Gjest Surrehodet Skrevet 19. november 2012 #1681 Skrevet 19. november 2012 Jeg sletter/blokker folk som deler bilder av skutt barn, sykelige tynne barn,skadd barn osv. Rett og slett fordi jeg lurer på om de egentlig er drittsekker. At de deler bare for å sjokkere og få oppmerksomhet og for å virker mer engasjerte enn det de er. Lurer egentlig på om de som deler bilder av fattige barn i Afrika noen gang har gjort noe for å hjelpe,bortsett fra å dele bilde. Har de donert penger? engasjert seg politisk? Noe som helst? hvis ikke: IKKE DEL SÅNNE BILDER!!! Jeg tar det mye mer seriøst hvis man heller skriver en tekst.. Husker for en stund tilbake var det en sak med "bytt profilbilde til tegneseriekarakter for å vise at du er imot overgrep av barn!!" Eh,what? ganske sikker på at jeg er imot det selv om jeg ikke har tegneseriekarakter bilde og ganske sikker på at bilde ikke hjelper noen. Husker også at noen skrev at den "trenden" ble startet av overgripere sånn at de skal kunne ha unnskyldning for å ha tegneserie på profilbilde uten at noen syns det er rart.. Ikke direkte rettet mot deg,Surrehode, kan hende at du ikke er sånn,men man får jo gjerne et inntrykk Jeg er ikke slik Og det var vel derfor jeg ble litt sjokkert over meg selv at jeg delte det bildet. Men jeg har hele denne uken vært nedtrykt pga hele situasjonen i Gaza. Håper ikke mine venner blokker meg og er overbærende siden det er første gang.
Jade Skrevet 20. november 2012 #1682 Skrevet 20. november 2012 (endret) slettet Endret 20. november 2012 av Jade 1
Gjest Surrehodet Skrevet 20. november 2012 #1683 Skrevet 20. november 2012 (endret) Har du barn på vennelisten din? . Endret 20. november 2012 av Surrehodet
Jade Skrevet 20. november 2012 #1684 Skrevet 20. november 2012 (endret) ...slettet Endret 20. november 2012 av Jade 1
Gjest Tekola Skrevet 20. november 2012 #1685 Skrevet 20. november 2012 Minner om at dette er en tråd for å diskutere irriterende Facebook-statuser. Anbefaler andre mer passende fora for diskusjonen rundt hvor vidt barn skal skjermes eller ikke. Tekola, mod.
Gjest student1993 Skrevet 26. november 2012 #1686 Skrevet 26. november 2012 Jeg irriterer meg grenseløst over de som skal skrive hvor flinke de har vært på lesesalen, eller hvor lett eksamen var. Eksempler fra en som skrev med 2 dagers mellomrom: Ferdig med eksamen: Veldig fornøyd med oppgavene, enda mer fornøyd med meg selv! Etter 12 timers eksamenspugging, gir jeg meg for kvelden! 1
Wonders Skrevet 27. november 2012 #1687 Skrevet 27. november 2012 _____________ spiller nå Pet Rescue Saga.
Mynona Skrevet 27. november 2012 #1688 Skrevet 27. november 2012 Jeg irriterer meg grenseløst over de som skal skrive hvor flinke de har vært på lesesalen, eller hvor lett eksamen var. Eksempler fra en som skrev med 2 dagers mellomrom: Ferdig med eksamen: Veldig fornøyd med oppgavene, enda mer fornøyd med meg selv! Etter 12 timers eksamenspugging, gir jeg meg for kvelden! Jeg gleder meg på vegne av vennene mine når de er fornøyd med innsatsen sin på eksamen jeg. Og det er jo ikke rart de gjør det bra med 12 timers puggedager heller 3
Gjest Emera Skrevet 27. november 2012 #1689 Skrevet 27. november 2012 (endret) Kjenner jeg blir litt irritert på stemmetiggespam. - Stem på Snuppeluppen min i supersnuppeluppkonkurransen! - Husk å stemme på Snuppeluppen min i supersnuppeluppkonkurransen! - Har dere husket å stemme på Snuppe... osv Synes det dukker opp flere og flere slike konkurranser for tiden, før var det "bare" Lanoungen og Leverposteiungen... Endret 27. november 2012 av Emera
Anoia Skrevet 27. november 2012 #1690 Skrevet 27. november 2012 _____________ spiller nå Pet Rescue Saga. Argh, fikk vondt inni meg når jeg åpnet linken
Angelheart2 Skrevet 28. november 2012 #1691 Skrevet 28. november 2012 Kjenner jeg blir litt irritert på stemmetiggespam. - Stem på Snuppeluppen min i supersnuppeluppkonkurransen! - Husk å stemme på Snuppeluppen min i supersnuppeluppkonkurransen! - Har dere husket å stemme på Snuppe... osv Synes det dukker opp flere og flere slike konkurranser for tiden, før var det "bare" Lanoungen og Leverposteiungen... Er så enig, så enig!!! Boikotter glatt alle slike stemme-konkurranser og protesterer gjerne ved å stemme på en helt annen kandidat enn den som blir spammet frem. En annen ting jeg ikke helt har skjønt på Facebook er dette med at alle er sååååååååå pene hele tiden. Greit nok at fjortiss-jenter er ivrige på å få kommentarer og "liker" på bildene sine, men når mine venninner på 40+ skriver "søta", "fina", "åh, du er bare så nydelig" osv på bilder av andre venninner i førtiåra, da blir jeg rett og slett litt flau, jeg. 6
Gjest Hikken Skrevet 28. november 2012 #1692 Skrevet 28. november 2012 (endret) En mor postet nylig en status om at ungen hadde spydd ut hele sofaen og gangen. En kommenterer og sier det går spysyken nå og mora følger opp spørsmålet med " hun har hatt ett par spyfrie timer nå, men kommer ut andre veien. " Det trengte jeg IKKE å vite. Jeg er så lei mødre som må legge ut det vide og det brede om de spysjuke ungene sine i detaljer! Endret 28. november 2012 av Hikken 9
Gjest Snerk Skrevet 28. november 2012 #1693 Skrevet 28. november 2012 _______ er faggot ♥ Kreativ facerape. Nei. ______ delte Girls Only ; sitt bilde. Det er så meg! Sammen med resten av jordas befolkning. _______ We are like diamonds in the sky! Du virker så poetisk og unik. _______ Det høres ikke helt bra ut når min mor sier "Jeg er glad jeg er ferdig med satsen" :-D Kvinne (50+) som fortsatt ikke har vokst fra koffert-humoren. 1
Christiane_W Skrevet 29. november 2012 #1694 Skrevet 29. november 2012 Er så enig, så enig!!! Boikotter glatt alle slike stemme-konkurranser og protesterer gjerne ved å stemme på en helt annen kandidat enn den som blir spammet frem. En annen ting jeg ikke helt har skjønt på Facebook er dette med at alle er sååååååååå pene hele tiden. Greit nok at fjortiss-jenter er ivrige på å få kommentarer og "liker" på bildene sine, men når mine venninner på 40+ skriver "søta", "fina", "åh, du er bare så nydelig" osv på bilder av andre venninner i førtiåra, da blir jeg rett og slett litt flau, jeg. Så enig så enig!! "søta", "fina", "vakreste"... osv forventer jeg fra den 13 år gamle datteren til kameraten min. Ikke damer som kunne vært moren hennes!
søstertusenfryd Skrevet 30. november 2012 #1695 Skrevet 30. november 2012 MIssliker sterkt, vers og visdomsord med tilhørende bilder av engler blomster og andre"sukkersøte" motiv.har noen venner som poster mange slike om dagen.Leser dem aldri og scroller fort over. 5
MilesToGo Skrevet 7. desember 2012 #1696 Skrevet 7. desember 2012 "Trykk liker så kårer jeg deg til årets" bla bla bla, disse irriterer meg noe grenseløst. Vi har jo også de som liker å bruke facebook som en blogg, fra morgen til kveld kommer de med meningsløse statuser, "nei og nei i dag våknet jeg tidlig", "har baket boller", "da skal jeg på jobb fra 9:00 til 17:00, "da har kjæresten laget verdens beste middag, og for en super kjæreste jeg har". Er kanskje ikke en status, men synes også det er sykt irriterende når folk skifter profilbilde veldig ofte, skjønner liksom ikke helt vitsen, og i tillegg har de et helt album med bilder av seg selv :/ Som flere her er jeg også lei av disse "mammaene" som skal ta med barnet til legen, eller at barnet har dekorert sitt første pepperkakehus, og bla bla bla. Har mange på min alder som faktisk har blitt mamma, og er faktisk bare 19 år, morsomt at de skal facebook blogge om hvor perfekt tilværelsen demmers er, men seriøst, sletter snart de folka fra facebook snart! 1
Gjest Emera Skrevet 7. desember 2012 #1697 Skrevet 7. desember 2012 Akkurat nå er jeg noe lei av de som deler *en eller annen butikk* sin status for å vinne *et eller annet.* De står tett i tett nedover siden nå i førjulstida.
Larry Croft Skrevet 8. desember 2012 #1698 Skrevet 8. desember 2012 Lei av de som poster "jeg er årets.. se hva vennene dine kårer deg til" pluss alle som maser om hvem som kjører!
Gjest Bella90 Skrevet 8. desember 2012 #1699 Skrevet 8. desember 2012 (endret) 1. Det som irriterer meg mest er folk som absolutt skal dele hele livet sitt og skrive alt de gjør i statusen på facebook 100 ganger om dagen. Til tider ser det ut som de bruker statusfeltet som dagbok.. f.eks: "God morgen alle sammen! Sto tidlig opp i dag og spiste to deilige brødskiver til frokost. Nå skal jeg snart på shopping med en venninne og deretter ut å spise. Kanskje det også blir en tur på kino senere i kveld. Livet er herlig!". "Fant meg masse fint på shopping i dag! Nå skal vi på Egon å spise, er så sulten at jeg holder på å dø! Vurderer fortsatt kino i kveld!" "Herlig dag med shopping etterfulgt av koselig middag på Egon. Så en kjempe bra film på kino og blablabla god natt".. Dere skjønner greia? 2. Folk som sutrer og klager hele tiden over hvor forferdelig livet er. Alt er bare elendig og det finnes ikke noe håp her i verden. 3. Folk som flere ganger om dagen må skryte over hvor perfekt livet deres er og hvor høyt de elsker kjæresten sin som forresten er den beste i hele verden. Endret 8. desember 2012 av Bella90
Jade Skrevet 8. desember 2012 #1700 Skrevet 8. desember 2012 Akkurat nå er jeg noe lei av de som deler *en eller annen butikk* sin status for å vinne *et eller annet.* De står tett i tett nedover siden nå i førjulstida. Enig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå