Cpl Nobby Nobbs. Skrevet 9. november 2012 #1661 Skrevet 9. november 2012 Jeg kjenner at jeg dør litt hver gang newsfeeden min kommer opp med en av disse passiv-aggressive postene som absolutt må likes eller deles, for ellers er man et dårlig menneske. En konsekvens av sånne poster er at jeg har begynt å se ned på de som poster sånt om og om igjen. Folk som er så inn i helvete forelsket og glaaaa i sjæsten siiiiiiin er som eddik i hjerteroten min. Jeg er selvfølgelig glad på deres vegne og alt det der som man pleier å late som man er, men jeg oppdaterer ikke statusen min med at høyrehånden min virkelig har håndlaget hver gang jeg røsker i loffen, for det er det strengt tatt ikke noen andre som bryr seg om, eller har lyst til å vite. 6
Mynona Skrevet 9. november 2012 #1662 Skrevet 9. november 2012 Takk og pris for Facebook. Hadde jeg ikke hatt FB hadde jeg ikke visst hvilken dag det er i dag!! Men nå, ja nå vet jeg og har fått bekreftet flere ganger at det er FREDAG! Begynner å bli skikkelig irritert på *bilde av ting fra 80/90-tallet* med tekst: Lik hvis du husker denne, da er du et barn av 80/90 tallet! 2
Lutetium 71 Skrevet 9. november 2012 #1663 Skrevet 9. november 2012 Kjedebrevstatuser av ymse slag. I de verste tilfellene rapporterer jeg dem. Ellers er jeg ganske tykkhudet, og det går jo fint an å blokkere raringene.
Gjest Funky Punk Skrevet 9. november 2012 #1664 Skrevet 9. november 2012 Blir ikke særlig irritert, men fly forbanna! Ei som la ut et bilde av en baby som var helt blå på leppene og en hånd som holdt rundt halsen hans. Under står det: 1 Like = 1 punch to the man who did this Ærlig talt, jeg vil ikke få bilder av mishandlede dyr og barn smelt opp i ansiktet når jeg logger meg på om morgenen Og i dag var det bilder av en mann som holdt en hund rundt halsen slik at hunden hang på veggen. Jeg blir så kvalm av slikt. Og når jeg ber vedkommende om å ikke poste slike bilder så fikk jeg beskjed om at det var for en viktig sak og at jeg burde bry meg mer. Jeg VET hva som foregår!! Jeg trenger ikke se bilder av det. Og jeg bryr meg ved å støtte dyrebeskyttelsen...ikke ved å like grusomme bilder på nettet 3
Lupi Skrevet 9. november 2012 #1665 Skrevet 9. november 2012 Liker ikke de :... kopier dette på din vegg hvis du bryr deg
Alice123 Skrevet 9. november 2012 #1666 Skrevet 9. november 2012 Jeg kjenner at jeg dør litt hver gang newsfeeden min kommer opp med en av disse passiv-aggressive postene som absolutt må likes eller deles, for ellers er man et dårlig menneske. En konsekvens av sånne poster er at jeg har begynt å se ned på de som poster sånt om og om igjen. Folk som er så inn i helvete forelsket og glaaaa i sjæsten siiiiiiin er som eddik i hjerteroten min. Jeg er selvfølgelig glad på deres vegne og alt det der som man pleier å late som man er, men jeg oppdaterer ikke statusen min med at høyrehånden min virkelig har håndlaget hver gang jeg røsker i loffen, for det er det strengt tatt ikke noen andre som bryr seg om, eller har lyst til å vite. Vet du hva, heller det enn mer nussemusse fra forelskede par. "Dæven døtte dere, det hjalp virkelig å bytte batterier! Herifra og til himmelen på fire minutter!" 6
pinar Skrevet 10. november 2012 #1667 Skrevet 10. november 2012 Sånn som dette: Hva jeg tenker på?!!! Det skal du bare drite i!!!!! Jeg elsker overdreven bruk av utropstegn. 3
Lutetium 71 Skrevet 10. november 2012 #1668 Skrevet 10. november 2012 Sånn som dette: Hva jeg tenker på?!!! Det skal du bare drite i!!!!! Jeg elsker overdreven bruk av utropstegn. Five exclamation marks, the sure sign of an insane mind. -- (Terry Pratchett, Reaper Man) 4
Gjest finurlig Skrevet 15. november 2012 #1669 Skrevet 15. november 2012 "Å herregud, jeg kan ikke tro at det er sant! *****, du ble revet bort så alt for tidlig, verden er ikke rettferdig! <3<3<3 RIP du vil bli savnet! <3<3<3" Halvannen time senere: "baker brownies til jentejengen kommer, Grey's Anatomy - marathon! Fin kveld :D" 11
Mynona Skrevet 15. november 2012 #1670 Skrevet 15. november 2012 Det er noen som kommer seg fort videre ja... 3
Gjest Surrehodet Skrevet 16. november 2012 #1671 Skrevet 16. november 2012 "Å herregud, jeg kan ikke tro at det er sant! *****, du ble revet bort så alt for tidlig, verden er ikke rettferdig! <3<3<3 RIP du vil bli savnet! <3<3<3" Halvannen time senere: "baker brownies til jentejengen kommer, Grey's Anatomy - marathon! Fin kveld :D"
Anoia Skrevet 16. november 2012 #1672 Skrevet 16. november 2012 *Helt off topic:* Cpl Nobby Nobbs og Lutetium 71: Kudos til dere for kjennskap til utmerket litteratur!
Jade Skrevet 17. november 2012 #1673 Skrevet 17. november 2012 (endret) Jeg liker ikke å få slengt bilder i trynet av babyer pakket inn i likposer på Facebook. Endret 18. november 2012 av Jade 2
pinar Skrevet 17. november 2012 #1674 Skrevet 17. november 2012 Sånn som dette: Frøkna på 8 mnd har allerede blitt DJ, - reiser seg og skrur opp volumet på stereo'n så ofte hun kan!... whææh.. heh.. Ærre muulig!?... *navn* får til det utroligste Åååå så imponerende.. 1
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2012 #1675 Skrevet 17. november 2012 "Tenn et lys for alle de som ikke er på facebook". 2
The Kitten Skrevet 18. november 2012 #1676 Skrevet 18. november 2012 Dette er egentlig mer artig enn irriterende, så jeg kommer tilbake senere med de irriterende statusene. Jeg har en venn på Facebook som fant ut at han skal poste en meningsløs status hver dag i en måned fremover. Hittil har han blant annet postet: Livet kan aldri bli lysere, hvis du er en lampe Jeg har tegnet Mohammed, men jeg sier ikke hvem Det er vanskelig å ta en fisk seriøst, spesielt hvis den snakker Du bør ikke la noen åpne døren til ditt hjerte, med mindre de er utdannet kirurg "Grisen står og hyler" er basert på en sann historie. 4
Gjest Surrehodet Skrevet 18. november 2012 #1677 Skrevet 18. november 2012 Jeg har faktisk postet i overkant denne uken. Bilder av barn skutt i stykker av Israelske kuler. Mulig det er irriterende men, dette engasjerer meg og jeg vil at andre skal engasjere seg også. 1
Gjest Funky Punk Skrevet 18. november 2012 #1678 Skrevet 18. november 2012 Jeg har faktisk postet i overkant denne uken. Bilder av barn skutt i stykker av Israelske kuler. Mulig det er irriterende men, dette engasjerer meg og jeg vil at andre skal engasjere seg også. Vet du...jeg blir faktisk alt annet enn engasjert når man spammer slike bilder osv. Da ender det opp med at jeg faktisk bare blir kvalm av hele greia og orker ikke bry meg. Vil du at fler skal engasjere seg så finnes det mange andre måter å gjöre dette på. 4
Gjest Surrehodet Skrevet 18. november 2012 #1679 Skrevet 18. november 2012 Vet du...jeg blir faktisk alt annet enn engasjert når man spammer slike bilder osv. Da ender det opp med at jeg faktisk bare blir kvalm av hele greia og orker ikke bry meg. Vil du at fler skal engasjere seg så finnes det mange andre måter å gjöre dette på. Det skal jeg ta til etterretning Jeg tok meg i det da jeg postet det av blodige barn at det var muligens over the top.
Papirbit Skrevet 19. november 2012 #1680 Skrevet 19. november 2012 Jeg sletter/blokker folk som deler bilder av skutt barn, sykelige tynne barn,skadd barn osv. Rett og slett fordi jeg lurer på om de egentlig er drittsekker. At de deler bare for å sjokkere og få oppmerksomhet og for å virker mer engasjerte enn det de er. Lurer egentlig på om de som deler bilder av fattige barn i Afrika noen gang har gjort noe for å hjelpe,bortsett fra å dele bilde. Har de donert penger? engasjert seg politisk? Noe som helst? hvis ikke: IKKE DEL SÅNNE BILDER!!! Jeg tar det mye mer seriøst hvis man heller skriver en tekst.. Husker for en stund tilbake var det en sak med "bytt profilbilde til tegneseriekarakter for å vise at du er imot overgrep av barn!!" Eh,what? ganske sikker på at jeg er imot det selv om jeg ikke har tegneseriekarakter bilde og ganske sikker på at bilde ikke hjelper noen. Husker også at noen skrev at den "trenden" ble startet av overgripere sånn at de skal kunne ha unnskyldning for å ha tegneserie på profilbilde uten at noen syns det er rart.. Ikke direkte rettet mot deg,Surrehode, kan hende at du ikke er sånn,men man får jo gjerne et inntrykk 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå