6. november 2015 av clown 4
Gjest Snerk Skrevet 15. april 2013 #1924 Skrevet 15. april 2013 (endret) "Jeg - jogge?? TULL!!! SER DU MEG LØPE, BØR DU OGSÅ LØPE!!" Det verste er at jeg kun trengte å oppdatere facebook en gang, så var dette den første statusen som kom opp. Statusen rett under, "det var en gang men så ble det en korridor". Humor på høyt nivå. Endret 15. april 2013 av Snerk
stripen Skrevet 15. april 2013 #1925 Skrevet 15. april 2013 Vet ikke om det er skrevet før, men "Da blir det indrefilet med fløtegratinerte poteter og kokte grønnsaker om en time. Nam nam ". Spesielt irriterende om personen MÅ dele dette hver eneste dag.
hjärterdam Skrevet 16. april 2013 #1926 Skrevet 16. april 2013 Akkurat nå begynner jeg å få nok av fjortiskusinene mine sitt bieberhysteri merker jeg
Gjest Funky Punk Skrevet 16. april 2013 #1927 Skrevet 16. april 2013 Akkurat nå begynner jeg å få nok av fjortiskusinene mine sitt bieberhysteri merker jeg Jeg begynner å bli lei av voksne mennesker som jobber som nyhetsanker som klarer å dra inn Justin Bieber i en alvorlig sak. *masse snakk om bomben i Boston* etterfulgt av "vi melder om at Justin Bieber skriver Pray for Boston på sin Twitteraccount og oppfordrer med dette at flere skal be for Boston" Jeg mener...seriøst?!?! 5
hjärterdam Skrevet 16. april 2013 #1928 Skrevet 16. april 2013 Jeg begynner å bli lei av voksne mennesker som jobber som nyhetsanker som klarer å dra inn Justin Bieber i en alvorlig sak. *masse snakk om bomben i Boston* etterfulgt av "vi melder om at Justin Bieber skriver Pray for Boston på sin Twitteraccount og oppfordrer med dette at flere skal be for Boston" Jeg mener...seriøst?!?! Herrefred, fjortisene er jo iallefall unnskyldt med at de er nettopp fjortiser...
Dragonfly84 Skrevet 16. april 2013 #1929 Skrevet 16. april 2013 Jeg har en bekjent på facebook som jeg har truffet en gang i forbindelse med en forening jeg er med i. Han er rundt 65 og "live" virket han som en kjempehyggelig mann. Bestefar, koselig å prate med, hadde mye morsomt og interessant å fortelle. Så jeg ble sjokkert da jeg ble facebookvenn med ham og så at det ENESTE han poster er grisevitser, grisetegninger og bilder av abnormt store pupper, ølkrus med damekroppsform med store pupper, vitsetegninger der en penis har hovedrollen, bilder av ting og dyr som ligner en penis osv. Ofte flere ganger om dagen. Hva skjedde med han koselige mannen jeg møtte? Merker det blir rart å møte ham igjen... 11
AnonymBruker Skrevet 17. april 2013 #1930 Skrevet 17. april 2013 Poster som anonym nå, sånn i tilfelle. Jeg har en dame på vennelista som ikke kan legge ut en eneste status uten å hive med et av disse idiotiske diktbildene som flommer utover Facebook. Uansett hva hun skriver så er det med et slikt. Aller helst er det et hvor man kan legge inn et bilde av seg selv midt inni, og det gjør det ikke noe bedre. Hun oppdaterer hele dagen, når jeg logger meg på utpå tidligkvelden er hele siden fylt av oppdateringer og standardbilder med henne inni... Og så skriver hun konsekvent "koz" og "kozelig." Hun er femti år gammel. Anonym poster: ca72bf285eb43d70d2ed8dcb53db266d 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2013 #1931 Skrevet 17. april 2013 Og så var det hun solariumsbrune, innrøyka 40-50-åringen som skulle klage til lokalavisa pga den helvetes kommunen (eller NAV) som ville at hun skulle flytte til en mindre og billigere leilighet fordi sønnen var over tjue år og burde klare seg selv. Anonym poster: 0529c8dddbae3557d13121413b2aeb65 3
Samaysa Skrevet 17. april 2013 #1932 Skrevet 17. april 2013 (endret) Poster som anonym nå, sånn i tilfelle. Jeg har en dame på vennelista som ikke kan legge ut en eneste status uten å hive med et av disse idiotiske diktbildene som flommer utover Facebook. Uansett hva hun skriver så er det med et slikt. Aller helst er det et hvor man kan legge inn et bilde av seg selv midt inni, og det gjør det ikke noe bedre. Hun oppdaterer hele dagen, når jeg logger meg på utpå tidligkvelden er hele siden fylt av oppdateringer og standardbilder med henne inni... Og så skriver hun konsekvent "koz" og "kozelig." Hun er femti år gammel. Anonym poster: ca72bf285eb43d70d2ed8dcb53db266d Du trenger ikke å poste som anonym fordi du er redd for å bli oppdaget. Det finnes alt for mange slike irriterende damer på Facebook. Jeg tror vi alle har minst en i vennelisten Endret 17. april 2013 av Samaysa 3
Gjest Riskjeks Skrevet 17. april 2013 #1933 Skrevet 17. april 2013 Sånne "visdomsord" og kjede-poster... "Del dette hvis du er for/i mot X og Y". "99% av mine venner tør ikke å kopiere dette". Osv. For ikke å snakke om politisk propaganda som er null gjennomtenkt. 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2013 #1934 Skrevet 17. april 2013 Jeg la til en ny venn i dag, og allerede på et par timer har denne personen spammet ned hele nyhetsfeeden min med bilder og teite visdomsord. Det er helt ekstremt mengden av irriterende dritt denne personen klarer å legge ut over såpass kort tid. Folk kan jo ikke ha noe liv når de sitter å poster ca 100 bilder på en halv dag? Det er masse visdomsord og helt rare naturvern bilder. Jeg var ganske nære å slette hele dritten, men har blokkert brukeren for å vise bilder. jeg synes litt synd på noen som må ha en så trist hverdag at de ikke kan gjøre noe annet en å spamme ned facebook. Anonym poster: 906c8ffcfd303e2f31815092d431c1db
Pearl2.0 Skrevet 17. april 2013 #1935 Skrevet 17. april 2013 Kryptiske oppdateringer om pågående runde i fotball, alle verdens ligaer!!!
loffen Skrevet 17. april 2013 #1936 Skrevet 17. april 2013 «Prinsessa baker boller», «Prinsen har vært på karneval i dag da, kosa deg med boller og saft i bhg!» - Er feil når en lurer på om det er med ungen eller foreldra en er venn med. Og ærlig talt så mange prinser og prinsesser finnes ikke, spar meg. Og ikke minst disse som sitter hjemme hele dagen og hater rødgrønn regjering og poster «politiske» bilder om hvor grusomt det med å få penger fra NAV. Eller kanskje enda verre de som deler bilder fra grupper som heter FOR OSS SOM TØR Å VÆRRA OSS SJØL! eller lignende. Å! De som hater regjeringen har jeg fått langt opp i vrangstrupen altså. Har tre, fire venner som jeg må slette om de ikke roer ned all spammingen om hullete veier osv. 5
Samaysa Skrevet 17. april 2013 #1937 Skrevet 17. april 2013 (endret) Å! De som hater regjeringen har jeg fått langt opp i vrangstrupen altså. Har tre, fire venner som jeg må slette om de ikke roer ned all spammingen om hullete veier osv. Den verste var det bildet som sammenlignet norske og afrikanske veier. Man må være rimelig dum for å tro at det finnes mange slike veier i Afrika, og det viste seg vel også at det bildet var fra et annet kontinent, og at det hele var juks. Endret 17. april 2013 av Samaysa 4
Karenina Skrevet 17. april 2013 #1938 Skrevet 17. april 2013 Den verste var det bildet som sammenlignet norske og afrikanske veier. Man må være rimelig dum for å tro at det finnes mange slike veier i Afrika, og det viste seg vel også at det bildet var fra et annet kontinent, og at det hele var juks. Enig! Som protest på dette la ei venninne ut et lignende bilde om forskjellen på Norge og Afrika, nemlig et sultende barn og et bugnende festmåltid. Dét kan jeg heller være enig i 3
Ludovica- Skrevet 17. april 2013 #1939 Skrevet 17. april 2013 Merker det begynner å irritere meg litt med disse bildene av "this is hotter than this" hvor det er sammenlignet noen "vanlige" damer i fin setting og noen uheldige bilder av veldig tynne damer. Tanken er kanskje god, men jeg syns likevel ikke noe om denne kroppsfokuseringen hverken den ene eller andre veien. 3
Samaysa Skrevet 17. april 2013 #1940 Skrevet 17. april 2013 Merker det begynner å irritere meg litt med disse bildene av "this is hotter than this" hvor det er sammenlignet noen "vanlige" damer i fin setting og noen uheldige bilder av veldig tynne damer. Tanken er kanskje god, men jeg syns likevel ikke noe om denne kroppsfokuseringen hverken den ene eller andre veien. Eller, ekte kvinnfolk har kjøtt på beina. Menn er ikke hunder, de liker ikke bein. Jeg mistenker at de som poster slike poster egentlig har komplekser for kroppen sin. 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå