Xstrella Skrevet 10. februar 2013 #1781 Skrevet 10. februar 2013 I dag var det bar bollebaking med krem og bilder av hva mødre fikk av gullungene sine. Ja jeg la ut et bilde selv av hva jeg fikk, men når hele siden min ble slik, så ble det litt rart. Jaja, kjekt vi blir satt pris på. Nå skal vi spise bollene
Gjest Crazycatlady Skrevet 10. februar 2013 #1782 Skrevet 10. februar 2013 Ser det er mange som klager på "awareness" statuser. Jeg irriterer meg også over noen av disse, men mener det finnes mange grader av dette, fra de rent emosjonelle som omhandler saker ingen kan gjøre noe med, f.eks bilde av mishandlet hund i en privat amerikansk bakgård med oppfordring om å dele eller like om du er imot duremishandling, og til rene, saklige og informative bilder/statuser hvor alle og enhver kan gjøre noe med saken ved å unngå visse firma eller produkter. Pleier også å dele nyheter/info fra organisasjoner som Framtiden i Våre Hender, Grønn Hverdag, politiske blogger, kampanjer for "rene klær" (mot butikkekjeder som bruker "slavefabrikker"), oppskrifter på vegetarmat i anledning kjøttfri mandag, verdens vegetardag o.l.. Dette er fordi jeg faktisk bryr meg, og føler et behov for å gjøre flere oppmerksomme på disse sakene. Jeg deler også en del rene vitser fra 9gag og memebase, og kan beskrive komiske hendelser fra egen hverdag, samt kommenterer/kritiserer/roser en og annen politisk nyhetssak med lenke til artikkelen. I snitt blir det kanskje fo-tre oppdateringer om dagen, inkludert memes. Er jeg en irriterende facebookvenn? Det kommer an på hvor ofte det er. Hvis det er mange ganger om dagen så blir jeg lei. Har unliket flere sider fordi de poster maaaaange bilder hver dag, så når det ikke er morsomt eller ofte relevant for siden så gidder jeg ikke at de skal spamme newsfeeden min. Har jeg noen Facebook-venner som poster alt for mye. Spesielt når det bare blir bilder og de poster 20-30 av dem om dagen så blir det litt mye. Man kan jo heldigvis skjule sånt da. Ellers har jeg ikke noe imot det. Bare hold det til et akseptabelt nivå Men folk kan heller poste om saker de er opptatt av enn falske, overlykkelige statuser om gullungen som alltid er så god. Ja, også er det en forskjell på å poste link til en sak om kjøttfri mandag og alle disse masseproduserte greiene som mange poster uten at de engang bryr seg så veldig. Merker jo hvem som faktisk er engasjert og hvem som bare er falsk. 2
Mynona Skrevet 10. februar 2013 #1783 Skrevet 10. februar 2013 I dag har det faktisk blitt litt vel mye boller og mammaer altså. 1
Gjest O___o Skrevet 10. februar 2013 #1784 Skrevet 10. februar 2013 "Nå har jeg stått opp to timer før jeg skal på jobb, fordi jeg skal trene. Nå har jeg målt opp all havregrøten. Nå gjenstår det bare kaffe, så er det avgårde til treningen. " (Personen checker inn på treningsstudioet) "For en økt altså. Trening gir livet mening <3 <3 <3 Nei. Påtide å komme seg på jobb. Ha en fin dag alle sammen! " (Personen checker inn på arbeidsplassen) " Kjenner det i magemusklene at jeg har trent nå, ja. hehe. Nå må jeg ha litt mer kaffe. Sto alt for tidlig opp i dag, merker jeg " (Personen cheker inn på kafféen ved siden av arbeidsplassen) "Åh. Himmelsk med kaffe. Hverdagsluksus. Det er de små tingene i hverdagen som gir livet mening. Hehe. " ( Personen legger ut et bilde av kaffen fra kaffén ved siden av arbeidsplassen på instagram - og så publiserer bildet på facebook i tillegg. Hvis bildet ikke får noen likes/kommentarer innen én time: Personen liker bildet selv, eller legger til en hel telefonkatalog av nye # i en egen kommentar ) "Nå er det bare to timer igjen på jobb. Så er det hjem og lage middag. Gleder meg til kylling i kveld! " (Personen checker inn på den faste dagligvarebutikken) Personen legger ut bilder på instagram og facebook av matlageprosessen og av maten på tallerken, med en tekst ála " <3 <3 <3 Mmmmmmm! Deilig. Elsker kylling. Og livet og Jesus elsker alle barna <3 <3 <3 " (Personen checker så inn i SITT EGET HJEM (ála Casa de Valgfrittnavnplasseresher ) med sin kjæreste/mann/samboer. ) Dagen etter: "Åh. Kjenner godt at jeg trente i går altså. Fit is tha new skinny <3 <3 <3 " 19
JustLittleMe Skrevet 10. februar 2013 #1785 Skrevet 10. februar 2013 de som har vondt over alt og er syk nesten hver dag og bare må skrive det hver gang. 4
orgus Skrevet 10. februar 2013 #1786 Skrevet 10. februar 2013 "Nå har jeg stått opp to timer før jeg skal på jobb, fordi jeg skal trene. Nå har jeg målt opp all havregrøten. Nå gjenstår det bare kaffe, så er det avgårde til treningen. " (Personen checker inn på treningsstudioet) "For en økt altså. Trening gir livet mening <3 <3 <3 Nei. Påtide å komme seg på jobb. Ha en fin dag alle sammen! " (Personen checker inn på arbeidsplassen) " Kjenner det i magemusklene at jeg har trent nå, ja. hehe. Nå må jeg ha litt mer kaffe. Sto alt for tidlig opp i dag, merker jeg " (Personen cheker inn på kafféen ved siden av arbeidsplassen) "Åh. Himmelsk med kaffe. Hverdagsluksus. Det er de små tingene i hverdagen som gir livet mening. Hehe. " ( Personen legger ut et bilde av kaffen fra kaffén ved siden av arbeidsplassen på instagram - og så publiserer bildet på facebook i tillegg. Hvis bildet ikke får noen likes/kommentarer innen én time: Personen liker bildet selv, eller legger til en hel telefonkatalog av nye # i en egen kommentar ) "Nå er det bare to timer igjen på jobb. Så er det hjem og lage middag. Gleder meg til kylling i kveld! " (Personen checker inn på den faste dagligvarebutikken) Personen legger ut bilder på instagram og facebook av matlageprosessen og av maten på tallerken, med en tekst ála " <3 <3 <3 Mmmmmmm! Deilig. Elsker kylling. Og livet og Jesus elsker alle barna <3 <3 <3 " (Personen checker så inn i SITT EGET HJEM (ála Casa de Valgfrittnavnplasseresher ) med sin kjæreste/mann/samboer. ) Dagen etter: "Åh. Kjenner godt at jeg trente i går altså. Fit is tha new skinny <3 <3 <3 " Jeg ble provosert av å lese dette innlegget. NÅ kommer jeg til å være muggen i hele kveld
Alice123 Skrevet 10. februar 2013 #1787 Skrevet 10. februar 2013 Jeg har på facebook en som jobber som telefonselger. Salget går tydeligvis ikke så bra, for han legger hele tiden ut statuser som: Noen som har lyst på **** til kr ***** i ****-periode????? SUUUUUPERTILBUUUUUD BAAAAARE I DAAAAAG! Send meg en PM og BLI MED PÅ LAGET!! :D <3 :D *<:-)---<B----<l=
Anoia Skrevet 10. februar 2013 #1788 Skrevet 10. februar 2013 Jeg har på facebook en som jobber som telefonselger. Salget går tydeligvis ikke så bra, for han legger hele tiden ut statuser som: Noen som har lyst på **** til kr ***** i ****-periode????? SUUUUUPERTILBUUUUUD BAAAAARE I DAAAAAG! Send meg en PM og BLI MED PÅ LAGET!! :D <3 :D *<:-)---<B----<l= Snakk om å gjøre sitt beste for å fremmedgjøre vennene sine
Alice123 Skrevet 10. februar 2013 #1789 Skrevet 10. februar 2013 Snakk om å gjøre sitt beste for å fremmedgjøre vennene sine Dette var bare en status jeg fant opp altså (jeg gidder ikke logge inn på facebook, finne profilen hans og bla nedover på veggen for å finne en salgsstatus å kopiere). Han har alltid masse crazy smilefes med også (de er veldig underholdene).
Lunaire Skrevet 10. februar 2013 #1790 Skrevet 10. februar 2013 (endret) Slik ser en vanlig uke ut for en av mine facebookbekjente: Mandag: Elsker <3 gutten min og lille prinsessa mi <3 Tirsdag: Vært ute og gått tur med Olga-Berthild og prinsessene våre <3 elsker familien min og vennene mine <3 Onsdag: Kost meg hjemme med prinsessa mi. Elsker henne og <3 gutten min <3 Torsdag: Nå er det snart helg. Da skal jeg kose meg med familien min. <3 Elsker gutten min og lille prinsessa mi <3 Fredag: Skal møte jentene fra jobben. Kommer til å savne lille prinsessa mi og gutten min, men skal kose meg fordet <3 Lørdag: Elsker at gutten min er hjemme fra jobb å leker med prinsessa mi. <3 Elsker familien min <3 Søndag: Mamma elsker lille prinsessa si å det gjør pappa å. Elsker dere begge <3 Jauda, sånn går no dagan.. Endret 10. februar 2013 av Lunaire 7
Anoia Skrevet 10. februar 2013 #1791 Skrevet 10. februar 2013 Jeg har seriøse fordommer mot folk som kaller ungene sine for prinser og prinsesser. 14
Gjest O___o Skrevet 10. februar 2013 #1792 Skrevet 10. februar 2013 Folk som misbruker sin private Facebook-profil, for å markedsføre egen jobb. " I dag til og med lørdag har alle Vita medlemmer 10% og gullmedlemmer 15% på alt og alle kjøp! Gjelder hele sortimentet på alle Vita butikker! Kom innom da vel! " " Husk morsdag på søndag. På Vita vil du garantert finne den perfekte gaven til verdens beste mor! " " Nå har vi 20% på alle mascararer og lipglosser fra GOSH " " Snart påske. Har du husket å kjøpe solkrem? Hvis ikke: Kom innom VITA " Og det verste er vel journalistikk-studenter som nettopp har fått seg en vikarstilling i en liten lokalavis og føler at alt i livet handler om avisen og livet er fantastisk og de elsker jobben sin. "LES DEN FANTASTISKE ARTIKKELEN OM DEN FANTASTISKE MANNEN SOM VAR SÅ FANTASTISK AT HAN HENTET EN KATT NED FRA ETT TRE! FØLG AVISEN HER - OG HER - OG HER - OG HER OG - HER. " "LES DENNE SPENNENDE ARTIKKELEN OM MARIA SOM FANT SPOR I SNØEN SOM KANSKJE ER FRA EN HUND ELLER KANSKJE ER FRA EN ULV! KOMMENTER HVA DU SYNES OM AT DET KANSKJE HAR VÆRT EN ULV SOM KANSKJE HAR LAGET SPOR I SNØEN I HAGEN TIL MARIA! " 8
loffen Skrevet 10. februar 2013 #1793 Skrevet 10. februar 2013 (endret) Savnede hunder/katter delbare side eller noe sånt... Jeg har en FB-venn som deler alt fra denne siden og følgelig spammer hele feeden min med bilder av hunder som er savnet i hele landet. Jeg har ikke mulighet til å lete etter disse hundene fra f.eks Møre eller Finnmark.. Har en annen venn som poster opptil 20 YouTube-videoer med f.eks Bob Dylan eller Rolling Stones i slengen.. 'Hmmm', 'Denne er fin', 'Til alle mødre der ute'.. osv. Og en til som legger ut titalls bilder av trailere! Semi-trailere og demi-trailere med fancy maling o.l. nedover hele siden min! Alt med måte sier nå jeg. En hund (som kanskje er fra denne kanten av landet), en musikkvideo og en trailer! Endret 10. februar 2013 av loffen 3
loffen Skrevet 10. februar 2013 #1794 Skrevet 10. februar 2013 Og i dag... alle mødrene som skryter av hva de har fått i morsdagspresang. 1
skruf Skrevet 10. februar 2013 #1795 Skrevet 10. februar 2013 Ikke akkurat status,men jeg fikk fnatt av Vollvik..........så den reklamen er skjult!!! Har en fyr som spammer med kloke visdomsord, div hunde og kattebilder, masse fra artige.no osv osv.....han er nå skjult. Og ei som alltid skriver; Sofaen har vært min beste venn idag!!! Sånn ca annenhver dag skriver hun syte/klage-statuser hvor sliten hun er. Seriøst, hun gjør ingenting! Jobber ikke, gidder ikke gå tur, orker ikke gå på butikken engang som ligger 5min unna (da klager hun heller i statusen om at hun er tom for kaffe og hvor lenge det er til mannen kommer hjem fra jobb og kan KJØRE de få meterene det tar til butikken...) 2
Fluffe Skrevet 10. februar 2013 #1796 Skrevet 10. februar 2013 Ikke akkurat status,men jeg fikk fnatt av Vollvik..........så den reklamen er skjult!!! Har bloker, rapportert og sjult den dritten, men enda dukker det opp. Sukk 2
humalla Skrevet 10. februar 2013 #1797 Skrevet 10. februar 2013 Jeg er lei av quotes! Dette er fra èn og samme person, gjerne flere på samme dag. "never make someone a priority while allowing yourself to be their option!!" "Im not afraid to walk away, dare me" "You had a chance but you didn't take it." "THe karma of fucking over a good girl, is the bitch you end up with." "All good things must come to an end, but all bad things can continue forever.." "You can watch me walk if you want to, i bet you want me back now,don't you. I'm about to show you just how missing me feels, in my red high heels" Ja, dere skjønner.. 3
humalla Skrevet 10. februar 2013 #1798 Skrevet 10. februar 2013 "fy søren, nå har jeg vært å trent indoor. Deilig å føle at en lever!" "Akk kommet ut av dusjen, jobb snart" "Jobbdagen blir ikke den samme uten støle magemuskler. haha eller hva xxxx" "En dag uten trening er en dag uten mening" "Nei, da var det natta. God natt fb venner" "Hvor er Ole lukkøye?" "Ole lukkøye har fremdeles ikke kommet.. får såå mye energi av å trene altså" GREIT, vi skjønner at du trener!! 2
MockingJay Skrevet 11. februar 2013 #1799 Skrevet 11. februar 2013 Filosofene som mener at hele Facebook trenger og vite om åpenbaringen deres.. -Ingen av oss er like, vær glad i din neste, og tilgi hver dag! Alle har noe å skjemmes for, vet dere. God helg!!! Etterfulgt av kommentarer som; -Du får sagt det!! -Så enig så enig, god helg -Der traff du spikeren! 4
Adhara Skrevet 11. februar 2013 #1800 Skrevet 11. februar 2013 Har ei vennine som irriterer meg grønn til tider: "Elsker lille prinsessa mi over alt på jord. Du er mammas lille diamant. Livet er ikke verdt noe uten deg (insert hjerter her x 10)" "Insert diverse sutresitater etter at det ble slutt med typen hennes" "<3 <3 <3 <3 <3" Osv osv osv, går i samme tralten hele tida. Spesielt de sutresitatene driver meg til vanvidd. JA, vi vet du har blitt dumpa.... Stakkars! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå